ivanellis 0 Posted January 3, 2010 Jutros kada sam startovao motor na tabli se upalila lampica(Volan) i kaze da je otkazao,to mi se desavalo jos par puta ali ne za redom vec s vremena na vreme.Problem sam resavao tako sto sam ponovo startovao motor i on je normalno radio...do jutros Ako je neko vec vidjao ovakav problem moze li da mi pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 3, 2010 Otkazivanje volana na stilu nije tako cesto kao na puntu, ali razlozi mogu biti razliciti. Jedan od najcescih je slab akumulator, ili slabo punjenje alternatora. Desava se da otkaze i sam elektro volan, ali ja ti u svakom slucaju prvo predlazem dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanellis 0 Posted January 3, 2010 (edited) Akumulator sam ispitao unimerom i bilo je 12 v.Sad idemo dalje... Edited January 3, 2010 by ivanBGD Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted January 3, 2010 Meni se ugasio zbog akumulatora. To mu je kao neka zastitna mjera...Nakon zamjene akumulatora morao sam na dijagnostiku da ga resetuju tj. upale ponovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 3, 2010 I meni je servo otkazivao uvek zbog akumulatora.Svakako idi odmah na dijagnostiku,jer ni zamena akumulatora ti nece otkloniti gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanellis 0 Posted January 3, 2010 Mozda je i to u pitanju stvarno nemam pojma oticicu sutra do majstora pa neka vide sta se desilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 3, 2010 Takođe sam imao slične probleme zbog slabog akumulatora. Kad sam ga zamenio ništa nisam resetovao sve je profunkcionisalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanellis 0 Posted January 3, 2010 Hvala ljudi na savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanellis 0 Posted January 4, 2010 Dijagnostikom majstor Mikija i njegove radionice TiM ustanovljeno je da je ipak akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja.zivic 0 Posted August 10, 2010 ...posle nekoliko dana nevoznje pokusam da upalim auto ali nista akumulator prazan. Zovem druga da upalimo kablovima (znam da ne sme ali sam trebao na put) i nekako upalimo auto ali od tada prijavljuje "PWR STTER FAIL" i servo mrtav....e sada pola njih mi kaze da je otisao motor serva a pola da treba fiatovom dijagnostikom da se ukloni greska dajte vasa misljenja i da li je neko imao iskustva sa ovakom gluposcu..i da li neko zna nekog ko radi dijagnostiku i dolazi na poziv,buduci da mi je auto zakucan u garazi na Obilicevom vencu....u pitanju je stilo 1.8 2001 god.unapred hvala!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 10, 2010 Vec pisano o tome 99% akumulator ( kao sto vidis i ispraznio se sam od sebe) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja.zivic 0 Posted August 10, 2010 da..evo trazio sam malo po forumu i video da ima dosta slicnih problema a da li znas nekoga ko radi dijagnostiku a dolazi na poziv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 10, 2010 Samo ti stavi drugi akumulator. To što si upalio na kablove ništa ne rešava. Skoro je isto tako jedan Stilo ostao bez struje...isto upaljen na kablove...isto mu sijala lampica za servo i nije radio. Ostavljen je bar pola sata da radi u mestu i tako malo dopuni akumulator, ali...kada je ugašen nakon tih pola sata, opet nije hteo ni da zavergla.Sutradan stavljen drugi akumulator...upalio bez problema i servo je normalno radio.Ako ti i sa drugim akumulatorom i dalje ne bude radio servo, onda dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted August 10, 2010 ^^^ Sve je Nesa lepo opisao, ali, uvek ima neko ali, u ovom slucaju nije problem bio u akumulatoru!!!! Vecu onom ko je pokusao da ga upali!!!! :harhar: Polu interna sala, stavi dobar akumulator, moze i manje snage, tj amperaze i onda ga upali i ponistice ti gresku, provereno, pitaj Nesu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja.zivic 0 Posted August 11, 2010 Ovaj auto je relativno skoro kod mene a akumulator je BOSCH S4 star sest meseci,merio sam mu juce napon pre paljenja i imao je 12,6V a kada je upaljen tera preko 13V..sada treba da mi dodje drugar sa dijagnostikom i ako skine gresku idem iz momenta da kupim akumulator za FAP-a!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja.zivic 0 Posted August 12, 2010 dodje decko juce prikaci dijagnostiku,10 sekundi cackanja i 2.000 din i radi bez problema!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 16, 2010 ...zadnjih dva,tri dana sam imao situaciju da mi se servo iskljucivao pri skretanjima od po 90 stepeni. Nakon zaustevljanja i ponovnog pokretanja bilo je sve normalno ?! Juce mi se ispred kuce pri manevrisanju zakucao i od tada ni glasa. Isao sam kod drugara na dijag. koju koliko vidim i on ne poznaje u potpunosti pa smo ipak nacackali da je SENZOR NULTOG POLOZAJA VOLANA neaktivan ! Probao sam i sa drugim akumulatorom ali bez uspeha . Sta dalje ? Eto pomozite ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 16, 2010 verovatno ti je crkao taj senzor ali desavalo se da gubi kontakt u elektronici,najbolje da neki elektronicar ti to pregleda pa u najgorenm slucaju juri polovni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 16, 2010 Hvala na ovako brzoj reakciji ! Imam jednog takvog medjutim ako bi mogao da nas uputis prakticno gde bi se nalazio taj senzor ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 16, 2010 ide sipka volana kroz dobos na sity servu e u tom dobosu je na samom servu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 16, 2010 (edited) Pa sta reci ! VELIKO HVALA ! Nadam se da ce nekako da se snadje ! Edited August 16, 2010 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 16, 2010 ako ne uspe popravka i budes morao da juris polovan mora da pazis da li ima 2 ili 4 vrata,sistem protiv proklizavanja .....mora da se poklopa sa starim servom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 17, 2010 Evo nesto iz kucne radinosti ! To je pogled na stampanu plocu servo upravljaca (odozdo). Obzirom da ovako niti se moze mnogo videti , niti uraditi , morace sve "dole" ! Postavio sam sliku jer do sada nisam video slicno za doticni auto(STILO 1.6 ) ! Predlozi su dobro dosli (konstruktivni) ! Ja ipak nemam velikog iskustva sa doticnim ! Sada odoh na posao a ovo nek' se "kiseli" . Mozda ima jos nesto sto bih dodao ali mi sada ne pada na pamet jer me evo vec drugi put prekida nestanak struje ! Sve na po jedan minut ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 20, 2010 Da osvezim temu ! Resio sam da u kucnoj verziji nadjem taj senzor i uspeo sam (da ga nadjem) ! Bio sam zauzet pa je ovo malo potrajalo . Dakle evo ... Sada ostaje da ga proverim . Ako je to moguce ! U suprotnom , treba mi pomoc oko nabavke ! Pobeleo sam od prevrtanja sajtova i strana ! Izgleda da riknjavaju samo na Puntu ! Uzmi Punta -kazu , NE- "to" sr... sa klocnama umesto amortizera ! Quote Share this post Link to post Share on other sites