Jump to content
FAS Goran
Bruno

O Fiatovim dizelima...

Recommended Posts

ahahahahahahaha, gde se njega seti :D

btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahahahahahahaha, gde se njega seti :D

btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 :lol:

Pa to i nije toliko nestvarno :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Maki, take it easy sa tim silnim uzvičnicima i upitnicima... ;)

Iznad prvog posta sa desne strane, a ispod dugmića ADD REPLY i NEW TOPIC imaš padajući meni na kome piše Optinos (Opcije) i u njemu izaberi opciju: Switch to: Standard

;)

Inače, postoji namenski deo Foruma za ovakva pitanja:

Vaša pitanja - U vezi funkcionisanja Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahahahahahahaha, gde se njega seti :D

btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 :lol:

Pa to i nije toliko nestvarno :whistle:

Nisam ni mislio da je nestvarno, vec je urnebesno - veliki "poznavalac" automobila, tek sto je dobio vozacku, ostace bez nje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema nam TALIJANA

da nastavimo ovo.

danas sam uzivao u glupostima citajuci ponovo ovo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Veruj mi i ja sam. Uopšte mi smo kao narod poznati po bahatosti i nadmenosti (ali zna se da to uglavnom nedostatak

obrazovanja i kulture odnosno - primitivizam), ali su me ipak mnogi postovi zgranuli koliko otskaču u ovome.

Voleo bih da nam neko napiše gde je taj čuveni servis da ga zaobilazimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja procitao sve ovo i smejem se ...Nije mi jasno i nece mi biti nikad,zasto uvek ima ovakvih ljudi..Samo da kazem,posto sam relativno nov clan ovde,da vozim Mareu 2001 god,1.9 jtd.kod mene je tri godine,radjen veliki servis i remenica alternatora.Kod mene presla 60000km,potrosnja ulja 0.5lit,na 10000km,gorivo 6.5 do mora(crna gora)tri puta,ide kao sto je isla pre 60000km,na satu pise da ima 180000km.Ja sam (pre)zadovoljan.Poznajem ljude koji su imali golfove,pasate itd...Cena tih auta i odrzavanje je bar 2 puta skuplje,i imaju problem sa spanerima,a bogami i karike se trose,pa ulje itd..Toliko..Vozio sam i Tipa 1.7d,to je nesto sasvim drugo,druga prica i ne bas reci hvale,za motor,al udobniji je od golfa,dzete te generacije 300%,tako da.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tema je cool,ali svi zaboravljate da u srbiji postoje 2 vrste atomobila do 1998,mercedes 123 200d i gnoj 1. 1,6d,a od 98 pa dalje 124 250d i gnoj 2-a 1,6d.sve drugo je luk i voda.koliko u njih staje lubenica i ostalih poljo. proizvoda nemate pojma,i nista im nije. :thumbdown:a sad ozbiljno,79-e motor und sport je pisao o novom fiat dizelu, veoma phvalno o novinama i o rotacionoj pumpi.da dodam sad vozim 79-i auto po redu,od cega su 65 italijani a 50 dizeli.tdi prvi na svetu u cromi2,0 jos 84-5-e.posle ih samo srecemo i kombi vozilima.pre svi napravio motore koje danas manje vise svi kopiraju.ja sam na taxiuju prelazio i preko 450000 km sa zabarima,a sa merc...

EDIT:

Izvinite na greskama,ukucani me prekidaju.

Da nastavim gde sam stao,sa mercedesom 240d (taush motor ugradjen u mercedes servisu u Frankfurtu,86-e god.) spooora voznja i 2,5l veca potrosnja. O VW ne vredi trositi reci,Beograd-Stutgard-Beograd malko brze i zamena glave u BG-u. Iz iskustva od blizu 1.700 000km,Italijani su keva! :thumbsup::unworthy:

TKO HODA NE TRCI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovu temu tek sad video :rofl: :rofl: :rofl: !

Ja se samo setim svog caleta! Covek inzenjer sa visedecenijskim iskustvom o svakom vidu masine. Svojevremeno radio u FAMOS-u(motori, menjaci, specijalna vozila), koji je proizvodio pod mercedesovom licencom. Takodje TAS, neretko mu je destinacija bila Volfsburg-VW...

I dan danas je u svojoj struci i aktivno radi, doduse ne na lakim putnickim automobilima ali svejedno. I ako sve to uzmemo u obzir dolazimo do zakljucka da covek definitivno nije budala jer se izmedju ostalog opredelio za italijanksog dizelasa! ;)

Takodje nije velika mudrolija raspitati se u servisima o kvarovima! Ono sto konkretno iz prve ruke mogu da saznam je da se u jednoj veoma cenjenoj firmi kod nas koja se bavi reparacijom dizni najredje pojavljaju fiatove dizne! Citiram:''Prava je retkost zateci fiatovu diznu da nije ispravna''. :D Dalje necemo komentarisati! :D

P.S.

brate, meni sve ovo lici na:

1mBQBr.jpg

ahahahahahhahahahahahagh :rofl: :rofl: :rofl::wallbash:

Ovo onaj sto mu je tata promenio 5125126251515484589 automobila pa je uvatio nekoga za muda!

Ja sam bukvalno pobegao sa tog foruma,nista licno prema svakom ko je clan istog, ali tamo je situacija kriminalna! :D

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

80KS nema varijabilni turbo, nema interkuler i naravno ECU mora da ima drugačiju mapu. Performanse su kompenzovane skraćenim menjačem, tako da i dalje imaš dobro ubrzanje, ali znatno manju maksimalnu brzinu (oko 170 naspram 190 i nešto).

Ako si našao dobrog Stildžu - kupuj, nema veze je'l 80 ili 115.

Održavanje je slično, za 80 malo jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje mudro posmatram Stila i Lybre. :) Moracu ja to da probam da vidim kolika je razlika, jer mi se nikako ne isplati da od 80 pravim 115ks. Ako su za grad vrlo slicni u voznji nece mi smetati ni 80ks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

slusajte,glupo je reci da je nesto najbolje na svijetu,i od najboljeg ima bolje ;)

ali Fiatovi dizeli su odlicni motori!

vozim Punto 1.9 JTD ex Van (vozen kao sluzbeni do 135000 km) ja sam ga kupio i samo ulje redovno mijenjao,sipam Seleniu i pazim ga,ali opet i ako je presao 201500 km (bez ikakvog kvara,nikad nije teze upalio a ne sto drugo), izvanredan je! ide odlicno,jos uvijek ima ono medjuubrzanje karakteristicno za JTD :)

pali iz prve po najvecoj zimi, (iako je 1 grijac neispravan) znaci kompresija kao prvog dana!

ne dimi skoro nimalo,bukvalno izvanredan je motor,i tvrdim da Fiat pravi veoma kvalitetne dizele, posebno se osvrcem na JTD i sve njegove vrline...

da NIJE slucajnost to sto je ovaj moj Fiat dizelas izvanredan govori i slucaj mog komsije,koji drzi piceriju u centru grada,

kad je otvorio prije 5,6godina,kupio je novi dizel Fiat Punto mk2b 1.3 MultiJet da vozi kucnu dostavu pizza, znaci taj auto se ne gasi dan i noc (sigurno i sad nedje vozi dostave), dusa mu se vadi bukvalno, voze ga svakakvi vozaci (vecinom mladji-neizivljeni!), udaran je X-puta, svaki vozac koji je radio s njim iznatezao ga je sto je bolje mogao,niko ga pazio nije, i dalje posle 500 000 predjenih kilometara (sad je sigurno barem 50 000 km vise), ne trosi kapi ulja,ide odlicno u sto sam se sam uvjerio i nikad nije ostao na putu, OSIM KAD MU PUKNE GUMA :rolleyes:

napominjem da taj sluzbeni dizel Punto koji je davno prebacio pola miliona , NIJE redovno servisiran, ulje se mijenja kako kad,ne pazi se,ne zagrijava i NIKAD NISTA, to auto nikad stalo nije,nit ce stanut ubrzo...

tako da to nije slucajnost, FIAT pravi izvanredne dizele!

:thumbsup:

imam ja jos primjera gdje se Fiatov dizel motor pokazao kao izvrstan, nego nebi moglo stat na forum sve, a za veci problem sa Fiatovim dizelom nikad nisam cuo (i ako zivim u sredini gdje ima mnogo Fiata,narocito dizela!) :thumbsup:

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje glasi 'vako:

znate li u cemu je razlika izmedju motora od 110 konja i motora od 116 konja ( sem u tih 6 konja naravno :laughing: a oba su JTD naravno), jel u pitanju druga mapa ili nesto drugo, krupnije?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova dva motora nisu išla u isti auto, osim ako nije reč o Alfi 156.

Slabiji motor je stariji i nema turbinu promenljive geometrije, masovno se ugrađivao u Mareu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, Lybru sam smetnuo sa uma.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

marea je za razliku od stila mapirana na međuubrzanje mrtvog konja

evo turbine, liče da su iste:

Marea JTD 110 turbina:

55191596 - TURBOCOMPRESSOR

Availability: - Product orderable

Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR

Macro-family: A

Discount code: B

Minimum quantity per package: 1

Unit of measurement: Num

Weight (grams): 6100

Listed price: 784.75 GBP

Price including taxes: 922.08 GBP

Stilo JTD 115 turbina:

46786078 - TURBOCOMPRESSOR

Availability: - Product orderable

Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR

Macro-family: A

Discount code: B

Minimum quantity per package: 1

Unit of measurement: Num

Weight (grams): 5500

Listed price: 784.75 GBP

Price including taxes: 922.08 GBP

Alfa 156 JTD 110 turbina:

46786078 - TURBOCOMPRESSOR

Availability: - Product orderable

Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR

Macro-family: A

Discount code: B

Minimum quantity per package: 1

Unit of measurement: Num

Weight (grams): 5500

Listed price: 784.75 GBP

Price including taxes: 922.08 GBP

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...