Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Paaa još kalkulišem po glavi...od pogledanih automobila ovaj je najbolji do sad...ako prelomim pozitivno onda u petak :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li si primetio, ali čini mi se da libra ima manje mesta nego Marea. Znam da si tražio prostraniji auto, ali sva ušuškanost je učinila svoje. 

Mada je u kabini tiši auto od maree, uživanje za voziti. Ja sam Mareu i menjao jer mi je trebalo mesto iza mene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi rekao da je zadnja klupa za nijansu šira nego ne marei... Ali zato sedišta i sama vožnja ne moze da se poredi nikako...
Pa ja sam najviše jurio multiplu, pogledao sam ih onoliko i sve su u stanju da ih nebi ni u razmatranje uzimao. Cenovni rang nema veze sa stanjem auta već samo ko koga zajebe.
Ovde jeste da nisu sedišta već klupa, ali imam i gepek...+ drugačije je vozačevo sedište, a to mi znači zbog kičme.
Sve u svemu, moraće da se stisnu zarad užitka vozača ako uzmem ovako nešto :D


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste sva sedišta su šira :)

Ja odmorio telo kad sam ubacio librina sedišta u Mareu. Još povezao električnu lumbalnu podršku i samo pumpaj, izduvaj... Odličan je to auto ali da ne bude za koji mesec ipak treba veći. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez ljutnje, da ne bude za 2 godine truo. Iskreno sve manje ima Lybri na ulicama, ne znam gde su nestale, i ako vidim po neku to je taxi. Baš pričam sa mojim mehaničarem, kažem mu Lybru viđam samo na taksiju, pa smo zajedno konstatovali da su se vlasnici lybri taksisti prešaltali uglavnom na Crome.

Offtopic:

Lancia Kappa nisam dugo video u saobraćaju, čak ih nema ni po parkinzima, baš sam se oduševio kada sam pre neki dan video jednu u bloku 70A, ali čini se da stoji dugo, sva je zarasla u travu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa izadji iz tog grada, po drugim gradovima ih imas koliko neces :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno je u pravu čovek, kappa ni po oglasima nema... A ne znam kakav im je lim, one su pocinkovane valjda? Na ovoj videh malu naznaku površinske korozije na sajtni (zakacena je tu). To bih sredio u kućnoj režiji lako...
Šta znam, ne žurim sa potragom za autom...ali sam se naslušao i nagledao svačega pa sam malo...blago razočaran :)


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bog ekipa, tražio sam po forumu ali nikako nač odgovore koji mi trebaju, malo reći da već preko pola godine tražim Lanciu Lybru za kupit jer mi je ono auto doslovce pojam, mnogi će reći pa šta ti očekuješ to je auto staro 20 godina bla bla ali opet para se za novo nema a od opreme ima sve što mi treba. Zanima me prilikom kupovine na šta treba obratiti pažnju, koji djelovi na njoj redovno odlaze(čuo sam da im je opcenito ovjes katastrofa), na što je osjetljiva, ovo bi mi bio prvi talijan a prebacujem se sa VW grupacije pa sam upućen samo onoliko koliko sam glasina čuo, i posli svega koliko dođe redovno ordžavanje(da opet napomenem 1.9 model je u pitanju) i kolike su cijene djelova za nju?

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Tondapress said:

Bog ekipa, tražio sam po forumu ali nikako nač odgovore koji mi trebaju

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom temom o savetima za kupovinu Lybre.

Model vec odavno gazi vreme, tako da tema nije aktivna u poslednje vreme. Ali imas citavih prethodno 66 ispisanih strana, za prethodnih skoro 12 godina. Iscitaj malo temu, a za dodatna pitanja tu su i sadasnji a i brojni bivsi vlasnici.

Pored toga, detaljno oko 1.9 UniJet (JTD) motora imas i u brojnim drugim temama na forumu. Odlicno poznat i odavno "raskupusan" do u sitna crevca na forumu, pogotovo u Stilo podforumima gde je verovatno taj motor bio i najbrojniji.

Ako nadjes neki interesantnan primerak na oglasima, slobodno okaci ovde link i PrintScreen, pa da prodiskutujemo zajedno. Srecna potraga i kupovina, tu smo da pomognemo koliko mozemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima l' ko da još vozi ? Kakva je situacija sa korozijom ? Ipak je to dvaes' godinica.

 

Pitam jer se još uvek premišljam da l' da pazarim jednu, da ispunim sebi davnu želju što na duši mi leži ... :unsure:

 

Recimo ovu lepoticu s' Kanarevog Brda ...

kanareva.thumb.jpg.cb8e9fa52e1cf5f4c994e929aa50f7d9.jpg

il' ovu Ariljku ... 

ariljka.thumb.jpg.6b7101729350d0b2a92a5c178c74f377.jpg

 

Kanarevku zamalo da pogledam pre par dana, al' mi vlasnik nije odgovorio na poruku. Nisam hteo da silujem priču jer sam bio u gužvi, al' reko' kad sam tu u blizini da pogledam ... verovatno je pomislio da sam neki neozbiljan kupac, šta li ... 

Ja da prodajem javljao bi se i na telepatske poruke, samo da se kurtališem bede ... :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je situacija sa korozijom!? Otvoris vrata, izvadis patosnicu, polozis je naopako na betonu, desnim kolenom kleknes na patosnicu i zavuces glavu sto vise mozes ispod auta. Postupak pinovis na vise razlicitih mesta. A mozes da je odvezes na kanal i lepo pogledas. Znaci moze tako a moze i ovako :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objašnjeno - kratko i jasno.

 

Evo i ja da dodam. Imao sam tri Libre. Jednu 2.0 benzin i dve 1.9  jtd, Intensu i LX.

Sve su bile iz Italije, jedna iz Verone a druga, hmm ne sećam se, znam da su bili topliji krajevi i bile su zdrave odozdo, tako su ostale i kod mene do prodaje - bez neke vidljive korozije. Čak su i auspusi i lonci ostali kao novi. Benzinska 2.o za izbegavanje. Jtd preporuka samo ako nije mnogo prešao.

 

Korozija najpre počinje na sastavu zadnjeg ruba i branika. Pogledaj i donje rubove na vratima, kada otvoriš.

 

Inače, Libra je bila odličan auto, šteta što nije izašao restyle (prodali celu proizvodnu liniju Kinezima). Nema više automobila (za neke normalne pare) sa onako udobnim sedištima, naročito zadnjim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jtd samo da nije baš preko 500000km :) 

a 2.4 sa početka proizvodnjae? One su sad na 20god i jeftinija registracija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaooo, ne volem dizel. Što znači da ako preskočim kako mnogi kažu problematični petak 20v, izbor se svodi na 1.8 16v.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti 1.8 mi se cini da samo varijator imaju problematican. 

I jeftin im je nosac motora. 

Moj brat vozi 1.6 benzin/plin i ok je, nije imao nekih kvarova. Mada mu ne prija ap i 130 km/h. Mnogo je bucan, vozi se na 3500 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 i 1.6 benz ti ostaju u opticaju. 1.8 jedino sto ima varijator koji moze da napravi trosak ali i to se resava. Ako nisi neko ko juri iole neke performanse a vec neces dizela kupi 1.6b i ugradi tng i vozi se za male pare :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakve performanse. Ko još kupuje libru zbog toga? Komfor mene zanima, ne performanse. 

 

Retko se pojavi neka 1.6 u oglasima. Obično najviše ima baš tih 1.8. 

 

A i Andreja me razočara ovim poslednjim postom.

Glavni razlog zbog kog razmišljam o libri je, kako rekoh, komfor, i to na AP prvenstveno. Pa punto je na 130km/h tu negde oko 4K. Možda je ipak bolja 1.8?

 

Mada čini mi se da sam negde pročitao da je i 2.0 20v naporna pri toj i nešto većoj brzini kad se pegla ap.

 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i svi stariji benzinci. Tacno je to za 2.0

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, da se to srediti. Pisano je i ovde na forumu ima tema, treba pronaci.

Radili su i u marei i u libri zamenu zupcanika u menjacu za 5tu brzinu da se vrti na manje. Valjda se stavi od 1.9jtd i spuste se obrtaji na ispod 3000 rpm.

 

Mislim da i taj zahvat generalno nije skup spram dobitka

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Rasta said:

Jaaaooo, ne volem dizel.

Ih, polako, zavoleces :lol: ...

Nisi ni prvi ni zadnji "samo benzin", "na benzin se vozi, na plin kuva, a na naftu ore" i sl...

Pa da su posle gutali zaje*anciju, znam ih takvih gomilu :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šansone, dizel sam vozio ranije i više ne kanim... :D

Najradije bih nekog nekomlikovanog atmosferca ~ 2l, a ako bude manji od 1,5, možda bude i turbo, al' će opet biti zinbe :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Rasta said:

dizel sam vozio ranije

Common Rail turbak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, pa gde to da poredis, du*e i glava :stuart: .

Salu na stranu, ja sam se odusevio kada sam provozao prve Common Rail turbo dizelke pre skoro 20 godina (HDi i UniJet, tj. JTD).

Sada to nije nista posebno, u smislu da je svakodnevica. A u to doba je bilo revolucija, pre svega sa obrtnim, performansama i potrosnjom.

Za Lybru komotno uzmes neki sacuvan peri-deri 8v JTD i imas slatko da se navozas, taj motor ce da nadzivi karoseriju :) .

Svakako bi mi bio bolji izbor, umesto matorih atmo benzinaca. E sad, svi smo razliciti, svakako srecno u potrazi sta god da resis ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...