Slash 45 Posted April 6, 2016 Na sta da obratim paznju pri kupovini Lybre 2.0 20v? Jel imaju neki ucestali kvar? Da li Lybra ima problema sa limarijom (ako nije udarana) itd? Svaki savet je dobrodosao, hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 685 Posted April 9, 2016 A gde si nasao da uzmes taj motor pored perfektnog JTD motora? Svestan si da ce potrosnja da ide oko 14L? Kod Maree se motor 2.0 20V morao vaditi napolje da bi se uradio veliki servis pa su neki isecali deo kosa da ga sledeci put ne bi morali vaditi. Inace bice jedna Lybra u totalno lepom stanju na prodaju a koju ce moj drugar prodavati. Sve ce se znati u toku sledece nedelje jer ceka jedan auto koji mi je danas stigao. JTD 2004 karavan bez dinara ulaganja (uradjen veliki servis pre 2000km sa Ricambi delovima,nova remenica alternatora,novi sileni na trapu i upornica,nov akumulator Fiamm,presla garantovanih 198k km,nove gume na alufelnama,amblema oprema...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7628 Posted April 9, 2016 Taj motor 2.0 ima 150ks i ide ko metak.To dal se vadi motor na velikom servisu ne treba da zanima vlasnika. Nek pozove Gorana i nek pita koliko je veliki servis. Registracija je veća, to stoji, al možda čovek voli benzince. Znam samo jednog lika koji je ima i normalnom vožnjom troši 11l normalne gradske vožnje. Redovni servisi i motor prede. Nisam našao po netu da se ljudi žale na taj motor. Realno, takav motor bi uzimao samo od nekog koga znam ili po preporuci, ali malo ih ima u ponudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7979 Posted April 9, 2016 Generalno i nije nesto uopste. Potrosac je veliki sto ne opravdava performansama nikako. Fabrika mu je propisala bese 13l po gradu. Ruke za v.servis kostaju 100eur obicno jer se spusta motor. Motor ko motor ako je kvalitetno odrzavan i vozen moze da predje dosta ali ovi polovnjaci su obicno krsine pred umiranje. Obicno vec lupaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 9, 2016 Realno, Lybri nije bio potreban 20v motor..Nije "sportska limuzina", linije su joj fine i nisu agresivne..Totalno bolja varijanta od 20v benzinca je 2.4 JTD posto multijet-a na zalost nema..Ja iskreno iako vozim Kappu 2.4 benzinca nikad ne bih uzeo 2.0 20v jer je Lybra sama po sebi napravljena za exploataciju i pored dobrog izbora agregata, 20v je najnepozeljniji..Ista prica i sa Fiat Mareom u kojoj je takodje ugradjivan taj motor..Kod obe su najbolji izbor (zbog registracije iskljucivo) 1.9 JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 685 Posted April 10, 2016 12 hours ago, knezevic76 said: Taj motor 2.0 ima 150ks i ide ko metak.To dal se vadi motor na velikom servisu ne treba da zanima vlasnika. Nek pozove Gorana i nek pita koliko je veliki servis. Registracija je veća, to stoji, al možda čovek voli benzince. Znam samo jednog lika koji je ima i normalnom vožnjom troši 11l normalne gradske vožnje. Redovni servisi i motor prede. Nisam našao po netu da se ljudi žale na taj motor. Realno, takav motor bi uzimao samo od nekog koga znam ili po preporuci, ali malo ih ima u ponudi. Ide kao metak uz gradsku potrosnju do 14L? Meni je Astra Bertone isla 7,5s sa tolikom potrosnjom. Evo ti podaci gde se vidi da ide 9,6 po fabrici ali tu su i realna merenja. http://www.automobile-catalog.com/car/2000/1384625/lancia_lybra_2_0_lx.html Dok recimo Lybra JTD ide nesto slabije ali sa cipom ce da ide bolje a trosi 40% manje i traje sto je najvaznije a u to smo se uverili na x primerak koji su cipovani i voze se nemilosrdno godinama i nista im ne mozes. http://www.automobile-catalog.com/car/2001/1384820/lancia_lybra_1_9_jtd_lx.html Znaci nepuna sekunda (stok) u ubrzanju razlike uz potrosnju koja je 4-5L manja a tek kad se nacipuje onda ide i brze od benzinjare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 738 Posted April 10, 2016 Ja imam Lancia Lybra 1.9 jtd i stvarno mogu reci da sam zadovoljan autom, presao sam sa njom nesto manje od 5500 km do sada (treci auto u porodici je pa se slabo vozi), prosecna potrosnja je oko 6.3 L na 100 km, ide odlicno, dobro lezi na putu, stvarno dobar auto. Sve zavisi koliko se vozis godisnje, ali uz 2.0 treba razmisljati i o 1.9 jtd, cena registracije je ista, potrosnja je manja, odrzavanje manje vise isto, bitno je samo da se ubode dobar ili solidan primerak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 10, 2016 32 minutes ago, Dule 021 said: Dok recimo Lybra JTD ide nesto slabije ali sa cipom ce da ide bolje a trosi 40% manje i traje sto je najvaznije a u to smo se uverili na x primerak koji su cipovani i voze se nemilosrdno godinama i nista im ne mozes. Malo je nerealno ovo u vezi potrosnje ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13176 Posted April 10, 2016 Nije on mislio da će zbog čipa da troši 40% manje nego do tad, već 40% manje u odnosu na benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 10, 2016 aha, to možda može Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 685 Posted April 10, 2016 Eto Totti je kao iskusan razumeo sta sam hteo reci. Kad se auto cipuje on trosi manje samo kad ga vozite kao baba penzionerka ali kad ga navlacite trosi vise nego fabricki sto je predvidjeno. I Ivane registracija za benzinjaru i dizelku nije ista tj skuplja je za benzinjaru zbog KW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7628 Posted April 10, 2016 Ala spinujete običan post, znači ovde je najveća mana potrošnja, jel. A šta ako se čovek pomiri sa tim, ima para, a možda ima i TNG! A možda nađe i turbo verziju sa 183ks. Mislim, neko i to voli i ne mora da živi po klišeu Fiat=JTD ili xxxxxxkm=Može bar još 300000km ! Čovek je lepo pitao za mišljenje i na šta da se obrati pažnja kod te verzije motora! Nije pitao šta će se pojaviti skoro na oglasima, nije pitao za načipovani dizel.......... Evo ja lično da sam našao dobru Mareu sa 2.0 motorom odmah bih je pazario, ovako sam se lepo navozao sa 1.6 , celih 70000km za malo više od dve godine, ali sa 2.0 bih se još lepše vozio. Kad sam pitao mog majstora za 2.0 motor, kaže čovek da je dobar ali njemu teži malo za rad, na kraju krajeva ne radi se veliki servis svaki dan. Pa pola majstora po BGu nema alat za v. servis na 1.6 motoru, a da ne pričamo da neki i za menjanje kvačila ne koriste alat za centriranje istog. A najbolji su postovi tipa : 1.6 benzin je slab za tu karoseriju.......2.0 je previše ipak je to limuzina, bla bla,......ali 1.9jtd, e to je mera... Šou! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 10, 2016 Da ima para za bacanje sigurno ne bi kupovao auto star 13 i kusur godina. Mada i ovi što daju velike pare pa gledaju potrošnju i odlučuju se za dizel. A što se tiče doobre Maree 2,0 , nađena je samo se javi. Ima TNG i sve ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted April 10, 2016 1 hour ago, knezevic76 said: Ala spinujete običan post, znači ovde je najveća mana potrošnja, jel. A šta ako se čovek pomiri sa tim, ima para, a možda ima i TNG! A možda nađe i turbo verziju sa 183ks. Mislim, neko i to voli i ne mora da živi po klišeu Fiat=JTD ili xxxxxxkm=Može bar još 300000km ! Čovek je lepo pitao za mišljenje i na šta da se obrati pažnja kod te verzije motora! Nije pitao šta će se pojaviti skoro na oglasima, nije pitao za načipovani dizel.......... Evo ja lično da sam našao dobru Mareu sa 2.0 motorom odmah bih je pazario, ovako sam se lepo navozao sa 1.6 , celih 70000km za malo više od dve godine, ali sa 2.0 bih se još lepše vozio. Kad sam pitao mog majstora za 2.0 motor, kaže čovek da je dobar ali njemu teži malo za rad, na kraju krajeva ne radi se veliki servis svaki dan. Pa pola majstora po BGu nema alat za v. servis na 1.6 motoru, a da ne pričamo da neki i za menjanje kvačila ne koriste alat za centriranje istog. A najbolji su postovi tipa : 1.6 benzin je slab za tu karoseriju.......2.0 je previše ipak je to limuzina, bla bla,......ali 1.9jtd, e to je mera... Šou! Apsolutno delim misljenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted April 10, 2016 Jel problem ubaciti 2.0 turbo u Lybru? To bi bilo zanimljivo. Inace delim misljenje da je JTD najbolji izbor za Lybru, 1.9 sasvim dovoljno, ako imas mogucnosti onda 2.4 JTD i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M626 0 Posted April 10, 2016 2.0 20v moze samo da sanja o potrosnji od 11l u gradu. Realno je od 13-16l, zavisno od uslova voznje. Motor kao motor je mrcina, izdrzljiv je i prelazi jako mnogo. Veliki servis je nesto oko 350-400e, u nekim servisima se ne vadi motor napolje, vec nadju nacin da ga malo pomere u stranu i odrade posao. Inace, da opet kupujem Lybru, isao bih samo na JTD motor (cak i na onaj 2.4). 2.0 ne ide nista specijalno, 9.6s do 100 nije neka cifra za auto od 150KS. Da ima dobar zvuk, ima, mislim da me je taj zvuk i drzao tako dugo u ovom autu Potrosnja sa druge strane, tuga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 10, 2016 Meni je Kappa 2.4 20v sa agresivnom voznjom u podji-stani uslovima (dakle razvlacena do 4-5k obrtaja itd) potrosila okruglo 20 litara plina na 120km..Kad sam imao 120km na satu dosipao sam plin i stalo je tacno 20 litara..Da se vozi normalno, trosila bi oko 15...Dakle nije neka kinta kad se pogleda koliko gas sada kosta a gubitak snage jedva primetan ako se koristi savremeni sekvent sistem..Ja sam se nasao u cudu kad sam vido da meni 2.0 trosi vise od 2.4 benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljan m 0 Posted May 12, 2016 Pozdrav, na kraju krajeva prelistah temu ali nigde da nadjem konkretno za lybru 2,0 spominju se neki elektronski bagovi ali na sta se odnosi, sve se svodi jtd i jtd.....ali konkretno mene interesuje benzinac i to 2,0 nasta treba obratiti paznju prilikom kupovine, da li neko ima taj motor, cena velikog i malog servisa itd....sto se tice prednjeg trapa to sam prostudirao zadnji mi nije jasan.....razmisljam se o eventualnoj kupovini pa me striktno interesuju benzinci jer vec imam benzinca alfu 155 i zadovoljan sam sa potrosnjom. Unapred zahvalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7979 Posted May 12, 2016 A gledaj, po meni nista specijalno vise paznje da obratis nego na bilo koji drugi motor. Nemoj da te buni sto je to 2.0 20v. Motor kao motor. Znaci pogledas da li duva motor, obratis paznju na zvukove, da li lupa u radilici ili bregaste, ventili i sl. Da li dimi na auspuhu, kako drzi temperaturu i sl. Sve je to nesto osnovno sto bi gledao na svakom autu. Za veliki servis konkretno, mislim da su delovi cenovno neki prosek sto se tice cene a i lako to proveris u svakoj prodavnici a.delova Skupe su ruke majstora koje znaju da iskostaju i po 100eur jer je specificna za rad. Druga mana joj je nerealna ili pak ne opravdana potrosnja, jer po gradilu ladno trosi 13-14l a performanse joj nisu nikakve bas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted August 28, 2016 Dobar dan dragi forumasi! Nesto sam se u poslednje vreme zagrejao za kupovinu novog automobila, pucam na limuzine i Lybra mi deluje kao neki sasvim korektan izbor i nikako kao auto za zanemariti. Sad, imam ponudu za kupovinu jednog modela iz 2002. godine, konkretno sa 1.6 benzinskim motorom (103ks). Da li treba na nesto konkretno da obratim paznju kod tog modela, ili kod svakog, kad smo vec tu? Da li je taj motor dovoljan za ovaj auto, za neku udobnu voznju? Nisam fan brzine i nekih silnih konja, treba mi siguran auto, pouzdan motor a opet da ne bude problematican. P.S. Dizelasi su uvek tu kao opcija, JTD je odlican motor, ali me zanima bas konkretno za ovaj kakvog ste misljenja. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7979 Posted August 28, 2016 Misljenja smo da je dobar i " vrsio bi ti posao" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted August 28, 2016 To je, pretpostavljam, klasican fiatov 1.6 16v motor? Sa njim znam da nije bilo problema i da se ugradjivao u svaki maltene auto... Da li je mozda nesto specificno kod njega, na sta treba da obratim paznju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7979 Posted August 28, 2016 Koliko ja znam, nikakvih specificnih mana nema, pregledaj ga kao i svakog drugog benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted September 11, 2016 (edited) Imam ponudu da uzmem libru JTD al inikako ne mogu da dodjem do realne potrosnje automobila,ne mogu da se slozim da trosi 5l ili 6l po gradu,ali nikako nadam se da cu ovde dobiti pravu imformaciju,imam 1.6 limuzinu sada imam mogucnost da uzmem 1.9 jtd 85kw..odoh da guglam koje su joj maneeeee pisite sto pre Edited September 12, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted September 11, 2016 Nema šanse da troši po gradu 5~6l Računaj na 7l komotno. Mane? Nema toga kod JTD-a Quote Share this post Link to post Share on other sites