Jump to content
FAS Goran
histerika

Fiat Punto mk.2a 1.2 8v - gori lampica akumulatora

Recommended Posts

Situacija je sledeca:

Sinoc pokusao da ga upalim, akumulator skroz mrtav. Premerim i daje 4,8V. Vece pre toga najnormalnije dovezen, upali bez problema. Nije mu se palila lampica kumulatora na tabli sem standardno kada se da kontakt i cim se upali ugasio je lampicu. Stavio sam akumulator na punjac i napunio. Pri tom sam mu dolio destilovanu vodu. Prva i poslednja celija su bile najkriticnije imao je destilovane taman da pokrije celije. Vratio akumulator posle punjenja upalio ga bez problema ali sad ne gasi lampicu akumulatora na tabli!!!!!! :realmad: Akumulator je zamenje 17. avgusta tako da na njega najmanje sumnjam. Poslednjeg dana kada je vozen desnom stranom je proleteo kroz nekoliko bas dubokih bara . DA ga nije voda slucajno poremetila jer koliko sam video alternator je sa te strane. Pomagajte ljudi!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na puntu 1,2 8v najpre strada stator koji rdja i nabubri od vode. u svakom slucaju proveri punjenje i instalaciju. Ako je instalacija ok. alternator na sto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice punjenja kada sam ga upalio i merio na akumulatoru pokazivao je 12,8V isto koliko je i pokazivao pre montiranja tako da pretpostavljam da ne puni. Instalaciju mogu da proverim tek sutra ujutru. Jel treba posebno da obratim paznju na nesto konkretno? KOnektore na anlaseru npr.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, pa da vas izvestim o obavljenim radovima:

Zamenjen stator 4153 dinara, regler 2950 dinara, lezaj 6003 920 dinara, lezaj 6203 354 dinara, ruke 2950 dinara. Sve ukupno 10870 dinara. :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov za punta mk1 kosta oko 13500 din u Valeo varijanti. Ali za mk2 trenutno ima samo za 8v, za 16v je bio oko 29000 din. Danas sam radio jednog 16v...stator,kolektor, lezajevi originalni japanski, polovan regler i set dioda + ruke sa popustom 11200din. Prakticno ostalo samo kuciste i rotor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam namotaje rotora alternatora niko ne vikluje - ili grešim -

ali to je zadnje što može da crkne.

Ležajevi, diode, kolektor se ošteti, regler, tako da se remont isplati.

Ja čak mislim da remontovan sa dobrim delovima može biti bolji od

jeftinog novog - koji je od loših komponenti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovan remontovan altenator za 1.2 16v moze da se nadje za 40-50eura. kome treba nek kucka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mikisxy

Izvinjavam se sto ozivljavam mesec dana staru temu ali meni bi trebao polovan repariran alternator za Punto mk II

God 2000 1.2 8V. Gde to ima i koliko bi kostalo ?

Hitno mi je .

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti je pukao to se sredjuje.inace niko mi nije skoro nudio za 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi hitno mi treba savet/pomoc bilo sta!!!!

u pitanju je fiat punto mk2 v8 sa uskim farovima 2001 god.

Naime upalio auto otisao do prodavnice sve ok, kada sam krenuo nazad upalim auto ali mi konstantno svetli lampica akumulatora i volan se tesko okrece. Ranije sam imao problem sa volanom i tada mi je svetlela lampica volana ali ovo nije to. Vec mi svetli lampica akumulatora i volan se tesko okrece ali se nije upalila lampica volana.

Hvala unapred. Darko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U panici sam jer sam u grckoj jos 7 dana. Usput je pocela da mi ponekad bez ikakvog razloga pali na trenutak lampica akumulatora i to skroz random. Nekad 2 puta u 5 minuta, nekad na pola sata voznje. Sta moze da bude?

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da bude da cetkica od reglera gubi kontakt, da je prljav neki kabal ili u prekidu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno cetkice, a mozda se i kolektor pojeo... u celoj prici mozda je cak i najskuplje skidanje alternatora, sve zavisi na kom autu tj motoru. Majstori izbegavaju da se smaraju sa menjanjem cetkica pa menjaju regler ceo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...