Jump to content
FAS Euroauto Goran
boki

Sigurnosni šrafovi

Recommended Posts

Zato sto vecina vulkanizera ne samo da ne koristi propisan alat za stezanje tockova nego nisu ni upoznati da uopste postoji alat za tako nesto (licno iskustvo). Ja sam promenio nekoliko dok nisam naleteo na jednog u kojeg imam poverenja da je u stanju gumu da mi montira kako treba, mada i dalje sam montiram tockove posto sam bio u prilici nakon posete kod vulkanizera da stavljam 2-3m sipku na kljuc i da ja visim sa sipke, a cale da stoji na njoj i da skacemo da bi popustili sraf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, YUgisa said:

Nisi nesto pobrkao navoje posto si u oba slucaja napisao M12x1.25 :D

Hvala za primedbu, posto mi se se nekako za GP podvukla dvojka viska, a vec je covek korektno napisao :lol:. Ispravio sam i u prethodnom postu.

GP ima korak navoja od 1.5, klasicni fiatovski je 1.25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sebi kupio originalne u Citroenu i košti su tada oko 4.000 din. Doduše, dobijao se samo jedan adapter (ovde se prema slici dobijaju dva), a u slučaju gubitka može da se naruči rezervni prema kodu sa pakovanja.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@virke

Meni je 5.500 dinara puno za te sigurnosne šrafove.

Lično sam video takve šrafove, tj. ključ sa pokidanim tim vencem.

Ja sam uzeo pre godinu dana za 2.400 dinara sa drugačijim rešenjem.

Potraži po radnjama ima i drugih rešenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je puno 5500 ali otkud znam, ne kupuje se to svaki dan. Trebalo bi da je kvalitetno. 

U svakom slučaju otvoren sam za predloge. 

@Grafit

Ne razumem se u srafove. Ako ima boljih resenja daj neki link, sliku... Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mareu nije 1,5 nego 1,25 kao i za vecinu fiata, gp je 1,5 zato sto je to opelova platforma....

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kuvalja znam, zato sam i napisao 12x1.5 jer je njegov auto GP, 

15 minutes ago, andreja.micovic said:

Takve sam vozio na marei godinama bez ikakvih problema. 

Ovo sam mislio na te iz kit komerca ili ap sporta, ne secam se gde sam kupio, naravno da su bili 12x1.25

Share this post


Link to post
Share on other sites

@virke

Ukucaš na Googleu sigurnosni šrafovi i iskoči naprimer ovo:

http://internet-prodavnica.lavauto.rs/proizvodi/felne/sigurnosni-srafovi

naravno, izabereš odgovarajuću dimenziju šrafova spram automobila.

Ja imam ove koje liče na klasične šrafove, a u stvari je nepravilan oblik glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam ja da nadjem sigurnosne srafove, nije to problem.

Trazim preporuku za nesto sto valja. Da su kvalitetni i da ne moze neki narkoman da ih odvrne lagano sa univerzalnim kljucem.

Hocu da se pomuci ako ce da ih skida. Svestan sam da neko ako se nameraci ima da natovari auto na prikolicu. Ovo cisto radi odvracanja... Nek trazi drugi auto kojem ce lakse da skine točkove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odprilike ovo su ponudjeni sigurnosni srafovi koje se mogu kupiti kod nas. Dali valja nesto od ovoga ili traziti nesto bolje?

 

alca.jpg farad-flower-lock-1.jpg farad-star-lock-1.jpg sszh4-sb.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebno mi je misljenje clanova.
Da li su ovi sigurnosni srafovi duzi nego sto treba? Tj, da li mislite da bi moglo biti problema sa njima?

Montirao sam ih bez podizanja tockova naravno, pa ne znam jel zapinju ili ne i ipak sam ih skinuo. Zato i postoji i trag na njima.
Konus na sigurnosnim srafovima je pod drugacijim uglom i ne znam koliko tacno udje sraf u felnu (znam po tragu, ne znam koliko duboko udje).
Vidi se da na standardnom srafu postoji trag (prsten) koji je siri od onog na sigurnosnom srafu. Da li je uopste bitno da ugao konusa bude 60 stepeni kao na originalu?
To je na kraju krajeva samo jedan od 5 srafova na tocku.

Malo sam se igrao u Paintu cisto da se vidi bolje
Precnik glave je veci, ali to i nije toliko bitno.

sraf.jpg

sraf2.jpg

sraf3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napred na diskove nece sigurno da smeta, nije to mnogo duze, a nazad ako imas dobose postoji mogucnost da ce da zakacinje unutra u mehanizam, ali mislim da nece, nije to toliko dugacko, ako imas dobos stegni ga i podigni tocak i lagano vrti tocak, ako udara cuces, a ako i nazad imas disk onda slobodno srafi

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupa tizere, kao jel znate od kog auta je ovaj vijak :D

 

Mislim da nema toerije da ima ikakvog problema, ja sam uzeo aftermarket sigurnosne da zastitim 19 jer racunam da fabrickih sigurnosnih ima mnogo manje kombinacija, pa ima razlike u duzini i nikakav problem, da ne kazem koliko ljudi su sa duzim vijcima (tipa ostalo od seta sa distancerima) montirao felnu bez distancera, u par slucajeva znam da nije mogao da se uvrne do kraja duzi vijak, ali je to bilo ogromno odstupanje, tipa 25-30mm u duzini navojnog dela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, rkoma1986 said:

Haha, evo da spojlujem malo

 

IMG_20200323_175547.jpg

Toliko krijem svoju sliku i tablice i sve.
A spoilovao si...ono...ne ne vidi se koji je auto :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...