Mik 3 Posted September 11, 2011 E Woodoo al opisa Skodu za medalju :rofl: Posto vozim Lybru,a vozio sam se i u Octaviji,dosta puta,razlike su primetne u nekim stvarima:-Lybra je udobnija u svakom pogledu,od sedista,preko ogibljenjau Skodi je to sve kao iz komada,vesanje je kazu jako izdrzljivoali zato na vecoj rupi ili pri brzem prelesku preko lezeceg,udaras glavom u krov,bez problema zadnje sediste u Octaviji je udobno kao i klupa u parku,mozda i malo manje .-sto se tice motora,WV-ovi TDi motori su bucniji i imaju primetnu potrosnju ulja(cak i od prvih KM),za razliku od Lybrinog JTD-a(koji i posle 200 000 KM-ne trosi ni kap)takodje nije retko ni da na TDI-u,kod prvih vlasnika,odlaze turbine,cak na 150 000 km.-enterijer je u Lybri,po meni dosta lepsi i elegantniji,sve je uradjneo od meksih i na dodir prijatnijih materijala nego na Skodi,takodje,navescu primer digitalnog klima uredjaja:na Lybri su to tri veca i pregledna displeja,sa dosta krupnih tastera,dok je to na Skodi u digitalnoj varijanti,to izvedeno toliko skromno i jeftino na izgled i poredtoga sto se dosta placa kao opcija.Isto vazi i za fabricku muziku.E sad Skoda ima verovatno prednosti sto se tice dalje prodaje,jer ljudi sve sto ima veze sa WV koncernom smatraju za "savrseno" i "najbolje",ali licno mislim da su to predrasude i robovanje stereoptipima.U svakom slucaju Lybra je generalno potcenjen auto kod nas,bez pravog razloga ,s obzirom na ono sto nudi,a to je jako puno,u smislu udobnosti u voznji,kvaliteta i jako dobrih performansi izdrzljivog JTD motora,a opet Skoda i WV su debelo precenjeni kod nas s obzirom na probleme koje imaju(isto im riknjava Klimatronic,kao i kod drugih,crkavaju el.prozori,odlaze centralne brave,trose ulje,pucaju turbine,set kvacila ima plivajuci i mislim da je cak skuplji od Fiata) a u isto vreme,cesto se dobija mnogo manje opreme za vecu cenu od Lybre u dobrom stanju.Jedino je ogobljenje verovatno izdrzljivije,ali se zato vozite ko u kocijama i u krivinu se ne moze uci ko sa Italijankom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 15, 2011 e pa prijatelje Vladabonsai cestitam na izboruposto si je pazario (lybru) ocekujemo da je predstavis cim je isteras sa placa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladabonsai 0 Posted September 15, 2011 Sutra je uzimam sa placa, slikam je pa da je vidite. Prava lepotica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted September 16, 2011 (edited) Zamolio bih Vas za "malu" pomoc. Treba da kupim ovo mezimce, i nasao sam dva koja mi odgovaraju, u svakom pogledu. Jedino sto ne mogu da se odlucim da li da uzmem benzinca ili dizelasa.Tj. u ovom slucaju biram izmedju onog koji je ocuvaniji a vise trosi, i onog koji manje trosi ali ima par ulaganja (veliki servis, limarija).I da, dizel varijanta ima cd charger i telefon, za razliku od benzinca. A benzinac je 1.8, pa verujem da ipak vi mnogo vise znate o tom motoru nego ja, koliko je zahtevan za odrzavanje i sl.Onako, uprosceno, dizelas mi je pogodniji zbog manje potrosnje, ali mi je isto tako benzinac privlacniji zbog snage i uzivanja u voznji Pa, jel imate vi neki savet, stav, misljenje, bilo sta sto mi moze pomoci da odlucim?Hvala, unapred Edited September 16, 2011 by neomckane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted September 16, 2011 Pisano je vec na temi o tom 1.8 motoru. Zasto mislis da na tom motoru ne treba da se radi veliki servis? Poznajes prodavca ili...Kolika su ta limarijska ostecenja na dizelu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted September 16, 2011 Poznajem prodavca, dugo. A auto je jako malo vozen, presao tek nesto vise od 60.000. Svakako ide u servis, i verovatno bih zamenio bar kais, a ostalo na pregled..Sto se dizelasa tice, ima ostecenja na krovu, prednjem i zadnjem levom blatobranu. Na krovu su ostecenja od, kako vlasnik kaze, cetki iz autoperionice. Tj. na 2-3 mesta ima kao fleke gde je skinut lak. To je ulaganje za koje ce sadasnji vlasnik da se pobrine. Na prednjem blatobranu ima 2 udubljenja od gore, ocigledno nekim meksim predmetom posto farba nije ostecena. A na zadnjem blatobranu ima jednu ostriju ogrebotinu. Nije nista znacajno, ali bih ipak hteo da to sredim ukoliko odlucim da ga kupim.I da, jos jedna stvar. Kod oba modela mora da se dopuni klima. Pa, nije iskljuceno da tu mora da se izvrsi jos neka intervencija osim dopune.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted September 16, 2011 Benzinski motor 1.8 nije loš. JTD 1.9 je legenda po dugotrajnosti, izdržljivosti, snazi, skromnoj potrošnji. JTD 1.9 je prava mera za Lanču Libru. Ni prejak ni slab, auto ume da poskoči kad se nagazi papučica gasa. Što se limarije tiče, i ostalih stvari, to je već druga priča. Ovako, preko foruma zaista ne možeš da dobiješ pravu informaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted September 16, 2011 Limarija mi je najmanji problem, posto je u pitanju cista estetika. Sve mi nekako vise vuce na taj 1.9jtd. Hvala Vam u svakom slucaju, a ja se nadam da cu u skorije vreme moci da se pohvalim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladabonsai 0 Posted September 16, 2011 (edited) Evo moje Librice, nisam se ni malo pokajao što sam je kupio. Udobna kao avion, tako i ide! I spolja i unutra savršen automobil! ne mogu da postavim sliku nikako? ne mogu da postavim sliku nikako?Evo linka pa je pogledajte na vrele gume http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=5&t=23760&start=60. Edited September 16, 2011 by Vladabonsai Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILLE 0 Posted September 24, 2011 (edited) Postovani zeleo bi da kupim lybru 1.9,Dizel, 85kW (116KS) pa me zanima kako prepoznati da vozilo ima bas taj motorHvala unapred Edited September 24, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted September 24, 2011 Pa upalis auto na primer cujes da li je dizel ili benzin, ili jednostavno otvoris haubu pa vidis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILLE 0 Posted September 24, 2011 nisam mislio na benzin-dizel vec 85kW (116KS) ili 81kW (110KS) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 24, 2011 Upišeš u ePER broj šasije i izbaciće mnogo više od motora ePER možeš naći ovde na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILLE 0 Posted September 24, 2011 ok hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted September 24, 2011 Kao sto je Dovla napisao, Eper i broj sasije i sve pise Quote Share this post Link to post Share on other sites
drago_boy 0 Posted September 30, 2011 Cao svima,Razmisljam se da kupim Lybru 1.9 jtd 2002 godiste, pa me intersuju sve sto je moguce saznati za taj automobil. Da li su mu delovi skupi,kolika je prosecn potrosnja i tome slicno. Ja nisam neko ko ima para i zivaca da se bakcem sa majstorima i tome slicno. Alternativa mi je opel Astra isto godiste 1.7 dti. Lybra mi se mnogo svidja ali me brine cena delova, pa ako imate neke konkretne primere bio bih vam veoma zahvalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted September 30, 2011 (edited) @drago_boyMislim da je nebo i zemlja odnos Lybra- Astra. PPerformanse motora: 2,0 Dti je mozda blizu JTD ali 1,7 dti sa 75ks uf...mislim da je daleko.Delovi nisu skupi za klasu automobilaEvo ti neke cene recimo sto odlazi oko trapa (nije vezano za auto nego za stanje puteva kod nas) cene delova...ramena ili viljuske 4500 nove ;remontovane 2500 stabilizatori oko 800 din.Servis(delovi) oko 5500-6000 din i vise + ruke zavisi gde radis.Delovi limarije (ne daj boze da treba) su manje vise isto kao i za Astru.Potrosnja: ne znam sta bih ti rekao u Bg meni oko 7-9 litara, moze i manje. Sto se tice udobnosti Lybrina sedista i moram reci klupica u Astri....ne mogu da se uporede.Ne potcenjujem Astru (vozio sam 2 kom) i nije to los auto ali izmedju ova dva automobila Lybra je dosta iznad. Srecna kupovina Edited September 30, 2011 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 30, 2011 @ drago_boySlobodno pročitaj prethodnih 215 napisanih odgovora, pominjano je sve što pitaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 30, 2011 (edited) Libru ne kupuje samo onaj ko je ne proba. Kad jednom sedne u nju i napravi 20 metara - gotovo! Infekcija. Virus počne da radi i razmišlja se samo koliko para za prenos, prva registracija i to. Astra je van svake sumnje pregledniji auto i podesniji za grad, manja je i cena registracije (za oko 70 evra), verovatno troši nešto manje... Ima jednu manu: gadno joj propada brzo enterijer! Naročito onaj deo koji svakom u kolima na vidiku: navlaka od pseudo-kože na menjaču. To mene jako ume da nervira. Stalno mislim koliko ih se vatalo samo za ovaj deo. Ima još jedna stvar koju nikako ne volim: zvuk zatvaranja vrata!. Vrata tresnu. Ne kažem da je taj detalj na ovim kolima nije dobro rešen, ali sigurno da mu manjka zvučna izolacija u vratima i krovu. Kao ishod možeš da očekuješ da čuješ motor u kabini, štpo ne mora da smeta pri niskim obrtajima, al pri visokim...? Naravno na kraju, ono najbitnije: to su dva automobila potpuno različite klase. Možeš da se dilemiš recimo izmedju Libre i 156-tice, ili Libre i nekog Audija A4, šta znam, nekog BMW-a 3 dizela, Oktavije, ali Astra se gadja se Golfom i Fiestom... Čak je i Stilo mnooogo bolja opcija.- što reče Neša...sve je napisano na tu temu Edited September 30, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted October 1, 2011 Cao svima,Razmisljam se da kupim Lybru 1.9 jtd 2002 godiste, pa me intersuju sve sto je moguce saznati za taj automobil. Da li su mu delovi skupi,kolika je prosecn potrosnja i tome slicno. Ja nisam neko ko ima para i zivaca da se bakcem sa majstorima i tome slicno. Alternativa mi je opel Astra isto godiste 1.7 dti. Lybra mi se mnogo svidja ali me brine cena delova, pa ako imate neke konkretne primere bio bih vam veoma zahvalan.Slozio bih se sa onim sto je Damjanovic izneo Na licnom primeru sam iskusio _Ako te zanimaju konkretne cifre pogledaj ovo (u slucaju moje Lybre):http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48525&view=findpost&p=761495http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48525&view=findpost&p=761619http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48525&view=findpost&p=761765 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelPiero 21 Posted October 3, 2011 Cao svima.Ja sam se bio zagrejao za Kappu kupe ali posto ih ovde ima smesan broj a i sve su manje vise u losem stanju,a vise ne mogu da se uvezu(to nikad necu prezaliti) poceo sam da razmisljam o Libri.Vise mi se svidja limuzina,mada dosta njih kaze da im je karavan lepsi.Lep je i karavan ali s obzirom da ja imam 26 godina i da nemam potrebe za tim glas ide limuzini.A i brat bratu, mnogo mi se svidja pozadi.Ne znam samo zasto ovde kod nas toliko malo ima verzija sa ful kozom,ne alkantara.Mnogo mi se svija ona krem koza,cini mi se da to dolazi samo u verziji Emblema ako se ne varam ,nek me neko ispravi.Dobra je i Intensa ona sa sivom polu kozom samo sto ja nisam jos video limuzinu Intensa.Video sam da i Excusitive imaju ful kozu ali u braon nijansi.Najvise bih voleo kad bi nasao crnu 2.0 Emblema ili Exucitive sa onim mrezastim felnama kao kod Thesis Centenario. Eto,cisto malo i ja nesto da kazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProjectLord 0 Posted October 3, 2011 Mnogo mi se svija ona krem koza,cini mi se da to dolazi samo u verziji Emblema ako se ne varam ,nek me neko ispravi.Dolazi u verzijama LX i LS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted October 4, 2011 jedno zapazanjeda li i u kom paketu opreme postoji:alcantra sedista i volan BEZ multi tasterau zadnje vreme vidjam tu kombinaciju dok to ranije nisam sretaoa razlogmozda je bio udaran pa stavljen obican volan koji je verovatno jeftiniji od multinisam jos uvek kupac ali dobro je da se zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 5, 2011 (edited) Evo ti jedan pokušaj pomoći od mene. Kad otvoriš ove slike, ne bi bilo loše da ih učitaš u računar, i bilo kojim pregledačem slika zumiraš segment koji te interesuje. Ovim slikama dat je kompletan prikaz svih Libri i varijanti koje su se proizvodile do 2003. godine, na primer (ne drži me za reč). Tvoja pretpostavka da je menjan volan zbog udara je moguća, ali postoji i varijanta da su menjana sedišta? Recimo, da su postojeća štofana, bila iscepana, isflekana, progorena cigaretama, čovek se razjurio po otpadima i našao komplet sedišta za povoljne pare i zamenio... (sa neke slupetane Libre).Možda bi bilo od pomoći i da se pročita tekst sa ovog sajta, gde se vidi kada se sve i zašto na Libri menjalo......A i da se potsetimo cena po kojima se ovaj model prodavao tokom 2001. godine u potpunoj opremi: Edited October 5, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giga666 0 Posted October 13, 2011 Pozdrav svima,nov sam na forumu a i kao vozac zaljubljen sam u Lybru pa me zanima kakva je ovako za voznju za jednog pocetnika,prosle godine sam polozio a uskoro bi trebao da pocnem da radim pa sam planirao da uzmem nju?Gledao sam kod nas ima dobrih karavana ali malo limuzina,doduse vise mi se svidja limuzina,prava je bombona.Uzeo bih 1.9 jtd dosta hvale taj motor i potrosnju,e sad da li je dobra kombinacija 1.8 benz.+ plin(limuzina)Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites