Jump to content
FAS Goran
ivanellis

Otkazao servo na Stilu :(

Recommended Posts

Imam problem na stilu 1.6 16 v 2002....Ispraznio mi se akumulator i par dana sam na momente gubio servo. Kasnije se servo skroz izgubio, kupio sam nov akumulator oterao kod majstora da izbrise gresku i posle desetak dana opet je poceo da gubi servo. Cudno mi je da kada ugasim auto i ponovo ga upalim,servo radi po dva ...tri dana i onda se izgubi...ponovo ga ugasim i on opet radi...da li neko zna sta se desava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

servo na stilu ima kompjuter,e tu se desava da lemovi oslabe i treba otici kod elektronicara koji ce da proveri lemove i ako treba da se svi ponovo preleme problem je isti bio i kod mene i ja sam ga tako resio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Imam sličan problem kao i neki od već uključenih u ovu temu. Stilo 1.8 16V 2002

Servo mi otkazuje. I to samo pri skretanju od 90 stepeni (pri manervisanju na parkingu i sl.) Nakon ponovnog gašenja/paljenja automobila ništa se menja - ne radi i dalje. Išao sam kod 4 električara i svi upućuju na zamenu serva 150e-170e polovni +ruke.. iako niko nije znao sa sigurnošću da mi kaže čime je preouzrokovan prestanak rada.

Samo je jedan od gore pomenutih električara 4x uspeo da obriše grešku - nakon toga SERVO RADI ...i tako ja pazim da ne motam volan do kraja Dotični električar takođe ne zna šta konkretno ne valja i šta ovaj kvar prouzrokuje, a ime greške koja se izlistava mi nije ni rečena.

Bio bih zahvala ukoliko mi možete preporučiti dobrog električara koji je sposoban i spreman da se bavi otklanjanjem ovog problema...ukoliko takav uopšte postoji, jer bih voleo prvo da znam sta je konretno otislo/pa tek onda da vidim da li mi je menjanje celog serva opcija.

VELIKO HVALA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mijailoviću na ponu]enoj pomoći oko delova.

Iz BGa sam.

Samo da prvo nađem dobrog električara koji će dijagnostikovati šta je u kvaru, pa da znam šta od delova i da tražim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj celu temu. Uglavnom, ponekada je tako napravljeno da se mora sve menjati. Nema varijante popraviću samo ono što je riknulo... :thumbup:

Dosta će ti reći i tema oko poravke istog kvara na Puntu:

http://www.fiat-lanc...showtopic=36151

Trenutno imaš 580 odgovora u njoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, prema postovima iz te teme, opcije su:

- Los akumulator (mada auto uvek pali iz prve)

- Alternator

- Kardan

- Konektora kod servo-kompjutera koje je potrebno osistiti

- Releji na motoru (ako ih moj model ima - 1.6 16v 2001)

- Motor

- Senzor VSS na menjacu

- Senzor pozicije (sto ispada najgora varijanta)...

Najgore je sto sam sada saznao da mi je cale i vozio auto do Tima (jb... ja radim, pa nisam mogao), a ne znam ni da li je komp ocitao neku gresku ili ne... Uglavnom u servisu nisu uspeli da je izbrisu.... pa je svratio kod nekog elektricara usput koji je vec 4 x brise....

I sada moram sve ispocetka, dijagnostika.... :)

Uglavnom koliko vidim iz postova, TIM ili Goran Zemun, to su preporuke! A to je i bilo moje pitanje..hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam stilo 1.9jtd. U toku voznje pali mi se lampica za volan i volan automatski blokira, ne mogu da ga okrenem. To mi se desava po nekad ne stalno,da li zna neko sta je u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao ljudi! poznata stvar, otkazao servo na stilu pa cu se polako baciti u resavanje problema... pitanje bi bilo - da li je stetno voziti auto tako bez serva na neke duze relacije? i da li ste vi primetili neko sistanje kad se da kontakt kao da dolazi iz volana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 pitanje bi bilo - da li je stetno voziti auto tako bez serva na neke duze relacije?

 Samo ako planiras na                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sistenje se , najverovatnije , cuje od releJa iz komandne jedinice (racunar) sity serva ! Hladan lem ili slicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah, to mi nije cilj, ali malo vezbe nece skoditi ;-)

 

Nego, imate li predlog za nekog elektricara u bg ili nekog ko je vec radio volane na stilu? Bio bih veoma zahvalan!  Moze na pp, ako reklama nije dozvoljena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam neki cudan problem sa servom (mislim) u zadnje vreme,prvo sam mislio da paranosiem ali mi je vulkanizer pri centriranju trapa takodje pomenuo. Uglavnom, kao da mi se volan sam ispravlja i vraca u sredinu. U voznji je manje primetno jer uvek su mi ruke na volanu pa imam kontrolu. Ali dok auto stoji, ako hocu da okrenem volan za 1-2cm on se po sam odmah ispravlja nece da ostane u polozaju. Nema lufta, u voznji kad obrenem malo on krene da skrece
Sta li to moze biti, neka pumpa ili tako nesto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svratio juce u tim servis na brzinu da pitam,toma kaze da to tako treba, izgleda da ja tripujem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam da sam svoj problem resio (za sad) ELM dijagnostikom. Kupio dijagnostiku i obrisao gresku. Nakom par dana se ponovo pojavila greska i ja je ponovo obrisao i od tada nista. Nadam se da ce tako i ostati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime,danas mi se desilo dva puta da mi je volan u sekundi jako ocvrsnuo ali i popustio u delicu sekunde.Kada sam krenuo u rikverc,volan je udario kao da sam namotao pun i auto se ugasio.Probao sam opet i desilo se isto.Kasnije u toku voznje mi se desilo da je ocvrsnuo jako i to nasred krivine ali srecom odmah je i popustio.Iz nekih razloga da vas nedavim ulje nije zamenjeno vec 19000km naravno i filteri.da lineko ima slican problem ili zna mozda nesto o ovom.Unapred zahvalan.

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitaj ostale odgovore na postojecoj temi sa kojom je tvoja spojena.

Stilo ima "TRW" elektricni servo. Moze da bude svasta: od banalne stvari - loseg akumulatora, preko slabog punjenja alternatora, samog elektricnog serva...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored ovoga što je Ivan napisao, samo još da ovo:

 

...Iz nekih razloga da vas nedavim ulje nije zamenjeno vec 19000km naravno i filteri.

 

...sigurno nema veze sa problemom koji si opisao. Nije to vezano. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako novo iskustvo iz prve ruke je dobrodoslo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...