Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Kia Proceed

 

Ne samo da liči na Mercedes CLA, nego za iste pare može da se kupi polovan CLA ili nov Proceed:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

newmotoring.jpg NewMotoring video: Test 2020. Kia Ceed GT

 

Nije baš ''hot hatch'', ali je ''warm hatch'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Proba Kia Ceed

 

Model koji smo imali na rapolaganju bio je verzija 1.0 T-GDI sa 100 konja i šestostepenim manuelnim menjačem, u opremi ''LX Fun'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Kia Ceed

 

Na testu je verzija sa 1.4 benzinskim atmosfercem koji pravi 100 konja, menjač je manuelni sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia Ceed sa novim benzinskim motorima i lakim hibridima

 

209634-kia ceed motori01.jpg

 

Kia je svoju ponudu modela Ceed obogatila novim benzinskim motorom i benzinskim motorom sa lakim hibridom. Sa ukupno 4 varijante karoserije i najvećom ponudom motora do sada Ceed kupcima nudi više izbora od bilo kog konkurenta u segmentu. Novi 1.5

 

T-GDI Smartstream motor i laki hibrid EcoDynamics+ sa 48 volti

Novi 1.5 T-GDI Smartstream benzinski motor može da se pohvali izuzetnim performansama, ali ujedno i niskim emisijama. Novi motor je raspoloživ kod svih varijanti Ceed-a sa klasičnim motorom, a uz novi EcoDynamics+ motor i kao laki hibrid i kod opreme GT-Line. Novi 1.5 T-GDI će da zameni postojeći 1.4 T-GDi motor.

 

209635-Kia Ceed motori02.jpg

 

U ponudi i 1.0 T-GDi motor sa novim 48V lakim hibridom

U motornoj ponudi sada je i novi 1.0 T-GDi EcoDynamics+ laki hibrid i to kod varijanti Ceed i Ceed Sportswagon.

Emilio Erera, izvršni direktor u Kia Motors Europe, rekao je: ''Ovi novi motori govore o Kijinoj evropskoj strategiji hibridizacije i snižavanja emisija i još više doprinose rastu prodaje elektrifikovanih pogona. Novi 1,5-litarski motor je nešto što nas posebno raduje, jer pruža napredne tehnologije koje povećavaju performanse motora, dok ujedno snižavaju štetne emisije. Ceedovi novi benzinski motori imaju još niže emisije i unapređene vozne osobine, a vozačima su raspoloživi po pristupačnoj ceni.''

 

Novi 1.5 motor i sve u vezi sa Cedom je napravljeno u Evropi

Porodicu Ceed čine Ceed hatchback, karavanski Ceed Sportswagon, shooting brake ProCeed i krosover XCeed. Model Ceed čije sve varijante se proizvode u fabrici u slovačkom gradu Žilina je najprodavaniji model Kije u Evropi. U ovoj fabrici takođe proizvode i novi 1.5 T-GDi motor, a u unapređenje tamošnjih pogona nedavno su uložili dodatnih 70 miliona evra.

 

1.5 T-GDI Smartstream motor: veća snaga, bolje performanse i niža potrošnja goriva

Novi 1.5-litarski T-GDi motor u ponudi je kod sve 4 varijante Ceeda i to u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim (6MT) ili 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom (7DCT). Ovaj novi motor sa 160 KS je pri 5.500 obrtaja čak 14% snažniji od postojećeg 1.4 T-GDi motora sa 140 KS. Najveći obrtni momenat je kod novog motora veći za 4.5% (253 Nm u intervalu od 1.500 do 3.500 obrtaja). Pored toga novi motor uz niže emisije donosi bolja vozna svojstva. Novi motor može se pohvaliti brojnim inovacijama, kao što su npr. vremenski promenjivo upravljanje otvaranja ventila (CVVD, Continuously Variable Valve Duration - CVVD). Ova tehnologija upravljanja ventilima reguliše vreme otvaranja i zatvaranja ventila u skladu sa uslovima vožnje kako bi se unapredile perfomanse, a ujedno i smanjile emisije. Novi ventil niskog pritiska za reciklažu izduvnih gasova (LP-EGR, low-pressure exhaust gas recirculation system) deluje i kod nižih obrtaja motora i optimizuje iskorišćavanje goriva i snižava emisije; filter čvrstih čestica za benzinske motore (GPF) snižava emisije čestica motora.

 

Kia Ceed u hečbek varijanti sa 1.5 T-GDi benzinskim motorom ubrzava od 0 do 100 km/h za 8.4 sekunde (ručni menjač) odnosno za 8.6 sekunda (7DCT). Kod Ceeda Sportswagon to traje 8.6 sekundi (6MT), a kod ProCeeda 8.8 sekunda (7DCT). Bez obzira na varijantu emisije CO2 počinju od 125 g/km (WLTP kombinovani način, 6MT), što predstavlja poboljšanje od 6.7% u odnosu na postojeći 1.4 motor. Kia XCeed sa novim motorom od 0 do 100 km/h ubrzava za 9.0 odnosno 9.2 sekunde (6MT odn. 7DCT). Emisije iznose 136 g/km, što je 6.2% smanjenja u odnosu na 1.4 T-GDI motor (145 g/km).

 

Novi 1.5 EcoDynamics+ benzinski motor sa lakim hibridom

1.5 T-GDi motor može biti integrisan sa Kijinim lakim hibridnim sistemom EcoDynamics+. Takav pogon omogućava identične mogućnosti kao nehibridne varijante, ali sa nižim emisijama i manjom potrošnjom goriva. EcoDynamics+ laki hibrid nudi bolje iskorišćenje motora sa unutrašnjim sagorevanjem i rekuperiše električnu energiju. Kompaktna 48-voltna litijum-ionska polimerna baterija umesto benzinske snage koristi električnu i produžava ''nedelovanje'' sa novim starterskim generatorom za lake hibride (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG). MHSG je preko kaiša povezan sa radilicom i neprimetno preklapa između načina ‘motor’ (elektro motor) i ‘generator’. U načinu ‘motor’ tokom ubrzavanja MHSG pruža dodatnu električnu snagu čime smanjuje opterećenje motora i snižava emisije. Tokom usporavanja brzine MHSG pod određenim uslovima preklapa na način ‘generator’ čime rekuperiše energiju sa radilice kako bi napunio bateriju. Novi 1.5 EcoDynamics+ pogon je raspoloživ kod sve 4 varijante, ali samo u kombinaciji sa 7DCT menjačem.


XCeed EcoDynamics+ je raspoloživ i sa Kijinim inteligentnim 6-stepenim ručnim menjačem (iMT) čije emisije iznose 134 g/km (WLTP, kombinovani način). Sistem ''clutch-by-wire'' razvijen je sa ciljem pružanja boljeg iskorišćenja goriva i nižih emisija CO2, dok ujedno omogućava zabavnu vožnju karakterističnu za konvencionalne ručne menjače. Umesto mehaničke veze iMT kontroliše kvačilo potpuno elektronski. Neprimetno se integriše sa starterom-generatorom lakog hibrida (MHSG) i u ''coastingu'' - to je stanje kada vozilo ide bez gasa po inerciji i polako se zaustavlja do potpunog mirovanja - gasi motor pre nego Kijin ISG sistem stani/kreni (Idle Stop & Go).

 

Novi 1.0 T-GDi EcoDynamics+ pogon za Ceeda i Ceed Sportswagon

Novost u motornoj ponudi modela Ceed je i dodatni benzinski laki hibrid i to sa Kijinim popularnim 1.0 T-GDi Smartstream motorom. Motor sa 120 KS - zasad raspoloživ samo kod varijanti Ceed i Ceed Sportswagon - prvi put je u ponudi u kombinaciji sa 7-stepenim DCT-om i ima emisije CO2 od 123 g/km (WLTP, komb.). Ceed 1.0 T-GDI EcoDynamics+ ubrzava od 0 do 100 km/h za 11.2 sekunde, a Ceed Sportswagon za 11.3 sekunde.

 

Široka ponuda: benzinski, dizel, laki hibrid, GT

Novi motor 1.5 T-GDI EcoDynamics+ predstavlja deo šire Ceedove ponude, koja sa 4 varijante karoserije i mogućnošću izbora benzinskog, dizel ili elektrifikovanog lakog hibrida nudi najveći izbor u svom segmentu. Pored ovih motora Ceed i dalje nudi i EcoDynamics+ dizel laki hibrid sa 136 KS.

 

Kia ProCeed je raspoloživ samo sa benzinskim i lakim hibridnim motorima

Ceed GT i ProCeed GT i dalje ostaju najsnažniji članovi porodice Ceed, jer ih pokreće motor 1.6 T-GDi sa 204 konjske snage.

 

7-godišnja fabrička Kia garancija

Svi motori uskoro će biti raspoloživi širom Evrope. Sve varijante – uključujući i laki hibrid – standardno nude najdužu evropsku garanciju od 7 godina odn. 150.000 pređenih kilometara (prve 3 godine bez ograničenja pređenih kilometara).

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia Ceed restajling - novi izgled, tehnološka i pogonska unapređenja

 

216266-kia ceed 10.jpg

 

Ceed, Kijin najprodavaniji model, dobio je odvažna i savremena poboljšanja za modelno godište 2022. uključujući i dinamično i sportski dizajnirane detalje. petovratni hečbek, karavan i shooting brake razotkrivaju potpuno redizajniran prednji deo, sportski zadnji kraj, drugačije naplatke te osvežene boje karoserije i kabine, koji stiže na jesen. Kao odgovor na želje stranaka i automobilske trendove sada su u ponudi i novi motori i menjači.

 

kia ceed 9.jpg

 

Kia Ceed donosi jednu od najsavremenijih ponuda C segmentu. Ceed, koji je već dugo prepoznat zbog svoje ključne uloge pri etabliranju najstarijeg korejskog automobilskog brenda u Evropi, prvi je Kia model dizajniran, razvijen i napravljen u Evropi, kao i ekskluzivno namenjen evropskim ukusima. Model, koji predstavlja 28% Kijine prodaje u Evropi, sa svim svojim varijantama i dalje ostaje moćan predstavnik Kije i samouvereno stoji rame uz rame sa najprodavanijim modelima koji su decenijama dominirali u ovom segmentu.

 

kia ceed 8.jpg

 

Pomlađena spoljašnjost govori o vitalnosti i stvara savremen i dinamičan stav. Potpuno redizajniran prednji deo donosi Kijin novi logo s pojednostavljenom grafikom imena, koja odražava slogan ''Pokret koji inspiriše''. Posebna pažnja namenjena je međusobnom razlikovanju varijanti opreme (osnovna, PHEV, GT-line i GT), koje će se sada međusobno više razlikovati.

 

kia ceed 7.jpg

 

Jedinstvena tigrova maska zbog koje je Ceed postao najpoznatija Kia sada je zbog elegantnog i modernog izgleda unapređena sjajnom crnom i saten hromiranom gornjom i donjom lajsnom u obliku krila. Plug-in hibridne (PHEV) varijante dobile su zatvorenu masku sa agresivnim oblikom i kontrastnim bojama. Sa strane dva velika otvora za protok vazduha daju braniku sportski izgled. Izgled ''krila'' se ponavlja i na drugim delovima, kao npr. na saten hromiranoj donjoj maski i bočnim lajsnama koje se protežu do prednjeg blatobrana. Pozadi je glavni naglasak na jednostavnosti Kijinog novog amblema na površini između LED svetala, koja je ''ipeglana'' kako bi se slagala uz elegantni novi grafički simbol brenda. PHEV varijanta je pored novog simbola dobila i novi crni sjajni difuzor na sportskom zadnjem braniku koji je takođe dobio saten hrom.

 

216271-kia ceed 7.jpg

 

Nove pune LED farove, koji su sada zbog veće prepoznatljivosti i bezbednosti dobili i dnevna svetla, imaju sve varijante Ceed-a. Tri modula u obliku strelica okružuju LED maglenku i duga/kratka svetla. Dnevna svetla ujedno služe i kao migavci. Ceed hečbek u varijantama GT-Line i GT dobio je nova LED zadnja svetla koja se sastoje od 48-delnog saća sa crvenim oivičenjem. Multifunkcijski moduli postavljeni su u pet redova i presvučeni zatamnjenim staklom. Kod aktiviranja migavaca LED svetla u određenim redovima svetle sekvencijalno.

 

216272-kia ceed 6.jpg

 

Bok razotkriva novi oblik aluminijumskih naplataka za sve varijante. U ponudi je šest kompleta, od kojih su tri nova: 16-inčni aluminijumski srebrni za osnovnu varijantu, sjajno crni 17-inčni aluminijumski, ekskluzivno namenjeni opremi GT-Line i super sportski 18-inčni aluminijumski naplaci sa crvenim detaljima za GT.

 

216268-kia ceed 5.jpg

 

Za GT varijantom će se okretati glave zbog nekih posebnih i kompleksnih poboljšanja, kao što su npr. crveni detalji napred, na boku i pozadi, koji naglašavaju sportski karakter vozila. Karakteristična tigrova maska kod ove najprestižnije varijante sastoji se od dva prepoznatljiva dela - gornji deo je hromiran u crnoj sjajnoj boji, dok donji deo ima crvene detalje. Branik GT-a ima napred crnu masku za protok vazduha sa GT crvenim detaljima na svakom kraju. Zadnji sportski difuzor karakterišu dve izduvne cevi i prepoznatljivi novi GT crveni detalji. GT je sada dobio 18-inčne tamne metalik naplatke sa ekskluzivnim GT dizajnom sa crvenim poklopcima.

 

kia ceed 4.jpg

 

Osavremenjena je i ponuda boja karoserije - čak 13 ih je, od toga su 4 nove (Machined Bronze, Lemon Splash, Yucca Steel Gray, Experience Green). U kabini Ceed-a vozača odmah dočeka chic unutrašnjost, savremene opuštajuće boje, na dodir prijatni materijali i izgled dopadljiv svim putnicima. Panoramski krovni otvor omogućava kontakt sa prirodom i kreira inspirativan prostor.

 

216270-kia ceed 3.jpg

 

Tapaciranje sedišta moguće je u čak 9 dezena, od toga su 4 nova. Na raspolaganju su, između ostalog, crna semiš koža sa kontrastnim sivim (GT-line) i crvenim (GT) šavovima. GT-line i GT su dobili novu ručicu menjača modernog izgleda, dok je automatski menjač sa na dodir prijatnom ručicom, presvučenom perforiranom kožom, dobio dašak luksuza.

 

kia ceed 2.jpg

 

Unutrašnjost Ceed-a donosi moderan stil sa premium funkcionalnošću i vrhunskom tehnologijom. Veliki ekran od 12.3 inča na armaturnoj ploči i ekran od 10.25 inča na centralnoj konzoli unapređuju vozačevu interakciju sa vozilom. Svaki vidik unutrašnjosti je temeljno redizajniran sa akcentom na upotrebljivost - npr. dugme elektronske parking kočnice i ostala pomagala se temelje na principu ‘jednostavno za upotrebu, jednostavno za videti, koji je osnova dizajna kabine.

 

Kia je namenila puno vremena i znanja kreiranju inspirativnog, opuštajućeg i optimalnog korisničkog iskustva za sve koji će putovati u novom Ceed-u. Vozač otključava i zaključava pametnim ključem, a motor se pali i gasi pritiskom na dugme. Moguće je napraviti dva vozačka profila memorijske funkcije vozačevog sedišta kako bi novi Ceed uvek pružao maksimalnu udobnost. Informativno-zabavni navigacioni sistem povezan je sa ozvučenjem JBL Premium sa osam zvučnika i emitovanjem sadržaja pomoću bluetooth-a, što omogućava izuzetnu povezivost između ljudi i uređaja. Karoserijske varijante Sportswagon i ProCeed dobile su dodatne funkcije koje povećavaju svakidašnji komfor, kao što su npr. obaranje drugog reda sedišta pritiskom na dugme ili pametno električno otvaranje prtljažnih vrata koje prepoznaje prisutnost pametnog ključa i otvara prtljažna vrata, ako se osoba s ključem nalazi iza vozila. Kod modernizacije Ceed-ove unutrašnjosti uzeli su u obzir svaki vidik udobnosti putnika. Grejana sedišta (prednja mogu biti i hlađena) nude komfor u hladnim danima, dok visokotehnološki dvozonski klima uređaj hladi vozilo na letnjim vrućinama.

 

Ljudi doživljavaju svoja vozila kao nastavak svog životnog stila i očekuju da su im različite tehnologije raspoložive klikom na prekidač. Povezivost unapređenog Ceed-a je više od telematike - Kia želi da se vozač oseća povezanim sa vožnjom, ostalim putnicima i svim učesnicima na putu. Vozača odmah pozdravlja potpuno digitalna 12,3-inčna instrument ploča s poboljšanom grafikom, brojnim opuštajućim bojama i četiri uzorka za personalizaciju merača, među kojima je npr. mogućnost menjanja boja s obzirom na trenutne vremenske prilike i deo dana. Pored merača tu je i centralni ekran od 10,25 inča s informativno-zabavnim podacima, navigacijom i povezivom telematikom.

 

Novost je i softver koji korisnicima dozvoljava povezivost sa vozilom na daljinu pomoću aplikacije za pametne telefone Kia Connect, što omogućava upotrebu različitih pomagala za unapređenu interakciju i razumevanje vozila. Nove funkcije povezivosti, između ostalog, uključuju poboljšano delovanje Bluetooth pretraživača pomoću prepoznavanja glasa, povezivanje kalendara trećeg lica s navigacijom, praćenje lokacije vozila na daljinu kada ga voze drugi, kao i vrlo važnu navigaciju zadnjeg kilometra sa proširenom realnošću (augmented reality). Plug-in hibrid Ceed Sportswagon ima dodatna pomagala za veći komfor, npr. mogućnost početka ili prekida punjenja na daljinu.

 

Nova funkcija prenosa korisničkog profila omogućava back-up njihovih Kia Connect podešavanja preko Cloud-a i prenos podešavanja sa jednog vozila na drugo. To je namenjeno klijentima koji često menjaju različita vozila s uslugama Kia Connect, kao što su npr. flotni vozači koji koriste flotna vozila ili porodice koji imaju u svom domaćinstvu više od jednog vozila s uslugama Kia Connect. Putnici mogu koristiti platforme Android Auto i Apple CarPlay sa bežičnim povezivanjem svojih pametnih telefona preko 8-inčnog ekrana koji prikazuje ekran njihovog telefona za bolje korisničko iskustvo i zajedničko uživanje. Putnicima na zadnjim sedištima povezivost je omogućena preko USB priključka na centralnoj konzoli.

 

Najbolja vožnja do sada - po zasluzi najnovijih sistema asistencije (ADAS) i najsavremenijih pogona (motori Smartstream, blagi i plug-in hibrid). Pomlađeni Ceed sa svojim varijantama nudi najviši nivo bezbednosti, putne udobnosti i pomoći kod parkiranja, zahvaljujući unapređenom zbiru naprednih sistema asistencije (ADAS). Isti zaštitom putnika i ostalih učesnika u saobraćaju smanjuju rizik i stres u vožnji. Prethodni sistem upozoravanja na mrtve uglove sada je zamenila tehnologija aktivnog izbegavanja. Kod aktiviranja migavaca zbog promene vozne trake novi sistem upozoravanja na mrtve uglove (BCA) upozorava vozača ako postoji rizik od sudara s vozilom pozadi. Ako se nakon upozorenja rizik povećava BCA aktivno upravlja vozilom kako bi izbegao sudar. Upozoravanje na dekoncentraciju vozača (DAW+) je poboljšano, jer sada sadrži upozoravanja na pomeranje vozila ispred - u tom slučaju se vozaču na ekranu prikazuje vizuelno upozorenje da se vozilo ispred udaljava, npr. na semaforu ili u saobraćajnoj gužvi.


Ostale funkcije ADAS koje će biti raspoložive kod Ceeda su sledeće: sistem za sprečavanje naleta (FCA), koji prepoznaje ne samo vozila i pešake nego i bicikliste; sistem za održavanje vozila na voznoj traci (LKA); pametno upozoravanje na ograničenja brzine; ručni graničnik brzine i automatsko paljenje/gašenje dugih svetala. Kijina poznata premisa ''vidi bolje i budi vidljiv'' donela je novi dizajn dnevnih LED svetala sa ugrađenim LED maglenkama. Hečbek je dobio i sekvencijalne migavce na zadnjim LED svetlima koji se razlikuju s obzirom na nivo opreme.

 

Tehnologije ADAS, koje vozaču nude udobnost, takođe su dobile najnoviju nadgradnju. Sistem za održavanje vozila na voznoj traci 2. stepena (LFA) sada deluje i bez radarskog tempomata (SCC), što znači da ga Kia sada može ponuditi i uz ručni menjač. Kod prethodnika je pritisak na pedalu kočnice isključivao SCC, što je posledično isključivalo i LFA. S novom konfiguracijom vozači će moći češće koristiti LFA u različitim voznim situacijama kada im ne bude trebao tempomat.

 

Manevrisanje na parkingu takođe je unapređeno zahvaljujući prikazu okoline iza vozila (RVM) koje se aktivira pritiskom na taster za prikaz zadnje kamere. RVM je namenjen olakšavanju vožnje unazad. Kamera rezolucije od 1 MP od koristi je i kod priključivanja prikolice. Sada vozilo ima dodatno RVM dugme koje omogućava aktiviranje u vožnji, kada  vozač poželi da pogleda šta mu se približava otpozadi. Tu je i sistem za upozoravanje na prepreke kod izlaska iz vozila (SEW) koji vozača parkiranog vozila upozorava kada u slučaju otvorenih vrata sistem prepozna približavanje drugog vozila. Unapređen je i sistem za upozoravanje na poprečni saobraćaj kod vožnje unazad (RCCA). RCCA prepoznaje rizik od sudara kod približavanja vozila s leve ili desne strane i upozorava vozača. Nakon upozorenja, ako opasnost još traje, RCCA automatski koči u nuždi i tako sprečava sudar.

 

Porodica Ceed kupcima nudi najsavremenije pogone, uključujući plug-in hibrid (PHEV) i blagi hibrid (MHEV), snage od 100 KS do 204 KS. Stranke Ceed-a moći će da biraju između turbo benzinskih (1.0 T-GDI i 1.5 T-GDI) i dizel motora (1.6 CRDi), koji dele Kijinu motornu tehnologiju Smartstream. Motori Smartstream sadrže Kijinu motornu tehnologiju sa vremenski promenjivim upravljanjem otvaranja ventila (CVVD) koja optimizuje performanse. CVVT je poboljšan i pomoću ventila niskog pritiska za reciklažu izduvnih gasova (LP EGR) koji delimično vraća vruće gasova iz motora u komoru za sagorevanje kako bi smanjio gubitak usled pumpanja i poboljšao iskorišćenje goriva.

 

kia ceed 1.jpg

 

Novi 1.5-litarski T-GDi motor proizvode u Kijinoj fabrici u Slovačkoj, gde proizvode i sve članove porodice Ceed. Ovaj novi Smartstream motor, koji će zameniti dosadašnji 1.4 T-GDi, raspoloživ je u paru sa 7-stepenim menjačem s dvostrukim kvačilom (7DCT) ili sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) i proizvodi 160 KS, dok ujedno u vazduh ispušta niže emisije štetnih gasova. Novi 1.5-litarski turbo benzinac je u ponudi i kao blagi hibrid (MHEV), dok je dizelski Ceed sa 136 KS rapoloživ kao blagi hibrid sa inteligentnim ručnim menjačem (iMT) ili 7DCT automatikom. Po prvi put je MHEV i DCT tehnologiju dobio i 1.0 turbo benzinski motor koji kupcima nudi niže emisije. Tehnologija blagog hibrida (MHEV) pored nižih emisija donosi i bolje iskorišćenje goriva što znači manju potrošnju goriva. PHEV varijante pokreće 1.6 GDi benzinski motor sa 141 KS sa 6-stepenim ručnim menjačem. Ovaj pogon dolazi s baterijskim sklopom kapaciteta od 8,9 kWh, koji s jednim punjenjem omogućava vožnju na struju do 57 kilometara. Za GT varijante kao vrh ponude tu je 1.6 T-GDi motor sa 7DCT menjačem i 204 konjske snage.

 

Užitak u vožnji moguće je povećati pomoću menjačkih poluga iza upravljača i tri načina vožnje: Eco, Comfort i Sport. GT sportski način ekskluzivno je namenjen ispunjavanju očekivanja vozača GT-ova. Menjač iMT ''clutch-by-wire'' sa MHEV sistemom omogućava bolje iskorišćenje goriva i niže emisije CO2, ali i pruža zabavnu vožnju, karakterističnu za klasične ručne menjače. Za prenos će kupcima biti na raspolaganju standardni 6-stepeni ručni ili sve popularniji 7-stepeni automatski menjač s dvostrukim kvačilom. Proizvodnja unapređenog Ceed-a kreće sredinom avgusta u Kijinoj evropskoj fabrici (Žilina, Slovačka), a početak prodaja se očekuje na jesen.

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Kia Proceed GT

 

Budžet karavan...ali budžet u odnosu na karavane po 400-500 konja, ne u odnosu na ''normalne'' automobile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Kia Ceed Sportswagon PHEV

 

Treća generacija Kia Ceed-a je prošla kroz restajling. Ceed liniju čine tri različite varijante: hatchback sa 5 vrata, karavan (sportswagon), i ''fancy'' karavan (shooting brake). Taj poslednji se zove Proceed, kao što se nekada zvao hatchback sa troje vrata koji se više ne pravi. Kia kaže da im je porodica Ceed najprodavanija, tj. ovo su im najvažniji modeli:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Kia Ceed

 

Kia Ceed je upravo prošao kroz restajling, sa ažuriranim dizajnom i širim spektrom boja i novih felni. Iako se restajlingovani model možda ne razlikuje previše od starog automobila, dizajniran je da Ceed ostane konkurentan sa rivalima kao što su Ford Focus, Seat Leon i VW Golf. I dalje je oštar, okretan za vožnju, sa izborom ekonomičnih benzinskih i dizel motora. Unutrašnjost je restajlingom poboljšana, dajući joj više premium osećaj. Ali, sa skoro svim svojim najbližim rivalima koji sadrže naprednu tehnologiju i podjednako štedljive motore, može li Ceed da se takmiči? Pa, za početak mu Kia daje 7 godina garancije kako bi se izdvojio...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Kia Ceed

 

Ovaj model je omogućio kompaniji Kia da postane jedan od proizvođača sa najbržim rastom, jer ih je prodato nešto preko 1.5 miliona od kada su počeli da se prave u Slovačkoj pre 15 godina. Aktuelna je treća generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovan Ceed u Nemačkoj bolje drži cenu od polovnog Golfa

 

kia ceed p.jpg

 

Kompanija Eurotax koja ocenjuje vrednosti polovnih vozila svih brendova nedavno je ocenjivala vrednosti polovnih vozila u C segmentu, stara 3 godine (odn. sa pređenih 50.000 kilometara) i 5 godina (odn. sa pređenih 50.000 km). Upoređivali su moćne i opremljene predstavnike u toj klasi: Kia Ceed 1.0 T-GDI 120 OPF Vision (120 KS), VW Golf 1.0 TSI OPF Life (110 KS), Renault Megane TCe 115 GPF Limited Zen (115 KS) i Opel Astra 1.2 Turbo Start/Stop Edition (110 KS).

 

Kod tri godine starih odn. do 50.000 pređenih kilometara Ceed je u odnosu na cenu vozila prilikom kupovine zadržao 59.2 % kupovne vrednosti, što je najviše među ova četiri predstavnika. Golf je zadržao 58.6 %, Megane 56.3 %, a Astra 51.4 % kupovne vrednosti vozila. Kod tri godine starih odn. nakon 50.000 pređenih kilometara Ceed je u odnosu na cenu vozila prilikom kupovine zadržao 53% kupovne vrednosti, Golf 52.8 %, Megane 50.7 %, dok je Astra zadržala 46.5 % kupovne vrednosti vozila.

 

Ceed-ovi aduti: dinamičan styling, inovativna tehnologija i unapređena udobnost

Ceed bez obzira na varijantu karoserije (5-vratni hečbek Ceed, fastbek ProCeed, karavanski Ceed Sportswagon ili najpopularniji krosover XCeed) kod brojnih kupaca predstavlja početak izuzetne priče. Kia Ceed je auto koji dinamičnim stajlingom i samouverenim oblikom odmah privlači pažnju. Ali je i zadržava - sa moćnim pogonom, gostoljubivom unutrašnjošću, inovativnom tehnologijom i oduševljavajućim detaljima. Ceedova ponuda novih turbo motora i pogona (karavan i XCeed su raspoloživi i kao priključni hibridi) te evropskim vozačima prilagođeni vešanje i upravljivost su razlozi da je ovaj model prijatan i zabavan za voziti. Za kvalitet svakog Ceed-a garantuje Kia jedinstvena 7-godišnja fabrička garancija koja je najduža evropska automobilska garancija i važi za celo vozilo (do 150.000 pređenih kilometara, prve tri godine bez ograničenja pređenih kilometara).

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Kia Ceed

 

Kia Ceed je jeftinija alternativa porodičnim, popularnim ''hečbekovima'' kao što je Volkswagen Golf. Pitanje je - sa cenom tek nešto malo nižom od Golfa, da li biste izabrati Kiju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Kia ProCeed GT Line

 

ProCeed treće generacije je shooting brake karavanske verzija Kijinog najprodavanijeg ''hečbeka''. Ovaj novi model u GT-Line paketu se može pohvaliti više sportskim dizajnom, poboljšanom praktičnošću i naprednom tehnologijom za borbu sa teškim rivalima kao što su Ford Focus, Volksvagen Golf karavan ili čak i Mercedes GLA shooting brake:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia ProCeed i Ceed GT sa Giacuzzo paketom i Barracuda felnama

 

227271-giacuzzo 03.jpg

 

Tjuneri Barracuda Racing Wheels i Giacuzzo su sarađivali u nastojanju da dodatno pojačaju sportski izgled Kijinog kompakta, u varijantama ProCeed GT i Ceed GT.

Kao baze za modifikacije su korišćeni aktuelni facelift ProCeed GT i prethodni facelift Ceed GT, a uglavnom su fokusirane na spoljašnji dizajn. Intrigantniji model od dva je dobio novi set laganih 19-inčnih naplataka Barracuda Dragoon završenih u sjajnoj crnoj boji, obuvenih u gume dimenzija 225/35.

 

227272-giacuzzo 02.jpg

 

Srebrni ProCeed je već imao sportski bodykit GT varijante s većim otvorima za branike plus sjajnim crnim i crvenim detaljima na donjem delu karoserije. Ono što je novo su Giacuzzovi dodaci, uključujući novi prednji spliter, puno veći krovni spojler i produžeci zadnjeg praga, sve završeno u sjajnoj crnoj boji. Oslanjanje vozila je takođe spušteno uz pomoć Eibach opruga. Hatchback Ceed je dobio isti dizajn za 19-inčne točkove, ali drugačiju sjajnu bronzanu završnicu, u kontrastu s crnom spoljašnjom nijansom. Ovde Giacuzzo bodykit sa aerodinamičnim proširenjima na branicima i bočnim pragovima dobija bronzane odsjaje, koji se slažu sa bojom felni i GT amblemom na zatamnjenoj rešetki. Vrhunac su četvorostruke izduvne cevi koje štrče iz difuzora, zbog čega izgleda kao pravi hot-hatch.

 

227273-giacuzzo 01.jpg

 

Predvodnici performansi Ceed/ProCeed linije su opremljeni istim 1.6 četvorocilindričnim T-GDI motorom sa turbom, koji proizvodi 204 KS i 265 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa sedmostepenim DCT automatikom, koji snagu šalje na prednje točkove. Kao rezultat toga, Ceed GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 7.4 sekunde, dok nešto duži i teži ProCeed GT treba 7.5 sekundi. Oba imaju najveću brzinu od 225 km/h. Pretpostavljamo da će Eibach opruge i šire gume ovih primeraka dodatno poboljšati upravljivost. Tjuner nije otkrio cene za pakete, ali vlasnici Ceeda i ProCeeda mogu da ih kontaktiraju za dodatne informacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Kia ProCeed

 

ProCeed treće generacije je ''fancy'' karavanska verzija - shooting brake - Kijinog najprodavanijeg Ceed hatchback-a. Ovaj novi model u paketu GT-Line se može pohvaliti sportskijim stilom, poboljšanom praktičnošću i naprednom tehnologijom za borbu sa teškim rivalima kao što su Ford Focus i Volksvagen Golf karavani.

Ali, da li je ovaj novi model igra samo na kartu dizajna, a ne suštine? I zašto bi ga ljudi kupili umesto Ceed Sportswagona?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...