mikesha 0 Posted November 15, 2013 Proveri releje, meni je se gasio po 5 puta na 1 km, a desi se da ne dozovljava da ga upalim i po 10 min. Zainatim se i krenem od jednog do drugog majstora, i nađemo problem u releju koji se nalazi levo od volana tamo gde se kači komp. Zamenimo mesta releju koji je vezan za pumpu sa relejem pored njega pošto nismo imali prei ruci novi relej. Od tada sam prešao 7.000 km sa sve odlaskom na more i šta ni da štucne. Takođe pored ovih releja proveri i releje kod akumulatora. To što svi pišu da se odmah menja komp ili reparacija nije uvek tačno. Prvo proveri sve pa tek na kraju menjaj. Mene je odluka da puknem 400 € za nov komp, delilo jedno veče kada sam se dvoumio da li da naručim ili ne. Sada se vidi da bih grdno pogrešio. Uvek proveri i ne zaleći se! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 2, 2013 (edited) Posle citanje cele ove teme kontam da nikad ne bih pazario stila 1,6 jer ima smece od kompa... Edited December 2, 2013 by s@le Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 2, 2013 Jesam ti rekao da se nisi zeznuo sto je 1,8 Nije smece od kompa samo su ga smestili na pogresno mesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted December 2, 2013 (edited) Ih sad, kad bi se tako vredjali ni tvoj variator nije sjajan. Edited December 2, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted December 2, 2013 Janakisu oslabio nosač ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 3, 2013 Ih sad, kad bi se tako vredjali ni tvoj variator nije sjajan. Jeste ali i sa dizel zvukom i sjebanim varijatorom moze da se vozi... A bez ECUa ili sa ECUOm koji baguje,moze ali kako hitachi je keva Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted December 3, 2013 Ne bih da te razocaravam,ali imao sam par problema i sa Hitachi ECU.....i oni su postavljeni na nesretno mesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 3, 2013 Ko zna sta si i gde ti radio Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted December 3, 2013 Musterije su ko zna sta radile,ja sam popravljao Quote Share this post Link to post Share on other sites
besni vozač stila 0 Posted December 23, 2013 Pozdrav svima,imam problem sa stilom 1.6...Menjao sam mu kompanije,stavljen je od 1.8 i dalje izbacuje asr failure loose connection.Od sinoć i car security i ostade mi auto na parkingu posle uzaludnih pola sata paljenja...Probacu ujutru sa rezervnim ključem...Pošto sam u NS-u hteo bih da kontaktiram sa Saletom i da porazgovaram u vezi ovih problema,neka se javi ako pročita... Quote Share this post Link to post Share on other sites
besni vozač stila 0 Posted December 23, 2013 Jutros je bilo sve ok,koristio sam rezervni ključ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 23, 2013 Menjao sam mu kompanije,stavljen je od 1.8Pošto sam u NS-u hteo bih da kontaktiram sa Saletom i da porazgovaram u vezi ovih problema,neka se javi ako pročita... Pošalji mu PP (privatnu poruku) pre će tako videti, ovako se to radi:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065 Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 25, 2013 Juce ujutru krecem na posao ulazim u garazu i otvaram vrata od auta i bacam torbicu koju sam nosio na sebi,i nekako je bacim na suvozacevo sediste i lagani sedam u auto... Dam kontak kad ono nesto ASR bla bla fejlr,sekjuriti bla bla,pisti svasta nesto da verglam on mrtav i nekoliko puta tako on nista,sve dok nisam zakljucao auto i otkljucao (naravno izvukao kljuc iz brave) sve normalno bez ikakve lampice... Skontao sam da je verovatno torbica kad sam je bacio na sediste suvozacevo lupila bas po senzoru na tom sedistu pre nego sto sam ja seo na vozacevo ma je zabagovao da se uato krade ili nesto tako bem li ga... Slicno mi se desilo letos,kad sam otkljucao auto ali seo sa suvozaceve strane drndo nesto oko muzike,i rekoh ajd da ga upalim ali tako sa suvoaceve strane i isto je bilo snesto car sekjuriti bla bla Sad dal je to tako normalno zbog te zastite bem li ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted December 25, 2013 ECU ... Jbg zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 7, 2014 Citam sad sve ovo ljudi i moram da vas upitam za pomoc. Slicni su problemi u pitanju, Stilo (1.6 v) je radio normalno (klasika jedino je izbacivao cuveni sad vec airbag fail uporedo sa stop engin automatski, jer je otisao onaj senzorcic sa suvozacevog mesta), radjen je nedavno veliki servis bas nesto pre toga, kad je iz cista mira poceo da pali gresku alternator fail, loose conection - nekad bi se ugasio, ali bi ga potom upalio i kao nista, to sve dok je u leru recimo, padali su mu obrtaji na kazaljki pri tom. Kasnije, medjutim, nastavlja se, pa je i u voznji, Ide normalno. i opet naprasno isto loose conection, onaj zuti trougao, pa asr failaure i ugasi se. Isao sam kod majstora, nadavah se para, gledali akumulator ok, navodno alternator ok, zanima me sta mislite da je? Auto radi u smislu da pali iz prve sad, ali izbacuje alternator fail, nesto due servis takodje, ide, ali mu se to desava predoceno da izbacuje re pomenute greske i ugasi se ponekad, ne cesto, ali da desava se. Znam, iako nije to moja struka i ima ovde dakako daleko mnogo pametnijih da kazu koju o tome, da stilo 1.6 v ima problem sa tim ecu motornim kompom. Da li mi mozete preporuciti nekog majstora, da li je u pitanju ECU?, sta moze biti? Ko reparira ECU, ako je Ecu u pitanju, koliko kosta repariranje ECU-a itd? Puno pitanja, ali bih zasita bi zahvalan na odgovorima. Svako dobro ljudi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 7, 2014 Vec dobro poznat problem na Stilu,resenje drugi ECU ili kuglovanje tvog.Kod mene u KG-u 80e sa 6meseci garancije,do sada svi koji su radjeni rede bez problema.Bilo bi dobro da nakon kuglovanja izmestis ECU sa motora na oblogu akumulatora,time ces dobiti bolje hladjenje i spasiti ECU od suvisnog grejanja i pogubnih vibracija koje trpi kada je na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 7, 2014 Hvala puno na odgovoru. E sad, jedino ne znam, posto sam iz Novog Sada, ko radi repariranje ili kuglovanje, kako kazes, ovde u NS, moze i okolina, ma i BG, samo da se kurtalisem tih problema, na njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 7, 2014 (edited) I, da, zanima me, posto se desava kad hocu da pokrenem kljuc jel kad udjem i zelim da upalim auto, da posto on zakljuca volan itd ne mogu nekad da pored silnog cimanja okrenem kljuc i dam kontakt, kao da je zaglavljeno, da li je moguce da je od toga - da je ta kontakt brava u pitanju, pa zeza sve ostalo, mada, nekako mi se cini, da ne bi trebalo da utice na ECU u tolikoj meri, a mozda i gresim? Svakako hvala Edited January 7, 2014 by Jug Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 7, 2014 (edited) Ja sam imao problem sa kontakt bravom na Stilu 1.9mjet . Probaj kada ubodeš ključ i daš kontakt da malo pomeraš ključ levo-desno-gore-dole, ako je problem u kontakt bravi počeće da se pali i gasi tabla tj. da treperi. A probaj ti o sa upaljenim motorom, ako se ugasi onda je to. Pronadji moju temu ns forumu, ima sve detaljno. P.S. Tema se zove 1.9 JTD 16V Pad napona i rikverc. Čuveni prijatelj foruma Dejica je upravo podogao iz mrtvih tj. 2009g. Alcatel one touch 6040X Edited January 7, 2014 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 7, 2014 Hvala puno. Probacu to sa pomeranjem kljuca, dok je motor upaljen, moguce je i da je tu kvaka u kontakt bravi ili ce ipak biti na kraju da je ECU. Hvala u svakom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 7, 2014 Evo ti malo prostudiraj http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/page-11#entry972452 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 7, 2014 (edited) Hvala ljudi svima puno, kao i tebi MS PK. Citao sam to, muka mi je vise od ECU i Stila, a bas nekako volim taj auto. Dakle, ispada da mi je ciniti reparaciju ECU-a, prema svemu sudeci, a potom i premestanje ECU sa njegovog standardnog polozaja. E sad, cuo sam da Sale upravo sa ovog foruma radi repariranje, ima li neko iskustva, da li se tu dobija neka garancija, da li se nakon reparacije ne ponavljaju vise ti problemi, iako je naravno to tesko pitanje, mislim da cak i znam coveka posredno preko zajednickog poznanika, ako je iz NS, mislim na Saleta. Odnosno, kome da se obratim za eventualnu potvrdu da je moj problem problem ECU-a i za reparaciju. Hvala jos jednom svima na trudu i linkovima, i odgovorima. Edited January 7, 2014 by Jug Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 12, 2014 (edited) Ljudi od pre nekog vremena, moj Stilo pokazuje na displeju gresku alternator fail, ponekad paralelno s njom i loose conection - u tom periodu poceo je da se gasi i da vergla u leru. Onda ga resetujem upalim, i krene normalno, pali se i ide normalno, doduse i dalje pokazuje s vremena na vreme tu gresku, alternator fail, ali je nesmetano radio, niti se to toliko cesto desavalo. Nosio sam ga u medjuvremenu kod nekoliko majstora, koji su otprilike proveravali akumulator i alternator i kazu da navodno ne vide tu problem.Jedan je na dijagnostici kazao kako na SCan liniji vidi nesto tipa, parafraziram, detonaciju neku, pa je menjao knock senzor, ali sam i sam video da to nije problem. Nesto kasnije, medjutim, na displeju je u toku voznje pocelo da se pojavljuje to alternator fail, pa loose connection, asr fail, itd i pojavi se zuti trougao i auto se ugasi. Opet resetujem ga, dam kontakt on upali i ide posle, i to se desavalo nekoliko puta. U medjuvremenu sam ga opet vozio kod majstora, ali bez vajde, da bi od subote ujutru krenuo da upalim auto, on je vec poceo prilikom samog kontakta i paljenja da odmah izbaci alternator fail, i nesto due servis, ali je palio, medjutim juce nije hteo ni makac. Vergla samo, posto dam kontakt pada mu obrtomer, zatrokira i ugasi se. Ponovo pokusavao, ali nece verga, zatrokira i ugasi se.Molim vas za pomoc. Vec sam u nekim naznakama video da bi ovo moglo da ukazuje na ECU cak, da je potrebno proveriti kontakte, relaje, konektor D4, itd, ali je kod majstora to cinjeno, kazu da tu nije problem.Takodje, molio bih vas i da preporucite dobrog autoelektricara u NS. Hvala 1.6 Fiat Stilo Edited January 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 12, 2014 Sve to sto si radio,ako si radio ali nazalost dzabe....problem je nesretni ECU koji pravi problem ovom inace veoma dobrom autu.Ja imam isti Stilo kao i ti,i meni sam radio ECU i od tada radi savrseno.Ja inace zivim od popravljanja auta,i bilo je dosta Stila sa istim siptomima,i svi su reseni ili zamenom ili reparacijom ecu-a,sve drugo sto budes popravljao samo ces gubiti vreme i novac i produzavati agoniju.Ako resis da kupis drugi polovan trazi ECU sa oznakom IAW5NF T9,ovo T9 u oznaci ti je bitno jer je to ECU od kraja 2003 tj onaj koji ide na Stila 2004god.pa nadalje u kome je "navodno"ispravljena greska koja postoji u ECU sa oznakom T1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 12, 2014 (edited) Hvala Simonem na savetima i pomoci. Ne znam da li u je u ovom mom slucaju od vajde i reparacija ECU-a? Posto cujem da i to uspesno resava problem dati. Edited January 12, 2014 by Jug Quote Share this post Link to post Share on other sites