Jump to content
FAS Goran
ivanellis

Otkazao servo na Stilu :(

Recommended Posts

@aldinaldin

Nepotrebno otvorena nova tema je spojena sa postojecom.

Mozes da procitas dosadasnja iskustva forumasa vezano i za prvobitno postavljeno kao i poslednje pitanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Kupio sam stila skoro, posto sam slupao Fiat Bravo. I aj da uzmem opet JTD jer sam bio prezadovoljan, ali sam se izgleda zeznuo zestoko. Elem pored svih onih gresaka koje prijavljuje, pre neki dan mi volan u sred voznje otvrdnuo na par s. E sada citao sam ovde na forumu, uglavnom se svima uz blokiranje desavalo i da upali lampicu za gresku volana. Meni te greske nema. Akumulator je Duracel, prethodni vlasnik rece da ga je nesto skoro kupio. Sada me zanima, dali je greska u tom akomulatoru, alternatoru? Ili je ipak nesto do serva? Uzgred, zanima me, hoce li ensto da mu se pobrka, ako mu se akomulator raskaci, tipa da prijavljuje neke greske, i tome slicno da brka?

Hvala na odgovoru. :D

Edited by vlajs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam stilo ima električni servo. Na službenom stilu, kad alternator nije punio prvo je otkazao servo pa posle sve ostalo. Počeo da svetli kao jelka a zatim i da kazaljke luduju levo desno. Akumulator se skroz ispraznio. 

Tako da prvo proveri da li ti alternator uopšte puni akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari!

Imam problem sa servom na mom stilu 1.6. Kada upalim auto servo ne radi prvih 20ak sekundi i posle se upali. Ne prijevljuje gresku. Ono sto sam primetio je i da mi u pocetku tih 20ak sec ne rade ni podizaci prozora. Kada auto ugasim pa ponovo upalim bez cekanja onda servo i prozori rade. Predpostavljam da bi mogao da bude neki relej ali ne znam ako je do njega da li mu kompjuter sa zakasnjenjem daje impuls da se upali ili... 

Ako je neko imao slicna iskustva ili ako neko ima neku ideju bilo bi lepo da napise koju rec.

Hvala ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acumincum

 

Ne daje ništa sa zakašnjenjem, nego nešto ne radi kada je struja u pitanju. :) Servo ima potpuno svoju el. instalaciju, tj. njegov osigurač nije ni na jednoj od onih tabli.

Kreni redom...od provere stanja akumulatora i punjenja alternatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros prilikom paljenja na -18(auto nije u garazi) upali kao u leto znaci nikakvih problema ali mi se prvi put kako imam ovaj auto upalila crvena lampica serva i sta sve ne ispisano na displeju tako i da se ne secam vise sta.Kako ovde citam problem moze biti i slab akumulator medjutim ja sam akumulator(Varta) kupio prosle godine tako da on nije uzrok. sta onda moze biti uzrok ovog paljenja lampice?Posle gasenja i ponovnog paljenja auta bilo je sve OK,znaci ne svetli niti jedna lampica a radi se o Fiat 500 1,3 mjet 75 ks.Kad vec pisem o ovom elektricnom servu zanima me koliko i da li  ukljucivanje tj.koristenje "CITY" moze uticati na vek ovog serva,citao sam da je kod Fiata upravo ovaj el.servo slaba strana cesto se kvari a uopste nije jeftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi..ja na  puntu CITY koristim svakodnevno maltene(za parkiranje samo,ne radi mi non stop)...kada ga vec imam koristicu ga posto je super stvar pa ako crkne crkne. 

Do sada nisam imao problem pu pu da ne ureknem :)

Brat na stilu nikada nije hteo da ga pali..kaze on..to skupo riknuce i vidi cuda crko mu pre 3 meseca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo na Stilu vrlo retko odlazi elektricni servo, za razliku od nekih drugih modela kojima je to poznata boljka. Stilo je bio prvi auto koji je koristio TRW-ovu EPS tehnologiju (Electric Power-Assisted Steering). Generalno, nije problem voziti sa upaljenim "City" modom, vece opterecenje nastaje prilikom npr. motanja u mestu kada on povuce prilicno struje sa pikom i do 90 A.

Pisao sam vec, licno apsolutno nikada ne palim "City" mod serva. I kada nije ukljucena dodatna asistencija, Stilo i sa 17'' gumama ima izuzetno lagan volan. Sa ukljucenim "City" modom volan postaje premekan i na malim brzinama nema nikakve povratne informacije sa podloge.

 

@Marinko69

Mislim da nemas razloga za brigu, ogromni su minusi, sve je zaledjeno i dolazi do veceg pada napona pri verglanju. U tom slucaju se iskljucuju veci potrosaci, kao sto je servo, a vec na sledecm paljenju se sve vraca u normalu. Nevezano za ovo, to sto je akumulator nov ne mora mnogo da znaci, pisalo se o problemima sa istim na odgovarajucoj temi, bofluku koji se uvozi, stoji dugo na lageru i sl. Bitno je i njegovo stanje, startna struja, dobro punjenje alternatora, ispravna isntalacija, itd.

 

Btw, na 500L je takodje TRW servo jedinica

 

On 11/15/2013 at 0:17 PM, Ivan said:

ls11.jpg  Servo_fiat_500_L_slika_O_12530617.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Marinko69 said:

ovde citam problem moze biti i slab akumulator medjutim ja sam akumulator(Varta) kupio prosle godine tako da on nije uzrok.

 

On je uzrok. :) 

Meni je Varta u 13. mesecu isto prvi put počela da prijavljuje razne greške na verglanju pri minusu. Ona Silver serija sa 40 meseci garancije. Kao što reče @Ivan opusti se i vozi, kad prođu ovi ekstremni minusi neće više izbacivati te greške i sve ostale koje ti je tada u paketu izbacio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vartu sam siguran 100% jer sam ga kupio novog u Njemackoj kad sam i auto kupio i prilikom paljenja uopste se nije osetilo da bar malo sporije vrti.

Videcu da li ce se jos koji put ukljuciti lampica od serva kad otopli a verujuci kolegi "Abarth-u" verovatno je debeo minus uzrok toj pojavi sto sam i ja u prvi mah pomislio ali kako se pprvi put susrecem sa ovim "cudom" tehnike pokusao sam ovde naci odgovor ,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod upravljača se nalazi centrala sity-serva a sa njene donje strane je konektor koji iz raznoraznih razloga zna da popusti.
Sve to se nalazi iza plastične oplate ali se konektoru može prići bez skidanja iste.
U kombinaciji sa enormnim padom napona pravi probleme.
Spominjano je već ali neće da škodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me da li se nekom desilo da mu se zapali senzor polozaja volana usred voznje, naime majstor mi kaze da nije cuo da se ikom to desilo,  kaze crkava al da se zapali tesko.  U pitanju je fiat stilo 2002 jtd 85kw. Zna li neko mozda uzrok paljenja,  i da li je trebao osigurac da uradi svoj deo posla?  Svuda sam trazio i nigde nisam nasao da se zapalio nekom, a ne bih dalje da rizikujem da ce mi se opet to desiti. Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da na poklopcu osiguračke kutije piše koji je osigurač za šta. 

Svakako bez obzira bih proverio ovaj zaokružen jer deluje kao da je izgoreo....

 

img_1494762219753.thumb.jpg.1ce17f8d4b7ee2875bffc7d90c1bb7ec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros dao kontakt i izbaci mi gresku da servo ne radi, kao sto i ne radi, volan tvrd skroz

Ako bude do ovog osiguraca da li moram na dijagnostiku da mi obrisu gresku pa ce servo proradit ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, ovaj osigurac mi je pregorio,nemam zamjenski nikakav drugi, a na kutiji ne pise koji je za sta osigurac 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš na pumpama da kupiš i vikendom one setove osigurača ili sutra u radnju neku. Svakako je to nešto što trebaš da imaš uzase u autu. I to i te male, srednje i velike. Pošto ih imaš svakakvih na vozilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisalo se i ranije na temi (koristiti Search foruma, F02 od 70A), a sve o lokacijima, svrsi i jacini osiguraca je specificirano od strane 197 u Korisnickom uputstvu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Stilo/100009215.pdf

 

Ostala korisnicka uputstva za Stilo:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamjenio sam ga zamjenskim iz ove kutije u kabini, negdje sam procitao da su u prvom redu zamjenski ali opet ista stvar

 

20170514_143816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osigurac serva je Maxi-Fuse od 70A (narandzasti na drugoj slici).

Postoji li poklopac na kutiji kada je u ovakvom stanju?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji poklopac ali je mozda prije vozen bez nje.. 

Izvadio sam taj osigurac i nije pocrnio unutra, ili kako da jos provjerim dali je ispravan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali je moguce da crkne taj motoric serva ako sam samo dao kontakt i pri tom mi izbaci gresku za servo... Mislim da servo ne radi dok se ne startuje motor ? 

Mozda zbog slabog akumulatora je "iskljucen" servo da se ne osteti

Nije mi se lampica upalica u voznji ili za vrijeme tada motora, nego kad sam dao kontakt.. A prije toga radio normalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam u drugom autu nov akumulator pa me zanima da li mogu bezbjedno da to promjenim, ne bi trebalo biti problema ako ostane bez akumulatora par minuta? 

Da li stavljanjem novog, ako je do njega bilo, servo proradi ili treba brisat gresku a to ne mogu sam, pa da ne radim. dzaba 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...