Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Pouzdan automobil što se tiče mehanike, u mojoj porodici je od 2013-e i nije bilo nikakvih iznenadnih kvarova, limuzinska verzija je u pitanju. Motor fino radi i lepo vuče od nekih 1900 do između 4 i 4500 obrtaja. Nije sportski automobil ali razvija bez problema svih 220 koliko je i izgraviran. Prosečna potrošnja za sve ove godine na bord kompjuteru je 7 litara ali realna je manje, više oko 5, mada može lako i da se spusti opuštenom vožnjom. Od delova zamenjeno za ovih 5 godina: prednji amortizeri (zadnji i dalje fabrički), svi diskovi jednom i pločice dva puta, gornji nosač motora, akumulator, alternator (bio fabrički), senzor obrtaja radilice (padali naglo obrtaji i gasio se automobil), zamenjen za 15 minuta, gumice balans štangle jednom, prednji desni silen blok, manžetne homokinetičkih zglobova jednom, zadnji nosač auspuha (bio fabrički), mali servisi na svakih 10000 i jedan veliki servis, to je koliko mogu da se setim. Od kvarova se desilo sledeće: prednji desni i zadnji levi podizač, na jednom pukao plastični klizač koji diže prozor a na drugom kraj sajle koji vuče taj klizač, zadnji desni far zbog napukle plastike napravio neki problem pa su crkavale sijalice, prespojeno za 5 minuta i rešeno, pomenuti prednji desni silen blok koji je pukao (bio fabrički), odlomio se točkić za štelovanje retrovizora, kupljen drugi za simboličan iznos. Prednosti: izuzetan kvalitet završne obrade i veoma bogata oprema, pouzdan motor, pocinkovana limarija, auspuh fabrički i dalje kao nov, trap nema karakteristične mane, retko treba nešto da se menja. Mane: niska prodajna cena i teško se pronalazi očuvana. Savet: kupovati što očuvaniji i što noviji model sa najviše moguće opreme jer su razlike u ceni između najlošije i najbolje male. Po mogućstvu sa kožom jer se manje haba od alkantare (moja ima alkantaru i prelepa je ako se pazi i održava ali moju prethodni vlasnik nije pazio pa je prilikom dubinskog pranja jednostavno ponegde morala da se isperuta, ućeba), obavezno sa Bouz (BOSE) ozvučenjem jer audio uređaj sa i bez njega ne može da se poredi. Takođe ima primeraka sa navigacijom i tempomatom što ja nemam a može dobro da dođe. A pre svega dobro proveri po internetu kako izgleda automobil u određenom paketu opreme pa ćeš lako provaliti na prvi pogled da li je sklapan od više njih. I naravno pre same kupovine nemoj da ti bude žao da platiš kompletan pregled u ovlašćenom ili nekom servisu po tvom izboru. Toliko od mene, nadam se da sam bar malo pomogao, pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nadjes neki konkretan primerak koji te zanima, slobodno okaci link i PrintScreen za komentar.

 

Sto se tice cipovanja generalno, takodje sve detaljno na postojecoj temi:

 

Iskustva u cipovanju sa pojedinicima/firmama su ovde:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je ovo za podforum "strahote iz oglasa", ali sam ovaj post ipak stavio ovde, mislim da će biti korisnije, i da će više ljudi videti, ako nekoga zanima lybra 1.9jtd u dobroj opremi, i koja je na oko dobra.

Juče sam skočio do Pančeva, nisam mogao da odolim, a da ne pogledam ovu lybru, i da je kupim ako je dobra:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13091435/lancia-lybra-19jtd

5bd59e73c8342_LybraPancevooglaspa.thumb.JPG.bbfc11dbd3ae75cd2e30a498752869ab.JPG

Dok sam čekao gazdaricu da dođe zavukao sam se ispod auta i pogledao:

IMG_20181027_121713.thumb.jpg.62588b5be35f1f91b0b4ea317913b456.jpg

kao što se vidi prendnji krakovi šasije su načeti,

i sajtne takođe:

IMG_20181027_121804.thumb.jpg.3191ce18d99a79a5a4bb334a9c55fddb.jpgIMG_20181027_121724.thumb.jpg.ec19a6263578d4038c99b4402fecf939.jpgIMG_20181027_121718.thumb.jpg.41936cad0fbb0f8ab025451857c1be08.jpg

Ajde kočnice manje više, ionako se to sve menja kada kupiš auto:

IMG_20181027_122031.thumb.jpg.2e89ad08fd24cc78996b4d1ea9217848.jpgIMG_20181027_122004.thumb.jpg.5d7d7eaafa48b0abb1a6866169cb81fe.jpg

Prostor za rezervni točak je takođe korodirao.

Enterijer nisam sliakao, zaista je odličan za polovnu lybru, nema šta da se prigovori, nema lepljive plastike, ispucalih dugmića, sve radi, sedišta su dobra. Motor lepo radi, kvačilo je tvrdo i nisko hvata, što će reći da je gotovo. Motor lepo radi, ništa ne čuka i ne lupa, rekao bih da su dizne dobre. 

 

Znači ako neko ima nameru da gleda ovaj auto evo mu informacije. Ja sam ga odmah odbacio, zato što je trulindžer, tj ima kancer korozije u početnoj fazi, a to je nešto što mi ne treba u životu. Da imam vremena i garažu, ova lybra bi bila odlična, ali za delove :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam airbag, i progledao bih kroz prste da je auto zdrav, tj da nije truleks.  Mislim, ne može se očekivati auto bez mane 2004g, da nije češan i lupan. Neko se garant iznervirao i pesnicom zabo iz sve snage, kao moj kum na primer, pre jedno 15 ak godina, kada je nije znao šta da radi od besa, pa je pesnicom udario u isto mesto u audi 80 kockici, i ostalo je ulubljeno, a ispod je metal :D. Brat blizanac ga je mnogo iznervirao, pa reko bolje da udari nešto drugo nego rođenog brata. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, ova libra - UVOZ BELGIJA!!!! :lol:

Pa jel moguće da iz te Belgije dolaze kola sa istim problemom - utegnuta, sve super, super oprema, a puna korozije?

 

Ja bi ponudio max 1400e, skrpio taj jbni patos i pun gas. I ne izgleda toliko loše (mislim na patos).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju su i krakovi šasije i sajtne. Da se to uradi košta bar 500€ (lupam sada, ali iz iskustva tako ispada). Ipak gledam novije automobile, i da nisu Austrija, Švabija, Belgija....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo je moguce.Jel gore trpaju dosta soli po putu,recimo u calovoj firmi nove prikolice posle 2 do 3god pocinju da rdjaju.Mada ja mislim da je ta ipak libra radjena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zato kad je cifra za libru preko dve hiljadarke i to malte ne bez ulaganja, onda je skupo.
Sad su mi pali daninel i martin na pamet, ljudi uložili u automobile, održavali, a pitanje je koju će cifru izvući na kraju.

Moj drug, prodavao libru, tražio 2200, stvarno bez truleži, bez ulaganja, niko nije zvao mesec dana, odustao je do daljnjeg od prodaje.

E, sad, ja kad sam rekao nekim ortacima da bih dao za Martinovu mareu 1600€, da sam u tom momentu kupovao auto,, svi mi rekli da sam lud itd.
Svi bi pto mlaše za pto manje novca, a na ulaganja niko ne misli.

Eto, ova libra što je Marko gledao traži 1000€ u startu. Ispala bi preko 3000€!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to pravila kolega.Za recimo VW ,audi itd... Imaćeš 10 poziva odmah,a verovatno je niko kupiti nece,dok za libru,cromu,mareu,ne zove svako ,ali kad se pojavi kupac koji hoce taj auto u dobrom stanju,oticice.Pravo da ti kazem u slobodno vreme pratim oglase,prodaja ne ide nikako,pa cak ni bavarcima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moj kolega kupio golfa 6, a golfa 4, koji je vozio, 2001 godište, praktično klot sa troje vrata prodao jedva i to ostao u društvu jer mu se zna istorija održavanja, cifra 2000€!!!!
Inače, tog golfa 6 je izvezao sa placa i zviznuo mu menjač (spalio se, nije imao gram ulja) posle 200km..... Da ne dužim priču

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je uvek ogromna prednost da kupim auto od vlasnika.U principu kod vlasnika je malo skuplje,ali na placu te ceka registracija i najverovatnije v i m servis,tako da izadje na isto.S tim sto auto od vlasnika mozes da provozas kao covek kad je registrovan,dok na placu ide malo teze.

Elem pre pola godine drugar resio da zameni klia za libru, ceni covek 1550e.Ima li ulaganja,nema.Otisli videli,ocajna,potrebno skoro farbanje celog auta,probali auto,kvacilo pred zamenu,zamajac ne da lupa nego zvoni,ne poteze kako treba,prednji amortizeri propisali,jos pri tome lose i koci.Ispod auta se nismo saginjali jer na osnovu ovoga kupovina otpada.Pri tome slike su napravljene tako da se  ništa oko limarije nije primetilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

ljudi uložili u automobile, održavali, a pitanje je koju će cifru izvući na kraju.

Sa stanovista prodavca, tesko da mozes da trazis nesto mnogo vise od neke malo iznad prosecne cene po oglasima, ma kako da si odrzavao auto ili ulagao u njega, stara prica... Mislim, teoretski mozes, ali ko zna koliko ce se (najverovatnije) tako razvlaciti po oglasima, em gubis na vrednosti, em ti dosadjuje i Kurta i Murta, gubis svoje vreme, pogotovo smara ako si vec pazario novi auto... Treba se unapred pomiriti sa tim da mi entuzijasti sve ovo sto uradimo, radimo za svoju bezbednost, uzivanje i cef... To ce samo pomoci da na kraju kod prodaje auto izdvoji iz mase drugih, na neku "zaradu" (vecu razliku) u startu mozes zaboraviti. Pre pola godine sam prodao svog dugogodisnjeg, korektno odrzavanog Stila - apsolutno nisam hteo da se zaje*avam za koju stotku dole/gore, posle nekoliko poziva (i preko foruma i preko PA), otisao je par sati nakon sto sam postavio oglas, maltene za trazenu cifru. Iskreno, ocekivao sam mnogo gore/duze natezanje, s obzirom da ih ima na stotine u oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ok, i naravno da se nikad neće vratiti uloženo - osim ako nije VW, OOOO i slični...iskreno, ne olekujem da izvučem uložen novac (samo ove godine oko 700e).

Al opet neću dati Mareu za prosečnu cenu koja je na polovniautomobili jer auto zaista vredi a i ne žuri mi se sa prodajom. A i nema velikih ulaganja (osim grejača i dve zimske gume).

Da žurim, cena bi bila i niža pa bi otišao verovatno brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja ti naravno drugarski zelim da sto bolje prodjes sa prodajom, nego cisto komentarisemo stanje... Ako je "stari" auto korektan i jos uvek lepo vrsi posao, uvek ce trenutno izgledati kao isplativo resenje (i sam sam guslao tako sa prethodnim, par godina duze nego sto sam planirao i za to vreme zavrsio mnogo bitnije stvari).

Najvise te pritisne ako parkiras 2 slicna auta istovremeno (takodje moj slucaj, naletelo sto mi se bas svidelo), pa onda gledas i da sto pre zavrsis sa prodajom, a i da ne "puknes" mnogo. Ili, ne daj Boze, budu potrebna neka veca ulaganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni mislim da je korektno da auto bude sluplji 400-500e koji je reg i servisi odradjeni od recimo auta sa placa na koga nas odmah ceka reg ,v i m servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupuješ auto od lica koje je vlasnik bar dve godine - opet ima neke istorije, jer je takav auto prešao min oko 20000 km. Tu imaš urađen veliki servis, zamenjen je neki bitan ili vitalan deo (kočnice ili kvačilo, možda ponešto na trapu), takav auto je uglavnom registrovan, pa obično budu dva seta ili set zimskih guma koje se mogu voziti bar dve sezone

 

Nek je svaka stavka po 200e, a nabrojao sam 4 - to je oko 800 evra. 

 

Opet, i na placu možeš ubosti dobar primerak, ali računaj ulog od par stotina evra.

Edited by Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to mož' da bidne, al' ne mora da znači. Govorim iz sopstvenog primera (Z10, prvi vlasnik). U zadnje dve godine jedva da sam prešao 6K, ukupno ispod 60K, veliki servis je urađen (na moje insistiranje) tek nakon što je auto napunio 7 godina (tad je imao ispod 50K na satu). Zimske gume sam unapredio u zimsko letnje pre 4 sezone, kada su se fabričke zdrvenile nakon 6 godina, a za celu deceniju sam zamenio dva puta levu sijalicu kratkog svetla, lonac auspuha i prednje diskove i pločice pretprošle ... eh, da, i fabrički akumulator proletos (da, sastavio je skoro 10 godina). 

 

I sad da ga stavim u oglase i sve ovo napišem, ko bi mi poverovao ? 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovace ti. Kod tih auta je obicno ta prica, kupili jer je "novo", bila dobra ponuda, staro za novo, kredit i sl i camelo na parkingu. Sad nema nikakvu cenu a nije ni iskorisceno i tako.. :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Martin said:

Nek je svaka stavka po 200e, a nabrojao sam 4 - to je oko 800 evra.

Apsolutno se slazem sa tobom, cesto vredi i vise. Ali, nazalost, uglavnom to kao prodavac mozes da okacis macku o rep... Cene najcesce diktiraju jeftini primerci, a sto je stariji auto, navedeno i uradjeno je sve manje bitno.

Svima nam je kod prodaje tako, a ubosti nekoga ko ce to iole da ceni i izdvoji nesto vise je maltene premija. Cesto se ispostavi samo kao gubljenje i vremena i vrednosti vozila. Opet ponavljam - pogotovo kod cescih, "narodnih" automobila uglavnom moze da pomogne da konkretan primerak izdvoji iz mase i time se ubrza prodaja, uz neznatnu razliku u ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...