Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

2 hours ago, vagenovac said:

Suzdrzavam se od komentara jer koliko vidim danijel vozi auto koji ide 8.8s do stotke, hoce da kupi malo brzi auto od trenutnog i razocarao se sto drugi auto iste snage, a vece tezine (nekih 70-100kg napamet), deklarisan na 9.2s ubrzanja ide losije na osecaj?

 

Dakle da rezimiram, hoce malo brzi auto od trenutnog, ali je razocaran sto je malo sporiji auto malo sporiji :D   

Sustina u svemu su dve stvari:

-mislio sam da cu remapom na cca180ks dobiti  osetno vrzi auto od svoje e46,al nisam gledao podatke,mislio sam da je alfa limuzina priblizno teska kao 46 karavan

-elem znam koliko je ulozio,pa rekoh ajde da je pogledam ,blizu je plus mi ostaje min 1000e vise u dzepu ,jer planiram seriju 1.

 

@Dule 021 Nije mi 3 favorit,vec imam karavana e46,najvise bi mi legao 120d od 177ks sa razmatranjem da se cipne i on malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/2/2021 at 8:07 PM, neshaoct said:
Pa, to je sve povezano...auto koji je kilav do stotke biće takav i u međuubrzanjima, i obrnuto. Ne znam za te atmosferce koji su do stotke odlični, a onda kilavi u međuubrzanjima.

To jedino ako se gledaju baš baš stari automobili kada su imali menjače sa 3-4 brzine (pogotovo ameri sa velikim atmosfercima i onda im stave 3 brzine)  

Ne mora da bude kilav, ali moze da bude i 6-7 sekundi do 100 (sto je super) a u medjuubrzanjima da ne bude ubedljiv dok se ne potera u obrtaje. A kad vozis normalno ne drzis ga u obrtajima (u vecini slucajeva). Tipo 1.6mjet ce lakse da odradi brzo preticanje nego npr. A8 sa atmo motorom a 0-100 je debelo na strani A8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ti dobar primer, jer je a8 automatik, a automatik spusti brzinu nanize ako trazis jace ubrzanje nego sto moze da odradi u trenutnoj brzini, tako da ce a8 atmosferac svako preticanje da odradi lakse i brze nego tipo 1.6 :D 

 

Bas dobar primer u korist automatika, ko hoce laksu voznju/preticanja, da ne oseti ako je motor slab za neku karoseriju ili ima losu krivu snage/obrtnog, automatik sve to pegla nonstalantno.

 

Sa dobrim automatikom ti je voznja kao da imas 50% jaci motor otprilike u manje vise svim rezimima parcijalnog ubrzanja/opterecenja, jedino pri punom gasu i kickdownu nije razlika.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, danijel55 said:

 Nije mi 3 favorit,vec imam karavana e46,najvise bi mi legao 120d od 177ks sa razmatranjem da se cipne i on malo.

Samo ako si lud da uzmes taj sa 177ks. 
Koliko god ja voleo BMW slobodno mogu da kazem iz iskustva da je to jedan od najgore napravljenih motora u istoriji dizelasa. 
Puca ima blok izmedju drugog i treceg cilindra, odlaze radilica i lezajevi radilice i to na nevelikim kilometrazama. Guglaj o tom motoru i videces da vozaci BMW-izbegavaju taj motor. Zato gledaj obaj sa 163 M47 u tom autu a ne N47.  
Ta greska je ispravljena tek u drugoj polovini 2009 kad su podebljali blok ali dotle je bilo havarija i havarija sa tim motorom. 
Plus je to motor sa lancem sa zadnje strane a koji se menja na nekih 180k km kako fabrika kaze dok je kod ovog sa 163ks M47 maltene vecit lanac i sa prednje strane. 
@Flex 

Vozio si A8 atmo pa znas da ce losije da ubrza od Tipa 1,6 Mjet-a?  :)Malo realnosti molim jer u A8 se nije ugradjivao 1,6 motor a s obzirom koji su se ugradjivali ima da podere Tipa za dorucak. 
Uporedjujte iste kubikaze. 
Sta auto moze se ceni po ubrzanju do 100 km/h i uglavnom i jeste tako jer ne ide on brze da bi kasnije isao losije od onog sporijeg auta. 
Naravno retko ko ce to da koristi sem klinaca ali menjac je ono sto ce da odredi neke karakteristike auta kao i iskustvo vozaca. 
Eto sta vredi pre neki dan sto je klinac sa 307 pokusao da me zaobidje s desne strane kad sam ja koristio menjac i nista mi nije mogao a ja sam bio sa Puntom 1,2. Cedio sam ga ali vidim klinac se smeje al mi ne moze nista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/2/2021 at 10:33 PM, vagenovac said:
Nije ti dobar primer, jer je a8 automatik, a automatik spusti brzinu nanize ako trazis jace ubrzanje nego sto moze da odradi u trenutnoj brzini, tako da ce a8 atmosferac svako preticanje da odradi lakse i brze nego tipo 1.6     Bas dobar primer u korist automatika, ko hoce laksu voznju/preticanja, da ne oseti ako je motor slab za neku karoseriju ili ima losu krivu snage/obrtnog, automatik sve to pegla nonstalantno.

 

Sa dobrim automatikom ti je voznja kao da imas 50% jaci motor otprilike u manje vise svim rezimima parcijalnog ubrzanja/opterecenja, jedino pri punom gasu i kickdownu nije razlika.

Pa ima i A8 manuelac (D2). Na njega sam i mislio. default_).gifDule, naravno da ce da ga pokida ali ne u naglom ubrzanju kad pozelis da preteknes odjednom a pre toga si lagano isao. Mozda primer nije bas najbolji (pre svega zbog ogromne razlike u kubikazi) ali poenta je da 0-100 uopste nije najvazniji parametar.

I naravno da je bitan vozac, ali mozes ti da saltas do prekosutra ako su njemu medjuubrzanja dosta bolja. A i taj 307 nema 200 konja pa je sad uspeh jer si zveknuo kick down i gas patos.

A jos je bolje pitanje sto se ti kao ozbiljan covek natezes sa napaljenim klincima i "dokazujes"?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danijele, mozda B8 (fl) sa 177ks? Znam da si pricao da nisi bas nesto odusevljen modelom ali mozda bi mogao da razmotris.
Solidan obrtni (380nm), odlicna medjuubrzanja.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visi Flex, jeste da imam 47 godina ali jos ima zivota u meni. 
307 me je nervirao jer je stalno isaotr brze te  sporije od mene a ispred i onda sam ga pustio da odmakne i stane na semafor kom sam se ja priblizio u i obisao ga na narandzasto u desnoj traci dok je on cekao zeleno. 
E to je njega pogodilo pa je jteo da pokaze ko je jaci ali....

Ja inace vozim kao penzioner i svi na semaforu su brzi od mene i gasiraju kao da idu na trke ali me to ne pogadja ali kad neko kilavi u voznji gde je dozvoljeno 50 e to me nervira. 
knezevic 76  je objasnio a sto sam i ja pokusao jer tesko ce se napraviti bolji skor od tih bavarskih 150ks. Zato sam i predlozio cip jer ako mu sve ostalo odgovara E46 je odlicno resenje jer je ipak to jedan od najlepsih BMW modela a i posle BMW-a tesko je naci auto da mu nesto parira. 
Eto pre neki dan prodah 320d 163ks drugaru koji ga je uzeo sinu a on vozi C5 2012. I kad je provozao BMW kaze kako nista ne krcka, nema cvrcaka u kabini,odusevljen rukohvatom vrata koji u C5 bukvalno na stisak krcka i dise a ovde je kao stena. 
No , treba u zivotu svasta probati ali i poslusati poneki savet kao moj za 177ks u BMW-u do 2010 godine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 Hvala na savetu.Znam za taj ozloglasen n47,al 99% bmw-a bi uzeo od svog mehanicara.Uvozi auta iz Svajcarske,ako je 177ks motor napolje,lanac drugi i sve pretrese sta treba.Zasto bas taj motor?Kultivisano radi,a ide osetno bolje od 163.

@Flex Ne bih vw i audi grupaciju.Nemam nista protiv njih,al ja ih ne gotivim.Razliciti su ukusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za cenu Alfe 159 nece naci to sto zeli. Ili da podigne budzet ili da cipuje eventualno Bmw i to je to.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/3/2021 at 9:35 AM, danijel55 said:
[mention=1455]Dule 021[/mention] Hvala na savetu.Znam za taj ozloglasen n47,al 99% bmw-a bi uzeo od svog mehanicara.Uvozi auta iz Svajcarske,ako je 177ks motor napolje,lanac drugi i sve pretrese sta treba.Zasto bas taj motor?Kultivisano radi,a ide osetno bolje od 163.
[mention=20301]Flex[/mention] Ne bih vw i audi grupaciju.Nemam nista protiv njih,al ja ih ne gotivim.Razliciti su ukusi.

Taj od 177 ks ima samo 10Nm više od ovog sa 163ks, tako da nije vredan rizika, a ubrzanja su tu negde otprilike.
Pisao sam da sam pre neki dan vozio 318d sa 143ks 2009 godište FL, to što je malo sporiji od jačih verzija 9.1s do stotke se može zanemariti jer je prelep spolja, za e46 je svemirski brod što se enterijera tiče. Mnogo mirnije radi nego moj kec, lepo ide, leži.... Jedinu zamerku imam na gepek koji bukvalno nepristupačan za bilo šta kabastije.
Vozio sam i Audija A3 2008g, Quatro, 170ks, sport back, jedino audi koji mi se sviđa kako ide i kako izgleda, al opet fali mu ono "nešto"! Al eto, jedini u toj klasi koji mi se sviđa.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomiris se s registracijom u uzmes 159 od 400Nm i 8.4 sec do 100kmh bez cipa. Ne moras da dizes budzet za vozilo, preusmeris u registraciju...Mislim postoji i ta opcija pa kazem, cesto je ljudi zaborave.

 

Edit : Mislim da ti razlika u ceni registracije izmedju 1.9 i 2.4 ne bi kostala ( napamet pricam )  vise od 20 -25 k dinara jednom godisnje 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 nije samo 10nm, tj jeste al na 2000rpm, ali zato ima vise obrtnog na nizim rpm, ali i na nisim rpm, gde takodje ima i 14ks vise sto nije za baciti.

Zustrije prima gas, lepse/mirnije radi i manje trosi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76177ks ide 7.5sec do 100,dok 163 ide 7.9.Ima razlike osetne.

Bukvalno sto je rekao vagenovac,rekao mi je i mehanicar, ide bolje i manje trosi,uz mirniji rad.

Za sada cekam,ako ugrabi 120d 2010 god automatik,definitivno ga uzimam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/3/2021 at 1:23 PM, danijel55 said:
[mention=15344]knezevic76[/mention]177ks ide 7.5sec do 100,dok 163 ide 7.9.Ima razlike osetne.
Bukvalno sto je rekao vagenovac,rekao mi je i mehanicar, ide bolje i manje trosi,uz mirniji rad.
Za sada cekam,ako ugrabi 120d 2010 god automatik,definitivno ga uzimam.

Za tih 0.4s razlike, a sobzirom iz tvojih postova da voliš da gaziš i potežeš, ne bih rizikovao sa tim motorom al uopšte, to je samo moje mišljenje. To što ćeš mu zameniti lanac nije nikakva garancija da će ostalo biti ok, kao što je Dule već naveo a postoje brojni problemi sa tim motorom. Na kraju krajeva, retko ko menja lanac sa originalni a ako pročitaš malo po forumima, ima ljudi koji se nisu usrećili sa zamenskim lancem a originalni set nije ni malo jeftin a tu se ne štedi.
Pa moj kolega kupio već navedeni 318d 143js i našao lika koji zamenu lanca naplaćuje 100€ a lsam lanac nešto oko 200€! Inače je lik po uzimanju tog MBWa stavi 1500€ sa strane za ne daj bože. Nije da sad nešto mračim al treba biti svestan potencijalnih troškova, ako imaš novca, onda ok.

 

slika111.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, danijel55 said:

Podignut je budzet za dobrog 120d u opremi :D

Audi mi ne lezi nikako,lepse mi se mnogo vozi bmw.

Vidi pre par godina sam imao bas dobrog BMW 520d 163ks i drugar je bio zainteresovan i na kraju posle nekoliko dana javlja da je uzeo 520d 2008 i ja mu kazem da se zeznuo a polakomio se na povoljniju cenu i posle nekoliko meseci evo screen shota sta se desilo i sta sam mu ja odgovorio. 
Nemoj se loziti na lanac jer to je najmanji problem na tom motoru tj to nije problem nego odrzavanje. Ne znam jel si uopste zapamtio sta sam napisao da je problem tog motora? 

AC00D3B8-B681-432F-B6A2-94143E782A1F.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dok ne probam :D

Videcemo sta ce naleteti.Uglavnom zasto da ne taj motor ,ako je covek proveren i stoji mi iza svega sto se desi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/3/2021 at 6:20 PM, Flex said:

I covek te pita sta da radi a ti hvalis svoj auto. Dule, Dule...

Ajde majke ti citiraj gde nudim svoj auto. 
Jel vidis kakav si covek i stvari? 
Ja sam za razliku od tebe coveku ukazao na zajeb sa 177ks i objasnio mu sta da uzme a ti poredis Tipo i A8. 
Veoma konstruktivno,nema sta. 

@Danijel55

Ok, ako volis da ucis na svojim greskama a ne tudjim onda samo napred al znaj da ta opravka kosta mnogo para i obicno mora da se kupi drugi motor. 
Uzmes sa 163ks i kad ga cipujes ide ispod 7s al mu ne mozes nista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se pecas? Inace se zajebavam, ali vidis li da pise HVALIS a ne NUDIS svoj auto? Jbt pitao te lik da li da radi generalnu ili imas neku kombinaciju za motor a ti mu jos stavljas so na ranu i pricas mu kako je glup jer nije uzeo od tebe sa perfekt motorom. Jeb'o ga ti bas.
Pa poredim jer smo pricali o medjuubrzanjima. A konstruktivno je to sto ti pricas kako si "odrao" neku paljevinu od 17 godina u 307-ici?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najdrugarskiji savet: kome je 8s malo do 100, ne treba da gleda dizele cija kubikaza pocinje sa brojkon manjom od 3.

 

Ili neka turbo benzinjara 2.0 ili 3.0 dizel navise. Kosta, ali ce i da ide.

ili uzmes motor od 1000ccm pa teras 3-4s do 100 dok te ne prevrne :lol: ima opcija ko hoce da se slupa i jeftino.

 

A praviti razliku izmedju 2.0 dizela u 14ks je bas malo. Kao da svi imamo launch control u nogama pa moze uvek i tih specifikacijskih 8.x da se postigne :D

 

Uostalom procitah nekad davno da Mercedes ima brojac koliko puta je launch control okinuo sa punim gasom i da isti utice na garanciju. Cak sam procitao negde i broj 300 kao kritican broj. E onda skontate da su nasa kola za ugodnu voznju autoputem i da idu u 4. brzini uzbrdo bez cimanja, a ne za trke.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...