Jump to content
FAS Goran
Martin

VIP Srbija - iskustva

Recommended Posts

Znas kako kazu ... magare se voli kad se zaglavi u blato ... kad je njoj stigla poruka, pocela je da mi prica, greska prevara, ovo ono, a ja se pravim lud i teram je da mi objasni ko je to nije zaboravio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da je korozija glavni razlog zbog kog VIP ponistava garancije . U garanciji pise da korozija ne spada pod garanciju , sto je i logicno , medjutim , frapantan je podatak da vecina osoba koje znam da koriste VIP i imali su kvarove na nekom uredjaju , garancija je odbijena . Predpotstavicete da je izgovor bila sta ? Korozija :D

 

Cak sam i licno prisustvovao raspravi izmedju klijenta i operatera u servisu zasto su vratili garanciju iz ISTOG razloga .

Ispade po njima , da svaki drugi korisnik okupa svoj telefon/laptop.

Ja za moj laptop cvrsto tvrdim da nije kvasen , a oni mogu da pricaju sta god hoce . Cak su mi i slike sa servisa poslali gde se vidi neka rdja na delovima , ali ja smatram da slike nisu merodavne i da su oni mogli da muvaju kako god hoce. Cak me ne bi cudilo i da su povadili delove i stavili zardjale natrag i to slikali . 

 

Bilo kako bilo , tu se sve zavrsi [ po njima , opravka 33000 :2guns:  ] , ja lap uzmem nazad i do danas nista ... ima nekih 3 meseca , jer smo se nagadjali sa ovim idiotima oko toga da se uredjaj nije kvasio... Sutra cu ga otvoriti sa stricem da vidim ima li zaista rdje na delovima i provericu serijske brojeve [ ja mislim da oni treba da pisu na delovima ] cisto da vidim da lazu i nosicu ga na servis da se raspitam o ceni popravke .  

Konacno , sta raditi u ovakvim slucajevima ? Telenor i telekom uglavnom priznaju garancije i nema problema , jedino ova pilicarska firma pod imenom VIP muva . Ne kazem ni da su ostali bolji , ali VIP vodi . Jedino resenje bi bila inspekcija , jer je jedan mamin prijatelj njima tako i pripretio u servisu . Naravno , odmah su mu uvazili garanciju uz ocekivanu drskost i bezobrazluk . Danas ocigledno nista ne moze da prodje normalnim putem , nego sve mora na misice ...Dobrodosao ja u realnost  :help:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo kod šefa pa ako se i on pravi blesav nema druge nego rešavati inspeksijom.

A nisu ni u Telenoru mnogo bolji. Prošle godine su probali da mi podignu račun za 300din svojevoljno i onda kažu "Pa šta ti je to, svađaš se za 2 kafe". Svađaš se zbog principa  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se sa MTS-om svadjao oko usluge koju placam ali je imam retko i u kvalitetu koji je potpuno isti kao i da je nemam (mobilni internet) Ulozim prigovor i stvari se neko krace vreme poprave.  Onda sam im napisao pismo sastavljeno uz pomoc pravnika sa dokazima, pripretio sudom i situacija se je iz temelja popravila!

Cak su me zvali i objasnjavali da je problem bio u NEKOLIKO?!?!?!!! baznih stanica.

Inace pretplata je sica ali sam se drzao principa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine kolegi sa posla nisu priznali garanciju na telefon, kazu pokvasen je. Popravka kod njih naravno skuplja od samog telefona. On se u pocetku svadjao sa njima, ali je brzo odustao, i na kraju odneo tel u neki lokalni servis, gde su ga i popravili za nekih 3000 din ako se dobro secam, i nije bio kvar zbog vode nego do flet kabla.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cekam danas da otvorim laptop. Ne daj im boze da nema korozije ili da ustanovim da su vadili delove , tj. da se serijski brojevi ne poklapaju . Odmah cemo reagovati vec sledece nedelje inspekcijom . To su stoke koje jos nisu opevane . Jos mi traze 33 000 ravno ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onog sekunda kada otvoris laptop gubis garanciju, ovog puta opravdano.
Ako si siguran da nisi kvasio laptop i da zelis da se boris za svoja prava, bolje sacekaj sa otvaranjem dok ne iscrpis sve mogucnosti sa operaterom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec je ponistena garancija kada su ga oni vratili sa servisa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina novijih telefona imaju indikator da je uredjaj kvasen. Mojoj sestri je crven i kazu da je kvasen a ona tvrdi da nije. Kod majke isti telefon a kod nje indikator beo sto ce reci da nije kvasen... Tako da ono... Treba ih pitati KAKO dokazuju rdju... Ako je to slika onda na slici mora da bude vidljiv i neki serijski broj ili nesto sl. sto ce dokazati da je to bas tvoja ploca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni telefon cesto stoji u ne tako velikom kupatilu kada se tusiram. Da mi ga vrate sa reklamacije zbog vlage ne bih imao problem sa tim. U skladu sa tim i ti znas kako si se ophodio prema svom lap topu. Ukoliko si siguran da vlage u njemu nema, onda nema druge nego prigovor na njihovu tvrdnju. Ukoliko je vlage ipak nekada dosla u kontakt sa uredjajem, ili je istek garancije blizu a popravka u obicnim servisima nije skupa...Ne zamajavas se sa njima i sam popravis svoj uredjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle slusanja muzike u kupatilu dok se kupa, drugarici se telefon jednostavno raspao, tj unutrasnji delovi telefona ... kad je covek u servisu otvorio rekao joj je da moze samo da ga baci i da kupi nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala beli punto, znaci nema vise citanja foruma sa wc solje! Moram da ukinem tu naviku da ne bi shebo tel! :(

Ili da.ga shutnem napolje po obavljenom poslu! :) :)

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja takav moderan telefon nemam, a racunar ne moze da prodje na vrata od kupatila :D 

 

nego ispade da pojedini na wc solji dobijaju inspiraciju za pisanje po forumu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina novijih telefona imaju indikator da je uredjaj kvasen. Mojoj sestri je crven i kazu da je kvasen a ona tvrdi da nije. Kod majke isti telefon a kod nje indikator beo sto ce reci da nije kvasen... Tako da ono... Treba ih pitati KAKO dokazuju rdju... Ako je to slika onda na slici mora da bude vidljiv i neki serijski broj ili nesto sl. sto ce dokazati da je to bas tvoja ploca.

 

Ma ne vidi se najjasnije sto i jeste problem 

Dobio sam 2 papira , jedan na kojem slikana pozadina mog laptopa , i drugi , gde su navodno njegovi delovi [ a inace na njemu je mogla da se vrsi muvacina samo takva ] ...

Takodje bih molio da se vratimo na temu VIP servisa , a ne o pisanju po forumima na wc soljama ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fico,vlaga ne mora obavezno da znaci da je bio pokvasen. Mozda je do kondenzacije,tj vodene pare koja prodire u njega. U kupatilu,kuhinji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa laptop mi nikada nije bio u tim prostorijama . Sto se tice kondenzacije , ja ne znam... ukoliko je do rdje doslo i pored toga , ja mislim da tu korisnici nisu tu krivi . Samo , pre ce biti namestaljka od strane servisa , jer kao sto rekoh , njima je maltdne svaka garancija rdja,a ti dokazi da si pazio .. Tu inspekcija treba da idradi svoje . Ako razgovaram sa sefom , samo ce se pripremiti za njihovu posetu ...

Edited by Filip1995

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćale je uzeo preko Telenora ZTE preko kojeg mu je neki lik na nekoj svadbi prosuo nešto i taj telefon je sada dao meni.. Telefon radi, ali mi se npr često dešava da me izbacuje iz igrica i sl.. Pored toga zvučnik pršti i uopšte ni ne čujem telefon u većini slučajeva kada sam napolju.. Razmišljao sam se da li da ga nosim u Telenor ili da ga nosim u servis, jer se plašim da neće ni da mi priznaju tu garanciju, a garant će da zadrže telefon ko zna koliko.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za izbacivanje iz igrica najverovatnije nije do toga što je pokvašen, a krčanje najverovatnije jeste, mada ko zna, možda ovi i priznaju garanciju.

 

Što se garancije tiče ja najlepša iskustva imam sa Tehnomanijom. Prvo mi crkao mp3 u kolima i posle 15dana mi da linovi sa nove 2god garancije. Nakon toga telefon imao fabričku grešku da ne može da se poveže sa bazom i opet nam da linovi u rekordnom roku, jedimo sam sam morao do servisa i još malo da se vozikam..

 

A što se VIPa tiče ja bih isterivao do kraja ako znam da sam 100% u pravu. Ali npr za laptop bih ipak poverovao da je kondenzacija kriva jer mi se često dešava da ispred fakulteta nekom nešto pokazujem, posle ga upalim na fakultetu i on sav zamagljen bude, pa onda u vozu opet bude zagrejan i tako svaki dan. Da mi i ne priznaju garanciju rekao bih da su u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam baš iskustava sa androidima, mada pretpostavio sam da je do slabog telefona, iskreno nemam ništa od tih nepotrebnih aplikacija, uglavnom neke igrice za ubijanje dosade..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...