Jump to content
FAS Goran
macak

Fiat Stilo - ASR failure ; loose connection / ECU problem

Recommended Posts

Pozdrav kolege postavio sam pitanje sa mojim problemom u pogresnoj temi,zbog posla i obaveza nemam puno vremena da listam celu temu i citam svaki post a hitno mi treba neki kontakt od nekog ko bi mogao da mi resi problem ili da me uputi sta bih mozda eventualno mogao sam da uradim da probam da ga otklonim,naime posle 3 dana ne paljenja udjem u kola upalim kad ono upali loose conection i sve lampice na tabli popali,km sat ne radi,city servo kao da je stalno upaljen a bord je u rezimu kao da je auto na leru,hvala puno za bilo kakav vid pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

akumulator je nov stavljen proslu zimu palio na -15 bez problema na zimovanju pre mesec dana na dijagnostici kod druga izbacio gresku kane ili cane kako god znaci konekcija sa necim ali on ne radi elektroniku na kolima,probao sam sa skidanjem klema i ciscenjem zatezanjem,raskacio i komp ne bi li se mozda odbagovao ali nista.izvinjavan se ne napisah da je stilo 1.9jtd u pitanju 115ks

Edited by blue_diamond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, Stilo 1.6

Premestio sam komp, otvorio ga i 3 pina su bila iskrivljena i od toplote valjda upala malo unutra. Majstor je zalemio i vrati ona mesto, 10 dana radio auto ok i onda opet ista prica, zakuca temp to kraja i ugasi se i pise loose conect, skinem dzek i vratim nazad, auto upali i radi normalno dan dva pa opet isto....pomagajte ljudi, neke predloge dajte..

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stefkebg011

 

Mislim da nema trajnog rešenja za komp kod Stila 1.6 nego da se poveri ljudima koji su ih uradili pitaj Boga koliko, i koji daju garanciju na urađeno (baš da se ne bi dogodilo da opet posle par dana, ili 10 dana, ili 3 meseca krene da zeza).

Vidim da si iz Beograda, pa pogledaj:

http://www.autoelektronika.net/srpski/fiat-stilo-16-kompjuter-motora

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš i ti na osnovu svega napisanog da je suštinski to jedino trajnije rešenje. Nije više ni toliko skupo kao ranje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta gospoda traze 150 eura, i sta ako mi se desi opet posle mesec dana, pa na svakih mesec da mi oni sredjuju to i posle 6 meseci sredjivanja me odjebu. A jos nisam sreo osobu koja je to radila okod njih da cujem utiske. Hvala ti svakako druze <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nisi sreo ali za ove 20god koliko se vuce taj nesrecni 1.6 po ovim nasim putevima odradili su...mnogo, i vise od toga :D ima dosta ljudi i sa foruma koji su radili samo moras da nadjes postove, posto se taj 1.6 glupo da kazem ne vozi ali ga takoreci nema na forumu vise, bar da su vlasnici aktivni.
Ili ces da repariras kod njih, nekoga ko se time bavi, npr.ovde sa foruma nekad je to radio clan CrniSale koliko se secam, ( gledaj samo da daju garanciju jer nije jeftino) ili da uzmes nov ( cini mi se da je oko 500eur) ili polovan a i to ne izadje jeftino koliko vidim od ljudi sto se zale, a i malo ga je teze naci. Po meni jedino trajno resenje za taj tkzv stilo ECU ( 1.6) je...da se proda. Crni humor ali sta da se radi :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pisao i imao taj problem sa 1.6

Ecu stoji na glavi motora, greje se i tope se delovi unutra. Treba da ga izmestis na recimo kuciste akumulatora I verovatno rešava problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ljudi, izcitah 10ak strana i interesuje me da li neko ima na preporuku majstora koji reparira motorni racunar a da pri tom daje garanciju? U pitanju je Stilo 1.6 16v 2003 godiste, magneti marelli racunar. U toku voznje pali stalno istew greske p1220 i p1687. Auto udje u safe mode i ne moze preko 1500 obrtaja da ide. Kod majstora je potvrdjeno danas da definitivno komp riknjava. Stogami treba pomoc u vidu saveta kod koga odneti komp na reparaciju?

Unapred hvala drugari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti mogu dati broj mog majstora on šalje poštom kod nekog, bio sam u servisu kad je stigao za jedan Stilo 1.6 mislim da je oko 70e reparacija, ukoliko je moguća, ne drži me za reč.

Plus šta on radi, moj majstor, izmešta položaj računara jer koliko sam shvatio nalazi se iza motora na toplom i vibrirajućem mestu, opet ne drži me za reč nisam baš upućen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, hteo bih da pitam da li postoji resenje za moj problem. U pitanju je auto fiat stilo 1.6 16v 2002.god. Naime vozio sam auto od kuce ka poslu, posle dva predjena kilometara auto se ugasio u 4. brzini pri nekih 70km/h. Potom auto nije hteo da upali. Majstor koji me je odslepao je utvrdio da je pokidan kais, da je prezubio auto i pokrivio ventile iako je generalna na motoru radjena pre dve godine. On uradi generalnu ali kada je zavrsio rekao mi je da se auto i dalje gasi jer mu ne valja ECU. Odnesem ECU moj originalni koji nije otvaran kod coveka u Kraljevu koji radi servis racunara i lap topova i koji kaze da je radio i pre bga cipove. Uradi on ECU i bez problema predjem  nekih 100tak kilometara. Potom odjednom kad sam hteo da upalim izbaci lampicu security code i samo moze da se vergla a ne i da upali. Vratim mu ECU, on proba ponovo da ga reparira i kaze da sad verovatno nije do ECU a nego do brave. Ja se pozajmim za pare posto nisam mogao vise da se ubedjujem sa njim da kupim polovni ecu, body, bravu i kljuc, odnesem kod drugog majstora koji je elektricar i koji zna sve to da zameni, posto ovaj kaze da to ne zna i da ne radi. Zameni mi taj drugi majstor ECU i bodi ali bravu nije menjao vec prebacio mac iz starog kljuca u novo kuciste. Upalim ja auto sav srecan, predjem ponovo nekih 100tak kilometara i ponovo security code. Opet odem kod majstora i on kaze da je i taj drugi ECU riknuo. Odnesem kod treceg majstora koji takodje radi reparaciju ovog drugog ECU i kad su namestili onda ne prima gas. Dovezem ga nekako do kuce, otvori ga moj komsija i vidi da se neki lemovi dohvataju, on to otkloni, vratimo ECU na kola i gas radi, sve najnormalnije, ali kad je ponovo dostigao radnu temperaturu izbacuje secuity code. Dok je hladan sve normalno cim dodje na radnu ugasi se i nece da upali. Da li je moguce da zato sto brava nije zamenjena da pravi taj problem. Hvala unapred i ako postoji neko ko to moze da resi bio bih vam zahvalan, ako ne ,auto ide u otpad. Bio sam malo opsiran ali cisto da bi razumeli kakve su to muke, hvala jos jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GoranKV87

Nazalost niste naisli ni na jednog dobrog majstora od tih.

Polovan ECU se ne kupuje vec se reparira postojeci.

Normalno je da se svi prvo uhvate za BGA cip jer to pise na internetu.

Nazalost BGA cip je mozda svega 10% resenja problema.

 

To sto se gasi veze sa bravom nema.

Ni taj drugi ECU ne valja.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat prethodnog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre jedo mesec ipo dana auto mi je poceo da trokira, trza, ne znam i ja sta vec, pojavio se check engine. Sledeci dan sam otisao na vikend, vratio se posle 3 dana, kad sam upalio auto opet je radio kako treba, ali sledeci dan isto  posle neko vreme opet isti biiip. Posle nedelju dana ja lepo odnesem auto u "Fiat" servis kad oni mi kazu da je ecu crkao, 99 posto je, pokazivalo missfire na sva 4 cilindra, maf senzor i lambda sonda. Zato sto im je to najlakse da kazu posto stradaju ecu kompjuteri. Lutao po forumima i nigde nisam mogao da nadjem neki kvar sa ecu sto bi moglo da uzrukuje to trokiranje.

 

Nisam verovao da je ecu, ali hajde izvadim ecu otvorim, nema ni jedan proadnut pin "ako imate srecu u 20 od slucajeva sa ecu problemima to je kvar" ali aj ja to lepo prelemim, vratim ecu. Auto 2 dana radi normalno, posle 2 dana isti biiip. Pokidao sam sve zivce, odem kod drugog majstora prikaci opet na kompjuter isti biiip ko pre, i isto mi je rekao da pokazuje maf senzor. Mozda je to, ja sam mu rekao da sam promenio maf senzor pre 6 meseci, on kaze da mozda je nesto sa granom posto je bila puknuta. Ok, odem kod treceg majstora kazem sve ovo, i on kaze da vadimo granu. Ja pristanem, ali trebao sam da se vratim posle nedelju dana.

 

Kad posle 3 dana otvorim haubu da malo procackam i vidim sasvim slucajno da onaj dzekic koji spaja kabal sa maf senzorom nije kako sto treba utaknut, i pokrsen gde se treba ustekat. Uzmem lepo ducktape, zalepim sve to kad auto posle radi milina!!!!!

Pokidao sam sve moguće živce u ovih mesec ipo dana, od kompjutera do grane, i na kraju sam ga popravim. Pišem ovaj post da ako iko ima ovakav problem ne luša glavu u zid.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, video sam da ima slicnih tema dosta ali da su informacije dosta stare. S toga, zanima me da li se isplati reparirati famozni ECU i koliko to otprilike kosta, sta se tu u sustini reparira, moze li se to odraditi kod kuce? Hvala 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni Sale iz Novog Sada uspesno reparira (mnogi su kod njega radili). Skines ECU, posaljes mu, odradi i vrati ti nazad. Cenu ne znam ali evo broja telefona pa pozovi.
063/533-172
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dackolinke

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o problemima sa ECU. Problematika poznata vec preko decenije, a sve tehnicki napisano je i dalje validno. Dosta ljudi je uspesno resilo problem, a jedan od proverenih kontakata je ponovljen u postu iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari,nov sam na forumu i nemam toliko iskustva sa Italijanskim vozilima,ali vidim da vama znanja i kompetentnosti ne fali ni malo,jer se sa time susrecete skoro svaki dan.

Zamolio bih ako neko od vas moze da mi pomogne da resim problem ili bar da me uputi na pravu stranu,ja cu se potruditi da opisem problem sto je bolje moguce.

 

Naime,imam Fiat Stilo 1.6 benzinac pre je imao sitnijih problema i kupljen je OBD2 adapter da mogu da proveravam greske i da ih ocistim,naravno i delovi su menjani koji su bili neispravni.

Auto je pre 2 godine bio u voznom stanju,svakodnevno se koristio. Zbog odlazka u inostranstvo auto je bio parkiran u garazu,skinut akumulator i tako je stajao 2 godine.

Sada sam resio da ga upalim i sredim,stavljen drugi akumulator,kada mu dam kontakt izbacuje ABS,ASR,AIRBAG Failure i Loose connection,od lampica sija zuti trougao i automobil sa katancem.

Vergla sasvim normalno,ali nema ni naznaka da upali. Probam da zakacim OBD adapter i da ocistim te greske,na sam adapter mogu da se konektujem,ali on ne moze da se poveze sa ECU.

 

Da li imate neku ideju kako bi mogao da se konektujem na ECU ili nesto drugo odakle bi mogao da krenem? :)

Hvala vam svima unapred.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo od akumulatora.
Proveriti i dopuniti ga.
Za to vreme proveriti (vaditi/vraćati) osigurače i releje u motornom prostoru.
Proveriti i očistiti kleme i kablove mase (-).
Dok se akumulator puni raskačiti konektore sa ECU-a i naprskati ih sprejem za elektrokontakte.
To bi bilo to.
Pomoliti se i ponoviti startovanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator je star 6 meseci,koristi se u drugom autu i deluje da je okej,ali mogu da ga prekontrolisem.

Vidis,nisam se ni setio da pogledam konektore na ECU.

Danas sam samo izgubio vreme,ali sad cu da skupim ovde listu zadataka sta trebam sutra sve da probam,pa cu da krenem redom...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav Drugari potrebna pomoc
 
Juce bio kod majstora na zamenu seta kvacila, 200km vozio auto nazad do kuce sve je bilo ok. Jutros da upalim izbacuje redno sledece greske
CAR SECURITY
ASR FAILURE
LOOSE CONECTION
kao da ni pumpa nezuji da daje gorivo
 
Zna li ko pametan sta moze da bude? Akomulator nije pokazuje 12 i vise volti. a da motor je cuveni 1.6 16v
 

20230301_181519.jpg 20230301_181838 - Copy.jpg

20230301_181845_-_Copy.jpg 20230301_181853_-_Copy.jpg 20230301_181858_-_Copy.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...