Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Sto se tice boja unutrasnjosti,osim EPER-a,evo ti par linkova gde ces naci Lybre u slicnoj ili istoj kombinaciji boja

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchre...ng=〈=de

rec je o sajtu mobile.de,i koliko vidim uglavnom su sve ove teget bile unutra sa svetlijim sedistima,svetlim tapacirima vrata i crnim gornjim delom table,koji se i jedino u toj boji pravio za Lybru,bar se meni tako cini.

Cene padaju i to dosta,svih automobila,ja sam je uzeo pre dve nedelje,Lybru karavana,za 5 000E,inace na placu je bila 5200E,naravno da treba da bezis od najjeftinijih varijanti-jer kasnjie umeju da budu dosta skuplje kroz popravke i nerviranja.

Pregled u servisu ti je najpozdaniji nacin da utvrdis za sta dajes pare,e sad jedino treba da pronadjes nacin kako da auto odvezes u servis i sta ti je povoljnije shlep ili probne tablice,nazalost tu vec ne mogu da ti pomognem,jer nisam ni slepovao a ni stavljao probne tablice,imao sam preporuku za taj auto,a kod majstora sam je odvezao tek posto sam je kupio i registrovao,i na njoj su promenjeni samo delovi za koje se moze reci da su potrosni materijal(kaisevi,spaneri,,ramena) i naravno zamenjeno ulje i filteri.

Srecno :welcome: i napisi sta si uradio :yes .

Share this post


Link to post
Share on other sites
A da Woodoo kako to ide sa probnim tablicama?

Ja sam nešto pokušavao nedavno i tražili su mi nekih ~75% od cene registracije za trodnevne probne tablice :thumbdown: tako da se verovatno šlep najviše isplati... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije taj iznos u pitanju sigurno. Bilo je mislim oko 2.000 din prvi dan, a valjda 500 svaki sledeci. otprilike. Ne znam napamet koliko sam placao, na Palicu sam pa kad dodjem kuci pogledacu. I koliko se secam placa se neko osiguranje za tih par dana. Zamisli kad neko kupuje nov auto u BG-u pa hoce da ga odveze u unutrasnjost. Suludo bi bilo da ga to kosta 15-20 hiljada. Jedino sto se probne tablice vade na osnovu ugovora, ali ugovor moze da se napravi sa tom namenom, prodavac koji zeli da proda auto a nema sta da krije nece praviti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista nisam ulazio u detalje samo sam tražio izlaznu cenu. Voleo bih da sam pogrešno čuo ili da su hteli da me zavrnu i da je to realno tako kako si napisao... Što se tiče novih automobila, oni se dovoze na kućnu adresu ili su probne tablice uključene u cenu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može da mi objasni razliku između ove dve table? Konkretno mislim na deo (dugmiće) levo i desno od displeja...

1pl3FA.jpg1pl69J.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...na prvoj slici je Lancia ICS ( Integrated Control System ) bez navigacije.

Na drugoj je Lancia ICS sa navigacijom.

1IZwC0.jpg

13meir.jpg 1IZBBi.jpg

Čini mi se da Mik ima ovu varijantu bez navigacije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako,Nesho :welcome:

ja imam ovu varijantu bez navigacije i telefona :( (mada sam geskom :X u predstavljanju svog automobila,naveo da ima navogaciju)

uteha mi je sto je ozvucenje BOSE,i imam vufer i pojacalo od iste firme :lol: .

sto se tice navigacije,nece ti mnogo koristiti kod nas :no ,posto nema karata za ove prostore,ali ih ima za EU,a vize ukinute ;) .

a telefon ce ti i te kako koristiti :thumbup: ,pogotovu zbog novog ZOBS-a :rtfm:

mislim da Woodoo :cool: ima ovu varijantu sa telefonom,i kaze da radi odlicno :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lybra, kao i svaka Lancia, je izuzetan auto, samo joj je mana po meni slab izbor benzinaca(da se razumemo motori su odlicni, jedino mi je zao sto nema nekog Turbo benzinca u ponudi,stvarno su italijani zeznuli stvar). pozz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-dzumandzi : ja sam dovezao auto na probe iz NS (verovatno ima još ljudi sa foruma koji su isto uradili) cena je bila oko 1000 din za 1 dan (probe + osiguranje) (inače više detalja imaš ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....howtopic=36937)

ne znam koliko bi bio šlep iz NS ( i nazad ako treba ) ali problem će definitivno biti oko ugovora i para jer sumnjam da će bilo koji plac dozvoliti da oteraš auto, a da ga ne platiš potpuno !!!

naravno uvek postoji opcija da rizikujete i ti i plac i lepo oterate auto do nekog servisa sa tablama od drugog auta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno sam odusevljen aktivnoscu clanova ovoga sajta, stvarno se svako trudi da iz svog iskustva prenese korisne stvari.

Naime, kako je sve krenulo.

Prvu Lybru koju sam otisao da vidim je u Kraljevu, prvi utisak motor radi bez problema, unutrasnjost moglo bi se reci neodrzavana, tabla izgrebana, dugme za podizanje stakla polomljeno, leva strana zvucnika ne radi (prodavac rekao da to se namesta na konzoli ali on to ne zna, ma da...), levi spoljni retrovizor razbijen i klimav, leva strana vrta ne nalezu simetricno sa zadnjim.

I dobro, i preko toga sam presao i rekoh sebi ajde da nadjem majstora da pregleda auto i uradi mu dijagnostiku. Na placu su imali i dizalicu. I krenem ja tako po Kraljevu da trazim majstora, od jednog do drugog, svaki kaze da ima dosta posla i salje me kod sledeceg. I tako kod svakog majstora i obidje ja jedno 30km po Kraljevu da nadjem majstora i ne nadje ga. I sta je jos vazno bilo, svaki mi je rekao: "A dijagnostika to ne moras da radis, sve sto ce ti pokazati dijagnostika to mozes da vidis i na kontrolnoj tabli :wallbash: ". Mislim sta reci.

Ali jedna korisna stvar iz te moje potere za majstorom je da sam saznao da su mu zadnja leva vrata bila udarena i da su zamenjena. Inace sa pocetka price naveo sam da mu nisu radili zvucnici na levoj strani i vrata nisu nalegala isto. Ali i pored svega toga ta Lybra je izgledala prelepo. :unworthy:

To je bilo moje prvo iskustvo, sledeca stanica za kupovinu Lybre mi je Novi Sad. Naravno Sabac ima najvecu ponudu Lybri ali mi niko ne preporucuje tamo da kupim kola. Tako da svaka vasa poruka mi znaci, jer ovo mi je prvi auto koji kupujem.

Edited by dzumandzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećno druže! Prema onome što sam video poslednjih mesec dana intezivnog traženja auta (ja tražim bilo koji da mi se uklapa u cenu i zahteve) jeste da u Novom Sadu ima baš puno automobila i kontam da se od tolike ponude mora naći neki... tako da ću ja kad budem imao vremena otići u Novi Sad, a ako tamo ne bude bilo ništa za mene odoh u Italiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za sve koji tragaju za Lybrom...

Možda sam ovde najstariji član (pored okolnosti da imam najviše godina), da sam i najduže vozilo Lybru, a kupio sam je nasumično. Ukazala mi se prilika-dopao mi se auto: završio posao u dva dana.

Šta sam kupio? Užas!! Kad se sad setim svih gluposti kroz koje sam prošao ne mogu sebi da se načudim odakle mi tolika upornost da istrpim sav taj zulum koji sam imao prvih 6 meseci vožnje.... Jednino čime sam bio na prvi pogled zadovoljan je da vozilo ne troši ulje i da polazi bez podrhtavanja, a da muzika svira besprekorno. Sve drugo „BUDIBOGSNAMA“:

1. Ne rade sijalice po palfonu (neke rade – neke ne rade)

2. Ne radi sijalica u prtljažniku

3. Ne radi snop-stop svetlo na zadnjoj šajbni

4. Ne rade sijalice niti upaljač na srednjoj konzoli

5. Stalno uključen ABS signal

6. Stalno uključen signal za neispravnost motora

U vožnji:

Auto se vuče ko mrcina. 3000 obrtaja ne može da predje, a i do njih dolazi jedva. Ubrzanje p'rilikom polaska još i nekako, ali kad je potrebno preteći nekog na drumu – bez teškog zaleta: NIŠTA. Ma ne može 140 da predje.

Potrošnja: 10, 11 po gradu... na drumu 7.

EPILOG:

Ove banalne stavke od 1-4 sredio sam sam. Stavka 5 prestala sama od sebe. Stavka 6 (koja se odražavala i na vožnju) bila je predmet disertacija počev od majstora od kojeg sam kupio auto, Delte, preko Bogunovića do TIM servisa koji problem sredio.

Kad sve saberem, oduzmem i podelim sa dva – ovo vozilo ne bih menjao ni za šta. Imao sam šestomesečnu muku, kupio auto od „prijatelja“ menjao protokomere i na kraju uradio pravu stvar (koju svakom kupcu bilo kog JTD motora preporučujem):

1. Čišćenje protokomera

2. Čišćenje interkulera

3. Čišćenje turbine

4. Čišćenje brizgaljki

5. Čišćenje pogače ili paštete koja je u vezi sa overbust ventilom

I naravno VELIKI SERVIS – ODMAH!

Svi drugi trikovi, dovodjenje majstora na lice mesta, dizanje kola, lap-topovi – sve to ima nekog smisla, ali i pored toga neće vam mnogo pomoći. Uvek imajte na umu da su prodavci uvek veći mangupi od kupaca-i da se ni jedan prodavac nije zeznuo!

U slučaju (bar) Lybre – nije ni kupac. Svi srećni!!.

U čemu je tajna: u parama. da liste pare, (relativno jeftine za aždaju koju ste kupili) izvezli ste auto sa placa, registrovali ga, preneli na sebe, e a onda počinju jedan za drugim da se pojavljuju nedostaci koje nikako niste bili u prilici da otkrijete prilikom kupovine.

Uvek imajte spremnih 500e. Bar u prvih par meseci, da otklonite sve što vam ne valja na kolima. Ne treba vam više. Auto će vam raditi ko sat. I na kraju vrlo važna stvar:

Kada gledate sami ili sa savetnicima vozilo OBAVEZNO:

1. Pogledajte linije na limovima, zazore na vratima, geometriju točkova (ukoliko je ikako moguće), kako bi utvrdili da vozilo nije imalo težu havariju usled koje je moralo da ide na PANTER!!

2. Pogledajte motor: ukoliko je masan pod plastičnim poklopcem – pokušajte da nadjete neki obližnji koji nije.

3. Odmah posumnjajte ukoliko vidite opran motor!. To jednostavno nije nikakva garancija da motor nije bušan kao sito!

Ukoliko je karoserija u besprekornom stanju ( ne može da ima rdju, pošto su to limovi pravljeni pod najstrožim uslovima galvanizacije – rdje jednostavno nema, sem u slučajevima ako je lim grejan radi ispravljanja!!!)

Motor JTD je nešto najkvalitetnije što je izašlo iz Italije. Do sad nisam čuo za rasturen taj motor. Pa ipak, gledajte da ne kupite nešto što je pred generalnkom... (obično vozila iz Italije prelaze čak po 50.000 godišnje!, a ne retko i 100...vole talijani da se voze).

Preporuka: Kupite vozilo koje vam se na oko svidja, i čiji vam motor zvuči najjasnije.. Nećete pogrešiti. (bar ja za sada ne znam ni za koga). Sve drugo se da srediti, kao i kod svakog drugog polovnog vozila. (a to su onih 500e, koje verovatno nećete sve potrošiti, za deo koji vam bude preostao će te se već nekako snaći...)

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, kao što sam naslov kaže, planiram da kupim polovnu Lanciu Libru.

Priča ida ovako: iako sam dugogodišnji prezadovoljni korisnik Fiata Tipa, rešo sam da malo promenim. Tako sam na auto placevima tražio i gledao Forda Focusa, Renoa Lagunu i slične. Sve dok pre nekog vremena nisam, sasvim slučajno spazio lepoticu "LL". I naravno - zaljubio se na prvi pogled. Prosto ne mogu da verujem koliko je lepša, udobnija i bolja od Forda, Renoa. Da ne spominjem rugobu Opela Astru karavana.

Elem, ciljni auto je Lanca Libra 1.9 JTD, karavan. Koliko sam da sada čitao, 80% proizvedenoih su upravo dizel karavani. Za pomenuti motor sam se odlučio isključivo zbog drastično manjih dažbina kod registracije. Ukupan fond za kupovinu je 5.000, s tim da ako baš naiđem na vanredno dobar primerak, mogu da se ispružim za još koju stotinu.

Molim poznavaoce dotičnog modela da me savetima upute, kako da pronađem pravi primerak za sebe. Sve cake, finese, finte su dobrodošle. Na šta da obratim pažnju, a šta od eventualno uočenih nepravilnosti mogu da zanemarim. A evo i dva konkretnih pitanja: (za sad)

1. U kojim paketima opreme se prodavala Libra u godinama 2002, 2003, 2004 ?

2. Da li se spolja, na pogled jasno vidi da li su Air Bagovi ispravni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ako sam navrat-nanos postao vlasnik ovog vozila (salona)-bio sam prinudjen da dobro proučim (naknadno) šta sam kupio, za daleko veće pare nego što nameravati vi da date. Razlike u godištima koje pominjete nema. Svi motori su od 116 konja, apsolutno isti. Na nekim ima šuc pleha, na nekim nema. To ne mora da znači ništa, ali može i da znači: da je vozilo pretrpelo havariju (sa prednje strane), a možda je neki visoki ivičnjak bio razlog loma. što se samog motora tiče, to mu je najjača karika: sem gluposti oko neodržavanja i zaprljanosti brizgraljki i EGR-a, drugih većih nedostataka nema.

KAROSERIJA: i ako radjena od visokokvalitetnih galvanizovanih limova, sa garancijom od 8 godina - na to se ne oslanjajte nego gledajte boju. da li se razlikuju segmenti. krila, vrata, zadnja krila. Dobro pogledajte kontinuitet boćne linije na anfasu vozila. Gledajte od farova prema zadnjem delu...Kad ste već kod farova - pogledajte i gfarova: mnogo govore. Ukoliko su nažuteli i ukoliko im se providna folija ljušti auto je sigurno stariji i od 8 godina!

UNUTRAŠNJOST. gledajte u vozačevo sedište. Dobro oprana alkantara na prvi pogled će vam se učiniti kao nova, ali ima razlike: u dužini dlake na tkanini! Naime, na vozačevom sedištu, i to na delu prema vratima dlake su duže - ućebanije, nego na delovima na kojima se uopšte ne sedi. Vozilo staro oko 5 godina neće ništa pokazati u ovom delu, medjutim starija od ovog perioda hoće! Da li je naslon za ruku na prednjim sedištima izlizan? Da li je prednja pepeljara dobro "napušena" i malko spržena? Radi li upaljač? Probajte sva stakla (gore-dole) da li funkcionišu?

VOŽNJA: Upalite motor - gledajte sijalice. Da li su se sve pogasile? Da li još gori sijalica za motor? Pogledajte kroz šoferšajbnu: Da li je izgrebana. Ukoliko jeste-da vam smeta - vozilo je starije od 5 godina. Krenite sa vozilom. Ne sme da podrhtava, na 2/3 hoda kupluunga bi trebalo da se pokrene: bez podrhtavanja i zvukova. Dodajte mu nagli gas i odmah prebacite u drugu, nagli gas: kako reaguje? Ovo vam pišem zbog mogućnosti da je lamela istrošena, a sa njom i plivajući zamajac. Ova pogodnost (danas praktično redovna na svim vozilima, pored ugodnosti "mekane vožnje" pruža i debelu glavobolju: istrošena lamela i zamajac umeju da koštaju debele pare - a vek trajanja im je od 100-150.000 km., zavisno od stila vožnje.

I na kraju: čuvajte tih par stotina evra u svakom slučaju će vam trebati. Polovni auto je polovni auto. Nema garancija, a znate kada se auto prodaje, uvek se prodaje sa nekim nedostatkom koji predhodni vlasnik nije imao volje da otkloni! Do sada niko ne prodade auto kao iz fabrike, a da je polovan! Imajte na umu i da su prodavci veliki "maheri". Ne rade protiv sebe!

AIRBAG-ovi: Ili ih ima - ili ih nema. To će te ustanovoti na dva načini. Skinuti oblogu volana i videti da li postoji. Ukoliko nema - nema! Videćete sijalicu sa loptom u vozačevom krilu na instrument tabli. Ukoliko stalno svetli: ili uopšte nema erbega, ili je eksplodirao patron zatezača sigurnosnog kaiša, ili je priključak pod sedištem dobio masu od prašine... Jako teško da vam to iko da da ustanovite na licu mesta.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za sve sadasnje i buduce vlasnike Lybre. Vozim ovo auto vec godinu dana, prije par dana sam obavio 2. registraciju.

Sta reci o LYBRI, strah me je da je previse hvalim da je ne bi urekao. Inace sam veliki ljubitelj talijanske autoindustrije, vozio sam alfe, fiate i ovo mi je prva Lancia. Moram da istaknem da me je ovo vozilo odusevilo, svaki put kada je ugledam izmami mi osmjeh na licu. Lybra je auto koje ima ONO nesto sto je izdvaja od ostalih cetverotockasa, nije ona nesto atraktivna ali je posebna.

Moj primjerak ima motor 1,9 sa LX opremom (alkantara, alu felge, bose muzika,alarm itd). Nisam mnogo presao, oko 20 hiljada i do sada nisam imao problema. Ne zelim da kazem da je moja savrsena, imao sam i ja sitnih problema tipa izgaranja sijalica, crkavanja podizaca prozora, paljenje lampice airbaga. Mislim da je od svih sijalica u ovom autu najskuplja ona nazad od treceg stop svjetla (H21) koja kosta 10eur, dva puta mi je stradao podizac stakla kod kojeg najcesce ode plasticni klizač na koji se kače sajle i koji hoda po nazovimo je "šini"- tu je trosak za tu plastiku 5 eura i malo zivaca prilikom montaze( moj vam je savjet ako vam prozor zakaze "vise nipošto" ne dirajte prekidac prozora jer moze doci do uvijanja sajle a onda je popravak stvarno tezak). Sto se tice lampica na instrument tabli one se rjesavaju dijagnostikom, lampica airbaga se najćešće pali zbog slabljenja kontakata u konektorima a lampica od ABS zbog zaprljanosti senzora na točkovima.

Kada sam kupovao svoj auto nisam nikoga vodio sa sobom(sem žene,haha) od majstora niti sam je vozio na dijagnostiku ali to ipak preporucujem. Išao sam sam iz razloga što mislim da mogu prepoznati da li je auto havarisano, jer sam dosta vremena provodio sa prijateljima koji su vrsni autolimari.

Provozao sam auto po magistralnom putu, zadovoljila me je u voznji svojom utegnutošću i voznim karakteristikama, nakon toga sam je samo podigao na dizalicu i detaljno je pregledao odozdo. Naravno preduslov za sve te radnje je bio da mi se auto svidio iznutra, stvarno je bila ocuvana.

Primjeticete da sva ova auta koja se prodaju na nasim krajevima imaju izmedju 130-160 hiljada km, sto je tesko za povjerovati jer pogledajte ova vozila u Italiji i Njemačkoj, malo ih je 8-9 godina starih sa ovom kilometrazom. Mislim da svaki ovlasteni servis koji ima EXAMINER moze ocitati stvarnu kilometrazu koja ostaje memorisana u ECU motora tako da ona na satu nije bas relevantna i nemojte da vas ona vodi. Ali na kraju krajeva kilometraza nije toliko bitna ako je auto paženo. Nećete vjerovati ali jedne prilike sam u servisu vidio vidio Alfu156 JTD sa pređenih skoro 800 hiljada km bez i jedne intervencije na motoru. Mislim da su ovi motori nepoderivi uz naravno adekvatno održavanje.

Prilikom kupovine molim vas samo da dobro otvorite oci. Ako je auto pretrpilo sudar, pogotovo frontalni to je tesko sakriti. Obratite paznju na airbage, tesko je staviti drugi a da se ne vidi. Zatim zamjenjena šajba, pogledajte napred vezne limove, cijevi od klime jesu li savijane, pogledajte svaki vijak i na kraju krakove. Pregledajte sve prozore, na svakom ima godina proizvodnje, trebalo bi da se sve podudaraju. Obratite pažnju na unutrašnjost: izlizan volan, poderana sjedista,oguljene papućice od noznih komandi (slučaj sa autom broj 2 kod momka koji je postavio post), oguljeni gumbići na komandama od klime itd. Nemojte da vas jedna od ovih stvari odgovori od auta ali ako ih sve zapazite onda je to znak ne brige prijasnjih vlasnika i pokazatelj velike eksploatacije auta, ako se nije brinuo o prostoru u kojem boravi kako se tek onda brinuo o ostatku automobila.

Nakon toga probajte auto. LYbra sa ovim motorom treba da vuče bez zastoja do nekih 4000 obrtaja nakon ćega malo snaga opada. Problem oko vuče može da pravi zaprljan protokomer zraka(samo ako je totalno otišao upaliće se lampica CHECK) koji kosta oko 100eura, zatim elektro ventil koji regulira rad turbine(pali se lampica) koji kosta oko 50eura, zatim turbina o čijoj cijeni neću govoriti jer je nova preskupa, zatim brizgaljke koje su takodje skupe (posljednje dvije stavke dosta rijetko stradaju). Sto se tice odrzavanja trapova smatram da nije skupo, bar ne skuplje od drugih automobila tog godišta.Zato kada nešto zamjenite na ovom autu zaboravićete kada ste to uradili jer su dijelovi dosta kvaliteteni i izdržljivi.

Prilikom izbora savjetujem kupovinu auta sa 1.9 motorom, jer su 2.4 dosta se losije pokazali a i skuplje je održavanje i registracija. Redovan servis košta negdje oko 60eura. Ja mijenjam ulje na 10hiljada (mada kazu da može do 20,) jer je kod mene uglavnom gradska vožnja.Sipam naravno seleniu i to WR uz izmjenu filtera svaki put.

Ovi motori 1.9 su ugrađivani sa tri nivoa snage u ovo vozilo, po izlasku sa trake ovog auta prvo su ubacivani sa 77kw (1999-2000), zatim 81kw(negdje do 3/2001) i sve poslije je bio motor sa 85kw, možda sam malo pogriješio u datumima ali mislim da je to to.

Raspisa se ja pravo, izvinite na greškama u pisanju.

Puno pozdrava za sve vas i ako kome mogu šta pomoći biće mi drago.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam da u odnosu na kvalitet goriva na Balkanu ne treba raditi male servise na vise od 10 000 km, ni slucajno, a da je preporucljivo raditi ih do 8 000 km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam lybru pre mesec dana, obisao sam tada sve koje su se prodavale u BG i do Sapca sam stigao....

Prvo mogu samo da ti kazem da su te mnogo iskusniji clanovi od mene vec odlicno savetovali.... Ali dacu ti par saveta koje su meni da liisto zaljubljenici u Lybre.

1. ako mozes kupi limuzinu, po pravilu su mnogo manje presle u inostranstvu nego karavani..

2. ako ti budzet dozvoljava kupi benzinca, ja licno bih izbegao 1.6, imaj u vidu da je auto skoro tezak 1500kg (sve dizele koje sam ja gledao su bili katastrofalni, zamisli kad to ja kazem a po zanimanju sam pravnik, sta bi rekli majstori)

3. placevi u NS su korektniji od beogradskih (bar po mom iskustvu)

4. ukratko prvo provoyaj auto, ako nista ne lupka i ne svetli na kontrolnoj tabli ni jedna lampica, vozi kod majstora na dizalicu i komjuter..

5. ukoliko si u BG, posalji mi broj da ti pokazem auto i da ti objasnim na sta jos da obratis paznju, tako sam ja naucio sta da gledam na lybri, jedan zaljubljenik me je naucio, i zamisli video sam ih 12 i 13 sam tek odlucio da vodim kod majstora i to je bila ta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lep auto,dobra cena samo motor (varijator faze,hitachi elektronika)malo nezahvalniji za odrzavanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci presuda kod Lybre je, dizel u odnosu na benzinca, sto su mnogi potvrdili kroz razne forume, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom skromnom misljenju :whistle: -definitivno dizel :thumbup:

Jedina "mana" mu je sto bolje vuce u trecoj brzini nego u prvoj :lol:

Shalu na stranu,ja je imam,nekih mesec dana,JTD,i prilicno sam zadovoljan,za ovo kratko vreme.

Prednosti su te sto je prilicno udobna,kako na trapovma(delovi sa Fiat Multiple),tako i na sedistima,sve unutra je napravljeno,bas onako kako treba,i sve radi,a to nije mala stvar,posto je auto pun elektronike-stvar vredna hvale,kad je rec o polovnjaku.

Sto se tice komandi,sva je na note,od volana pa preko gasa sve do kocnice(cetri diska)-sve reaguje jako brzo i uz minimalno angazovanje vozaca,tako reci telepatski :D jedino je menjac malo tvrdji(kvacilo je jako mekano,bar kod mene),sto nije losa stvar,jer to samoj rucici menjaca daje preciznost,koja dosta znaci pri shaltanju.

Znaci sve u svemu,po meni nema boljeg automobila za manje pare,od Lybre,kome treba limuzina ili karavan(mislim na polovnjake koji nisu presli vise stotina hilj. km),a ko hoce prelepog trovratog kupea :yes -naravno uzece Stila :D MJet ili JTD.

Sto se tice delova i odrzavanja,sve je to uglavnom Fiat ili Alfa,sa narvno nekim specificnim delovima i za ovaj model,ja sam krstareci po italijanskom Ebayu,pronasao da je prednji trap resen kao kod Multiple,i da odgovaraju neki njeni delovi,kocnice su kao kod Alfe,turbina,korpa,lamela i ostalo oko motora Marea ili Stilo,zadnj trap je malo specificno rese,radi boljeg leznja na putu i vece udobnosti.

Ko voli dizela-nece pogresiti sa Lybrom,a opet ko ga i ne voli ima izbor benzinaca 1.6/1.8/2.0,za koje sam cuo da je 1.8 jako ekonomican u potrosnji goriva,u odnosu na tezinu automobila,a da je 2.0 ipak,kao petocilindras,najbolje benzinsko resenje za ovu limuzinu(kod njega se naravno postavlja pitanje odrzavanja,potrosnje i registracije).

Znaci,drugari,samo bez predrasuda,kao i sa svim Italijanima,svaki ulozeni dinar,vrati ce vam zivahnoscu i zadovoljstvom u voznji,i sharmom samog automobila,sa kojim se ne mogu pohvaliti bas svi proizvodjaci

A i sam odnos cena/kvalitet/dalje odrzavanje,kod solidno ocuvanog Italijanskog polovnjaka,je uvek bila glavna stavka za kupovinu ovih vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...