Jump to content
FAS Goran
Bruno

O Fiatovim dizelima...

Recommended Posts

Jedna bitna razlika izmedju nas dvojice:

- ja smatram da su wagenovi dizeli dobri, al' da su fiatovi bolji, a ti za razliku od mene tvrdis da su VW najbolji, a Fiatovi djubre.

Iskljucivost je losa. Iskljucivost iskljucuje realnost. Ko je ovde iskljuciv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo tvog teksta; Jedini dizel za koji priznajem da je bolji od fiatovog je BMW-ov (trenutno).

Gledaj to mi je posao. Probao sam sve i svašta, video sam šta najviše dolazi u garažu na popravke. I na prvom mestu je FIAT, onda CITROEN, pa ROVER i OPEL..... Naravno pričam o van garantnom roku i o straobalnim kilometražama....

Edited by Bruno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao sam ti kakav je to servis. Ni jedan u srbiji nije ni blizu našem. Moj posao nije mehaničarski, ali normalno je kad tu radiš da čujes sve šta se dešava. Mi smo mogli da biramo koje marke automobila ćemo biti ovlašćen servis, ali to je manje isplativo nego kod nas. Dakle moj posao je nabavljanje delova i potrošnog materijala sa nekima od naših dobavljača. I na spiskovima je najčešće: METELLI SPA, Meat & Doria, MAGNETI MARELLI.... i šta ti to govori Italijanski delovi-lomovi. Kakvi delovi takvi automobili. Zato molim te prestani više da pametuješ, tvoje neznanje je kao kosmos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruno...reče da nisi mehaničar...pa, onda da vidiš šta dolazi u servis...pa je taj servis još u Italiji i naravno da će im Fiat najviše dolaziti kad je i najzastupljeniji na domaćem tržištu.

Činjenica je da je prvi serijski automobil sa ugrađenim common rail dizelašem bila Alfa Romeo 156. To je bilo 1998. godine.

1999. godine je Mercedes ugradio CR dizelaš u jednu od svojih luksuznijih limuzina.

Kad je Fiat počeo sa ugrađivanjem CR dizelaša u sve svoje modele, svi ti ostali su i dalje ugrađivali staru tehnologiju dizela. Nije moguće da su oni davali znanje Fiatu i oni njemu pomagali da pravi savremene dizel motore, a svi ti su godinama posle Fiata počeli sa ugradnjom CR dizela, gde se većina odlučila da napusti razvoj svog CR dizelaša, već su kupili Fiatov.

1.3 MJet je razvijen zajedno sa GM.

Ti i dalje misliš kao što se mislilo devedesetih. To je tvoj problem.

Fiatov stari dizel, TD...koji je išao u Tipa, ili na početku proizvodnje u modele Bravo/Brava...nisu bili ni približni kvalitetu sadašnjih Fiatovih CR dizelaša, a i u poređenju sa drugim tadašnjim dizelima nisu bilo dobri.

Ali...vremena su se promenila...a, ti i dalje misliš kao da je polovina devedesetih...a, ne 2010. godina.

__________________________________

...Zato molim te prestani više da pametuješ, tvoje neznanje je kao kosmos.

No, no...

Članovi FLCS Foruma su dužni da poštuju mišljenje drugih članova, da ne vređaju, ne provociraju, niti omaložavaju druge članove (na Forumu i u Privatnim Porukama).

Jezik komunikacije mora biti takav da ne vređa ničiji stručni nivo, estetska i etička shvatanja, status u društvu, imovinsko stanje, godine starosti i sl.

Opomena Bruno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok izvinjavam se ako sam vređao, ali pogledaj u nazad kako su komentarisali moje postove. Ali nije ni važno.

Jeste da fiat najviše dolazi, ali mi smo (po istoriji firme) bili generalni zastupnici 1979 ROVERA, koji je tada bio veoma popularan, nakon toga posle raskinutog ugovora FORDa, i posle toga servis za sve automobile, tako da i dalje imamo klijente svih vrsti automobila i motora. I dalje niko u popravkama nije nadmašio FIAT. Od italijanskih vozila jedino jedino priznajem DUCATI, iako se stravično kvari, bar su performanse i upravljivost na vrhunskom nivou.

1xeML0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
I dalje niko u popravkama nije nadmašio FIAT.

U Italiji niko nikada neće nadmašiti Fiat u tom smislu jer niko nikada neće imati toliki deo italijanskog tržišta.

Bilo bi dobro da pogledaš npr. TUV ili ADAC statisike o pouzdanosti automobila na nemačkom tržištu...pogledaj npr. gde je Fiat Panda..i ispred koga je u svojoj klasi... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruno na osnovu tvojih prica covek ima sliku o tebi kao o nekom srednjoskolcu...

Daj molim te prestani da vredjas, radi posao koji radis i ne pametuj mnogo... Ti si provozao najbolje automobile ovog sveta i imas realnu sliku o svakom od njih i ti ces nam otvoriti oci svima ovde... Takvoj svojeglavosti , primitivizmu i nepismenosti stvarno nije mesto na forumima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vredi nesho, dzaba se trudis. Da li je ikada rasprava sa ljubiteljom golfa zavrsena normalno, sa nekim razumnim zakljuckom?

Inace

Napisao sam ti kakav je to servis. Ni jedan u srbiji nije ni blizu našem.

Svaka cast! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serviseri koji rade novije TDI motore,oni iskreni i objektivni,ce reci,da im odlaze turbine a cesto se desi i da pomesaju G12 i motorno ulje(interkuler),i to na malim kolometrazama.

SDI-lesh bio i lesh ostao,znam od mog Kuma koji je sef ovlascenog servisa,jedne WV-ove marke,da se bas ti SDI motori i nisu proslavili po dugotrajnosti i robusnosti-njegov komentar je bio-NE ZNAM STO SU TO UOPSTE UGRADJIVALI U KOLA!

Licno znam,par primera TDI motora,na novijim automobilima(Passat,Golf +,WV Crafter...)da su imali ove gore navedene probleme.

Naravno da niciji motor ne mozemo izdvojiti kao najbolji na svetu(OSIM AKO COVEK NIJE SUBJEKTIVAN ILI IMA PODATKE I STATISTIKE O SERVISU IZ CELOG SVETA-STO JE NEMOGUCE),svaki ima svoju dobru i losu stranu,ali sto se tice odnosa cena/kvalitet WV je odavno precenjen auto,Fiat se sa svim svojim manama i vrlinama uvek namece kao realnija varijanta kupovine,ljudima koji nisu optereceni predrasudama,lovackim pricama i cinjenicom ciji znak im stoji na haubi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bruno na osnovu tvojih prica covek ima sliku o tebi kao o nekom srednjoskolcu...

Daj molim te prestani da vredjas, radi posao koji radis i ne pametuj mnogo... Ti si provozao najbolje automobile ovog sveta i imas realnu sliku o svakom od njih i ti ces nam otvoriti oci svima ovde... Takvoj svojeglavosti , primitivizmu i nepismenosti stvarno nije mesto na forumima...

Nije te sramota tako da pišeš. O svemu možeš ali o automobilma nema potrebe da mi držiš predavanje. Da ne znam svoj posao ne bi me držali tamo. A koje turbine koristi FIAT a koje VW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

citam ceo post i nemogu da verujem,ja sam isto mislio da fiati nemaju nikakve dizele al kad sam uzeo punta 1.9d starije generacije motor ne jtd, i sa njim presao skoro20000 km bez ikakvih kvarova,osim redovnih servisa,promenio sam misljenja.pa kad je  ovaj 1.9d sjajan,kakav li je onda noviji i savremeniji jtd :thumbup: .ma bio sam po nemackoj i tamo nemaju bas reci hvale za vw dizele uopste,a bmw masine,to su po meni bolji motori od jtd,a i naravno od tdi,ali koliko kostaju takvi automobili. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije te sramota tako da pišeš. O svemu možeš ali o automobilma nema potrebe da mi držiš predavanje. Da ne znam svoj posao ne bi me držali tamo. A koje turbine koristi FIAT a koje VW?

Ako bi nekog trebalo da bude sramota, sigurno ne bi trebalo mene ;)

Pa nema potrebe ni ti nama ovde da drzis predavanje jer ni ne znas ko se cime bavi...

A ovo tvoje pitanje me opet podseti na nekog deckica... I da ne znam koji proizvodjac koje turbine koristi uz par klika misa mogu sve naci tako da je glupo uopste odgovarati...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napisao sam ti kakav je to servis. Ni jedan u srbiji nije ni blizu našem.

Svaka cast! :unworthy:

Evo i ja se pridruzujem... :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
E sad FIATovi dizeli preplaviše svet, jer su motori jeftini. SAAB je pod GM grupom. Razvoj dizel motora je skup i zato SAAB to ne ugrađuje, i OPEL je do skora ugrađivao BMW 2.5TDS motore u omege ili ISUZU 1.7 TD interkuler u astre. JEEP ugrađuje WAGENA ili MERCEDESA, NISSAN ugrađuje PSA HDI.Ne pričam o tome kako automobil vuče. Ako ćeš tako uzmi bilo koji BMW dizel novije generacije, pocepa i FIATOV 2.0 turbo 20V. Uostalom ne može ništa da se poredi sa WAGENovim dizelima, a FIAT pogotovu.

Sa 146 TI 'dobio' BMW 120d... Ovo je bilo jace od mene :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uporedite klase,cene,broj prodatih auta,troskove odrzavanja i ......svaki komentar daljnji je suvisan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad videh,dva posta pre ovoga(Coo-ov replay)da je nas drugar BRUNO pomenuo da Nissan ugradjuje PSA HDI dizele :thumbdown:

Ja koliko znam :coffee: ,Nissan nikada :no nije ugradjivao PSA HDI motore :huh: ,a nisam mehanicar :no .

Jedan od vlasnika kompanije NISSAN auto je RENO :yes ,pa odatle je opste poznato da NISSAN u

svoje automobile ugradjuje RENO-ove DCI motore.

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego meni se olabavio taj lanac serva na puntu pa mi volan stoji malo nakrivo, kako da ja to pritegnem a da ne moram kod majstora???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, to ti je mnogo nezgodan kvar, ja da ti kazem... to, taj lanac serva. Znam, posto radim nabavku delova... tj. lanaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...