n1k 29 Posted February 5, 2012 Hmm. Moguce. Vece pre nego sto ce mi se to desiti sam vozio nekih 15-20km na rezervi. Mozda je povukao talog. Jel to moze da se otkloni na licu mesta ili treba da ga slepam u servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 5, 2012 Sto se tice senzora kod mene se jednom desilo da je prijavio gresku neku brljavio je nesto oko paljenja i samo sam ga ocistio krpom lepo i posle toga je sve bilo uredu...E si siguran ti da imas dovoljno goriva u rezervoaru jer kada nema dovoljno onda se isto tako desava da kao upali pa se gasi odmah i posle vergla na prazno...Probaj da mu sipas jos benzina...A i moze da se desi da je povukao talog ako si ga skroz ispraznio pa da je zapusio neku diznu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted February 5, 2012 Ima malo vise od cetvrtine rezervoara. Gde se nalazi taj senzor da probam da ga obrisem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 5, 2012 Dole kod radilice kod remenice videces kao neku budzu ide kabal u nju...Obrisi stranu koja je prema remenici... Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted February 5, 2012 Ocistio sam, mada i nije bio nesto posebno prljav, i opet nista. Na momenat je skoro upalio, ali opet stara prica. Kao da ga nesto ugusi. Moracu sutra da nadjem nekog majstora da pogleda. Samo ne znam ko ce po ovom vremenu da izlazi na teren:) hehe.Hvala na pomoci Stex.Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 5, 2012 Kada ne radi senzor radilice nema ni okidanja dizni tako da ne bi bilo ni benzina na svecicama. Pokusaj da nekim brenerom malo "opalis" svecice, vratis ih i vidis sta ce biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted February 9, 2012 Cuo sam se danas sa serviserima, kazu motorni kompijuter je riknuo i zbog toga dizne ubacuju previse benzina u cilindre. Jel to ima smisla? Polovan racunar, kljuc i brava izadju 180e + ugradnja 1500 din.Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted October 9, 2012 (edited) ...tek kad je zahladnelo primetio sam da auto Brava 1.2 16v pali iz 3. puta. Prva 2 puta zavergla i kao startuje ali se ugasi motor i vec iz treceg puta upali. Auto je normalno palio dok su bile vrucine u bilo koje doba dana samo sada kada su jutra hladna ima problem, jutros sam ga oko 9 palio i upalio je iz 3. puta stim sto je radio nekoliko minuta i kasnije oko 14h sam ga upalio bez problema.Jel zna neko o cemu je rec? Edited October 10, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted October 9, 2012 Dizne, lose svecice . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 9, 2012 Jel dize sauh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2012 proveri kablove i razvodnik i kapu ako je posedujes...u celoj prici naj verovatnije te ]ebe rosa... jel parkiras auto na travi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted October 9, 2012 I meni se desava da nece iz prvog da sastavi, pumpa daje ok pritisak i sve je ok. Kompresija je extra, step i leptir cisti . . . problem i dalje tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted October 10, 2012 Auto je napolju ali ne na travi nego na zemlji, proverio sam svecice kad sm menjao ulje i dobre su, nesto mi majstor pominjao hladno paljenje, pa smo se dogovorili da ga odvezem na dijagnostiku pa da vidimo sta ce tamo sve da izbaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted October 15, 2012 ja sam imao taj problem kada sam kupio auto dok nisam shvatio da uopste ne trebam da dajem gas dok ga palim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain 0 Posted October 21, 2012 (edited) Pozdrav...Pumpa goriva je ispravna, probao sam da joj dovedem struju direktno i auto je upalilo,na dzeku pumpe dobija napon na obije zice (deblje sto pokrecu pumpu - plavu i kafenu) napon od -12Vtrebalo bi po meni da je na kafenoj napon +12 da bi pumpa normalno radila...releji i osiguraci pregledani, releji klikaju kad se spoje klemice direktno, osiguraci takodje ok...kad uklonim releje i izmjerim napon na dzekovima za releje (3 i 4 sa slike) na dijelu gdje treba da prekida struju ima i + i - 12Vto mi je malo cudno, jer treba da ima samo +, na drugom prikljucku treba da nema nista, kako bi struja isla ka pumpi tek kad se da kontakt... ja za razliku od toga ponavljam, imam -12V ...sve to ne bi bio problem da nemam ugradjen plin, pa mi se ni malo ne svidja da vucem novu struju sa kontakt brave pa da iskljucujem posebnim prekidacem kad aktiviram plin :-Sinteresuje me ko kontrolise struju na ovim relejima?da napomenem, releji normalno odrade posao, i kliknu oba kad se da kontakt... samo me buni ovaj minus koji postoji na releju... (ne govorim o minusu koji sluzi za ukljucivanje namotaja samog releja)ako neko ima neku ideju, pliz HELP Edited October 27, 2012 by neshaoct popravljen link za sliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 21, 2012 Druze, postavi slike ... imas uputstvo na prvoj strani!Prikazi uredjaj kojim si merio napone.Kad su nastali problemi? Nakon ugradnje GAS-a?Prvo sve ovo navedeno pa da vidimo kako da pomognemo!Aj' , u zdravlje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 21, 2012 problem je u ugradnji plina verovatno je ugradjivac hteo da iskljuci pumpu kada prebacis na plin....oteraj to u servis gde si ugradio plin...ako ne znas gde je ugradjen plin onda otidji u neki krsteni servis za ugradnju plin-a... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain 0 Posted October 21, 2012 (edited) Slikacu sjutra pa cu uploadovati slike...uz to odkacicu sistem plina, pa cu vidjeti rezultate...edit do skoro je radilo sve ok i to nekih 7mjeseci koliko je auto kod mene... Edited October 21, 2012 by Captain Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain 0 Posted October 22, 2012 evo slike...na desnom kontaktu (gdje je uboden crveni kablic) je konstantno (+) sto je ok jer ide direktno na akumulator, preko osiguraca naravno, tako sto se tice oba releja, jedan se pali odma po davanju kontakta a drugi posle par sekundi...na lijevom kontaktu (uboden crni kablic) je konstantno (-) bilo da je dat kontakt ili ne...ista stvar je i sa crvenim relejem....kad se na kontaktu dzeka pumpe gdje bi inace trebao da bude (+) dovede (+) direktno, auto upali, i na releju na dijelu gdje je taj famozni (-) pojavi se (+)posle razgovora sa elektricarem to mi je sada ok, jer je rekao da je kod fiata konstantno negativan polaritet, odnosno stanje mirovanja i tek kad se da kontakt, onda prelazi u (+)sve to mi ima smisla... samo nadam se da mi nije vrisnuo komp... sjutra spajam direktno struju na pumpu i vozim kod majstora ako neko ima neku preporuku do tada, volio bih da cujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain 0 Posted October 27, 2012 lokalizovano... namotaj na crnom releju, bas na ovom na kojem sam mjerio te lude napone je probio... radio je aliii ne kako treba.... relej promijenjen, sad je sve ok... cijena novog 6 jevreja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted October 29, 2012 (edited) Poslednjih par dana kada sam palio auto, prvo paljenje je uvek bilo neuspesno. Upali auto i odmah pocinje da gubi snagu, padnu obrtaji i ugasi se. Odmah nakon toga dam gas pri paljenju i on upali najnormalnije i drzi obrtaje kako treba. Snimicu video klip danas pa cu okaciti.Akumulator je nov, oko 2 meseca star, a pre neki dan sam isao na proveru alternatora i on je ispravan.Sta moze da bude uzrok problema? Pocelo je da se desava kada su naglo pale temperature.Pozdrav Edited October 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted October 29, 2012 Imam isti problem i sve zivo sam probao ali nista. Ja tipujem na benzinske dizne posto ih dugo nisam cistio a vozim na plin ili na neki povratni vod goriva ili sta je vec u pitanju pa da dizne nemaju dovoljno goriva pri prvom paljenju sad kad je hladnije vreme. Ako kojim slucajem otkrijes problem pisi Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted October 29, 2012 (edited) Evo i snimka. Danas se nije ugasio pri paljenju ali se bas namucio. Zvuk nije bas najbolji ali se vidi po obrtajima (nisam pipao gas uopste pri paljenju). Nakon sat i po vremena, kada sam krenuo kuci i ponovo upalio, upalio je sasvim normalno. @Ticma: Nacicemo neko resenje valjda. Edited October 29, 2012 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 29, 2012 Dizne se tako manifestuju. Skidanje i čišćenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted October 29, 2012 Hvala, Nešo. Nadam se da će to rešiti problem. Sada i onako treba da odradim mali servis pa sam planirao i svećice da zamenim, uglavićemo i čišćenje dizni ako se ispostavi da je to. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites