Dusan 4 Posted February 24, 2013 Drugari, potrebna mi je mala pomoc, posto ovog leta moram da zamenim zenin auto, jer Jugoslav ne moze vise zimi da se izbori sa terenom na kome zena radi, posto se jedna deonica u duzini od 3 km ne cisti uopste kada padne sneg. Izbor je pao na Fiat Pandu 4*4, ili climbing kako se zove na nekim trzistima. Sto se tice motora u obzir dolaze i dizel i benzinci sa i bez metana, jer zena prelazi oko 20000 godisnje. Naravno u opticaju su samo modeli 2005.+ i auto necu uzimati ovde nego u Svajcarskoj. Posto uzimam auto gore, vec sada moram da pocnem da prikupljam informacije na sta da povedem racuna kada je Panda u pitanju? Takodje me interesuje kakav je 4*4 pogon i kako se pokazao? Da li je pogon na svim tockovima konstantan ili se pali po potrebi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 930 Posted February 24, 2013 Bio jednom test pande 4x4 sa Humerom,Unimogom i jos nekim Mercedesovim kamionom s pogonom 6x6. Doduse test je bio po suvom ali panda se je pokazala izuzetno dobro pre svega zahvaljujuci velicini i masi.Ono sto tebe zanima jeste 4x4 pogon po snegu a to je nesto drugo.U principu bez obzira na vrstu pogona na terenu i snegu su najbitnije gume! Dakle najbolji 4x4 pogon sa svim blokadama bez adekvatnih guma je nista!Znaci ukoliko nije nista extremno Panda 4x4 ima malo veci klirens i sa dobrim zimskim gumama bi trebala svuda proci. Naravno ne ocekuj da ce se probiti kroz sneg u visini haube jer tu ne prolazi ni Lada Niva sa lancima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 24, 2013 (edited) Odlican auto,posebno ako uzmes u obzir 1.3mjtd 4*4,mozda se sretnemo u svajcarskoj Edited February 24, 2013 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 24, 2013 Za razliku od prve Pande, која је imala ručno priključiv pogon na sva četiri točka (bez centralnog dif.) druga generacija ima viskozno kvačilo/spojku koja automatski prebacuje snagu (uključuje pogon) na zadnje točkove kada prednji prokliznu. Sličan sistem ima VW Syncro:http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1384_Fiat_Panda_12_8V_Climbing_4x4/Fiat_Panda_12_8V_Climbing_4x4.pdfhttp://www.autosport.hr/auto/test/item/574-fiat-panda-4x4-climbing Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 24, 2013 Hvala ivane, ta informacija mi je trebala sto se tice pogona. Naravno da se podrazumeva da ce zimi auto biti sa dobrim zimskim gumama. Nije nesto posebno extremno, u pitanju je seoski put sa krivinama i par uzbrdica koji vodi do skole, posto mi je zena uciteljica. Problem je u ta 3 km sto se ne ciste, a skola je na malo zabacenom mestu bez kuca u blizini. Jugo je do sada zavrsavao posao, ali problem je kada padne malo veci sneg, zbog toga sam i gledao da uzmem nesto malo sa 4*4 i Panda mi je najlogicniji izbor. Cak sam i gospodju ubedio i njoj se Panda mnogo svidja...@BaneNe znam kada ces ti da ides gore, ali ja samo tamo od pocetka jula pa do sredine avgusta. Ako se kojim slucajem u to vreme zateknes u blizini Bellinzone obavezno se javi da se vidim i popijemo nesto.... :cheers: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 17, 2013 Drugari, potrebna mi je mala pomoc. Sutra idem da vidim jednu pandu 4x4 1.3 mjtd, kraj 2006. sa predejenih 121 i nesto kilometara. Posto Auto gledam u Svajcarskoj, a ne u Srbiji, treba mi informacija kako da proverim da li radi pogon na sva 4 tocka, posto se on automatski ukljucuje? Takodje me interesuje na sta najvise da obratim paznju kod 1.3 mjtd motora (znam da je nasiroko pisano o njemu, ali trenutno nemam mnogo vremena za istrazivanje, posto mi dizel varijanta nije bila prvi izbor, vec je ovaj Auto slucajni naleteo)? JEdina uteha mi je sto Auto ima vazeci tehnicki u Svici, pa bi trebalo da je ok.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted July 17, 2013 Moj savet je da prvo skineš kompletno uputstvo za tu Pandu, sa svim onim separatima što idu pride uz specijalne modele. Proučiš sve do detalja kao da je tvoja odavno. Tamo na licu vmesta očitaš VIN broj i posle pre odluke još malo pročačkaš po Eperu. I to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 17, 2013 Guglam vec pola sata i ne mogu da nadjem upustvo za ovu pandu... Na koj foru funkcionise ovu duplo ili viscol kvacilo kod nje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted July 17, 2013 Na ovo linku imaš uputsvo:http://aftersales.fiat.com/elum/Model.aspx?brand_code=00&id_language=2&id_model=faab8502-489b-4abb-a352-0ba8052ab11d&market_code=EN_EU&cat=lib&part_number=#1 a tu je i supplements odeljak ali nešto mi je veza pukla pa ne mogu tačan link da ti pošaljem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 17, 2013 Ne moras da se cimas toliko uopste ako je stvarno presla toliko i to jos u Ch i to sa vazecim tehnickim...Uzimas je kao nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 17, 2013 Posto nemam non stop pristup netu, ovo je ta Panda koju sutra idem da pogledam http://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-panda-kleinwagen-2006-occasion?index=0&make=26&model=115&nav=7&pricefrom=5000&priceto=7500&vehid=1727372&vehtyp=10&yearfrom=2006&yearto=2006. Ne mogu da se snadjem za print, posto je sve na nemackom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 17, 2013 (edited) Guglam vec pola sata i ne mogu da nadjem upustvo za ovu pandu... Na koj foru funkcionise ovu duplo ili viscol kvacilo kod nje?Viskozno ulje ima tu tendenciju kad se greje da , naprostije rečeno steže / zgušnjava. A greje se zbog lamelica koje su potopljene u visco ulju i njihovoj razlici u obrtajima. http://www.dorfbrunnen-garage.ch/englisch/pdf_e/viscokupplung_e.pdf Edited July 17, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 17, 2013 Posot nemam non stop pristup netu, ovo je ta Panda koju sutra idem da pogledam http://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-panda-kleinwagen-2006-occasion?index=0&make=26&model=115&nav=7&pricefrom=5000&priceto=7500&vehid=1727372&vehtyp=10&yearfrom=2006&yearto=2006. Ne mogu da se snadjem za print, posto je sve na nemackom...Vrh je, sam ti reko Nagazi je negde malo off road, mislim barem po travi i sl. koliko da ne bude da je nisi probao, a morace da pokaze ako nesto nije u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted July 18, 2013 Uzimaj ti to kako ti je predloženo... Na slici izgleda kao nova a i boja je dobra, usput, to je i moj Wunschauto (željeno vozilo) pa bih hteo da prođeš što bolje. I baš u toj 1.3 JTD motorizaciji sam je i ja planirao. Ako smem da zakeram, jedino mi se ne sviđa što nije u Emotion opremi već "samo" u Dynamic (po instrument tabli se vidi). Ali kod polovnih kola ionako su bitniji opšte stanje vozila i druge stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 18, 2013 Drugari,Panda je kupljena i malopre doterana u Ticino.Trenutno je ovde kod mehanicara koji je pretresa. Auto je presao pravih 122000 i prethodni vlasnik je bila zena koja je dala u garazu 3.juna ove godine cim je lizing istekao. Auto je generalno u dobrom stanju,osim zadnjeg lonca koji je korodirao,unutrasnjosti koju su deca zesce usvinjila i nekog lupkanja koje se cuje odpotadi kada se saltuje. Za 150 kilometara koliko sam danas presao sa njom,potrosila je prosecno 4.5 litara dizela po bordu. Jedina moja zamerka je sto sam mozda malo vise ocekivao od ovog mjtd motora,mada ke mozda neki problem sa turbinom,a mozda slabije vuce zbog samih gabarita Pande. Vise o autu kada ga budem predstavio,za sada toliko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 18, 2013 Mozda ima malo lufta u flansi pa lupka a osecaj slabije vuce je verovatno zbog toga sto ima 4x4 pa je to usporava malo. Neka je srecno i cekamo te na odgovarajucem mestu za predstavljanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
temprachc 0 Posted August 19, 2013 (edited) Narode , sta mislite o kupovini Pande Van 1.3 MJet.... skoro su dve firme kod nas uvezle ukupno 100 istih vozila pa mislim da ce biti jos govora o njima ovde, kao nekada kada su uvezene crvene pandice u NS-u kod Najlon pijace. Dakle u pitanju je van sa po meni malo cudnim km. , svi su od 100k do 170k i svi su servisrani na tacno 30k , orange sa nekim plavim trakama po sredini, ima i nekoliko 4x4 vozila ,jedan koji je meni zapao za oko kao jedinu zamerku ima to sto je plastika oko kaseteofona ? izgrebana i teretni prstor oko vrata je na ovima sto sam gledao prilicno unisten . Ako neko ima navedeni auto bilo bi dobro da napise koju rec , sta treba gledati kod njega , posto su servisi, delovi limarije itd. Edited August 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zipacope 0 Posted September 1, 2013 Da li zna neko jel moze da se zbudzi neka druga zadnja klupa u novu Pandu Van ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted September 1, 2013 Narode , sta mislite o kupovini Pande Van 1.3 MJet.... skoro su dve firme kod nas uvezle ukupno 100 istih vozila... Sta su bile pre te narandzaste pande sa plavim straftama, zna li se? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2013 O ovim pričate Trebalo bi da su bile njihove http://www.stradeanas.it/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
temprachc 0 Posted September 3, 2013 To su te Pande , gledao sam jednu u obrenovcu 4x4 koja mi se bas svidja....ne znam samo za pogon posto mi deluje da nije stalan nego da se zadnji tockovi ukljucuju po potrebi . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted September 4, 2013 Ako hoces 4x4, onda iskljucivo juri putnicki i od privatnog lica. Ove sluzbene 4x4 ne bih uzeo ni da mi poklone... Pogon nije stalan, nego se automatski ukljucuje po potrebi. Imas i verzije koje su imale elektronsku blokadu diferencijala, samo su 2 puta skuplje nego ovi vanovi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
temprachc 0 Posted September 4, 2013 To jeste mali problem , putnicke (retke) sam nalazio po oko 5oooe i vise a auto mi je inace extra kao 4x4, kockast , mali .... posto vidim da imas "zenomobil" 1.3mjet, kako ti se pokazo na nekom duzem putu tipa 200km posto mi ove koje sam probao deluju bas neudobno ... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted September 5, 2013 Nije neki sinonim za udobnost, ali nije ni neudoban. Mi smo ga doterali iz Svajcarske i napravili nekih 1300 km u cugu i nismo imali nekih zamerki za udobnost. Jedino sta meni smeta je siroka centralna konzola, pa hoce da zamara desnu nogu kod ljudi koji su kao ja visoki preko 190cm. Inace samo da napomenem za potrosnju, 4x4 nema sanse da trosi 4l kako mnogi pricaju, vec zbog pogona ta potrosnja ide na otvorenom od 5.5 (sa voznjom ko po jajaima) pa navise, a u gradu od 7 pa navise. Ako se ipak odlucis za van verziju, topla preporuka je da je dobro pretreses, posto Italijani mnogo vole sluzbena kola, i jos ako su 4x4... Ne smem ni da zamislim gde je i kako to vozeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
temprachc 0 Posted September 6, 2013 Hvala za dodatne informacije.... za tu potrosnju sam stvarno mislio da je manja , vozio sam Passata b6 4 motion iz Dusseldorfa do nase granice trosio je oko 6l mozda 6.5 ali normalne voznje tipa 120-140 . Sto se tice Pande , stvarno nekako deluju rastreseno npr. auto od 110000km izgledao kao da su nosili soder u njemu pa na svakih 10cm u kabani ima neko ostecenje, oko mehanike slabo stojim, motor radi stvarno extra mirno i kultivisano, nisu masni motori a ni prani.... Quote Share this post Link to post Share on other sites