mikisxy 6 Posted January 22, 2010 1-plivajuci zamajac2-izmenjivac toplote na cevi EGRa3-termostat4-turbina sa variabiloma vidi se i garava cev usisa na trecoj slici kao i problematicni nosac na menjacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted January 22, 2010 Koji je to JTD?Set izgleda identično kao za 80KS, a ja sam tripovao da ima neke razlike jer je za 115KS set dosta skuplji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 23, 2010 (edited) a tek za mJTD 140KS... 400e (korpa, lamela i druk ležaj) Edited January 23, 2010 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 26, 2010 Ovaj nosač motora bi ja odmah zamenio. To je stari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 27, 2010 verovao ili ne auto je kraj 2005 i ostavljen nosac jos ne pravi probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 24, 2010 I meni je lamela počela da proklizava pa se spremam za zamenu seta kvačila. Planiram i da zamenim cilindar kvačila koji je bolna tačna kod Stila. Nego, pošto je Stilo tjuniran, ima li smisla i mogućnosti staviti neku "jaču" lamelu/set i koju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted October 24, 2010 Ovaj nosač motora bi ja odmah zamenio. To je stari.Ovo je novi tip nosača! Pitanje: Set: lamela+korpa+druk - gde kupiti a da nije remontovano i koliko košta?P.S. I moj jtd je nultopeto, pa imam isti taki, i menjaću ga prilikom promene lamele, naravno! Zamisli da crkne posle par do 10-tak hiljada km, pa da ga onda menjam, a sad ovako visi na izvolte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 7, 2010 Što se tiče seta kvačila, ja sam pre neki dan kupio u AP Sportu po ceni od nešto preko 11k din. Posebno se kupuje hidraulični potisni ležaj (druk lager) i košta oko 6.900 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 7, 2010 ^^^ Upravo sve to u petak promenjeno. Takođe i levi nosač motora (novi tip, original, za jtd 115HP). Auto ne trese ni malo, radi skoro kao benzinac. Verovali ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted November 7, 2010 (edited) E'o ja ti verujem ! "skoro" Edited November 7, 2010 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 7, 2010 Pa da nema toga "skoro" , bila bi to bezočna laž, ovako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 7, 2010 (edited) radi skoro kao benzinacPu, pu, pu! Ne želim da mi JTD radi kao benzinac Nego, koliko km prelazite sa jednim setom kvačila? Meni ponekad kad ubrzavam, najčešće u 4. brzini, prokliza. Je li to siguran znak za zamenu ili postoji mogućnost da je loš npr. cilindar kvačila koji možda nije pustio i spojio do kraja nego ostao blago nategnut? Koji su uopšte simptomi cilindra kvačila koji je za zamenu? Edited November 7, 2010 by jboban Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted December 16, 2010 Zamenjen set kvačila, dakle korpa, lamela i hidraulični potisni ležaj ("druk" lager). Zanimljivo je da lamela nije bila toliko istrošena, a dešavalo mi se da prokliza u 4. ili 5. stepenu prenosa. U AP-Sportu su mi da lilamelu koja je sa oprugama, a stara je bila bez. Bez opruga je ugradjivana do sredine 2003. g., a po savetu Tome iz servisa TIM, ugradio sam ovu drugu. Hvala Tomi koga sam zvao jer nisam imao Mikijev broj Primetio sam da mi je kvačilo neverovatno meko, u odnosu na to kako je ranije bilo iako je set zamenjen neposredno pred kupovinu auta. Pretpostavljam da potisni ležaj tada nije ni zamenjen i da je to bio razlog tvrdog kvačila.Medjutim... I dalje imam problem niskog odvajanja. Papučica prvo ima praznog hoda, dok ne dodirne osovinu gornjeg cilindra kvačila. Ostalih simptoma nema, tipa trzanja kod kretanja, različitog nivoa odvajajanja i sl. Znam da se hidraulično kvačilo ne šteluje, pa me zanima zašto nisko odvaja? Da li bi trebalo zameniti i gornji cilindar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted December 17, 2010 druže koliki je to trošak bio i gde si pazario delove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted December 18, 2010 (edited) Set kvačila u AP Sportu oko 11.600 din zajedno sa hidrauličnim potisnim ležajem, rad 6.500 din. Edited December 18, 2010 by jboban Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted November 30, 2012 (edited) Da li neko ima slike gde stoji glavni cilindar kvacila na fiat stilu 1.9 JTD? Hvala u napred. Edited December 1, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 30, 2012 U motornom prostoru malo ispod kocionog cilindra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted November 30, 2012 Hvala pogledacu pa javljam da li na njega gubim ulje jer mi se desilo pre neki dan da mi je kvacilo omeksalo???(na nekoliko pritiskanja) a i primetio sam gubljenje ulja u posudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 1, 2012 Ako gubiš kočiono ulje pre će biti onaj na menjaču. Kod onog gornjeg izbubiš samo kvačilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted December 1, 2012 Danas sam bio kod majstora i rece mi posto je u guzvi u ponedeljak skinuce "suh plek" i proveriti tacno sta je u pitanju i samo da dodam kvacilo je skroz u patosu i tesko odvaja I jos jedno prilikom zamene tog cilindra mora se odvajati menjac od motora ili postoji neki drugi sistem.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 1, 2012 Ako ne gubiš ulje a nemaš kvačilo sada kad je hladno tj pri dnu je i kada se zagreje motor donekle se popravi situacija sa visinom pedale onda ti je riknuo gornji cilindar tj. onaj u kabini (ako imaš sreće). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted December 3, 2012 (edited) Posle posete drugog majstora i njegove procene crkao mi je hidraulicni druk lecaj. E sad da li neko zna tacno da li fiat stilo 1.9 JTD 2002g. ima: cilindar u menjacu ili hidraulicnidruk lezaj. Edited December 3, 2012 by vvukasin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted December 3, 2012 Na mj- etu je hidraulični ,pa kontam i da je na jtd...i ja sam ga menjao sa setom kvačila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 3, 2012 (edited) Izgleda da nemaš sreće ovaj je dosta skuplji i ugradnja takođe. http://www.ap-sport....roduct_id=39957 Edited December 3, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted December 4, 2012 I nemam srece narucio sam bas taj skuplji i dogovorio se sa majstorom da radi prekosutra. Javnjam rezultate...... Quote Share this post Link to post Share on other sites