Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Na sta da obratim paznju pri kupovini Lybre 2.0 20v? Jel imaju neki ucestali kvar? Da li Lybra ima problema sa limarijom (ako nije udarana) itd?

Svaki savet je dobrodosao, hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde si nasao da uzmes taj motor pored perfektnog JTD motora?

Svestan si da ce potrosnja da ide oko 14L?

Kod Maree se motor 2.0 20V morao vaditi napolje da bi se uradio veliki servis pa su neki isecali deo kosa  da ga sledeci put ne bi morali vaditi.

Inace bice jedna Lybra u totalno lepom stanju na prodaju a koju ce moj drugar prodavati. Sve ce se znati  u toku sledece nedelje jer ceka jedan auto koji mi je danas stigao. JTD 2004 karavan bez dinara ulaganja (uradjen veliki servis pre 2000km sa Ricambi delovima,nova remenica alternatora,novi sileni na trapu i upornica,nov akumulator Fiamm,presla garantovanih 198k km,nove gume na alufelnama,amblema oprema...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor 2.0 ima 150ks i ide ko metak.To dal se vadi motor na velikom servisu ne treba da zanima vlasnika. Nek pozove Gorana i nek pita koliko je veliki servis. Registracija je veća, to stoji, al možda čovek voli benzince.

Znam samo jednog lika koji je ima i normalnom vožnjom troši 11l normalne gradske vožnje. Redovni servisi i motor prede.

Nisam našao po netu da se ljudi žale na taj motor.

Realno, takav motor bi uzimao samo od nekog koga znam ili po preporuci, ali malo ih ima u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno i nije nesto uopste. Potrosac je veliki sto ne opravdava performansama nikako. Fabrika mu je propisala bese 13l po gradu. Ruke za v.servis kostaju 100eur obicno jer se spusta motor. Motor ko motor ako je kvalitetno odrzavan i vozen moze da predje dosta ali ovi polovnjaci su obicno krsine pred umiranje. Obicno vec lupaju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, Lybri nije bio potreban 20v motor..Nije "sportska limuzina", linije su joj fine i nisu agresivne..Totalno bolja varijanta od 20v benzinca je 2.4 JTD posto multijet-a na zalost nema..Ja iskreno iako vozim Kappu 2.4 benzinca nikad ne bih uzeo 2.0 20v jer je Lybra sama po sebi napravljena za exploataciju i pored dobrog izbora agregata, 20v je najnepozeljniji..Ista prica i sa Fiat Mareom u kojoj je takodje ugradjivan taj motor..Kod obe su najbolji izbor (zbog registracije iskljucivo) 1.9 JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, knezevic76 said:

Taj motor 2.0 ima 150ks i ide ko metak.To dal se vadi motor na velikom servisu ne treba da zanima vlasnika. Nek pozove Gorana i nek pita koliko je veliki servis. Registracija je veća, to stoji, al možda čovek voli benzince.

Znam samo jednog lika koji je ima i normalnom vožnjom troši 11l normalne gradske vožnje. Redovni servisi i motor prede.

Nisam našao po netu da se ljudi žale na taj motor.

Realno, takav motor bi uzimao samo od nekog koga znam ili po preporuci, ali malo ih ima u ponudi.

Ide kao metak uz gradsku potrosnju do 14L?  Meni je Astra Bertone isla 7,5s sa tolikom potrosnjom.

Evo ti podaci gde se vidi da ide 9,6 po fabrici ali tu su i realna merenja.

http://www.automobile-catalog.com/car/2000/1384625/lancia_lybra_2_0_lx.html

Dok recimo Lybra JTD ide nesto slabije ali sa cipom ce da ide bolje a trosi 40% manje i traje sto je najvaznije a u to smo se uverili  na x primerak koji su cipovani i voze se nemilosrdno godinama i nista im ne mozes.

http://www.automobile-catalog.com/car/2001/1384820/lancia_lybra_1_9_jtd_lx.html

Znaci nepuna sekunda (stok) u  ubrzanju razlike uz potrosnju koja je 4-5L manja a tek kad se nacipuje onda ide i brze od benzinjare.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam Lancia Lybra 1.9 jtd i stvarno mogu reci da sam zadovoljan autom, presao sam sa njom nesto manje od 5500 km do sada (treci auto u porodici je pa se slabo vozi), prosecna potrosnja je oko 6.3 L na 100 km, ide odlicno, dobro lezi na putu, stvarno dobar auto.

 

Sve zavisi koliko se vozis godisnje, ali uz 2.0 treba razmisljati i o 1.9 jtd, cena registracije je ista, potrosnja je manja, odrzavanje manje vise isto, bitno je samo da se ubode dobar ili solidan primerak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Dule 021 said:

 

Dok recimo Lybra JTD ide nesto slabije ali sa cipom ce da ide bolje a trosi 40% manje i traje sto je najvaznije a u to smo se uverili  na x primerak koji su cipovani i voze se nemilosrdno godinama i nista im ne mozes.

 

 

 

Malo je nerealno ovo u vezi potrosnje ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto Totti je kao iskusan razumeo sta sam hteo reci.

Kad se auto cipuje on trosi manje samo kad ga vozite kao baba penzionerka  ali kad ga navlacite  trosi vise nego fabricki sto je predvidjeno.

I Ivane registracija za benzinjaru i dizelku nije ista  tj skuplja je za benzinjaru zbog KW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala spinujete običan post, znači ovde je najveća mana potrošnja, jel. A šta ako se čovek pomiri sa tim, ima para, a možda ima i TNG! A možda nađe i turbo verziju sa 183ks. Mislim, neko i to voli i ne mora da živi po klišeu Fiat=JTD ili xxxxxxkm=Može bar još 300000km !

Čovek je lepo pitao za mišljenje i na šta da se obrati pažnja kod te verzije motora!

Nije pitao šta će se pojaviti skoro na oglasima, nije pitao za načipovani dizel..........

Evo ja lično da sam našao dobru Mareu sa 2.0 motorom odmah bih je pazario, ovako sam se lepo navozao sa 1.6 , celih 70000km za malo više od dve godine, ali sa 2.0 bih se još lepše vozio.

Kad sam pitao mog majstora za 2.0 motor, kaže čovek da je dobar ali njemu teži malo za rad, na kraju krajeva ne radi se veliki servis svaki dan.

Pa pola majstora po BGu nema alat za v. servis na 1.6 motoru, a da ne pričamo da neki i za menjanje kvačila ne koriste alat za centriranje istog.

A najbolji su postovi tipa : 1.6 benzin je slab za tu karoseriju.......2.0 je previše ipak je to limuzina, bla bla,......ali 1.9jtd, e to je mera...

Šou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ima para za bacanje sigurno ne bi kupovao auto star 13 i kusur godina.

Mada i ovi što daju velike pare pa gledaju potrošnju i odlučuju se za dizel.

A što se tiče doobre Maree 2,0 , nađena je samo se javi. Ima TNG i sve ostalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Ala spinujete običan post, znači ovde je najveća mana potrošnja, jel. A šta ako se čovek pomiri sa tim, ima para, a možda ima i TNG! A možda nađe i turbo verziju sa 183ks. Mislim, neko i to voli i ne mora da živi po klišeu Fiat=JTD ili xxxxxxkm=Može bar još 300000km !

Čovek je lepo pitao za mišljenje i na šta da se obrati pažnja kod te verzije motora!

Nije pitao šta će se pojaviti skoro na oglasima, nije pitao za načipovani dizel..........

Evo ja lično da sam našao dobru Mareu sa 2.0 motorom odmah bih je pazario, ovako sam se lepo navozao sa 1.6 , celih 70000km za malo više od dve godine, ali sa 2.0 bih se još lepše vozio.

Kad sam pitao mog majstora za 2.0 motor, kaže čovek da je dobar ali njemu teži malo za rad, na kraju krajeva ne radi se veliki servis svaki dan.

Pa pola majstora po BGu nema alat za v. servis na 1.6 motoru, a da ne pričamo da neki i za menjanje kvačila ne koriste alat za centriranje istog.

A najbolji su postovi tipa : 1.6 benzin je slab za tu karoseriju.......2.0 je previše ipak je to limuzina, bla bla,......ali 1.9jtd, e to je mera...

Šou!

Apsolutno delim misljenje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel problem ubaciti 2.0 turbo u Lybru?

 

To bi bilo zanimljivo.:lol:

 

Inace delim misljenje da je JTD najbolji izbor za Lybru, 1.9 sasvim dovoljno, ako imas mogucnosti onda 2.4 JTD i to je to.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 20v moze samo da sanja o potrosnji od 11l u gradu. Realno je od 13-16l, zavisno od uslova voznje.

Motor kao motor je mrcina, izdrzljiv je i prelazi jako mnogo. Veliki servis je nesto oko 350-400e, u nekim servisima se ne vadi motor napolje, vec nadju nacin da ga malo pomere u stranu i odrade posao.

Inace, da opet kupujem Lybru, isao bih samo na JTD motor (cak i na onaj 2.4). 2.0 ne ide nista specijalno, 9.6s do 100 nije neka cifra za auto od 150KS. Da ima dobar zvuk, ima, mislim da me je taj zvuk i drzao tako dugo u ovom autu :) Potrosnja sa druge strane, tuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Kappa 2.4 20v sa agresivnom voznjom u podji-stani uslovima (dakle razvlacena do 4-5k obrtaja itd) potrosila okruglo 20 litara plina na 120km..Kad sam imao 120km na satu dosipao sam plin i stalo je tacno 20 litara..Da se vozi normalno, trosila bi oko 15...Dakle nije neka kinta kad se pogleda koliko gas sada kosta a gubitak snage jedva primetan ako se koristi savremeni sekvent sistem..Ja sam se nasao u cudu kad sam vido da meni 2.0 trosi vise od 2.4 benzinca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, na kraju krajeva prelistah temu ali nigde da nadjem konkretno za lybru 2,0 spominju se neki elektronski bagovi ali na sta se odnosi, sve se svodi jtd i jtd.....ali konkretno mene interesuje benzinac i to 2,0 nasta treba obratiti paznju prilikom kupovine, da li neko ima taj motor, cena velikog i malog servisa itd....sto se tice prednjeg trapa to sam prostudirao zadnji mi nije jasan.....razmisljam se o eventualnoj kupovini pa me striktno interesuju benzinci jer vec imam benzinca alfu 155 i zadovoljan sam sa potrosnjom. Unapred zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gledaj, po meni nista specijalno vise paznje da obratis nego na bilo koji drugi motor. Nemoj da te buni sto je to 2.0 20v. Motor kao motor. Znaci pogledas da li duva motor, obratis paznju na zvukove, da li lupa u radilici ili bregaste, ventili i sl. Da li dimi na auspuhu, kako drzi temperaturu i sl. Sve je to nesto osnovno sto bi gledao na svakom autu.

Za veliki servis konkretno, mislim da su delovi cenovno neki prosek sto se tice cene a i lako to proveris u svakoj prodavnici a.delova :) Skupe su ruke majstora koje znaju da iskostaju i po 100eur jer je specificna za rad. Druga mana joj je nerealna ili pak ne opravdana potrosnja, jer po gradilu ladno trosi 13-14l a performanse joj nisu nikakve bas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan dragi forumasi! :)

Nesto sam se u poslednje vreme zagrejao za kupovinu novog automobila, pucam na limuzine i Lybra mi deluje kao neki sasvim korektan izbor i nikako kao auto za zanemariti.

Sad, imam ponudu za kupovinu jednog modela iz 2002. godine, konkretno sa 1.6 benzinskim motorom (103ks). Da li treba na nesto konkretno da obratim paznju kod tog modela, ili kod svakog, kad smo vec tu? Da li je taj motor dovoljan za ovaj auto, za neku udobnu voznju? Nisam fan brzine i nekih silnih konja, treba mi siguran auto, pouzdan motor a opet da ne bude problematican.

P.S. Dizelasi su uvek tu kao opcija, JTD je odlican motor, ali me zanima bas konkretno za ovaj kakvog ste misljenja.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je, pretpostavljam, klasican fiatov 1.6 16v motor? Sa njim znam da nije bilo problema i da se ugradjivao u svaki maltene auto...

Da li je mozda nesto specificno kod njega, na sta treba da obratim paznju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ponudu da uzmem libru JTD al inikako ne mogu da dodjem do realne potrosnje automobila,ne mogu da se slozim da trosi 5l ili 6l po gradu,ali nikako nadam se da cu ovde dobiti pravu imformaciju,imam 1.6 limuzinu sada imam mogucnost da uzmem 1.9 jtd 85kw..odoh da guglam koje su joj maneeeee pisite sto pre

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...