Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ne :)

Raspitaj se koliko košta mali servis, pa pomnoži sa 7 godina ovlašćenog malog servisiranja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno DA.Ja cekam vec par dana da mi odobre lizing za i30,a sad me i ovo zainteresovalo,ali na KIA sajtu,ne mogu da nadjem nista o tim specijalnim uslovima i pogodnostima.

Mali servis oko 12.0000 din.Za benzinca 1.4.Mnogo li je na godinu dana?

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sem servisa raspitaj se i o ceni delova i uopste proguglaj malo o utiscima onih koji voze ta kola.

Takodje, raspitaj se da li ima jos nekih skrivenih troskova(kasko i slicno) u toj ponudi pa onda odluci.

I obavezno citaj sta pise malim slovima. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno da treba i Kasko, ja ga uvek uplacujem, za Punta 2000. posle par godina je oko 2000 dinara mesecno.

Da li se isplati da vozis KIU 5 godina, placas mesecno oko 150 evra sa kaskom i kreditom i ne mislis. Ako dodas i troskove odrzavanja, to izadje 170 evra mesecno i 5 godina si miran...

...imam druge troskove u planu, tako da ga ne bih sada uzimao, ali mi deluje bas primamljivo i mozda bih uzeo u razmatranje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kum kupio pre 3 ipo godine KIA Ceed i osim sto mu je mali servis oko 15K dinara, nije imao nikakav ni najmanji problem za svo to vreme. Isao svakog leta do Grcke i prelazi oko 20 hiljada godisnje.

Ta najjeftinija varijanta obicno nema i mora dosta da se ceka, pa ljudi uglavnom uzimaju neke skuplje varijante. To je jedina zackoljica.

I da, mora kasko, koji je oko 50€ mesecno.

Po meni, prilicno isplativa investicija.

Jedina bitna razlika primetna u eksploataciji, izmedju i30 i nejga je sto je i30 nesto meksi/udobniji, ali Ceed bolje lezi na putu. Vecina ostalih delova je ista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Računaj da treba odmah da daš učešće od 20%, što je oko 2500 evrića + PDV koji je još 2200 evra. I onda još jedno 10 godina po 170 evrića.

Kia je bila povoljna dok je osnovna verzija koja je i ovde u pitanju koštala 11.990 evra

Sad košta koliko i novi megan koji ima za iste pare mnogo bolju opremu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta garancija od 5 godina je marketinski potez za privlacenje kupaca koji je veoma uspesan jer je jedan od glavnih argumenata koji se navodi kao razlog za kupovinu. Vecina ljudi nikada pre kupovine ne pogleda kako izgleda garantni list i sta sve ulazi u garanciju. Na sve to treba dodati i odnos domaceg dilera prema kupcima a koji je takav da i to sto pise u garantnom listu pokusava da se svali na potrosaceva ledja. Veoma je tesko dokazati gresku servisera jes su obicno takve da mnogo kostaju.

Elem, ako se izuzme kvalitet korejskih vozila, u koji ne sumnjam puno, za njih vazi pravilo da ono sto se ne plati na mostu plati se na cupriji tj. jeftina cena vozila u startu se nadoknade kroz kasniji servis i prodaju rezervnih delova. Plus sto posle nekoliko godina eksploatacije odlazak u servis je nuzniji nego kad je auto noviji, a radi zadrzavanja garancije to iziskuje skupe porpavke u ovlascenom servisu onih delova koji ne ulaze u garanciju. Dakle, pre kupovine treba pogledati garantni list i cene nekih osnovnih rezervnih delova kao sto su plocice, filteri, ulja....

Npr. za taj i30, osnovnu verziju, prednje plocice kostaju 10.000 a zadnje 6.000.

Ova ponuda za Ceed-a izgleda odlicno u reklami, ali dok se ne procitaju svi uslovi i sitna slova ne vredi diskutovati kao o necemu sto ne sme da se propusti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije valjda da su toliko pločice Pa original Opel nisu više od 3.500 dinara, verujem da su za Fiata još jeftinije...

Nigde na sajtu nisam video koji su uslovi finansiranja osim rate i ućešća...tj. koji je period otplate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sve bas tako kao sto se "prica". Istina je da su prednje plocice u zvanicnom servisu za Ceed-a oko 9-10K dinara, ali ne moras da ih menjas u zvanicnom servisu.

Kum je morao da menja prednje plocice (nisu se potrosile, vec ih je zapalio jednom prilikom, pa su posle toga strugale), otisao kod njih, shokirao se cenom, pitao da li vazi garancija na kola ako ih zameni na drugom mestu, rekli mu da nema nikakvih problema. Preko nekog "uvoznika" korejskih delova nasao plocice za 3000 dinara i zamenio u lokalnom servisu, a i dalje uziva prava iz garancije.

Ima stvari koje moras u zvanicnom servisu, a ima i onih koje ne moras. Nije sve samo crno i belo.

Inace, garancija od 5 godina nije nikakav marketinski trik, vec garancija od 7 godina i to samo zato sto ti vazi jedino ako za 5 godina ne predjes vise od 100.000 km.

I da ponovim, za 3 ipo godine i oko 70.000km nije imao nijedan odlazak u servis osim redovnih i te zamene plocica. Tako da kada se tako gleda, nije nesto skupo odrzavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta garancija od 5 godina je marketinski potez za privlacenje kupaca koji je veoma uspesan jer je jedan od glavnih argumenata koji se navodi kao razlog za kupovinu. Vecina ljudi nikada pre kupovine ne pogleda kako izgleda garantni list i sta sve ulazi u garanciju.
Kada se pre dve godine pojavila, credo njene reklamne kapmanje bio je 7 godina garancije ili 150 000 kilometara. U prve tri godine garancija se odnosi na kompletno vozilo i to bez limita pređene kilometraže, u četvrtoj i petoj godini garancija se ponovo odnosi na kompletno vozilo uz uslov da isto ukupno nije prešlo više od 150.000 km, dok se garancija u šestoj i sedmoj godini godini odnosi na pogonski sklop (motor i menjač) opet uz uslov da vozilo nije prešlo više od 150.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da pomenem da poznajem jos par ljudi koji su kupili Ceed-a pre 2-3 godine i svi su prezadovoljni odnosom ulozenog novca i onoga sto su dobili.

Naravno, svim ovim ne tvrdim da je to najbolja kupovina, vec da je sasvim dobra kupovina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je marketing u pitanju, a po broju prodatih modela i kod nas i u EU ispostavlja se veoma dobar marketing. Plus sasvim dobar kvalitet automobila, posebno Hyundaija. A kakva je garancija, servis i odnos prema kupcu moze da se pokaze samo ako se pojavi neki problem. Mozda bi to menjanje plocica kod neovlascenog servisera iskoristili kao argument za nepriznavanje garancije. Kazem opet da ne mora da znaci, samo navodim neka moja iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nigde na sajtu nisam video koji su uslovi finansiranja osim rate i ućešća...tj. koji je period otplate.

Uslovi su:

učešće 20%+PDV tj. 4.344 EUR

period otplate 83 meseca

rata 96 EUR

i na kraju plaćanje ostatka vrednosti nakon perioda finansiranja, tj. otkup: 2.286 EUR

Share this post


Link to post
Share on other sites
A zar nije i FIat skoro stavo garanciju od pet godina?

Imali su akciju u hr 2008. za koju iskreno ne znam da li jos uvek traje. Garancija je trajala 5 godina ili 500.000 kilometara i nije se doplacivala ako se vozilo finansira preko njihovog, fiatovog lizinga. Akciju je pokrenuo njihov uvoznik Autokomerc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to OK, samo bi mene taj motor smorio. Vozio sam se u novom ceed-u 1.4. Auto je zaista za svaku pohvalu (naravno u tom cenovnom rangu). Veoma utegnut, tih, solidan enterijer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dati 4500 evra i posle jos 2000 je previse. I pritom 100 evra mesecno...

Bolje da uzmem nesto za 6500 i da odvajam za odrzavanje 50 evra mesecno...i da vozim bolji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dati 4500 evra i posle jos 2000 je previse. I pritom 100 evra mesecno...

Bolje da uzmem nesto za 6500 i da odvajam za odrzavanje 50 evra mesecno...i da vozim bolji auto.

Veoma je diskutabilno pitanje sta je previse novca,koji je bolji auto za 6500(presao x00000 km)i da li je za takav auto dovoljno 50 e odrzavanja mesecno.Po mom iskustvu nije.

U sustini ovaj auto je celu proslu godinu bio na akciji za ,cini mi se 11990e,sto uz lizing na 5 godina izadje priblizno kao sadasnja cena auta.u sustini nema povoljnosti,sem sto je rata 96 evra i auto moze da kupi svako ko ima platu 30000 dinara.

A onda dolazi kasko od 650e +registracija od 200e.I redovan servis od 200e godisnje.Znaci u proseku oko malo manje od 200 evra mesecno za auto i tako 7 godina.

Zasto sve ovo pisem.Zato

1.Sutra cu znati da li sam dobio lizing kao "preduzetnik" za hyundai i 30

2.Ako opcija pod 1 ne dodje,imam opciju da uzmem ovu kiu na 7 godina.clan porodice radi u drzavnoj firmi sa platom od 3xx evra.

3.Ako shvatim da mnogo gresim u vezi opcije 1.i 2. kupujem stila benzinca za 5++evra i ostajem i fiatovoj porodici,spreman da svaki mesec u proseku spucam izmedju 50-100 na redovna odrzavanja.

Nisam pametan....

I da,ove cifre su za ProCeed(3 vrata),Ceed je jos skuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...spreman da svaki mesec u proseku spucam izmedju 50-100 na redovna odrzavanja.

Samo ti kupi dobrog polovnjaka, tj. gledaj i vozi na pregled u servis pre kupovine. Onda nema šanse da trošiš toliko novca mesečno na održavanje. To je, blago rečeno preterivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...