Jump to content
FAS Goran
macak

Fiat Stilo - ASR failure ; loose connection / ECU problem

Recommended Posts

Pozdrav, nov sam u svemu ovome i dosad nikad nisam pisao po forumima ali silom prilike mora se i to.

Pre 2 godine sam kupio stilo 1,6 16v koji je vrhunski auto sto se tice udobnosti, komfora i voznje. Auto je kupljen preko polovnih automobila i pri povratku iz Trstenika je vec krenuo sa nekim cudnim ponasanjem. Ugasio se tokom voznje ASR, Loose ... stao sa strane i upalio ga bez problema. Tako sam vozio auto desavalo se po nekada isto a nekad ni da upali pa skidaj kleme i onda sam krenuo da menjam redom sve. akumulator je bio prvi na udaru, O2 senzor, Senzor radilice i naravno izmestanje ECU-a koji svakako nije bio na mestu.

 

Sve je to lepo spakovano i auto je radio bez ikakvih problema do odlaska na more ove godine gde je ECU zavrsio gadjanje jer prethodni majstor koji ga je reparirao ili sta vec nije stavio silikon pa je nesto izgorelo u njemu. Platio sam i tu popravku vratio se sa mora sve super ali eto malera zadnjih 3 nedelja cas radi cas ne.

Izbaci sve moguce greske koje su na ovom forumu navedene i nece da upali po 15min da bi nakon toga upalio i odmah se ugasi. Proveren akumulator i svi osiguraci nije nista u kvaru.

 

I tako pre tri dana od besa udjem opet u garazu i krenem da verglam kljuc po bravi sto je trajalo 30 min i gle cuda on je oziveo. Auto sada radi dokle? Nije mi problem da izdvojim novac i kupim nov ECU jer iskreno ne verujem u polovne ali da li je do njega nezna ni jedan majstor da mi kaze tj. spomenula su dvojica ali nisu sigurni jer to je stilo kako kazu. Mene najvise interesuje od svega zasto svetli pozadinsko svetlo na displeju a ponekad i treperi kao i to da mi KM glavna stalno treperi ali meri realno.

Malo sam udavio ali vise nemam kome da se obratim

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkoi04

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

A, oko treptanja kilometraže, pogledaj (klikni na link) ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41988-fiat-stilo-trepće-broj-pređenih-kilometara/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Auto: Stilo 2002, 1600cc 16V.

Ugrađen sekvent plin pri kupovini (pre 4 godine). Na plin uvek išao odlično.

Od same kupovine, pošto pali na benzin, gušio se pri hladnom radu, kad se da gas kasni, kašlje, hoće da ugasi. Svi konstatovaše prljave dizne ili leptir gasa (videćete zašto je ovo bitno).

Elem, glavni problem kod mene slično kao i kod ostalih, počeo je sa povremenim gašenjem uz tri greške vezano, ASR faulire, Alternator fail, loose connection. Tri seta pištanja, za svaku po jedan. Najpre retko, a onda sve češće. U poslednje vreme i par puta u toku vožnje. Isključim kontakt, uključim ga ponovo i ako greška nestane, auto može da upali. Dešava se i da greška NE nestane, onda moram da sačekam, par puta dajem kontakt dok ne nestane greška i onda auto može da upali.

Skinem sa drugarom električarem ECU i prelemimo kontakte na iglama konektora sa strane štampane ploče, pošto se to pokazalo da je kod njega bio problem. Na oko sve novo, ECU nije bio otvaran, ali evo šta se desilo nakon vraćanja - ECU se verovatno RESETOVAO, jer:

Auto pri pokretanju na benzin sada SAVRŠENO radi, nema gušenja, brz odziv, prima gas, milina! Toliko o prljavim diznama ili leptiru gasa.

Na plin takođe lepo ide, jedini je problem (mada meni i ne smeta mnogo, ali je očigledno da nije kako treba) je sporo opadanje broja obrtaja kada se stisne kvačilo i pusti gas (npr, kad menjate brzinu, ne padne broj obrtaja već ostane na 2000 pa polako pada do 800). Tu mislim da je problem merenje temperature. Nikako da dostigne radnu temperaturu, iako grejanje radi OK. Merenje spoljne temperature je takođe za par stepeni više nego što je realno. Po meni, mislim da ne očitava temperaturu kako treba, tj, da je u ECU nekako ranije bio namešten "ofset" temperature tako da je viša za par stepeni, ali da je sada to pomereno jer se ECU resetovao. Pre je bio preveliki ofset jer je bukvalno na 300 metara postizao radnu temperaturu, što po meni nije normalno, jer po postizanju radne temperature smanji i broj obrtaja i količinu goriva (odnos vazduha i goriva - po starinski saug ili sauh), pa se zato i gušio dok je hladan.

Ali sada VELIKI problem predstavlja to što se ona greška sada udružila sa "Car security failure", katančićem koji blinka i naravno, sve to ne dozvoljava autu da upali. Ako i nestane, auto upali, ali se nakon 5-10 sekundi ugasi i prijavi sve greške ponovo. Kad se sačeka nekih 15min-30min, auto pali, radi fantastično ostatak dana, greške više ne prikazuje. Baterija u ključevima nova.

Da li ovo može da se reši menjanjem ili podešavanjem parametara u ECU - kao što je npr temperatura, ili je potrebna reparacija ECU? U svakom slučaju, zamolio bih na PP da mi pošalje neko broj majstora u Beogradu, ako može, ili da mi da neki savet? 

 

Izvinjavam se na omanjem romanu... :)

 

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Niste redak a ni usamljen slucaj u ovom problemu,ma koliko se trudili i opirali istini,te pronalazili alternativna resenja,problem je uvek 99% u famoznom BGA cipu.

 

Ecu se moze uspesno prekuglovati AKO ranije nije otvaran i kuglovan.Danas svako radi svasta od grejanja cipa u rerni sporeta,do grejanja duvaljkom i moljenja boga da bude dobro.

 

Usled ovakvih zahvata moze doci do deformisanja,krivljenja ploce koja je viseslojna(sto mnogi nazalost ne znaju) i onda naravno od kuglovanja nema nista....ili ima ali traje kratko.

 

Iz gore navedenih razloga garancija na kuglovan ECU nema,mada opet 99% rade vec vise godina.

Svaki ploca se proveri koliko je to moguce da li je deformisana pre kuglovanja,ploce koje su vidno deformisane se ne rade.

 

Postoji mogucnost nabavke novog ECU-a garancija godinu dana.Zadnja cena bila 400e trebam proveriti mozda je pojeftinila ili poskupela.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugovi forumaši, imam problem sa Stilom 1.6 16V 2002 godište. Naime kada pokušam da upalim auto mi se ponaša ovako >> YouTube video link << . Kvar se pojavio dok je auto stajao parkiran ispred zgrade. Kada se to dešava, svetle lampice na instrument tabli kao na videu, i čuje se pumpa kako "kreće i staje" u ritmu kako treperi lampica za pumpu za ulje. I tako može da radi u nedogled.

 

Ono što je zanimljivo je da kada se auto "smiri" i upali, on radi potpuno normalno, ne gasi se u toku vožnje niti prijavljuje bilo kakve greške. Radi mirno na leru bez oscilacije u brojevima obrtaja (smanjuje broj obrtaja kako se motor zagreva), lepo vuče ... 

 

Proveravao sam sve osigurače, akumulator je pun, čistio sam D4 konektor (koji nije bio prljav) .... Centralno daljinsko zaključavanje mi funkcionioše najnormalnije, radio, sve, sve .... Skidao sam mu klemu sa akumulatora "da bi zaboravio na probleme/greške" ali to ne daje rezultate. Ono što je zanimljivo jeste da se LPG uredjaj pali i gasi kada mu se dešava da "luduje". Ponaša se jadem da dajem pa oduzimam kontakt (barem tako izgleda).

 

ECU mu je već izmešten i nalazi mu se na akumulatorskoj kutiji (izmestio ga je prethodni vlasnik) >> Slika izmeštenog ECU-a, link <<. ECU mu je izmešten preko godinu ipo dana, tako da nisam siguran da je on problem. Auto me je verno služio do pre dva dana. Jedino što mu je skoro rađeno jeste zamena stabilizatora i promenjene su mu prednje disk pločice. 

 

Auto u sebi ima ugrađen Lovato E-Go plinski uređaj koji takođe funkcioniše bez problema (kada auto radi normalno). 

 

Šta mu može biti? Možete li mi pomoći? 

 

Stojim Vam na raspolaganju ako je potrebna bilo kakva dodatna informacija.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da mu se pali i lampica za kod ključ. Probaj s rezervnim ključem, možda ovaj pravi problem zbog pohabanosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nesa 169 said:

Vidim da mu se pali i lampica za kod ključ. Probaj s rezervnim ključem, možda ovaj pravi problem zbog pohabanosti.

Ovako, odneo sam akumulator u servis, na testeru ima 12.32 V ali majstor kaže da ima "malu udarnu moć". Ostaće kod njega akumulator da se dopuni i testiraće ga sutra. Ali kada sam ga verglao danas, on vergla "moćno". Nema usporavanja anlasera. Da li može akumulator da napravi ovaj problem, iako vergla snažno? Znam da elektronika ludi ako akumulator nije pun, ali on vergla moćno. Molim Vas, pogledajte video na početku ove teme. Auto se UVEK ponaša isto.

 

Što se tiče ključa, on ne deluje pohabano (nigde nije stanjen za koji milimetar). Sve što mu "fali" je "skinuta boja metala na nekim mestima". Probaću sa rezervnim ključem. Obe strane mača mog trenutnog ključa izgledaju ovako >>> Link <<<. Baterija u ključu je OK. Lepo otključava auto sa "daljine". 

 

Ono što mene buni jeste, da li "izlizan" ključ može da napravi da auto poludi? Jer ajde da samo prijavi da je CODE loš, već i pumpa za gorivo "kreće, staje, kreće, staje" a lampice glume disko kao na videu. Auto i lampice polude pre nego sto probam da zaverglam anlaser. Ako je auto "lud", on ga vergla u prazno (kao prava CODE greška) ali čak i prilikom verglanja pumpa za gorivo "kreće, staje, kreće, staje". Čak mu i lampica za Check Engine ne svetli ili svetli/blinka. Deluje kao da u celom sistemu nema dobar kontakt ili nešto nalik tome. 

 

Da bi uspešno startovao, potrebno je stvarno dosta puta da dam i oduzmem kontakt. Posle nekog vremena, on uspešno odradi "Checking ...." i uspešno startujem auto sa "Check OK". Jutros sam ga startovao posle dva ipo sata ... Ali nakon toga radi normalno, vozi se normalno, ubrzava normalno i ne prikazuje nijednu grešku. Ništa .... sve do trenutka kada ga ugasim i pokušam ponovo da ga startujem ... pa idemo iz početka!

 

Kada mu skinem neki konektor sa ECU-a, on ne rotira pumpu i nema da ludi, ali ..... ASR Failure, EBD Failure, Loose Connection ili Car Security Failure (što je normalno jer zaista nije fizički povezan). Čim ponovo vratim konektore na ECU, on opet bzt, bzt, bzt (pumpa za gorivo) i beep, beep, beep High Coolant Temperature. Sem CODE greške i High Coolant Temperature nema da izbaci ni jednu drugu grešku i tu je konstantan (hvala bogu, valjda)! Ponaša se konstantno isto kao na videu. 

 

Iskreno, auto me izludjuje. Stilo je udoban za vožnju, ima dobar motor i menjač, kada ga vozim to je divota ... Ali elektrika/elektronika mu je ODVRATNA! Ko je izmisli u njemu .... 

 

Probaću sutra sa dopunjenim akumulatorom i rezervnim ključem. Ali plašim se da će biti jedan veliki ćorak. Što je najodvratnije, auto nije mnogo vožen. Problem mi se pojavio preko noći na parkingu ..... I posle neko kaže da gremlini ne postoje! :)

 

Javljam rezultate sutra.

Edited by promisic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ubeđen da je još jedan famozni kvar na računaru. Za početak probati samo popraviti lemove nožica.
Ovo navodim iz razloga što me iskustvo naučilo da ne gubim vreme sa utešnim rešenjima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, nesa 169 said:

Moze biti do akumulatora, znaces sutra. 

+1 za "cuveni" ECU na 1.6. Nema sanse da ovoliko problema bude zbog akumulatora, koji kada je slab obicno izbaci ASR, ESP i jos par gresaka, eventualno ugasi elektricni servo. Provozas auto malo i na sledecem paljenju je na tabli samo "Check OK", to je tipican primer loseg akumulatora na Stilu.

 

19 hours ago, promisic said:

Ali elektrika/elektronika mu je ODVRATNA! Ko je izmisli u njemu

Masa ljudi koje znam vozi godinama bez i jednog problema, tako da ne treba generalizovati. Iz licnog iskustva od 9 godina sa Stilom cak izuzetno pouzdana, lagana za samostalne izmene i dodavanje novih uredjaja... Automobil je nakrcan elektronikom (koju su vremenom samo sakatili zbog neisplativosti). A reputaciju kakvu ima duguje najvise onome sto se dovozi iz inostranstva, OCS senzoru (pre restyle) i ECU na 1.6.

 

Imamo i temu za probleme sa ECU, pa mozes i to da pogledas ako te zanima, moguce da cemo spojiti sa tom temom ako se pretpostavke ispostave kao tacne:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

+1 za "cuveni" ECU na 1.6. Nema sanse da ovoliko problema bude zbog akumulatora, koji kada je slab obicno izbaci ASR, ESP i jos par gresaka, eventualno ugasi elektricni servo. Provozas auto malo i na sledecem paljenju je na tabli samo "Check OK", to je tipican primer loseg akumulatora na Stilu.

 

Masa ljudi koje znam vozi godinama bez i jednog problema, tako da ne treba generalizovati. Iz licnog iskustva od 9 godina sa Stilom cak izuzetno pouzdana, lagana za samostalne izmene i dodavanje novih uredjaja... Automobil je nakrcan elektronikom (koju su vremenom samo sakatili zbog neisplativosti). A reputaciju kakvu ima duguje najvise onome sto se dovozi iz inostranstva, OCS senzoru (pre restyle) i ECU na 1.6.

 

Imamo i temu za probleme sa ECU, pa mozes i to da pogledas ako te zanima, moguce da cemo spojiti sa tom temom ako se pretpostavke ispostave kao tacne:

 

 

E da krenem redom.

 

Stavio sam mu dopunjeni akumulator i ništa .. istovetan lajt šou.

Pošto nisam lenj, skinuo sam moj ECU i odneo sam da ga probam na prijateljevom Stilu 1.6. Iako znam da mi ne bi dozvolio da startujem njegov auto sa mojim ECU, na moje iznenađenje, na njegovom Stilu je počeo da se dešava istovetan lajt šou, sa sve pumpom za gorivom ... Bukvalno se isto ponašao na tuđem automobilu kao na mom. Čim sam prikopčao prijateljev originalni ECU, njegov auto se startovao iz prve.

 

Poslao sam ECU kod majstor Koje da ga sredi. Nadam se uspehu. Tako da ste u pravu Ivane i Mihajlovic P., jeste ECU!

 

Javljam kada mi stigne opravljen. 

 

Hvala Vam puno na pomoći. Bili ste VEOMA precizni u diagnostifikovanju kvara.

 

Edited by promisic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorni ECU je opravljen i auto je ponovo "zarežao" . Radi najnormalnije kao u njegovim najsrećnijim danima :wub:. Na servisirani ECU imam garanciju od šest meseci i ECU je zapečaćen sa uništavajućim hologramskim stikerom. Majstor Koja je bio veoma korektan tako da od mene ima svaku pohvalu. :zorro:

 

Što se tiče video snimka sa "podivljalom" instrument tablom, on će ostati na YouTube-u ali biće "unlisted" i link je jedino dostupan ovde na forumu. Nadam se da će video snimak i ova tema pomoći još nekome ko ima isti/sličan problem. 

 

Hvala puno svim drugovima forumašima. Bili ste od izuzetne pomoći jer Vi ste me usmerili u pravom smeru (šta bi mogao biti kvar). Zahvaljujući Vama kvar je brzo otklonjen. :):doc::)

 

Puno pozdrava društvo. Odoh da se provozam! :devil:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@promisic

Drago mi je da smo svi zajedno uspeli da dijagnostikujemo problem i bar ovako virtuelno pomognemo.

Posto su se pretpostavke ispostavile kao tacne, spajamo temu sa vec postojecom o ECU problematici.

Ako ti ne predstavlja problem, mozes da navedes cenu i tok "operacije", cisto da ostali forumasi imaju informaciju koliko reparacija ECU trenutno kosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

@promisic

Drago mi je da smo svi zajedno uspeli da dijagnostikujemo problem i bar ovako virtuelno pomognemo.

Posto su se pretpostavke ispostavile kao tacne, spajamo temu sa vec postojecom o ECU problematici.

Ako ti ne predstavlja problem, mozes da navedes cenu i tok "operacije", cisto da ostali forumasi imaju informaciju koliko reparacija ECU trenutno kosta.

Cena opravke je 150 EUR u dinarskoj protiv-vrednosti plus troškovi PostExpress službe. 

 

Defektni ECU sam skinuo sa automobila (ECU je kod mene već bio izmešten) i PostExpressom sam poslao majstor Koji. U roku od 3-4 radna dana dobio sam isti nazad, takođe PostExpressom. Montirao sam ECU nazad, povezao konektore na njemu, startovao auto ... i ... vozio! :) Plaćanje za opravku se vrši kod kurira onoga trenutka kada se "podiže" ECU (dolazi u formi otkupnine). Na samom ECU je stavljenja uništavajuća hologramska nalepnica na koju je ukucan rok trajanja garancije (ne zezam se)! Nema šanse da se otvori ECU a da nalepnica ostane "čitava". Garancija na ECU je šest meseci od trenutka opravke istog. Majstor/servis je veoma korektan za saradnju i sve pohvale. Jako su poslovni što je plus!

 

Kome treba broj majstor Koje neka me kontaktira na P.P. Ne želim da kršim pravila foruma i da ovo pretvorim u reklamu (mada u neku ruku već jesam, sorry! :rolleyes:).

 

EDIT: Evo linka gde ima njegovih podataka: http://www.kupujemprodajem.com/IAW-5NF-Fiat-Stilo-1-6-16v-ECU-garancija-33359001-oglas.htm?filter_id=84293727

 

Pozdrav društvo!

 

Edited by promisic
Added link for contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege, kod mene je radjen ecu, preemljeni su svih 128 pina na ploci pre nekih dva meseca, ali se desi da se auto ugasi u toku voznje i izbaci sve one famozne greske, pritom, ponekad se desi da auto prosto zakljucam-otkljucam i upali istog momenta a ponekad treba da malo cimnem konektore na ecu i upali bez problema. Dali su opet popustili lemovi na pinovima ili je los kontakt mada gledao sam nema nikakve korozije na konektorima sve je odlicno, dali ti konektori hoce da prave zbrku?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan želim svim ljudima sa stilom i Stilom :D

 

Stilko  ima bubice klasične za ECU (gasi se dok se ne zagreje, izbacuje sve moguće greške, skalica za temperaturu grune desno pa se vrati itd.)

 

Otići ću u Autoelektroniku na reparaciju ECU.

 

Ono što mene zanima je da li je neko u skorije vreme imao iskustva sa tim servisom (sem kolega sa prvih strana), da li ok odrade, da li se kvario nakon 6 meseci kolika je garancija, jednom recju da li su za preporuku ili nisu?

 

Najlepše hvala!

Edited by pantelia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene u temi ASR failure-loose connection. Par dana radi normalno pa počne da luduje. Upali par lampica na tabli i ništa ne radi osim pokazivača goriva i brzinomer. Vidim da se kod većine gasio auto prilikom izbacivanja greške. Kod mene auto radi normalno, ide. Malo lošije performanse ali ide, ne gasi se. Akumulator nov, punjenje odlično tako da sam to izbacio kao uzrok. Prekidač ispod papučice kočnice proveren, radi bez problema.Celu instalaciju sam pretresao ali uzalud. Može li biti problem u nekom releju ili tako nešto?

Dijagnostika izbacuje par grešaka ali ništa konkretno. C-CAN veza u prekidu i slično. Svaki savet je dobrodošao...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2017 at 0:07 PM, pantelia said:

Dobar dan želim svim ljudima sa stilom i Stilom :D

 

Stilko  ima bubice klasične za ECU (gasi se dok se ne zagreje, izbacuje sve moguće greške, skalica za temperaturu grune desno pa se vrati itd.)

 

Otići ću u Autoelektroniku na reparaciju ECU.

 

Ono što mene zanima je da li je neko u skorije vreme imao iskustva sa tim servisom (sem kolega sa prvih strana), da li ok odrade, da li se kvario nakon 6 meseci kolika je garancija, jednom recju da li su za preporuku ili nisu?

 

Najlepše hvala!

 

Odradjena reparacija ECU pre nesto vise od 2 meseca, nikakvih problema do juce nije bilo, nista ne pisti po tabli, sve je bilo divno.

 

Juce sam ga ostavio 4-5 sati na suncu, kad sam usao i pokusao da upalim - ne prepoznaje kljuc. Probao i sa rezervnim, isto. Skinuo i naprskao kontakte oko akumulatora i kompjutera - isto. Otisao sinoc da probam da ga upalim kada se ohladi - isto, nece.

 

Otici cu danas opet, mene zanima misljenje cenjenih forumasa, da li je to ponovo ECU, zbog stajanja na suncu (nije mu prvi put, od popravke se suncao barem 2 puta), ili moze biti neki drugi problem, sta znam, pominjao se senzor radilice...

 

Puno hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pantelia

 

Baci pogled i na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38490-stilo-16-16v-2002-asr-ne-vidi-i-kljuc/

 

Ne bih odmah tipovao da je opet ECU (ako se i ispostavi da jeste imaš garanciju na njega, šta te briga)...već da je do kontakt brave. Ona i ključ se nisu sporazumeli, i otuda problem.

Ako imaš onu kod karticu, možda može da se proba preko Examinera da se odjave oba ključa, i onda opet prijave oba ključa...ko zna, možda sve proradi. :thumbup: 

Dok sam imao Stila 1.6, dogodilo mi se par puta da izbaci tu lampicu sa katancem, ali mi dozvoli startovanje motora, a lampica se onda ugasi brzo posle. Ima i takvih bugova. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pantelia

 

Proveri ECU pa posle opet ECU. Stilo 1.6 ima bas veliki problem sa time. Kad je meni otisao ECU repariran jednom i to je drzalo vodu svega mesec dana a zatim zamenjen repariranim u Italiji. Problem kod repariranja je taj sto usled visoke temperature popuste lemovi (kuglice) ispod SMD cipa. Kod reparacije nasih majstora se SMD cip zagreva duvaljkom ili na BGA stanici dok kuglice ispod njega ne ostvare kontkt sa plocom ponovo. Svi kazu da kuglaju (menjanju kuglice) ali u 90% to nije istina.

E sad posto poupuste lemovi od visoke temperature tako se iskrivi i ploca i to traje do sledeceg veceg udara toplote.

Jedini nacin da se resis tog problema je da kupis polovan reparirani ECU u Italiji (uz kog naravno ide igarancija) ili nov (koji kosta papreno i po meni neisplativo) i isti izmestis sa tog ukletog mesta, jer je ocigledno Fiatov inzenjer koji je to tu stavio ECU bio pod uticajem narkotika.

Ukoliko reparaciju radis kod nasih servisa trazi pismenu garanciju od min. 1 god, jedino tako ces biti siguran da je reparacija uradjena kako treba, sve ostalo je bacanje para i gubljenje zivaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I drugi stavljaju motorni računar na sam motor, poput Fiat-a pa opet nemaju tooooliko problema.
Sporna je firma koja ih je pravila.
Nije istina da se ne "kuglaju" BGA čipovi kod nas.
Nije istina da je taj ECU od 1.6 zlo.
Mnogo toga nije istina pa se ipak provlači.
Nije srećno rešenje ali uz malu prepravku i dobrog/izvrsnog (@crnisale) elektroničara glavobolje nestaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

Nije istina da je taj ECU od 1.6 zlo.

Baci malo pogled na net i videces da gresis, nema Fiat Stila kod koga se nije pokvario ECU, nadji mi samo jedan koji nije otvaran a da je auto presao 150k km a da je stojao na fabrickom mestu? Mozes li?

Koji je to auto koji ima ECU na motoru osim Opel 1.7D kod kog se takodje kvari ECU.

Nije sporna firma koja ih je pravila, sporna je pozicija ECU, ako bi se odmah nakon kupovine auta izmestio ECU do problema nikad ne bi ni doslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...