Jump to content
FAS Goran
vandu

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa paljenjem / ECU lampica sija

Recommended Posts

Hmm. Moguce. Vece pre nego sto ce mi se to desiti sam vozio nekih 15-20km na rezervi. Mozda je povukao talog. Jel to moze da se otkloni na licu mesta ili treba da ga slepam u servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice senzora kod mene se jednom desilo da je prijavio gresku neku brljavio je nesto oko paljenja i samo sam ga ocistio krpom lepo i posle toga je sve bilo uredu...

E si siguran ti da imas dovoljno goriva u rezervoaru jer kada nema dovoljno onda se isto tako desava da kao upali pa se gasi odmah i posle vergla na prazno...Probaj da mu sipas jos benzina...A i moze da se desi da je povukao talog ako si ga skroz ispraznio pa da je zapusio neku diznu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima malo vise od cetvrtine rezervoara. Gde se nalazi taj senzor da probam da ga obrisem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistio sam, mada i nije bio nesto posebno prljav, i opet nista. Na momenat je skoro upalio, ali opet stara prica. Kao da ga nesto ugusi. Moracu sutra da nadjem nekog majstora da pogleda. Samo ne znam ko ce po ovom vremenu da izlazi na teren:) hehe.

Hvala na pomoci Stex.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada ne radi senzor radilice nema ni okidanja dizni tako da ne bi bilo ni benzina na svecicama. Pokusaj da nekim brenerom malo "opalis" svecice, vratis ih i vidis sta ce biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam se danas sa serviserima, kazu motorni kompijuter je riknuo i zbog toga dizne ubacuju previse benzina u cilindre. Jel to ima smisla? Polovan racunar, kljuc i brava izadju 180e + ugradnja 1500 din.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

...tek kad je zahladnelo primetio sam da auto Brava 1.2 16v pali iz 3. puta. Prva 2 puta zavergla i kao startuje ali se ugasi motor i vec iz treceg puta upali. Auto je normalno palio dok su bile vrucine u bilo koje doba dana samo sada kada su jutra hladna ima problem, jutros sam ga oko 9 palio i upalio je iz 3. puta stim sto je radio nekoliko minuta i kasnije oko 14h sam ga upalio bez problema.

Jel zna neko o cemu je rec?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri kablove i razvodnik i kapu ako je posedujes...

u celoj prici naj verovatnije te ]ebe rosa... jel parkiras auto na travi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se desava da nece iz prvog da sastavi, pumpa daje ok pritisak i sve je ok. Kompresija je extra, step i leptir cisti . . . problem i dalje tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je napolju ali ne na travi nego na zemlji, proverio sam svecice kad sm menjao ulje i dobre su, nesto mi majstor pominjao hladno paljenje, pa smo se dogovorili da ga odvezem na dijagnostiku pa da vidimo sta ce tamo sve da izbaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav...

Pumpa goriva je ispravna, probao sam da joj dovedem struju direktno i auto je upalilo,

na dzeku pumpe dobija napon na obije zice (deblje sto pokrecu pumpu - plavu i kafenu) napon od -12V

trebalo bi po meni da je na kafenoj napon +12 da bi pumpa normalno radila...

releji i osiguraci pregledani, releji klikaju kad se spoje klemice direktno, osiguraci takodje ok...

kad uklonim releje i izmjerim napon na dzekovima za releje (3 i 4 sa slike) na dijelu gdje treba da prekida struju ima i + i - 12V

to mi je malo cudno, jer treba da ima samo +, na drugom prikljucku treba da nema nista, kako bi struja isla ka pumpi tek kad se da kontakt... ja za razliku od toga ponavljam, imam -12V ...

cv310.jpg

sve to ne bi bio problem da nemam ugradjen plin, pa mi se ni malo ne svidja da vucem novu struju sa kontakt brave pa da iskljucujem posebnim prekidacem kad aktiviram plin :-S

interesuje me ko kontrolise struju na ovim relejima?

da napomenem, releji normalno odrade posao, i kliknu oba kad se da kontakt... samo me buni ovaj minus koji postoji na releju... (ne govorim o minusu koji sluzi za ukljucivanje namotaja samog releja)

ako neko ima neku ideju, pliz HELP

Edited by neshaoct
popravljen link za sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, postavi slike ... imas uputstvo na prvoj strani!

Prikazi uredjaj kojim si merio napone.

Kad su nastali problemi? Nakon ugradnje GAS-a?

Prvo sve ovo navedeno pa da vidimo kako da pomognemo!

Aj' , u zdravlje! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je u ugradnji plina verovatno je ugradjivac hteo da iskljuci pumpu kada prebacis na plin....

oteraj to u servis gde si ugradio plin...

ako ne znas gde je ugradjen plin onda otidji u neki krsteni servis za ugradnju plin-a...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikacu sjutra pa cu uploadovati slike...

uz to odkacicu sistem plina, pa cu vidjeti rezultate...

edit

do skoro je radilo sve ok i to nekih 7mjeseci koliko je auto kod mene...

Edited by Captain

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo slike...

na desnom kontaktu (gdje je uboden crveni kablic) je konstantno (+) sto je ok jer ide direktno na akumulator, preko osiguraca naravno, tako sto se tice oba releja, jedan se pali odma po davanju kontakta a drugi posle par sekundi...

na lijevom kontaktu (uboden crni kablic) je konstantno (-) bilo da je dat kontakt ili ne...

ista stvar je i sa crvenim relejem....

kad se na kontaktu dzeka pumpe gdje bi inace trebao da bude (+) dovede (+) direktno, auto upali, i na releju na dijelu gdje je taj famozni (-) pojavi se (+)

posle razgovora sa elektricarem to mi je sada ok, jer je rekao da je kod fiata konstantno negativan polaritet, odnosno stanje mirovanja i tek kad se da kontakt, onda prelazi u (+)

sve to mi ima smisla... samo nadam se da mi nije vrisnuo komp... :no

sjutra spajam direktno struju na pumpu i vozim kod majstora :dizzy:

ako neko ima neku preporuku do tada, volio bih da cujem...

cv313.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lokalizovano... namotaj na crnom releju, bas na ovom na kojem sam mjerio te lude napone je probio... radio je aliii ne kako treba.... relej promijenjen, sad je sve ok... cijena novog 6 jevreja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih par dana kada sam palio auto, prvo paljenje je uvek bilo neuspesno. Upali auto i odmah pocinje da gubi snagu, padnu obrtaji i ugasi se. Odmah nakon toga dam gas pri paljenju i on upali najnormalnije i drzi obrtaje kako treba. Snimicu video klip danas pa cu okaciti.

Akumulator je nov, oko 2 meseca star, a pre neki dan sam isao na proveru alternatora i on je ispravan.

Sta moze da bude uzrok problema? Pocelo je da se desava kada su naglo pale temperature.

Pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem i sve zivo sam probao ali nista. Ja tipujem na benzinske dizne posto ih dugo nisam cistio a vozim na plin ili na neki povratni vod goriva ili sta je vec u pitanju pa da dizne nemaju dovoljno goriva pri prvom paljenju sad kad je hladnije vreme. Ako kojim slucajem otkrijes problem pisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i snimka. Danas se nije ugasio pri paljenju ali se bas namucio. Zvuk nije bas najbolji ali se vidi po obrtajima (nisam pipao gas uopste pri paljenju). Nakon sat i po vremena, kada sam krenuo kuci i ponovo upalio, upalio je sasvim normalno.

@Ticma: Nacicemo neko resenje valjda. :)

Edited by sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, Nešo. Nadam se da će to rešiti problem. Sada i onako treba da odradim mali servis pa sam planirao i svećice da zamenim, uglavićemo i čišćenje dizni ako se ispostavi da je to.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...