Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Molio bih stare clanove,posto sam ja nov da mi pomognu pri kupovini Lybre.Video sam jednu u Dobanovcima cena nije losa 2001,1.8 4300,presla 160.000, ali mi nesto tu ne stima jer covek nemoze da je proda vec dva tri meseca.Prvo je davao na ime ocarinjenu pa je registrovao i spustio cenu i opet nemoze da proda.Koliko sam ja video na oko ne izgleda lose osm sto ne radi centralno zakljucavanje, on kaze baterija ali ne verujem.Zato vas molim za savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas nekog dobrog majstora,dogovori se s vlasnikom da oteras auto na pregled.

Neka ga majstor prikljuci na dijagnostiku,pregleda trap,uostalom dobar majstor ce znati sta da gleda :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro, vidi ovu što sam ti skrenuo pažnju, jača, brža, manje prešla, jeftinija - crna! Ova mi malko skupa i prešla dosta...mada to ništa ne mora da znači.

Share this post


Link to post
Share on other sites

registracija ti je otprilike slična kao i za 1.8 (naravno skuplja je 2.0, ali to 1998 ccm, nije preko 2000 pa da bude ono divljaštvo od cene). E da to sam zaboravio u predhodnom postu da ti skrenem pažnju, a sigurno će neko od korisnika plina o tome podrobnije da te posavetuju).

Naravno, plinski uredjaj će da ti ugradi renomirana firma i na tome ne treba štedeti: I odmah će ti reći (bolje ih kontaktiraj pre kupovine), ne ponaša se svaki benzinski motor za Lybru po ugradnji plina isto, a ni cena nije ista!! Skreni im pažnju da je ovaj 2.0 sa pet cilindara...20 ventila Troši po gradu 20% više od 1.8, a pod drumu 10%. prosečno 15% više. Računaj grad 15-18 sa dvolitarskim petakom (grad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj iz Dobanovaca bi dao garantovano i jeftinije cim mu je prva cena 4300,samo se plasim da se ne zafrknem posto vozim porodicu i malu decu

Opet bih ja isao na varijantu 1.8 bez ugradnje plina jer ja ne prelazim mnogo kilometara godisnje

Edited by SLOBODAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako, centralna brava se reši sa kupovinom baterije i probavanjem. Baterija košta 300 din i ako lik ne može da je zameni a prodaje auto za 4000€ naravno da mi je to malo čudno. Cena je prevelika, verovatno će da spusti cenu ali ne na recimo 3600-3700 € koliko bih ja dao za takvo vozilo. Ugradnja plina bio 1,8 ili 2,0 neće biti ispod 500-600€. Vidi negde 1,9 jtd i bog te veselio, pa čak i 2,4 sa registracijom koju treba da platim 450€ ove godine a sledece 370€ mi je jeftinija opcija pošto 2,4 možeš naći za 3500€. Razlika plin+cena daleko prelazi 250€ razlike u registraciji, ako si me shvatio. Obrati pažnju kod svake Lybre na ogibljenje, elktroniku da je sve check OK, klimu (koja je uglavnom OK), kvačilo, snagu motora, ako ne znaš sam povedi nekoga ko zna. I bilo bi fantastično da ista ima servisnu knjižicu odakle je uvezena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi to sam mu i ja rekao zameni bateriju i okej,ali on vrda nesto kao kupi je ti to ti je 300 kinti.Inace auto je 4300 a ne 4000 pa sam zato rekao da ce sigurno da spusti cenu.Auto je uvezen iz Holandije

Da li se isplati naci neku takvu ovde ili uvesti iz Italije.Imam mogucnost da za otprilike 3000 nadjem neku 2002 nego ne znam koliko bi mi sve izaslo sa registracijom ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobile lybra

Evo link za prelepu lybru sa tempomatom i Bose ozvučenjem u Nemačkoj ispod 3000€ i 150000 km.

500€ da se dotera i oko 800 za sve troškove, tako bi trebalo nazoveš sutra špediciju i pitaš za cenu sa ovim podatcima koje nađeš na sajtu koji sam ti zalepio. Oni će ti kažu cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jednog saveta, skoro svi smo se mi nasli u slicnoj situaciji kao i ti sad, za sebe licno znam da jesam, i isto sam trazio moze se reci odobrenje od drugih ljudi i majstora da li da kupim bas ta ili ta kola, ali sam kasnije shvatio da je to malo nezahvalno jer niko ne moze presuditi umesto tebe, moze pomoci necim iz iskustva, cak su mi i majstori izbegavali da daju konacnu presudu za auto, vec su sve u fazonu pricali znas ovo valja a ovo ne pa ti odluci... I sta sam na kraju uradio, otisao sa clanovim familije do auta koji mi se svideo, pitao jel vam se svidja, odgovor je bio da, uzeo izsilovao auto, proverio linije na sa strane i na haubi, ispipkao sve dugmice, pojacavao muziku itd i rekao kupljen. Elem, nisam kljuc gurnuo u bravu od vozacevih vrata tako da sam kasnije primetio da je polomljen kljuc u njoj ali ma koliko gledao ipak su to polovna kola i nesto ce iskrnuti. Tak osa srecom i uzmi auto koji volis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodane ja jos uvek trazim dobru libru jer sam se jednom opasno opekao zbog moje nepaznje i brzopletosti zato otvori cetvore oci...ali onu 2.0 crnu ili teget na placu na nbg-u ne uzimaj ni slicajno...procitaj prethodne komentare ostalih clanova i bice ti jasno zasto!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz za sve na forumu..Nov sam ovde,danas sam naleteo na ovaj forum,i moram reci da je poprilicno zanimljiv..Procitao sam sve postove u ovoj temi...Inace i sam nameravam da uskoro uzmem jednu lybru,pa rekoh da priupitam i ja nesto.

Pre svega odlucio sam se za benzinsku varijantu...Dizela necu jer je ovih dana pre svega evro dizel dosta poskupio a i jos ce,zatim dosta skuplje odrzavanje za dizelasa,inace dizelasi su uglavnom sa dosta vise predjenih kilometara nego benzinci,pa su samim tim i benzinci (cini mi se) u dosta boljem stanju...Inace sam do sad vozio na plin,pa bi najverovatnije ugradio TNG,ako auto vec nema itd..Uglavnom odluka je na benzincu.

E sad koji agregat? Kako mogu da vidim imaju onaj od 1.8 i 2.0. Ali koliko sam stvari cuo za ova 2 motora pa to je da se ne setis da kupis ovaj auto..Pa rekoh da pitam vas iz prve ruke koji vozite ove automobile i razjasnite mi jel istina sve to ili ne...

Naime kod ovog 1.8 problemi-neki varijator faze (sta god to bilo :question: ) ,problematicna elektronika (hitachi) ,i desava mu se da iz cista mira pukne zupcasti kais i prezubljuje? inace ovaj 1.8 bi najvise odgovarao po snazi, ali ljudi me pokolebase...ovaj motor bi mi odgovarao i zbog potrosnje...

E sad malo manje kritika sam cuo na racun ovog drugog od 2.0 i 150 konja..A s njim je sve u redu...dok se ne vozi dugo u maximalne obrtaje :wallbash:..

Tada mu se desava da pukne klipnjaca i mozete misliti sta dalje s takvim motorom...Jos mi jedan dobar majstor rekao da ima u garazi 4,5 takvih motora koji su imali bas tu situaciju da pukne klipnjaca :crybaby:

I sad...sta drugari ja da radim, ako je sve ovo tacno? koji od pomenutih benzinaca da merkam koji da izbegnem? kakva su vasa iskustva sa ovim motorima? Izvinite na malo poduzem postu..Hvala i pozdrav za sve.. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 16v ima varijator faze...kao što ga imaju isti ti motori i u Puntu, Stilu i ostalim modelima Fiat grupacije.

Da, on zna da pravi problem. Kada ga napravi, posledica je da se motor više čuje i nema punu snagu na svim obrtajima, jer varijator ne radi svoj posao kako treba. To ne znači da auto ne može da ide...tj. razlika u nedostatku snage u određenim režimima vožnje nije toliko značajna, već pre svega povećana buka. Pogledaj malo teme o tehničkim problemima, pa ćeš videti na šta se žale ljudi sa 1.8 16v i kako rešavaju problem varijatora.

To da im iz čista mira puca zupčasti nisam video, niti čuo, niti ima takve teme na Forumu.

Elektronika im jeste japanska, ali to nije loša stvar u smislu njene pouzdanosti. Glavna smetnja je što drugi Fiatovi motori nemaju nju, pa ono što za njih važi, kod 1.8 16v ne važi. Banalni primer je čipovanje...

2.0 je stari i provereni motor...žedan je i sa njim očekuj po gradu kao što je Beograd ne ispod 12L.

Opet, pogledaj malo deo Foruma sa tehničkim problemima, pa vidi na šta se žale ljudi sa 2.0 motorima. Naravno da visoki obrtaji ne odgovaraju bilo kom motoru. Ali, kad se to kaže, misli se na stvarno visoke obrtaje...6.000+ i sl...a, ti sigurno nećeš dugo voziti 2.0 motor u tom režimu, jer ti neće ni trebati. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega hvala na odgovoru,,Inace pretrazio sam ceo forum i iskreno nisam nasao nijednu temu sa lybrinim benzincima,bilo da je u vezi kvarova ili neceg drugog,uglavnom nema nijedne teme u kojoj ima nesto o benzinskim motorima.

@ Neshaoct

Znaci li to da ovi motori i nisu tako losi kako sam cuo proce o njima(konkretno 1.8 i 2.0)?Jel znaci da je motoru od 1.8 litara jedina veca mana taj varijator?na koliko predjenih kilometara uglavnom on strada i kolika je cena njegove zamene?Iskreno vise bi mi odgovarao ovaj moptor 1.8 samo zbog potrosnje,mada ako mu cesto strada taj varijator mozda se na kraju ipak vise isplati i 2.0?

Sta vi mislite?I sta biste vi uzeli kada biste trebali da biate izmedju ova 2 motora(1.8 i 2.0)..Hvala jos jednom i pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moraš samo gledati kod Lybre, isti 1.8 16v je i kod Stila, Punta...evo npr. par tema:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41236

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36993

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40981

:thumbup:

Motori nisu loši...ljudi ih voze i dan danas...ali je 1.8 poznatiji po tom zezanju sa varijatorom.

Kada pročitaš teme sa ovih linkova gore, saznaćeš šta on to radi i zašto pravi probleme, kao i kako se oni rešavaju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj sin u barchetti ima taj 1.8 motor sa varijatorom. ide odlično, ne radi mu ispravno varijator - sve u svemu i nije to neki toliko veliki problem. Ovaj motor od 2.0 sa pet cilindara i 20 ventila je čist "biser": prepun snage, moći i ne znam ni sam čega svega još, ali postoji neka priča da motori sa više od 4 cilindra i sa više od 16 ventila i nisu baš za neko "plinovanje". Ukoliko si ljubitelj gasnih varijanti motora, možda bi ti najbolje bilo da uzmeš 1.6 motor on nema ni varijator, ni toliko ventila, a i potrošnja će mu sa plinom biti dosta manja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Varijator faze menja trenutak otvaranja usisnih ventila. Mehanizam nije složen.

2. Varijator faze NE crkava redovno i sam od sebe. Otkaz varijatora je najčešće izazvan neredovnim intervalima zamene ulja. Usled mehaničkih nečistoća u ulju najpre dolazi do pojave zazora i karakterističnog zvuka kloparanja/mlevenja kada se uho približi glavi motora. Drugi uzrok otkaza jesu naravno i kilometri puta. Prvi simptom jeste otežano jutarnje paljenje naročito ako je hladnije jutro, naravno uz prisutnu buku.

3. Kaiševi na 1.8 16V pucaju samo iz 2 razloga:

1) nije ispoštovan interval zamene

2) neko je bio pametan i čačkao varijator.

Ono pod 2) znači da se neko (veoma pametan) dosetio da BLOKIRA varijator faze u osnovnom položaju varenjem - znači mehaničko blokiranje. Uglavnom kod takvih je pucao kaiš ili dolazilo do prezupčenja.

Pogrešno je reći kako nema dobrih Libri. Sve zavisi koliko to što te interesuje košta. Ako je cena povoljna i nemaš nameru da prelaziš veliki broj kilometara, a džep ne dozvoljava dizel verziju, uzmi Libru 1.8 i vozi uz povremene servisne intervencije.

Iluzorno je očekivati da su benzinci manje prešli od dizela. Automobile sa benziskim motorima najčešće ili bolje reći isključivo koriste javne službe (sudstvo, policija, pošta i slično) osim njih tu su i rent a car kuće, osiguranja i ko zna ko još. A takvi su kupili kola da "gledaju kako lepo izgledaju na parkingu". U pomenutim službama se automobilima duša vadi za kratko vreme. Dizeli jesu ranije bili najčešći izbor taxi službi i tu treba biti obazriv. Hoću da kažem da je šablonski prilaz rešavanju problema neozbiljan i da treba uključiti i mnogobrojne finese, odnosno odstupanja.

Koliko vidim trenutna ponuda Libri je slaba, manje više sve su izakane ali uglancane po onoj - spolja gladac ... Ako dodamo i budžet od max 4000 e onda lako dolazimo do zaključka da treba potražiti neki drugi auto.

Inače što se tiče plina ne mogu da povežem tvoj motiv kupovine. Ako si rešio da štediš na gorivu (vožnjom na plin) onda je besmisleno uzimati motore 2.0 ili 1.8 (cene registracije i održavanja). Kupi Stilo/Bravo/Punto 1.2 16V i stavi plin - to se zove zaokružena celina u pogledu štednje.

Poznajem čoveka koji je potrošio silne pare na ugradnju i podešavanje plinske instalacije u BMW-u 520i iz 2004. godine - tipično srpski, šta drugo reći.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali auto kao punto ne odgovara zato sto svakog vikenda idem na duze porodicno putovanje,i potreban mi je veliki prtljaznik i komotan auto za 4 odrasle osobe,tako da punto otpada...lybra mi odgovara po gabaritima...samo jos da pronadjemo pravi agregat.. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno ne volim nikakvu mafiju sto ima td na kraju :) bilo jtd tdi i sl..:) da ti lepo uzmesh libru 2.0 roknesh turbinu i bog da te vidi :) Salu na stranu , sve zavisi od afiniteta i koliko ces cesto voziti auto... ako je na duze staze onda uzmi dizela (iako ih mrzim).Tuzno je u ovoj zemlji shto velika vecina ljudi nema mogucnosti da vozi ono shto bi zeleo i u cemu bi maksimalno uzivao vec mora da sagledava stvari sa ekonomske strane, te da malo trosi ( a josh ako moze da ide 250 idealno), te da registracija ne bude velika, te da budu jeftini delovi i sl...tuzno bash :(

Neces pogresiti ni sa jednim dizelom, samo mene nervira kvalitet goriva kod nas, i mislim ( mozda i gresim) da je odrzavanje dizela za nijansu skuplja...U svakom sluchaju zelim ti puno srece sa izabranim agregatom :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...