BGMilos 126 Posted November 4, 2020 @Rasta Vozim ja još 2.0, ove godine joj je punih 20 godina. Od korozije sam imao problem sa pragom kod zadnjih levih vrata i to je lako sanirano kod limara. Što se AP tiče 2.0 se vrti na oko 3500 obrtaja pri 120 km/h. Sa jedne strane ima odličan odziv na gas pri toj brzini jer je maksimalni obrtni moment na 3750 obrtaja. Sa druge strane se dere na tim obrtajima i šesta brzina bi joj idealno legla. Jedna od standardnih mana su aktuatori klapni automatske klime - kod mene ne da sam morao da menjam levi i desni aktuator za klapne koje regulišu temperaturu nego sam morao da menjam i motore unutar njih jer je i na aktuatoru sa otpada elektromotor znao da se zamrzne u nekom položaju. U tom slučaju ostane da duva toplo ili hladno sa jedne strane. Srećom ta dva aktuatora mogu da se promene bez skidanja cele table. Ostali su već zeznuti. Meni je zaglavila klapna za recirkulaciju i unutra je maglilo čim se zatvore prozori i pošto za to mora da se skida cela tabla samo sam je na silu otvorio rukom ispod filtera kabine jer se ne isplati toliki posao zbog klapne za recirkulaciju . Zatim kao i na Alfama ume da propadne kugla ručice menjača i onda ima lufta u ručici. Kod starijih godišta postoji i problem sa premazom instrument table koji se pretvori u lepljivu smesu. Lako se gule i dugmići klime. Eto to su neke sitnice koje mi padaju na pamet. 2 1 Ivan, Reacher Gilt and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 Au, pa gde se ne isplati, meni je to bre najbitniji deo na sistemu ventilacije. Tačno mislim da bi crko kad mi recirkulacija ne bi funkcionisala. Već rekoh da sam alergičan na miris dizela, a kako kod nas otprilike svaki deseti auto ne ide na to gorivo, eto katastrofe u najavi... Hvala Miloše za ove detalje, izgleda da libra ipak nije pravo rešenje za mene. Šteta, auto mi se baš dopada, ali sve se više hladim sad kad čitam ovo što pišete... Moraću da gledam nešto drugo, mada realno za tu kintu za koliko sada idu, bolji auto teško da se može pazariti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted November 5, 2020 u pravu je Dule časti mi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted November 5, 2020 Sve zavisi kakvu libru uzmes.Kod moje za 9god vlasnistva,dugmici klime novi,ventilacija radi kako treba, lepljiva smesa bila samo na suvozacevoj kaseti i to skinuto sa axel-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 7 minutes ago, Zan Batist said: u pravu je Dule časti mi... Ne razumem? Ko je Dule, i zašto je u pravu? 7 minutes ago, danijel55 said: Sve zavisi kakvu libru uzmes.Kod moje za 9god vlasnistva,dugmici klime novi,ventilacija radi kako treba, lepljiva smesa bila samo na suvozacevoj kaseti i to skinuto sa axel-om. To stoji. Ne samo za libru, već za svaki drugi auto. I pravilo je da pravila nema, ti nisi imao sa svojom spomenute probleme, ali verovatno jesi neke druge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 5, 2020 Sa svakim autom moras imati probleme, pre ili kasnije. Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 Upravo tako. Kad pazariš polovan, pre, a kad pazariš nov, kasnije ... ili obratno ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 5, 2020 U svakom slucaju odose pare u bunar. Sent from my SM-G975F using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted November 5, 2020 (edited) @Rasta Ja sam te stvari spomenuo više u fazonu šta treba gledati ako kupuješ, ne da je na svakoj problem sve što sam pomenuo. Niti bi me izlizani dugmići klime odbili od kupovine . Sa 1.6 i 1.8 benzincima nemam iskustva tako da ne mogu da komentarišem ništa, a 2.0 ne bih preporučio ako nisi baš zacrtao da hoćeš njega, najviše zbog velikog servisa (a nije baš ni štedljiv). Edited November 5, 2020 by BGMilos 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 Ma naravno. I ja sam malo karikirao, ali iskreno stvarno ne bih mogao da vozim auto kome ne radi recirkulacija. Jako malo prelazim godišnje, potrošnja mi nije preterano bitna stavka, i nije to razlog koji bi me odbio od te 2.0 verzije, kao ni ovo sa velikim servisom, ne radi se to svake godine. Ali visoki obrtaji pri srednjim brzinama na AP jesu. U puntu to rešavam tako što pojačam muziku, al' kako godine idu nekako mi tišina više prija ... Ne pomaže puno ni što na izvolte imam sestrin 307 (ne živi ovde), koji je, rekao bih poprilično tih unutra generalno, pa i na AP. Tako da su mi se malo uši razmazile, i smeta mi puntovo dranje dok ga derem po AP . Odnosno u potrazi sam za nekim koji je rasterećen pri brzinama 130-140-150 ... 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 5, 2020 Nece to moci bez dizela i JTD-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted November 5, 2020 Na 140-150 da se benzin vrti na 3k obrataja,tesko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1110 Posted November 5, 2020 "Sa svakim autom moras imati probleme, pre ili kasnije." - Flex, 2020. 1 1 Flex and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 5, 2020 Kod mene nema kasnije, samo sad i odma'. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 2 hours ago, danijel55 said: Na 140-150 da se benzin vrti na 3k obrataja,tesko. Dobro, ne na 140-150, na 130 ~ 3k, pa recimo do 4k na 150. Evo 307 2.0b. Nije baš 130, i malo je preko 3k, nije bilo prilike za više... Verujem kad se ustali brzina na AP, to je tu negde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted November 5, 2020 3 hours ago, danijel55 said: Na 140-150 da se benzin vrti na 3k obrataja,tesko. Noviji turbaci opusteno imaju i duze prenose od ove kombinacije kod mene, gde je u 6. brzini prenosni odnos 0,76. Pisao sam detaljno - mali 1.4 MultiAir Turbo od 140 KS, u kombinaciji sa FPT C635 sestobrzincem: On 8/7/2018 at 4:03 PM, Ivan said: odnos brzina/obrtaji/potrosnja (za poslednje se ogradjujem, po boardu) u 6. brzini, na tempomatu su okvirno: - 80 km/h - 1800 rpm - 4.7 l - 100 km/h - 2100 rpm - 5.2 l - 120 km/h - 2500 rpm - 5.8 l - 130 km/h - 2700 rpm - 6.3 l - 140 km/h - 3000 rpm - 7 l Npr. Vagenov TSI u Mk3 Leonu se vrti na 2600 rpm pri 130 km/h, ako sam dobro zapamtio. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted November 5, 2020 Pa ok su obrtaji kod tog 1.4t. Je l' to bravo? Gledam u poslednje vreme pored voljene libre i brava 1.4t, a3 2.0 (t)fsi, i još ponešto po oglasima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted November 5, 2020 1 hour ago, Rasta said: Pa ok su obrtaji kod tog 1.4t. Je l' to bravo? Da, Bravo Sport. Ali restyle, MultiAir Turbo, sa novijim FPT-ovim C635 menjacem koji je krenuo od 2010. Stariji T-Jet motori pre restyle (do 2010.) i u 120 i u 150 KS varijanti isli sa (problematicnim) Opelovim M32, koji je na restyle izbacen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jurke 31 Posted September 16, 2021 (edited) https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15749854/lancia-lybra-19-jtd-intesa?ref=search-normal&position_ref=10 Kako vam se ova čini? Jel gledao neko možda? Vidim da lik ima 2 Lybre, i obe prodaje... Edited September 16, 2021 by neshaoct dodat PrintScreen by Ivan ; dodao ostale slike by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted September 16, 2021 PrintScreen, PrintScreen, PrintScreen... Aman drugari . Dovoljno je da se promeni link oglasa i prica na temama o kupovini nam pada u vodu, a sadrzaj foruma postaje polu-koristan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5893 Posted September 16, 2021 Kad vidim ŠA table prvo pomislim šta je unutra možda bude i HDI Onako šta reći, najveći paket opreme, deluje ok. Vozačevo sedište malo ulubljeno na levom bubregu al mislim da je kod većine tako, pogotovo kad voze gabaritni ljudi. Km naravno upitna, ako se uzme u obzir da je auto krstarica stara 17 godina. Ne vozi se to 7-10k km godišnje već 20-30kkm. No dobro, bez majstora ništa da to proveri. I cena je, ajd da kažemo, korektna, ima tu prostora za dogovor. Ipak je to star auto nezanimljiv za 90% kupaca, dok ga ne probaju 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted September 19, 2021 @Jurke https://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/182026-lancia-lybra-2003-19-jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jurke 31 Posted September 22, 2021 Hvala puno! Videh oglas, pričali smo, dobar momak. Ipak tražim nešto malo drugačije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jurke 31 Posted April 11 (edited) Opet ja http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23581919/lancia-lybra-20-lx Kako vam deluje ova 2.0 benzinjara? Bila je u Pančevu do pre cirka 6 meseci. Možda je čak vlasnik na forumu, jer mi je rekao da ima Deltu, a imao je i Lybru, i Ypsilon... Edited April 12 by Ivan Dodat PrintScreen 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted April 12 Bila je, jedna od najlepših skoro oglašavanih. Ako se dobro sećam, auto je ceo ofarban pre nekoliko godina, i bio je u PA desetak godina. I da, sadašnji vlasnik, kolega @juzer988 jeste na forumu. Mislim da je prodao Deltu, bar je više nema na oglasima, a imao je i Lybru 1.8 pre nje i ove 2.0, takođe lepo očuvanu, malo je falilo da je pazarim od njega. Nije previše aktivan na forumu ali očigledno je zaljubljenik u lanću. Sve koje je da sad oglašavao bile su sjajno očuvane. 1 Jurke reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites