Mik 3 Posted March 29, 2011 Uvek bilo za polovan auto sto ne platis na mostu-platices na cupriji ali nadam se da ce nam se isplatiti jer Lybra ,u dobrom stanju ,zaista ima sta da pruzi za ipak ne preterano veliki novac Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted March 29, 2011 Ja sam vozio Opel Vectru 1.7 TD tri godine a pre nje Opel Suzu i bio sam zadovoljan,ali od kada sam video Lybru kod prijatelja odlepio sam trenutno se jos privikavam na italijana jer nemci su malo tvrdji kruci i na volanu i sedistu mozda su i za nase puteve bolji ali Lybra od trenutka kada je covek uhvati za bravu da otvori vrata shvati da ulazi u nesto posebno kvalitetno i elegantno kad god je vidim i spolja i unutra uzdahnem od srece jer ja posedujem tako nesto. Takav auto za mali novac covek samo moze pozeleti a i odrzavanje nije preterano skupo. Vidim je sve cesce po Beogradskim ulicama i to mi je drago Quote Share this post Link to post Share on other sites
cupko 0 Posted March 30, 2011 Sto se tice potrosnje, moze ona da ide u gradu i 6L, a moze i 8,5L. Ja sam recimo ovu zimu uspio napraviti mjesecni prosjek od 6,6L, a inace sam oko 7,2L...A koliko je zahvalna na otvorenom, to je druga prica. Nedavno sam isao Banja Luka - Obrenovac, otvoreno rijetko gdje preko 80 kmh. Prosjek joj je bio 4,3L. U povratku sam vozio zustrije 100 - 130 kmh, na nekim dionicama i do 150 kmh, zavisio od saobracaja i uslova puta, i potrosnja u prosjeku, 5,6 L.Ovo navodim kao primjer, jer na istoj dionici, sa dva razlicita stila voznje, potrosnja je bila za preko litru razlike, a ustedeo sam 25 min. A ono sto i mene raduje je da se sve vise pozitivno prica o Lybrama, bar ovdje u Banja Luci, i da ih je svakim danom sve vise na cesti...Dobar glas daleko se cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted March 30, 2011 Au druze svaka cast , ti si tvoju Lybricu bas nastelio to je odlicna potrosnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 30, 2011 Isto ko i moja rekao bih da je to normalna potrosnja za Lybru 1.9 JTD Mada kao sto napisa Maki i Marea, koju sam vozio,3 i po god je jako stedljiv automobil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 30, 2011 Cojajoca, kad ne prelaziš 80 km/h - nema šanse da potroši preko 4,5 litara!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted March 30, 2011 (edited) Bas cu probati i tu opciju vozicu 80 - 90 ibarskom nadam se normalnoj potrosnji kao vasa, jer vidim da mi auto polako dolazi u normalu, zaista sam ulozio lep novac u sve potrebne servise pa je vreme da mi Lybra malo uzvrati.Nameravam da ocistim i dizne u nekom servisu pa ce valjda rezultati biti bas vidljivi! Edited March 30, 2011 by cojajoca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted March 31, 2011 Ako smem da pitam a da se ne shvati pogresno, i da se niko ne naljuti?Po kakvom to gradu vozite sa tom potrosnjom?Slusajuci vas ja nesmem ni da se javim sa potrosnjom!Bez uvrede! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted March 31, 2011 Da, pitanje je šta je ustvari gradska vožnja... ja npr. pored voznje u centru grada sigurno dnevno napravim nekoliko voznja autoputem do NBGDa i sl., jednom nedeljno odem do Batajnice, i prosek mi u 14 dana bude 7,6 do 8,2 litara/100km (sipano čep-čep)... E sad, ako bih svakog dana vozio npr. sa Karaburme do Banovog Brda preko centra grada, bez izlaska na autoput prosek bi sigurno bio preko 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 31, 2011 Ako smem da pitam a da se ne shvati pogresno, i da se niko ne naljuti?Po kakvom to gradu vozite sa tom potrosnjom?Slusajuci vas ja nesmem ni da se javim sa potrosnjom!Bez uvrede!Vidi se da skoro nisi bio u BG. Danas bila kolona od gazele skoro do aerodroma. U Beogradu me nista sto se tice potrosnje ne cudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted March 31, 2011 i verovao ili ne proslog utorka i srede (imam i tri svedoka sa foruma ).Taj moj post je trebala da bude jedna sala sto se tice kolona ja sam u becu u koloni koliko sednem u kola prosecna brzina na bordu ne prelazi 15km/h a potrosnja ne silazi ispod 10 litara pa se zato malo salim.Bez ljutnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 31, 2011 Upravo tako. Ja sam prošle godine imao posla na relaciji Stari Grad-Vračar, od Bulevara Despota Stefana preko Srpskih Vladara, Kralja Milana, oko Slavije, pa na Svetosavski Hram i oko njega. Gužva, (više stajanja nego voženja, pretiču me bicikli...) Prosečna brzina je bila izmedju 13-15 km/h. Poptrošnja od 8.5-9.5.Ove godine sa iste pozicije krećem, ali prema Zvezdari, od Bulevara Despota Stefana, preko Dimitrija Tucovića, Gradske bolnice do Gvozdićeve.... (nema gužve, poneki semafor zezne, ali uglavnom Cvijićevom i Dimitrija Tucovića se leti...čak na minut i u četvrtu ubacim) Prosečna brzina mi je 19 km/h, potrošnja 8.0! Mereno dva puta od čepa do čepa. ne prelazi 8, a ono prošle godine je bilo mučenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cupko 0 Posted March 31, 2011 E kad smo kod moje Lybre i male potrosnje, ja mogu da zahvalim bogu da zivim u manjem gradu (BL vs BG). Radim u smjenama, pa me one guzve oko 15h ne kace, mada mi se desilo par puta da upadnem u njih ... Od tad strogo pazim na sat i na dionicu puta kojom se krecem!!!Vjerujem da ako vozite u tim kolonama na gazeli, vi se u stvari ne vozite, nego milite.Sjecam se ljeta 2009 i kolone na granici, gospodja lybra je pokazivala trenutnu potrosnju na bordu od 25L, ali skoro i da se nije pomjerala sa mjesta, mojih najduzih 7km.Ipak mislim da su to extremni uslovi ( )i da se potrosnjane moze mjeriti po predjenom km. Ispravnije je mjeriti vrijeme, pa reci danas sam je vozio 1h vremena i potrosila je ^^^ koliko je potrosila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 31, 2011 A i 1.9 malko manje trosi ,pogotovu u gradskoj,od 2.4 mada dosta zavisi od rute kojom se covek krece,da li je konstantna guzva ili ne to je kljucno kada pricamo o gradskoj potrosnji tako da neko ko je non-stop u guzvi mora da ima vecu potrosnju ,nazalost od onog koji se krece rasterecenijim gradskim ulicama I tu ce uvek biti razlike i na potpuno identicnim motorima,i sigurno ta razlika moze i da bude od 1.5 do 2 L/100 kmpa ce tako nekom prosek u gradu biti 8L a nekom 10 L/100 km . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2011 Prvenstveno pozdrav svima. Nije me bilo dugo. Što se tiče problema sa klimom:Ispod instrument table u zoni između vozačevih i suvozačevih nogu verovali ili ne nalazi čak četiri mala elektro motora za promenu smera klapni za duvanje i otvaranje i zatvaranje istih spram zadate temperature. Dešava se da neki od njih zaglavi u određenom položaju pošto preko niza zupčanika i poluga pomeraju klapne a sve to vremenom dobije lufta itd... Skini mali nezavisan deo podne obloge koji se nalazi desno od pedale gasa pa lepo lezi i bater lampom osvetli negde u visini kontakt brave. Videćeš kutijicu veličine pakle cigara crne boje sa belim polukrugom kao polugom na sebi. To ti je motorče sa sve mu pripadajućim delovima, zavuci ruku o pomeri malo tu belu plastiku pa mu zadaj neku drugu temperaturu i posmatraj. Trebalo bi da počne da se pomera. Trebalo bi da proradi ali budi svestan da ako je jednom stalo opet će. Stoga ti je najbolje da mu zadaš recimo 24 stepena i da ga ne diraš. Isti problem sam imao i rešeno na taj način. Ista ova problematika se javlje kod pokušaja promene smera duvanja kod nekolicine. Nadam se da sam pomogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted April 1, 2011 U medjuvremenu klima proradila obostrano ali hvala na svim uputstvima i savetu............... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorann22 0 Posted April 5, 2011 Prvenstveno pozdrav svima. Nije me bilo dugo. Što se tiče problema sa klimom:Ispod instrument table u zoni između vozačevih i suvozačevih nogu verovali ili ne nalazi čak četiri mala elektro motora za promenu smera klapni za duvanje i otvaranje i zatvaranje istih spram zadate temperature. Dešava se da neki od njih zaglavi u određenom položaju pošto preko niza zupčanika i poluga pomeraju klapne a sve to vremenom dobije lufta itd... Skini mali nezavisan deo podne obloge koji se nalazi desno od pedale gasa pa lepo lezi i bater lampom osvetli negde u visini kontakt brave. Videćeš kutijicu veličine pakle cigara crne boje sa belim polukrugom kao polugom na sebi. To ti je motorče sa sve mu pripadajućim delovima, zavuci ruku o pomeri malo tu belu plastiku pa mu zadaj neku drugu temperaturu i posmatraj. Trebalo bi da počne da se pomera. Trebalo bi da proradi ali budi svestan da ako je jednom stalo opet će. Stoga ti je najbolje da mu zadaš recimo 24 stepena i da ga ne diraš. Isti problem sam imao i rešeno na taj način. Ista ova problematika se javlje kod pokušaja promene smera duvanja kod nekolicine. Nadam se da sam pomogao.Cao svima,nov sam na forumu,Lancia 1.9jtd,kod mene je godinu dana,toliko sam zadovoljan da ne mogu da opisem.Vozio sam do sada skoro sve automobile,ali Lancia je nesto posebno,prosto te mami da je vozis,ne umaram se na dugim relacijama kao sto je slucaj kod nemaca,koje ne zelim vise u zivotu.Hvala za ovaj problem sa elektromotorom,isti slucaj je kod mene i majstor mi kaze da je elektromotor itd,sada znam gde se nalazi pa cu probati sam da resim problem.Pitanje koje imam je u vezi dopune klime,da li se to radi napred na ona dva ventila izmedju hladnjaka i motora koji lice na ventile od gume i da li to mogu sam da sredim ili moram kod majstora da dopunim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted April 5, 2011 Gorane, dobrodošao u društvo ljubitelja Lanče i Fiata.Za početak, dobro bi bilo da se upoznaš sa forumom, da pogledaš koje rubrike tj. "podforumi" postoje. Takođe bilo bi dobro da znaš da nije uputno diskutovati o nečemu što nema nikakve veze sa temom. Konkretno, ovde diskutujemo o prevelikoj potrošnji, a ne o punjenju klima uređaja. Dobro bi bilo i da naučiš kako naći temu na kojoj je možda već diskutovano o tvom problemu. I za kraj, da ne ispadne da samo zakeram, odgovoriću ti, a administrator će ove postove ili da obriše ili da premesti. Dakle, za servisiranje klima uređaja, potrebni su specijalni uređaji, koji su za pojedinca preskupi. To se radi u specijalizovanom servisu. Inače, puni se (i prazni) preko ta dva ventila koje si opisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted April 6, 2011 Ljudi nije reklama ono malo cudo od aditiva za gorivo Liqvi Moly oborilo mi potrosnju u gradu za 2 lit. znaci zadnje sipanje goriva, potrosnja 7 lit.,ili je bio kvalitetniji euro dizel. Ja sam sada prezadovoljan jer su to uglavnom kratke relacije po Beogradu znaci ne stigne motor ni da se posteno zagreje , svi mi u okolini kazu da je to odlicna potrosnja videcemo Lybricu sa potrosnjom sad kada joj upalim i klimu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorann22 0 Posted April 6, 2011 Gorane, dobrodošao u društvo ljubitelja Lanče i Fiata.Za početak, dobro bi bilo da se upoznaš sa forumom, da pogledaš koje rubrike tj. "podforumi" postoje. Takođe bilo bi dobro da znaš da nije uputno diskutovati o nečemu što nema nikakve veze sa temom. Konkretno, ovde diskutujemo o prevelikoj potrošnji, a ne o punjenju klima uređaja. Dobro bi bilo i da naučiš kako naći temu na kojoj je možda već diskutovano o tvom problemu. I za kraj, da ne ispadne da samo zakeram, odgovoriću ti, a administrator će ove postove ili da obriše ili da premesti. Dakle, za servisiranje klima uređaja, potrebni su specijalni uređaji, koji su za pojedinca preskupi. To se radi u specijalizovanom servisu. Inače, puni se (i prazni) preko ta dva ventila koje si opisao.Hvala puno,nisam juce nasao o klimi post,ali da se nadovezem na temu potrosnje goriva,ima velike razlike kada naspem na pumpama,u Novom Sadu,gde je gorivo iz Madjarske i iz nasih rafinerija,razlika je u startu,kada dodam gas sa madjarskim evrodizelom lepi za sediste,kada sipam na nasim pumpama bude malo dima kada dodajem gas i sporije povlaci,kao da sam sipao obican D-2,letos sam sipao grcki evrodizel,plus sto sam ga procistio autoputem,isao je kao lud,razlika po meni izmedju naseg i stranog evrodizela je jedan litar u potrosnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted April 6, 2011 Ja sam sampion potrosnje. Vozim samo zestok Beograd, prosecna potrosnja na predjenih 1400 km pokazuje 8,6 lit na 100. Ali da se razumemo, ne stedim ga ni malo kad mi se ukaze prilika. Nemam nikakve strategije i specijalne rutine pri voznji u cilju smanjenja potrosnje. Vozim kako mi je najzgodnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 9, 2011 Iskustva oko klima servisa su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42188 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cupko 0 Posted April 9, 2011 (edited) Greska... Edited April 9, 2011 by cupko Quote Share this post Link to post Share on other sites
cojajoca 0 Posted April 21, 2011 Ociscene dizne i usis potrosnja u gradu sa 12 lit spala na 7.5 i to sa klimom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 22, 2011 Eto...to mu je potrošnja na 19 km/h prosečne brzine u gradu! Quote Share this post Link to post Share on other sites