neshaoct 9592 Posted October 13, 2022 23 minutes ago, Ivan said: Pricam o generalnom trendu da se raskupusa pola auta i potrosi vreme, a da ono sto itekako moze da olaksa i brzo uputi na problem - i ne uzima se u razmatranje uopste. Ovo što sam mu napisao (za otkačivanje protokomera) ne spada u kupusanje bilo koje vrste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted October 13, 2022 Ama, nisam ni mislio na to . Nego na skidanje i ciscenje EGR, pa izbacuje gresku, pa blokiranje EGR, pa izbacuje gresku, pa skidanje dzeka EGR pa opet izbacuje gresku i ne vuce i dalje. Btw, na JTD, za razliku od MultiJet, ne izbacuje gresku na tabli kada se EGR blokira i nema problema sa elektricnim delom. Ali je pise u logu gresaka (sto takodje moze da se vidi dijagnostikom). Zatvaranjem EGR samo si u plusu, ali generalno, vecina ce pre da istrkelja pola auta (i opet mozda da ne otkloni uzrok), nego da im padne na pamet da ocitaju sta je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosmalobabic0703 0 Posted October 13, 2022 (edited) 55 minutes ago, Ivan said: Btw, na JTD, za razliku od MultiJet, ne izbacuje gresku na tabli kada se EGR blokira i nema problema sa elektricnim delom. Ali je pise u logu gresaka (sto takodje moze da se vidi dijagnostikom). meni izbacuje gresku na JTD 85kw zna li neko kako da se izbrise ta gresk? Edited October 13, 2022 by milosmalobabic0703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted October 13, 2022 (edited) Dijagnostika - "narodni" MES+ELM327, fabricki Examiner... Ako pricamo samo o brisanju greske. A da se ne bi opet pojavila i da bi auto isao kako treba - potrebno je prvo ocitati i dijagnostikovati sta je tacno problem i otkloniti uzrok. Moze da bude svasta, sa ovim simptomima - zato i drugarski sugerisem da je najbrze videti sta kaze dijagnostika. Edited October 13, 2022 by Ivan 1 milosmalobabic0703 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites