Suzuki 0 Posted April 19, 2014 Kao što rekoh bio sam do VIP-a danas.Bukvalno sam rekao da hoću da raskinem ugovornu obavezu zbog poskupljenja, devojka odštampala zahtev u 3 primerka, potpisao I to je to. Sve bez mnogo objašnjavanja I ubeđivanja.Od 1. sledećeg meseca mogu da pređem na drugu mrežu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted April 19, 2014 (edited) Ne možeš. Ugovor da raskineš možeš. Bićeš pod ugovornom obavezom tekući + 1 obračunski period. Posle toga ako imaš vip broj ideš na prepaid, ako nemaš vip, broj se vraća u osnovnu mrežu. Ako imaš vip broj i predješ na prepaid, tek posle tri meseca možeš u drugu mrežu. Nelogično je ali je tako. Edited April 19, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko1984 2 Posted April 20, 2014 Kad raskines ugovor,nemas vise taj broj,nisi vise njihov korisnik nakon isteka tog jednog celog poslednjeg obracunskog perioda,tj. broj se ne vodi vise na tebe. U drugu mrezu moze da se predje,ali da se isplati onoliko koliko je ostalo do kraja ugovorne obaveze,tu ne vazi ovo oko poskupljenja pretplate. Tada se ne raskida ugovor,vec se podnese zahtev kod drugog operatera i oni sve odrade sa VIP-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suzuki 0 Posted April 20, 2014 Ja sam prešao sa telenora kod njih prošle godine. Meni reče devojka u VIP-u da sam od 1. sledećeg meseca nazad u telenoru na pripejdu.Moraću da zovem info servis da vidim oko toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko1984 2 Posted April 20, 2014 Najbolje da pitas i jedne i druge. Ja sam se pre par dana raspitivao oko raskida ugovora,prelaska kod drugog operatera (i za sebe i za suprugu) itd,i veruj mi da sam na 4 mesta dobio 4 razlicite,pa cak i kontradiktorne informacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted April 20, 2014 Ja sam iz Telenora pre par godina prešao u Vip, Biznis tarifa je u pitanju. Još uvek nema pomena o dizanju cene usluga i u potpunosti sam zadovoljan. koristimo 7 brojeva i nisu neki ogromni računi jer su uglavnom najjeftinije prastare tarife, bitno nam je da imamo besplatne razgovore u okviru firme. Za biznis korisnike su mnogo profesionalniji od Telenora, nema potrebe za bilo kakvu promenu da se ide kod njih, pozovem dođe komercijalista potpišemo ugovor, donese telefone i sve ostalo se završi kod nas u firmi. Osetno nam je jeftinije nego kod Telenora, signal je skroz OK, ima manje naseljenih delova Srbije gde je internet slabiji i nemaju svoj signal pa koriste telenor ili MTS mrežu, ali u nekoj vrsti nacionalnog roaminga gde me minuti koštaju isto kao i da je VIP mreža. Inače koristimo tarife kojih odavno nema u ponudi, dodavali nove brojeve i uvek uzimali te stare tarife bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 24, 2014 Kao što rekoh bio sam do VIP-a danas.Bukvalno sam rekao da hoću da raskinem ugovornu obavezu zbog poskupljenja, devojka odštampala zahtev u 3 primerka, potpisao I to je to. Sve bez mnogo objašnjavanja I ubeđivanja.Od 1. sledećeg meseca mogu da pređem na drugu mrežu.Znaci istog momenta kada si otisao,raskinuo si ugovor.Pitam jer sam ja bio pre dva dana,i devojka koja radi u Vip-u mi rece da mora da posalje zahtev za raskid u neku Vip centralu.Pa ce onda oni za par dana da me pozovu,ponude kao neke povoljnosti,pa ako i dalje budem za raskid,ponovo dodjem kod nje i zavrsim proceduru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 24, 2014 Mora odmah da ti uradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted April 24, 2014 Nemaju prava da te uslovljavaju da x puta odlaziš u poslovnicu. Odmah možeš da podneseš zahtev za raskid ugovora (pretplatničkog odnosa) zbog jednostrane promene uslova iz ugovora. Raskid se sprovodi po isteku tekućeg + jednog celog obračunskog perioda nakon podnošenja zahteva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 24, 2014 Ona je to meni obrazlozila malo nebulozno,kao u BGD-u moze odmah,a mi iz Kg-a moramo da pisemo zahtev.pa da sacekamo,bla,bla,bla.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted April 24, 2014 (edited) Lupaju gluposti. Važno je da znaš svoja prava a to je da imaš pravo da podneseš zahtev za raskid bez da čekaš da te bilo ko zove. Neka te zovu sto puta ako hoće ali ti svoj primerak papira uzmi odmah. Edited April 24, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 24, 2014 E onda idem sutra da se malo pravim blesav po Vip-u.Izgleda da dok si fin i kulturan,oni misle da si glup Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 24, 2014 Je l' zna neko, da li ima nekih penala ako raskinem ugovor zbog poskupljenja tj da li se vraca telefon?Citao sam negde da ako si presao, recimo sa Telenora kod njih, oni vracaju broj Telenoru, pa tu ima raznoraznih zavrzlama oko nacina na koji moze da se zadrzi broj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 24, 2014 Koliko ja razumem ugovor raskidas i placas samo poslednji mesec koji si koristio po staroj ceni ... prijatelj je otisao, raskinuo ugovor odmah, platio ratu i moze da koristi broj do kraja meseca ...Ja sam uzeo telefon pre vise od mesec dana i duzan sam da platim samo jos 4500 za telefon u slucaju da raskinem ugovor ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22961 Posted April 24, 2014 E onda idem sutra da se malo pravim blesav po Vip-u.Izgleda da dok si fin i kulturan,oni misle da si glup Najgore je sto su na udaru oni koji nemaju nikakav uticaj na poskupljenje, pa cak i kad pocnes da pizdis ne pizdis na one na koje treba. Secam se kad sam pre 8-9 godina imao problem sa mobtelovom a zatim i telenorovom mrezom, prvo sa nekim sharpom a zatim i sa HTC-om. Gubio mi se signal na par sekundi, ali ne tako sto bi telefon izgubio mrezu, vec jednostavno bih bio nedostupan. Izmedju tog sharpa i htc-a sam nosio sony-ericsson sa kojim nisam imao problem. Na drugim mrezama su radili odlicno. Telenor kupio mobtel, ja reko' da isteram do kraja, pisao zalbe, zvao, oni videli da stvarno na nekoliko sekundi izgubim mrezu i da nije do telefona. Na kraju me zove IT iz podrske i na moje zalbe odgovara da je telenor tehnicki mnogo naprdnija mreza od VIP-a i Telekoma, nikakvo resenje i objasnjenje. Kad ga nisam do'vatio za gusu preko telefona. Ubrzo posle toga su "popravili" kvar, ali sam izgubio zivaca i zivaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 24, 2014 Tacno je da devojka na salteru nije kriva za poskupljenje, ali je tu da bi pomogla da dodjes do resenja i trebalo bi da bude obavestena i u toku sta da radi ... a ne da mrmlja dok se ne okrenes i odes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 24, 2014 @Woodoo Isto se dešava i dan danas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22961 Posted April 24, 2014 Da l' je moguce? Meni je posle par meseci nestao problem sa tim htc-om i mislio sam da su ga resili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 25, 2014 Meni se redovno dešava do pre mesec-dva sa HTC-om sada i sa Samsungom. Kum je isto imao HTC sad ima Nexus i isti problemi. Jednostavno zove te neko, izbaci mu da si nedostupan i ODMAH mu stigne SMS da si dostupan, a stigne i tebi. Baš mi i kum kaže kod njega isto, pri čemu obojica obitavamo po delovima grada koji imaju H+ mrežu i koji su prilično dobro pokriveni signalom. Jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suzuki 0 Posted April 25, 2014 @simeonenZvali me danas iz VIP-a da mi ponude oslobođenje od poskupljenja na 6 meseci. Meni svakako ističe ugovor za 6 meseci pa ću verovatno pristati.Da budem iskren malo me i poplašili iz Telenora jer su mi rekli da se broj vraća njima tj. ja ostajem bez broja koji koristim još iz doba Karića. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 25, 2014 Bio danas opet u Vip-u,samo u drugoj poslovnici.Radnica bez reci uzela mi samo L.k.i ostampala dva primerka o raskidu ugovora.Znaci pojedini zaposleni nemaju pojma sta i kako da rade.Eh,Srbijo medju sljivama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 25, 2014 @simonenU kojoj si poslovnici obavio raskid? Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 25, 2014 U onoj dole kod krsta,a u Plazi mi rekla da moram da sacekam poziv iz call centra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted May 5, 2014 Šta bi na kraju, kakva su vam iskustva sa raskidom ugovora?Planiram da raskinem ugovor i da pređem u Telekom, uzmem 50% popust i ćao. Neki kažu da je moguće odmah preneti broj, nakon isteka obračunskog perioda/raskida ugovora, drugi kažu da broj mora da bude još 3 meseca u prepaid-u kod Vipa. Da li je istina ovo za 3 meseca ili to samo pokušavaju da uhvate na foru pa ako prođe - prošlo je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted May 5, 2014 Druze znam samo da ti kazem da su lopovi ! Ja sam prebacio br.iz VIP-a u MTS i koristio broj normalno i platio racun kad je stigao mts-u kad posle dva dan stize racun da platim i vip-u i to vise nego u mts-u a nisam taj mesec bio korisnik vipa:)! Ja naravno u pocetku nisam hteo d platim racun u vipu i oni mi iskljuce br.i ja naravno moram posle da platim pa sam pretio tuzbama i svakakvim cudima da bi mi oni jedva vratili novac,ne bas sve ali ok. Inace u mts-u sam uzeo to 50%popusta i super mi je! 600min.1200 poruka,ne znam koliko imam onog bas brzog interneta a posle toga je onaj malo sporiji,neogranicen internet i sve to za smesne pare! ) Quote Share this post Link to post Share on other sites