Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Stilo - zamena seta kvačila i položaj nekih delova

Recommended Posts

GwGB0.jpg GwLAi.jpg GwVyS.jpg

1-plivajuci zamajac

2-izmenjivac toplote na cevi EGRa

3-termostat

4-turbina sa variabilom

a vidi se i garava cev usisa na trecoj slici kao i problematicni nosac na menjacu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je to JTD?

Set izgleda identično kao za 80KS, a ja sam tripovao da ima neke razlike jer je za 115KS set dosta skuplji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj nosač motora bi ja odmah zamenio. To je stari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovao ili ne auto je kraj 2005 i ostavljen nosac jos ne pravi probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je lamela počela da proklizava pa se spremam za zamenu seta kvačila. Planiram i da zamenim cilindar kvačila koji je bolna tačna kod Stila. Nego, pošto je Stilo tjuniran, ima li smisla i mogućnosti staviti neku "jaču" lamelu/set i koju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj nosač motora bi ja odmah zamenio. To je stari.

Ovo je novi tip nosača! :whistle:

Pitanje: Set: lamela+korpa+druk - gde kupiti a da nije remontovano i koliko košta?

P.S. I moj jtd je nultopeto, pa imam isti taki, i menjaću ga prilikom promene lamele, naravno!

Zamisli da crkne posle par do 10-tak hiljada km, pa da ga onda menjam, a sad ovako visi na izvolte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče seta kvačila, ja sam pre neki dan kupio u AP Sportu po ceni od nešto preko 11k din. Posebno se kupuje hidraulični potisni ležaj (druk lager) i košta oko 6.900 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Upravo sve to u petak promenjeno. Takođe i levi nosač motora (novi tip, original, za jtd 115HP). Auto ne trese ni malo, radi skoro kao benzinac. Verovali ili ne. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
radi skoro kao benzinac

Pu, pu, pu! Ne želim da mi JTD radi kao benzinac :thumbdown:

Nego, koliko km prelazite sa jednim setom kvačila? Meni ponekad kad ubrzavam, najčešće u 4. brzini, prokliza. Je li to siguran znak za zamenu ili postoji mogućnost da je loš npr. cilindar kvačila koji možda nije pustio i spojio do kraja nego ostao blago nategnut? Koji su uopšte simptomi cilindra kvačila koji je za zamenu?

Edited by jboban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen set kvačila, dakle korpa, lamela i hidraulični potisni ležaj ("druk" lager). Zanimljivo je da lamela nije bila toliko istrošena, a dešavalo mi se da prokliza u 4. ili 5. stepenu prenosa. U AP-Sportu su mi da lilamelu koja je sa oprugama, a stara je bila bez. Bez opruga je ugradjivana do sredine 2003. g., a po savetu Tome iz servisa TIM, ugradio sam ovu drugu. Hvala Tomi koga sam zvao jer nisam imao Mikijev broj :unworthy:

Primetio sam da mi je kvačilo neverovatno meko, u odnosu na to kako je ranije bilo iako je set zamenjen neposredno pred kupovinu auta. Pretpostavljam da potisni ležaj tada nije ni zamenjen i da je to bio razlog tvrdog kvačila.

Medjutim... I dalje imam problem niskog odvajanja. Papučica prvo ima praznog hoda, dok ne dodirne osovinu gornjeg cilindra kvačila. Ostalih simptoma nema, tipa trzanja kod kretanja, različitog nivoa odvajajanja i sl. Znam da se hidraulično kvačilo ne šteluje, pa me zanima zašto nisko odvaja? Da li bi trebalo zameniti i gornji cilindar? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set kvačila u AP Sportu oko 11.600 din zajedno sa hidrauličnim potisnim ležajem, rad 6.500 din.

Edited by jboban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima slike gde stoji glavni cilindar kvacila na fiat stilu 1.9 JTD? Hvala u napred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala pogledacu pa javljam da li na njega gubim ulje jer mi se desilo pre neki dan da mi je kvacilo omeksalo???(na nekoliko pritiskanja) a i primetio sam gubljenje ulja u posudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gubiš kočiono ulje pre će biti onaj na menjaču. Kod onog gornjeg izbubiš samo kvačilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio kod majstora i rece mi posto je u guzvi u ponedeljak skinuce "suh plek" i proveriti tacno sta je u pitanju i samo da dodam kvacilo je skroz u patosu i tesko odvaja :ouch:

I jos jedno prilikom zamene tog cilindra mora se odvajati menjac od motora ili postoji neki drugi sistem.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne gubiš ulje a nemaš kvačilo sada kad je hladno tj pri dnu je i kada se zagreje motor donekle se popravi situacija sa visinom pedale onda ti je riknuo gornji cilindar tj. onaj u kabini (ako imaš sreće).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle posete drugog majstora i njegove procene crkao mi je hidraulicni druk lecaj. E sad da li neko zna tacno da li fiat stilo 1.9 JTD 2002g. ima: cilindar u menjacu ili hidraulicnidruk lezaj.

Edited by vvukasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mj- etu je hidraulični ,pa kontam i da je na jtd...i ja sam ga menjao sa setom kvačila!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...