Jump to content
FAS Goran
Martin

VIP Srbija - iskustva

Recommended Posts

Izmenjao sam sve 3 mreze vise puta (a i radio odrzavanje i prosirivanje istih), Telenor je najbolji bez premca i sto se tice pokrivenosti i sto se tice kvaliteta signala. I to Telenor treba da zahvali Mobtelu jer je veliki deo lokacija odradjen za vreme Mobtela. 

Sto se paketa tice, zadnje 3 godine sam ponovo u Telekomu. Prvo sam imao paket u kome sam dobio 100GB tokom trajanja ugovora, a zadnjih godinu dana sam na dupliranom netu (20 GB) i to mi je ok. Nikad ne potrosim vise od 6-7 GB, osim kad je neko kosarkasko prvenstvo pa pratim utakmice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Kad smo vec kod Telenora... Paket sa internetom... Fabricka aplikacija na telefonu retko kad pokaze vise od 15-16kb/s... Obicno su to jednocifreni brojevi blizi nuli...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto glas za Telenor oko pokrivenosti. Ja inače koristim i Telenor home preko koga obavljam moj posao i više je nego dovoljan. Neki delovi grada u NS-u su "džepovi" i imaju slabiji signal, u nekim delovima grada, signal je veoma dobar. Ovo je brzina sa mog telefona u Telenor mrezi na Novom Naselju, neko predvece kad je mreza manje opterecena

 

image.thumb.png.ab035a1cc331c0a5a38f5404f1c12893.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alfini0507 kbps ili Mbps?

Ja sam licnog misljenja da je za mobilni uredjaj 3G HSPA tehnologija (i izvedene iz toga) sasvim dovoljna za prosecnog korisnika. To bude tako nekih 16-20 Mbps. 
HDTV se strimuje sa nekih 5 Mbps, sto predstavlja jedan od vecih zahteva za mobilni internet. Jedino download velikih fajlova, al opet... Svi smo se razmazili i zaboravili dial up i skidanje mp3 pesme. 

 

Ne svidja mi se ovo forsiranje 4G pa 5G. Kod sebe na telefonu sam drzao iskljucen 4G dok nisam provalio da su unistili 3G signal zarad 4G, odnosno smanjili kapacitet na 3G stanicama i ubacili 4G. 

A 4G trosi vise baterije i koristi pakete veceg kapaciteta kod koji se praznina popunjava, tj vise "interneta" se trosi. Za 5G, videcemo kako ce realizovati, upoznat sam sa konceptom i idejom, ali nisam dalje od toga gledao. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako ti radi internet? Ne mora da znaci da je njihova aplikacija dobra. Ja koristim speedtest kao neki reper gde gledam i poredim brzinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinezima I VIPu ne dam više ni dinara. Kinezima jer mi ih je pun kufer iz milion razloga a koristio sam huawei godinama u nazad. Mada samo Huawei I priznajem, ovi ostali tipa Paomi, OPPO...su vazda nešto nedorečeni I softverski i hardverski i nikako da ispeglaju celu tu priču, vazda neki bagovi.
VIP sam imao 4 ugovora, ostao još jedan I taj ću da raskinem jer imaju neki bol u k...u i počeli su da glume neko ludilo bez pokrića
Odem da uzmem ćerki telefon na ugovor, izaberem tarifu i telefon na koju ne ide učešće , uzmu mi ličnu kartu i ukucaj broj u sistem i odjednom kao mora da doplatim 35000 dinara. Telefon je iPhone SE. Reko, za te pare ću da kupim u radnji i neći iz principa da im doplatim.
Pitam zašto, kad nema učešća, ne znaju i nemogu da mi objasne al tako piše u sistemu. Okrenem korisnički servis na licu mesta, kažu kako mi je verovatno u kreditnom birou odbijeno. Kažem nije, nisu ni proveravali I kreditno sam sposoban i do skoro sam imao 4 broja, nikad me nisu odbili. Plus za 10 godina u VIPu nikad nisam račun jedan zakasnio plus računi od 50-100€ mesečno. Tuc muc, ovo ono, ne mogu da mi daju racionalni odgovor. OK. Zahvalim se, pređem u lokal pored, telenor, izaberem isti telefon, dobijem popust na tarifu, godinu dana neograničen net plus 3 aplikacije po 10gb i popust na bilo koji sledeći uređaj 25% I sve to bez učešća.
Izašlo me mesečno sličan paket kao u VIPu za iste novce.
Inače kad sam u VIPu pitao dal tarifa NeoNeo ima zagarantovano protok od 10mbps ili DO 10mbps, odgovor je Dao 10, dakle može biti i 2mbps plus neka ograničenja oko theteringa odnosno deljenja neta sa drugim uređajima.
Inače, pošto je, verovali ili ne nestašica iPhone modela, jer nema se para u Srbiji, u VIPu nisu mogli da provere gde imaju raspoloživog aparata i u kojoj boji, pa su na moju molbu jedva našli jedan u Pančevu.
U Telenor u sam zamolio korisnički servis da mi provere stanje iPhone SE u crvenoj boji, nakon 10 minuta sam dobio sve poslovnice gde ima, rezervisali mi, otišao, preuzeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene obrnuto,isto prošao kod Telenora,pa prešao kod VIP...
Moj iPhone SE je crn, stigao sa danom zakašnjenja pa sam dobio 10% popusta za sve račune za taj mesec
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jednog iskustva sa VIPom danas

Sad sam bio u VIP poslovnici sa namerom da raskinem jedan od dva ugovora. Taj ugovor ističe u maju mesecu, 1500din je pretplata.
Ljubazna devojka mi je prvo sračunala neku ludačku cifru, pa je na moje insistiranje uvidela da je pogrešila, kao program mi je sračunao I ratu za telefon koji je otplaćen. Zatim je pokušala ponovo da mi obračuna al nešto nije kako treba. Zatim je zvala neku njihovu podršku, pa ni oni nisu uspeli, nešto im nelogično i na kraju me poslali kući nakon 20 minuta čekanja , zvaće me neko u toku dana da mi javi koliko košta tih 5 meseci prevremene otplate!
Pitali su me zašto raskidam ugovor, rekoh "upravo ste videli na delu"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i sam obracunati. Ako si uzeo telefon kod njih isplacujes punu cenu telefona na dan kad si sklopio ugovor umanjenu za rate telefona koju si otplatio (i to za period koji je preostao do isteka ugovora). Za pretplatu ne moras nista da placas jer po ovom poslednjem zakonu mozes raskinuti ugovornu obavezu bilo kad a operater ne sme da ti naplati pretplatu unapred do isteka ugovora. 

Tako da mogu da se uhvate samo za punu cenu telefona jer si njega dobio sa popustom jer koristis njihove usluge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic
Telefon sam otplatio u prvih 12 meseci, ali su u prvoj računici i njega uredno obračunali, u stvari sistem je obračunao, tek kad sam insistirao da pogledaju bolje, onda je nastao haos. Realno imam samo 5 meseci X 1500 dinara koliko košta mesečni paket. Ali sistem im tu nešto baguje.
Čak u jednom momentu je izbacio I sumu NULA, što je dodatno zbunilo one iz podrške. I eto tako, sad sedim i čekam .
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovde:

https://www.biznet.rs/blog/kako-raskinuti-ugovor-sa-telekomunikacionim-operaterom/

 

Quote

Koji je uslov da se raskine ugovor?

Uslov ne postoji, korisnik može u bilo kom trenutku, shodno svojoj odluci da zahteva raskid ugovora i to posetom najbliže poslovnice, slanjem zahteva elektronskim putem ili slanjem zahteva preporučenom poštom.

Ukoliko ste prilikom sklapanja ugovora uzeli neki od uređaja po povlašćenoj ceni (popularno telefon za 1 rsd) potrebno je da operateru platite cenu tog telefona koji će Vam poslati kao predračun, nakon čega ćete nesmetano nastaviti proceduru raskida ugovora.

Ukoliko ste recimo dobili 50% popusta na iznos mesečne pretplate, u tom slučaju je potrebno samo da platite razliku do pune cene paketa, kako bi Vas oslobodili ugovorne obaveze.

 

Kao sto sam i napisao gore. Ako je na dan sklapanja ugovora telefon kostao u njihovoj prodavnici 100000 dinara, a ti si uz paket uzeo telefon za 30000 dinara na rate, razliku doplacujes i nesmetano raskidas ugovor. I naravno pretplatu za taj mesec posto VIP obracunava po celom mesecu, kao i Telenor. Samo Telekom racuna na osnovu dana u mesecu pa skalira racun.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sve jasno. Telefon sam otplatio u prvih 12 meseci I od tad plaćam samo pretplatu. Nikakve bonuse, popuste i ostalo nemam.
Uz taj paket od 1500 dinara, telefon je bio 12000 din, ukupno prvih godinu dana pretplata je bila 1500+1000 rata, a posle godinu dana samo pretplata 1500din.
Uostalom jedva čekam da me nazovu i da mi saopšte verovatno nešto u smislu "niste videli ono što piše sitnim slovima" .

Evo, prođe već sat vremena i ne zovu, kao što sam i očekivao. Al neću biti lenj da ako ne pozovu u toku dana, odem ponovo u poslovnicu da ispitam sitaciju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas da doplatis razliku za telefon, tj nisi otplatio ceo telefon vec samo cenu telefona sa popustom. Telefon u potpunosti isplacujes kad ispunis svih 24 meseca ugovora. 

Sad ti ostaje razliku do pune cene telefona da doplatis. I mislim da ti se ne isplati jer tebi je ostalo jos 5 meseci po 1500 sto je 7500 dinara, a taj telefon za 12000 uz paket od 1500 je sigurno bio oko 35-40000 dinara u njihovoj prodavnici bez ugovorne obaveze. Tako da ces imati da isplatis 23-28000 dinara (ovo sve napamet racunam i pisem).

 

Bolja opcija je isplati svih tih 5 meseci sad odjednom i trazi raskid. Isplatio si sve rate, ispostovao ugovor i trazi raskid.

 

Ne znam ni da li ce te zvati. Jedino ti da zoves call centar i da ih pitas koje su ti opcije. Neazurni su. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo svežeg nastavka, dobio sam obaveštenje SMS da sam dužan 5520 dinara da nadoknadim pri raskidu ugovora. OK. Pozvao sam kol centar da mi samo kažu šta je tih 5520 dinara?
I naravno, ljubazna devojka nije znala odgovor, već da su to neki penali i da su oni meni izašli u susret i dali popust i izaći će me manje nego da platim sve pretplate do kraja!
OK. Pošto treba nešto da platim, a ne znam tačno šta, ljubazno sam zamolio da mi daju specifikaciji šta plaćam.
10min konsultacije sa tamo nekim, javiće mi kad joj objasne šta I kako, lično će me ona zvati.

BTW, možda je razlika za cenu aparata, nije ni bitno, platiću, al hoću da znam šta.
Inače, aparat je uz paket koštao 12000 dinara na 12 rata, pretplata je 1500 dinara mesečno sa aparatom, bez aparata je 1000din.
Moguće je da je tih 5520 dinara penal za sam apart, dakle aparat bi izašao oko 18000 dinara. Verovatno mi preostale mesečne pretplate ne računaju već samo naknadu za telefon, što je ok.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne plaćaj dok ne vidiš specifikaciju,penale ne smeju da ti naplate!
Možeš da se konsultuješ sa "efektivom" na Facebooku ili njihovom sajtu....
http://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/obmane-mobilnih-operatera/

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aleksandra01 Aj malo jasnije...

Misliš potpišeš ugovor za jednu tarifu i uzmeš uređaj uz tu tarifu, a karticu vezanu za tarifu koristiš u drugom uređaju, ne u ovom što si uzela uz tarifu?

 

Kod svakog operatera možeš uzeti bilo koji uređaj za keš bez ugovorne obaveze. Samo, što bi to radila? Skuplji su nego bilo koja radnja

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je rekla da ugovoreni broj prebaci drugom, a broj može karticom da ubacuje u aparat koji želi,to je uvek moglo

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...