Jump to content
FAS Goran
vandu

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa paljenjem / ECU lampica sija

Recommended Posts

Nisam jos jer novi su.sad tako radi kad stoji neki 8-10 sati onda kad palim zeza neki 5 sekund kao da u jedan cilindar ima nesto.moguce da kapi voda? I posle radi lepo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Brava 1.2 16V. Nakon sto stoji duze na parkingu ( 2-3 dana ) ,pri prvom paljenju, automobil tesko vergla, zastane i onda odjedom upali ili skroz stane da vergla - ovo posebno od kada su pocele nize temperature. Auto retko vozim i bude na parkingu po par dana. Zbog toga je pre mesec dana zamenjen akumulator, stavljen Proatomic 55A ( fabricki se ugradjuje 45 A ). Prvih 10 tak dana je bilo ok, sada opet isti simptomi. Leti takodje kad se zagreje , pa pokusam da upalim- vruc motor pokazuje iste simptome.

Zimi, nakon rada u mestu od pola minuta kad ugasim ,pa  opet palim auto najnormalnije vergla i pali ko mina. Sumnjam da je do anlasera, da su otisle biksne, pa rotor zakacinje i prestane da vergla, ali me buni to sto nakon prvog paljenja posle minut-dva rada on ansaluje bez problema? Da li je ko imao slicne simptome..Mozda je i nesto do akumulatora-kratke relacije, stoji na parkingu pa se prazni... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam jedno pitanjce. Zanima me, u pitanju je fiat bravo 1.2, 16v, koliko treba da vergla pre nego startuje. Ne mislim da imam problem jer mi pali isto i kad je toplo i kad je hladno. Da li treba da upali ono što se kaže na prvi zub ili treba da vergla. Kod mene vergla nekoliko "krugova", 3-4 i upali. bez gasa. I tako bez obzira da li je hladno ili toplo. Da li tako treba ili treba da kresne na zub. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dardaneli

 

Je l pali iz prve? Pali. Opusti se onda. :) Nije taj auto juče iz fabrike izašao... :thumbup: 

Mora da traje verglanje barem sekundu ili tako nešto...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎18‎.‎12‎.‎2015‎. at 7:52 PM, lomisa said:

Fiat Brava 1.2 16V. Nakon sto stoji duze na parkingu ( 2-3 dana ) ,pri prvom paljenju, automobil tesko vergla, zastane i onda odjedom upali ili skroz stane da vergla - ovo posebno od kada su pocele nize temperature. Auto retko vozim i bude na parkingu po par dana. Zbog toga je pre mesec dana zamenjen akumulator, stavljen Proatomic 55A ( fabricki se ugradjuje 45 A ). Prvih 10 tak dana je bilo ok, sada opet isti simptomi. Leti takodje kad se zagreje , pa pokusam da upalim- vruc motor pokazuje iste simptome.

Zimi, nakon rada u mestu od pola minuta kad ugasim ,pa  opet palim auto najnormalnije vergla i pali ko mina. Sumnjam da je do anlasera, da su otisle biksne, pa rotor zakacinje i prestane da vergla, ali me buni to sto nakon prvog paljenja posle minut-dva rada on ansaluje bez problema? Da li je ko imao slicne simptome..Mozda je i nesto do akumulatora-kratke relacije, stoji na parkingu pa se prazni... :question:

Akumulator ti ne valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam multimetar i otkrio da u stadby vuče 160 miliampera.Dozvoljena granica je između  30 i 50 mA. Vadio osigurače redom i usatanovio da radio sam vuče oko 110 mA., iako je samo memorija vezana na stalni plus. I memoriju prevezao na kontakt i od tada nema problema.Sa alarmom vuče 50mA, a bez alarma 30. Bio pre ovoga i kod poznatijeg električara i servisirao anlaser, i kod mehaničara, i niko nije ustanovio problem...Naravo uz pomoć foruma i user manuela problem rešio sam!Hvala na sugestijama.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko zna neka mi pomogne ako uopste vredi pokusati popravku sam naime auto sam najnormalnije parkirao i kad sam hteo da ga upalim primetim da mi se nije upalila lampica za akumulator ,ulje i motor samo je upalio abs i er beg kazaljke rade normalnio.kada sam probao da zaverglam nista dignem haubu i primetim da ne zuji komp ,nakon njakanja 15 ak minuta auto sastavi ali mi kazaljka za temperaturu ode na maximum i ugasim da vidim sta je ali od tad sve kao u opisu samo nece da zavergla .Sta bih ja eventualno mogao sam pogledati do ponedeljka dok ne nadjem nekog da me odslepa kod majstora

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar da svima,imam problem sa paljenjem,ako moze neko odmah da mi odgovori.Stavim kljuc na kontakt sve lampice sijaju,ali nece da vergla uopste,kada okrenem ljuc da upalim lampice sijajui dalje ali uopste nece da zavergla da upali. Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alnaser bi trebao biti i na tom motoru iza motora,malo nize dole,uzmes neku cevku sa kojom mozes da dodjes do njega,naslonis cev na samo kuciste alnasera i onda po cevi lagano kucnes cekicem naprimer.

Ako posle toga upali verovatno cetkice prave problem i trebalo bi reparirati alnaser.

Ovo je jedan od mogucih kvarova,moze biti i do brave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucao sam ga i nece, odvezao sam kod majstora on kaze da je 99% alnaser, sutra ce mi javiti kada uzme da radi. Hvala jos jednom na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa kuckanjem je privremena metoda da pokrenes auto kad negdje stane i slicno a svakako treba resiti.

Meni se isto desavalo ali je nakon kuckanja po alnaseru sve ok pola godine.godinu tako da nikad nisam ni resio to trajno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od neki dan pri prvom paljenju pri davanju kontakta, upali se ventilator hladnjaka i automobil vergla al nece da upali dok radi ventilator. Ne gasi se dok ne vratim kljuc. Tako nekoliiko puta dok ventilator se ne cuje i onda upalim normalno. Inace posle posle pali normalno i ventilator se ne ukljucuje preko celog dana. Inace normalno podze temperaturu do pola. Inace dijagnostika je izbacivala senzor temperature. To je zamenjeno ali problem isti. Cuo sa da moze biti termodavac. Znali ko sta je? Upitanju je bravo 1,2 16v 2001.Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao bi biti termodavac pa da zalepi kontakte i kad ne treba pa radi ventilator bezveze ali to ne bi trebalo da ima veze sa paljenjem to jest trebao bi da upali iako ventilator radi.

Jesi gledao da li uopste ima termodavac negde na hladnjaku ili ECU pali ventilator preko senzora temperature?

Da ti gde ne gubi neku masu?

 

edit:sad gledam u servisnom manualu ako je auto posle 2000 onda nema termodavac na hladnjaku nego se paljenje ventilatora radi preko ECU koji pali kad treba po ocitavanju senzora temperature rashladne tecnosti.

Ako ti pali ventilator odmah to znaci da ECU misli da je motor pregrejan pa zato pali ventilator a vrlo moguce da zato nece da upali kao neka zastitna mera.

Ako je bila greska senzora i posle zamene senzora onda ostaje los kontakt negde u ozicenju izmedju senzora temperature i ECU,to treba pregledati.

Postoji i sansa da ECU nesto zeza mada mislim da je to mala sansa,pre ce biti slab kontakt negde sa senzora.

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je upalio bez problema . Nakon negde oko kilometar se ugasio. Pri verglanju nece da upali , ispod haube se oseca miris benzina. Svećice su suve . Pre nekih mesec dana zamenjene svećice i bombina.Sa foruma se ukazuje da je mozda senzor radilice ili da su dizne . S obzirom da imam veoma neprijatna iskustva sa majstorima , molim za savet šta da uradim . Senzor radilice mih mogao i sam da zamenim , međutim kada su dizne u pitanju ne verujem da bih to mogao sam , moraću mada ne znam kako da nađem pouzdanog majstora.

U poslednje vreme mi auto ne sagoreva najbolje ( pomalo dimi ) i neki prijatelji mi sugerisali da su možda dizne. Ako imate kakve sugestije molim vas da mi ih saopštite. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice ne bi trebale biti bas suve nakon verglanja.

Oslusni u rezervoaru cuje li se uopste pumpa goriva kad das kontakt a ne bi bilo lose videti/izmeriti  ima li pritiska na railu na kom su dizne.

Tesko da dizne mogu tek tako da "zablokiraju" odjednom i to sve 4.

Ne bi bilo lose spojiti na dijagnostiku pa videti prijavljuje li sta.

Mislim da ces tesko isplivati bez nekog majstora ipak a ovakvi kvarovi su karakteristicni i prilicno laki za otkrivanje nekome ko iole nesto zna.

Ima jos uvek i dobrih majstora,pogledaj malo i to po forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi


Imam pitanje vezano za Fiat Bravo iz imena teme.

U poslednje vreme kada ga palim, nece da upali dok se ne doda gas.

Takodje u pali check engine lampicu, koja je pretpostavljam vezana za isti problem.


Da li znate o cemu se radi? Pokusao sam malo da preletim neke teme, ali nisam uspeo da nadjem odgovor.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ugljendioksid

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Videćeš tako moguće razloge, jedan mogu biti i dizne (one najviše goriva treba da brizgaju kad je motor hladan, pri paljenju i zato se svi problemi sa njima manifestuju dok motor ne dođe na radnu). Ako ti posle motor radi skroz ok, ako kasnije (kad je već malo zagrejan od prošle vožnje) pali skroz ok, onda je to još jedan pokazatelj da one mogu da budu u problemu.

Nisi ništa napisao u kakvom su stanju svećice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad citam lagano.. 

Kad je zagrejaniji pali bolje i motor radi bolje (sestrin je auto, pa evo izvlacim polovicne informacije ali ona kaze ovako). 

Svecice i kablovi zamenjeni pre 6 meseci, kao i kaisevi. Mali servis isto tada radjen. 

 

Posto na mom fordu Ka 1.3 mjet, isto treba da radim dizne u jednom trenutku (cuju se kad se upali i trosi auto malo vise), je l ima neko neku preporuku za nekog majstora? 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...