Jump to content
FAS Goran
wlad

Fiat Multipla - da ili ne?

Recommended Posts

Sa uzivanjem sam procitao ovo sto si napisao.

Svidja vam se multipla - kupite multiplu. I meni se ona veoma svidja, iako nisam nikada ni seo u neku. Nadam se da ne mislis na ovu novu, bezlicnu.

I ja mislim da nema potrebe da bacate pare na nov automobil, i to ne zbog toga sto si, kako kazes, los vozac pa mislis da ce biti sitnih cukanja. To ce te kostati isto bio automobil nov ili neki pristojan polovnjak. Razlika koja ti ostane ce ti godinama odrzavati automobil i placati gorivo.

A sto se goriva tice, ne znam zasto si se odlucio za benzin ali mislim da ti to nije ni bitno (ponovo zbog toga sto si rekao da ti treba samo za odlazak van grada vikendom) pa onda uzmes onu koja je u najboljem stanju bez obzira sta 'trosi'. Mozes i onu sa pogonom na metan ali bojim se da je njima dusa izvadjena.

A sto se tice voznje, mislim da preterujes. Ljudi su nekad i previse samokriticni. Ja se u saobracaju ne bojim tebe (odnosno takvih kakvim si sebe opisao) vec onih sto 'znaju' da voze. A sto se tice situacije sa autobusom racunam da je tvoj prijatelj dobro reagovao samo ako je povukao rucnu. Sve ostalo je bilo u tvojim rukama (osim ako niste bili u autu sa duplim komandama?).

Ipak sam se i ja drzao opstih mesta, ali sramota je ne odgovoriti na ovoliki tekst.

Kupi multiplu i onda sa zenom pravo na jagnjetinu! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam drustvo - posebno i na ohrabljujucim porukama, to mi vrlo znaci - da ne kazem da mi je presudno kada tako nesto dobijem od onih koji znaju sta je (sve) voznja i saobracaj.

Naravno da je sustina price da se ne fiksiram za bilo koji specifican tip motora (benzin vs. dizel), nego je problem upravo taj sto se verovatno medju benzicima moze sa vecom verovatnocom naci polovni primerak koji je bolje ocuvan.

Covek koga sam upoznao, koji mi je sredio Yuga da bolje ide nego kada je bio nov, a koji je rekao bih majstor prvo iz ljubavi prema automobilskim masinama - rece mi jednom: Dizeli su super - ali njih kupujes ili nove ili od brata. Mislim da vam je cak i vise nego meni jasno na sta je mislio (i mogao da misli).

Ova multipla ima jednu gadnu manu, sto se mene tice - a to je sto je prestala da se proizvodi 2004. pa ju je smenio novili model za koga ni Dzeremi Klarkson nece reci da je najruzniji. Zbog toga je sve manje verovatnoce da mozete naici na model koji nije "izakan" po nekom parametru, u smislu motora ili rabljenosti komandi.

Iz takvih razloga bih pre potrazio benzinca - a naravno da bih vrlo bio zadovoljan i dizelasem i hvaljenom mrcinom od JTD, cak i vise, jer za njega znam da bi mi se (npr.) teze gasio u pocetnim fazama savladavanja svega pomenutog.

Takodje, kada covek pogleda unutrasnjost multiple, bar meni - cini mi se da su mogli tu plastiku da oboje mirnijim bojama, a ne da vrišti ta "šerpa" plavo, ili Barbie roze (za koju mi se cini da ipak bolje deluje (jer im je plava cak i od te roze ruznija i iritantnija).

Pa u sustini hocu da postavim pitanje kakve su se sve unutrasnjosti, odnosno da li su se proizvodili modeli sa nekim mirnijim neutralnijom unutrasnjosti, a ako je neko od vas to bojio - čime to izveo.

Koliko sam shvatio iz inicijalnog posta - sa racunarom dijagnostikujete stanje motora i na osnovu toga procenite koliko bi ste trebali da ulozite jos novca da motor i ono sto je povezano sa njim doterate u korekto stanje. Sa pregledom iskusnog coveka u stanovite da li je nesto bitno lupan, pa odustajete od automobila za kog utvrdite da je prešmikan i precenjen.

E sad, ja imam bitno pitanje - recimo da naidjete na model koji vam zadvoljava kriterijume, osim sto mu je npr. neki deo unutrasnjosti vrlo rabljen ( npr: - covek ga je koristio godinama za taksiranje, ali ga je pri tome i dobro odrzavao u smislu motora, menjaca i sl. Medjutim normalno je da je pri takvom ekstenzivnom koriscenju vozacevo sediste poprilicno pohabano)

Pa, u slucaju da bi ste hteli da nabavite novo vozacevo sediste, ili npr. novi upravljac jer je postojeci vrlo pohaban - da li bi ste to mogli u nasim (fiat zvanicnim?) servisima ili prodavnicama, i koliko bi tako nesto kostalo.

Sta hocu jos da pitam - Dakle, ako nadjem multiplu kojoj je dobra unutrasnjost a losa je mehanicki - za koliko novca bih mogao da je upicanim. I obrnuto, koliko bi moglo da kosta totalno sredjivanje motora i propratnih komponenti pa da takav moze jos npr. 100,000km, u sledecih 10ak godina. Ovde se pominju cifre sredjivanja oko 500e, ali mene zanima npr. koliko kosta potpuno ugradjivanje JTD motora. Koliko kosta nov, i koliko kosta rabljen. Naravno da ovo pitam i jer preptostavljam da ce u datim odgovorima i ostali korisnici foruma naci vrlo korisne informacije.

U svakom slucaju - svaka informacija za bilo sta gore pomenuto ce dosta znaciti.

Hvala

Btw, vecina ljudi kazu za staru Multiplu da im lici na neku bubu - al ja kad sam je prvi put video odmah me je podsetila na nekakav batiskaf odnosno podmornicu za istrazivanje vecih morskih dubina. Posebno zbog onih gore svetala.

Edited by kecokoatl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima ovde pisem prvi put i ako je moj prvi auto kad sam polozio (1995) bila jedna Fiat Regata 100 SIE.Nasao sam jednu Multiplu,mehanicki je ok ali trebaju delovi enterijera.da lineko zna gde ima i koliko kostaju otprilike polica u gepeku,polica u desnim vratima i plastike ventilacionog otvora (centralnog) Hvala puno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odustao sam od gorepomenute multiple.Auto je po papirima 2002 god ali kad sam trazio broj sasije pravio se nevest.Auto inace ima onaj stari fiatov znam sa kosim crtama.Kad je poceo da se upotrebljava znam FIAT na plavoj podlozi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogami ja sam prelomio. Zbog manjka prostora u automobilu i prosirenja porodice od pre 20 dana i gledanja fiat Brava novog, resih se da pazarim Multiplu od 2007 do 2008 Mjet. To ce da mi bude sledeci auto.

Evo jedne:

image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1484392/fiat_multipla_19_mjet/#1 :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Imam u planu uskoro možda u idućih tjedan dva kupiti multiplu najvjerovatnije ovu

nn11.jpg nn12.jpg

nn13.jpg nn14.jpg

nn10.jpg

http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-multipla-1.9-jtd-110-ks-oglas-3713563

išla bi jeftinije ima 220 000km i prodaje ju prijatelj od prijatelja te da je u dobrom stanju jedino su plastike unutra od sunca loše ali to se riješi, nigdje nema hrđe i nije trula.

Što se tiće kilometara mislim da to nebi trebao biti problem za JTD.

Molim da mi date par savjeta o svemu.

Možda znate da li netko prodaje neku dobru otvoren sam za sve opcije

Hvala

Pozdrav iz Osijek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj automobil deluje sasvim ok na slikama.

cena jeste veca u odnosu na cene u Srbiji.

Ja sam gledao neku iz 2008 godine (imas na mom prethodnom postu link sa oglasa pa je pogledaj.

Bem li ga! Zavisi koliko para mozes da izdvojis za automobil ili eventualno ako si naumio da pazaris onu za kes

da vidis da uzmes neki manji kreditic za jos 2000 eura pa da imas 6500 na raspolaganju i za te pare da kupis mladju

i noviji model.

Sad sve zavisi od mogucnosti.

Konkretno ova na oglasu mi deluje pristojno cak sta vise a i unutrasnjost joj je lepe boje.Svidja mi se! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobijam ju za 4000e i to je među jeftinijima u hr. nova mi se ne sviđa a i raspolažem odprilike tim buđetom. Ostane mi za regu i za preventivni servis ulje, filteri i remenje.

Ja sam jedan od onih koji nikad nije sjeo u multiplu ali kad je prva izašla rekao sam da je moram imati kad tad

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je kupi ako je tako.

ova na slici ti je stvarno lep primerak.

boja joj je cool a i boja enterijera je super i slaze se sa ovom spolja .

Sto se tice servisa malog i velikog pogledaj cene koje su u HR sa delovima

i isto to vidi kod nas.Verujem da ces da usparas dosta novca ako radis to u BG a nije ti preko sveta. :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam super mehanićara i kolegu koji radi u trgovini sa djelovima pa dobivam sve po dobroj cijeni i ono uzmi pa plati kad budeš imao....

Malo sam čitao po netu i naišao da su stakla dosta skupa ali nigdje da naiđem na cijenu npr šofer šajbe ako netko zna odprilike. Znam da su amortizeri dosta skupi za nju i limarija.

Sve me zanima sipajte sve što vam padne na pamet.

Još me najviše iznenadilo što nisam nigdje naišao da je netko rekao nešta negativno za nju svi ju hvale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajem podršku svakom ko hoće da nabavi Multiplu.

Ja sam vozio razne modele auta pa i mini vanove ali ovakav Jumbo jet nisam nikad,to je čudo kako je to funkcionalan i dobar MVP.

Moja Multipla ima motor 1.9 jtd od 105 ks što je sasvim dovoljno i za grad i za autoput.

Razmišljao sam naravno pre kupovine i o Bipower ali,kad sam video da je ona teža 500 kg od Jtd, odustao sam.

Održavanje nije skupo,veliki servis ispada oko 90 e sa rukom.

Motor skoro pa i da ne troši ulje.

Problem je plastika unutra ali to može da se ofarba i sredi,jednostavno, auto je fenomenalan i više mi se sviđa od nove Multiple. :thumbsup:

P.S. Pitanje za Duleta 021,kako da skinem deo table gde su komande za klimu jer hoću da ofarbam taj deo,ako može objašnjenje,onako postupno jer to nisam radio osim što sam ofarbao plastiku oko radia.

Edited by MULTUPRAKTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

imam jedno pitanje u vezi multiple uskoro postajem vlasnik jedne ali me intresuje njem putniracunar i jos nesto vezano za opremu.pokusaovao sam da nadjem trenutnu potrosnju na njemu ali nisam imao uspeha,pitanje da lion uopste ima to za trenutnu potrosnju ili samo prosecna potrosnja sto sam i nasao.intresuje me jos da li moze da ima sve od navedene opreme iako je 2001 god nemam jos uvek broj sasije da mogu da proverim evo nekih podataka od prodavca

Model: Multipla

Godina proizvodnje: 2001

Karoserija: Monovolumen (MiniVan)

Gorivo: Dizel

Fiksna cena: NE

Zamena: NE

Datum postavljanja: 09.12.2011.

Broj oglasa: 1636981

Dodatne informacije

Kubikaža (cm3): 1910

Snaga (kW / KS / KS): 81 / 110

Kilometraža: 140000

Emisiona klasa motora: Euro 3

Pogon: Prednji

Menjač: Manuelni 5 brzina

Broj vrata: 4/5 vrata

Broj sedišta: 6 sedišta

Strana volana: Levi volan

Klima: Manuelna klima

Boja: Siva

Registrovan do: Nije registrovan

Poreklo vozila: Na ime kupca

Sigurnost

- Airbag za vozača- Airbag za suvozača- Bočni airbag- Child lock- ABS- ESP- ASR- Kodiran ključ- Blokada motora- Centralno zaključavanje

Oprema

- Metalik boja- Branici u boji auta- Servo volan- Daljinsko zaključavanje- Putni računar- Tonirana stakla- Električni prozori- Električni retrovizori- Grejači retrovizora- Sedišta podesiva po visini- Elektro podesiva sedišta- Svetla za maglu- Senzori za svetla- Senzori za kišu- Parking senzori- Krovni nosač- Aluminijumske felne- Radio/Kasetofon

malo mi je to sumnjivo sa esp i asr molim za odgovor i kako mogu da proverim na samom vozilu da lion to sve ima ako nema da mu spustam cenu cini mi se ionako malo puno 3200 eura za njega

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje lično mišljenje da je bolje JTD, prvo što je provereno dobar motor, a drugo što mislim da se za vožnju na metan opredeli onaj ko se baš mnogo vozi, pa je verovatno na primercima koji se uvoze kod nas poviše vraćena kilometraža... Ne mora da znači, ali ja imam takav pogled na to... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan kakav-takav test multiple... Očigledno da je sve popularnija kako joj je cena (2000-3000 EUR za 2001-2002. godišta) ušla u budžet našeg prosečnog kupca. Uz neminovne sve veće troškove opravki i održavanja takvih automobila koji već ulaze u zonu sumraka.

Tekst je pun i sitnih manjkavosti: "Između vozačkog i suvozačkog mesta postavljeno je jedno manje sedište koje se, po potrebi, može preklopiti ili čak ukloniti!"

asa25.jpg

http://www.blic.rs/Auto/Polovnjaci/305903/Multipla--u-Srbiji-kao-kod-kuce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam procitao tekst u Blicu, vozio sam se par puta u Multipli, enterijer je ok, spoljni izgled nije bas za izlozbu ali je jedinstven. Cene u ovlascenom servisu nerealno velike, za te pare moze da kupi stranca pa da prepakuje sve sto mu treba. A komentari ... strasno kakva sve budala ima pristup internetu. Ipak bi ja trazio pregled kod psihijatra pre prikljucivanja interneta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strašno je što u Srbiji SVAKO može da bude novinar, kao što svako može i da vozi...

Ja se ne sećam da sam skoro video OBJEKTIVNOST i ISTRAŽIVANJE u tekstovima o polovnjacim sem ranije na B92 sajtu...

Ceo text se svodi na motor na metan, a gde je sjajni JTD? Gde je 2003.+ godište još lepše iznutra? Gde je poređenje cena VAN ovlašćenih servisera? Kakava "manja" klupa? A frižider?

E stvarno me interesuje KO TO KUPUJE u ovlašćenim servisima sem vlasnika vozila pod lizingom i garancijom pa moraju????

Edited by ivanerns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...