Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

@Rasta

Vozim ja još 2.0, ove godine joj je punih 20 godina. Od korozije sam imao problem sa pragom kod zadnjih levih vrata i to je lako sanirano kod limara. Što se AP tiče 2.0 se vrti na oko 3500 obrtaja pri 120 km/h. Sa jedne strane ima odličan odziv na gas pri toj brzini jer je maksimalni obrtni moment na 3750 obrtaja. Sa druge strane se dere na tim obrtajima i šesta brzina bi joj idealno legla. Jedna od standardnih mana su aktuatori klapni automatske klime - kod mene ne da sam morao da menjam levi i desni aktuator za klapne koje regulišu temperaturu nego sam morao da menjam i motore unutar njih jer je i na aktuatoru sa otpada elektromotor znao da se zamrzne u nekom položaju. U tom slučaju ostane da duva toplo ili hladno sa jedne strane. Srećom ta dva aktuatora mogu da se promene bez skidanja cele table. Ostali su već zeznuti. Meni je zaglavila klapna za recirkulaciju i unutra je maglilo čim se zatvore prozori i pošto za to mora da se skida cela tabla samo sam je na silu otvorio rukom ispod filtera kabine jer se ne isplati toliki posao zbog klapne za recirkulaciju :D. Zatim kao i na Alfama ume da propadne kugla ručice menjača i onda ima lufta u ručici. Kod starijih godišta postoji i problem sa premazom instrument table koji se pretvori u lepljivu smesu. Lako se gule i dugmići klime. Eto to su neke sitnice koje mi padaju na pamet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, pa gde se ne isplati, meni je to bre najbitniji deo na sistemu ventilacije. Tačno mislim da bi crko kad

mi recirkulacija ne bi funkcionisala. :D

 

Već rekoh da sam alergičan na miris dizela, a kako kod nas otprilike svaki deseti auto ne ide na to gorivo, eto katastrofe u najavi... :D

 

Hvala Miloše za ove detalje, izgleda da libra ipak nije pravo rešenje za mene. Šteta,  auto mi se baš dopada, ali sve se više hladim sad kad čitam ovo što pišete...

Moraću da gledam nešto drugo,  mada realno za tu kintu za koliko sada idu, bolji auto teško da se može pazariti.

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi kakvu libru uzmes.Kod moje za 9god vlasnistva,dugmici klime novi,ventilacija radi kako treba, lepljiva smesa bila samo na suvozacevoj kaseti i to skinuto sa axel-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Zan Batist said:

u pravu je Dule časti mi...

Ne razumem?  Ko je Dule, i zašto je u pravu?

7 minutes ago, danijel55 said:

Sve zavisi kakvu libru uzmes.Kod moje za 9god vlasnistva,dugmici klime novi,ventilacija radi kako treba, lepljiva smesa bila samo na suvozacevoj kaseti i to skinuto sa axel-om.

To stoji. Ne samo za libru, već za svaki drugi auto.

I pravilo je da pravila nema, ti nisi imao sa svojom spomenute probleme, ali verovatno jesi neke druge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta

Ja sam te stvari spomenuo više u fazonu šta treba gledati ako kupuješ, ne da je na svakoj problem sve što sam pomenuo. Niti bi me izlizani dugmići klime odbili od kupovine :D. Sa 1.6 i 1.8 benzincima nemam iskustva tako da ne mogu da komentarišem ništa, a 2.0 ne bih preporučio ako nisi baš zacrtao da hoćeš njega, najviše zbog velikog servisa (a nije baš ni štedljiv). 

Edited by BGMilos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno. I ja sam malo karikirao, ali iskreno stvarno ne bih mogao da vozim auto kome ne radi recirkulacija.

 

Jako malo prelazim godišnje, potrošnja mi nije preterano bitna stavka, i nije to razlog koji bi me odbio od te 2.0 verzije, kao ni ovo sa velikim servisom, ne radi se to svake godine. Ali visoki obrtaji pri srednjim brzinama na AP jesu. U puntu to rešavam tako što pojačam muziku, al' kako godine idu nekako mi tišina više prija ...

 

Ne pomaže puno ni što na izvolte imam sestrin 307 (ne živi ovde), koji je, rekao bih poprilično tih unutra generalno, pa i na AP. Tako da su mi se malo uši razmazile, i smeta mi puntovo dranje dok ga derem po AP . :lol: Odnosno u potrazi sam za nekim koji je rasterećen pri brzinama 130-140-150 ...

 

     

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, danijel55 said:

Na 140-150 da se benzin vrti na 3k obrataja,tesko.

Dobro, ne na 140-150, na 130 ~ 3k, pa recimo do 4k na 150. ;)

 

Evo 307 2.0b. Nije baš 130, i malo je preko 3k, nije bilo prilike za više... Verujem kad se ustali brzina na AP, to je tu negde...

_20201105_143116.thumb.JPG.df842dc0160d2bad180ba226007b2658.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, danijel55 said:

Na 140-150 da se benzin vrti na 3k obrataja,tesko.

Noviji turbaci opusteno imaju i duze prenose od ove kombinacije kod mene, gde je u 6. brzini prenosni odnos 0,76.

Pisao sam detaljno - mali 1.4 MultiAir Turbo od 140 KS, u kombinaciji sa FPT C635 sestobrzincem:

On 8/7/2018 at 4:03 PM, Ivan said:

odnos brzina/obrtaji/potrosnja (za poslednje se ogradjujem, po boardu) u 6. brzini, na tempomatu su okvirno:

- 80 km/h - 1800 rpm - 4.7 l

- 100 km/h - 2100 rpm - 5.2 l

- 120 km/h - 2500 rpm - 5.8 l

- 130 km/h - 2700 rpm - 6.3 l

- 140 km/h - 3000 rpm - 7 l

 

 

Npr. Vagenov TSI u Mk3 Leonu se vrti na 2600 rpm pri 130 km/h, ako sam dobro zapamtio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ok su obrtaji kod tog 1.4t. Je l' to bravo? 

Gledam u poslednje vreme pored voljene libre i brava 1.4t, a3 2.0 (t)fsi, i još ponešto po oglasima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Rasta said:

Pa ok su obrtaji kod tog 1.4t. Je l' to bravo? 

Da, Bravo Sport. Ali restyle, MultiAir Turbo, sa novijim FPT-ovim C635 menjacem koji je krenuo od 2010.

Stariji T-Jet motori pre restyle (do 2010.) i u 120 i u 150 KS varijanti isli sa (problematicnim) Opelovim M32, koji je na restyle izbacen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Untitled1.thumb.png.7c045942ee139475f827333507405dc2.png

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15749854/lancia-lybra-19-jtd-intesa?ref=search-normal&position_ref=10

 

ly01.jpg ly02.jpg ly033.jpg

lyog04.jpg lyog05.jpg ly og06.jpg

ly og07.jpg ly opg08.jpg ly og09.jpg ly og11.jpg

 

Kako vam se ova čini? Jel gledao neko možda?

Vidim da lik ima 2 Lybre, i obe prodaje...

 

 

Edited by neshaoct
dodat PrintScreen by Ivan ; dodao ostale slike by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

PrintScreen, PrintScreen, PrintScreen... Aman drugari :D .

Dovoljno je da se promeni link oglasa i prica na temama o kupovini nam pada u vodu, a sadrzaj foruma postaje polu-koristan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vidim ŠA table prvo pomislim šta je unutra :) možda bude i HDI 

 

Onako šta reći, najveći paket opreme, deluje ok. Vozačevo sedište malo ulubljeno na levom bubregu al mislim da je kod većine tako, pogotovo kad voze gabaritni ljudi. Km naravno upitna, ako se uzme u obzir da je auto krstarica stara 17 godina. Ne vozi se to 7-10k km godišnje već 20-30kkm.

 

No dobro, bez majstora ništa da to proveri. I cena je, ajd da kažemo, korektna, ima tu prostora za dogovor. Ipak je to star auto nezanimljiv za 90% kupaca, dok ga ne probaju

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...