Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

Pozdrav ljudi!

Evo da javim da sam resio problem!!!

Ipak je bilo do mape ili nije od njega ili je takva serija bila te 2002 god.Ubacio sam istu kao sto pise u fesu broj software i hardware i nije opet hteo ali sam iscitao iz drugog stila iako software nije bio isti a hardware isti i to je to(dobitna kombinacija).Hvala na svemu evo ako nesta zatreba sad i ja znam nesta pa tu sam.Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, bas mi drago da si uspeo napokon da resis problem. Jesi sam radio iscitavanje i upisivanje ili ti je neko odradio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam odradio nista komplikovano par minuta posla!E sad mapu napraviti e tu vec treba strucno lice gledao sam i uporedjivao ali fali mi shkolica :) jbg bezao sam sa casova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima.Dobro je sad nema tih zajebancija u malim obrtajima inace on je vuko i pre, samo to je bilo problem iz nize u vise obrtaje!!! Sad sam to resio ali sad me kompka kako ga tunirati :smoke: !!!Skinuo sam winols i uporedjujem mape da vidim sta menjaju i kako vec to ide, skinuo i sa youtuba klipove objasnjenja kako se radi sa winols-om, ali jos  uvek ga nemogu prokljuviti.Svaki stilo 1.9jtd 85kw  ima razlicitu mapu a sto? to mi nije jasno kad su sve to isti motori?

Evo ako neko ima stila sa ovom oznakom na kompjuteru hw 0281010337 i sw 1039s00323 mogo bi da mi pomogne da vidi koju mapu odnosno sw za taj hw posto sam ja stavio od sasvim drugacijeg stila i ne znam kako bi isao sa orginal svojom jer kod mene je bila sw 1037363820 sto se ne poklapa sa oznakom na samom komjuteru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa otkako sam preventive radi cistio egr i map senzor od tad slabije ide pre je na nizim obrtajima vuko extra sad se muci i negde izmedju 2000 i 3000 obrtaja neki put povuce dobro neki put kao da secka i muci se,a kad ga razvucem preko 3000 ide dobro.Pa kako da ispitam maf i map?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskopčaj protokomer, pa vidi kako ide sa njim isključenim. Ignoriši grešku (check engine) ako je uključi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam probao i nece da ide kad ga otkacim.

 

A dizne kako mogu da se ispitaju bez skidanja jer mi na odredjenom polozaju papucice gasa cekicaju a kad nagazim do kraja to prestane i da limoze nesto da zeza ona klapna na usisu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam probao i nece da ide kad ga otkacim.

 

Onda nije do protokomera, ispravan ti je.

 

 

A dizne kako mogu da se ispitaju bez skidanja jer mi na odredjenom polozaju papucice gasa cekicaju a kad nagazim do kraja to prestane i dali moze nesto da zeza ona klapna na usisu? 

 

Nikako. I kad se skine mora da ide na probni sto u Bosch servis.

Možeš samo da pogledaš korekcije koje ECU radi prilikom ubrizgavanja, pa ako neka od njih odskače i komp mora da koriguje ubrizgavanje, eto samo indicije...ali ne i dokaza da je loša.

Klapna nema šta sa tim problemom koji imaš.

 

EGR zatvoren pločicom ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da egr zatvoren plocicom,sve mi se cini od kako sam cistio egr i map da zeza,pre na pola papucice je ubrzavao sada moram skroz da je zalepim da bi ubrzao tj zalepio,moram ovih dana da ispratim vakume,i da ocistim geometriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne možeš da čistiš geometriju, misliš li da rasklopiš turbinu, šta?

A, zašto pločica ako si čistio EGR, tj. pretpostavljam da ti je radio ok...što si ga čistio uopšte ako si planirao ionako da staviš pločicu...i zašto pločica ako nisi imao nikakav problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si cistio MAP ili MAF, ako je ono na usisnoj grani maleno, to  je MAP,  i njega ako si sa necim cetkao ili pritiskao mogao si lako da ostetis, moguce da je on, geometriju ti ne bi preporucio da diras, cak i neki servisi su prestali to da rade posto je veoma ne zahvalno, to najbolje da odradis u nekom turbo servisu, ali mislim skoro da je neko sa foruma to radio bas u nekom turbo servisu i da mu odma posle toga riknula turbina, to samo govori to koliko moras biti oko toga strucan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da je skinem,pa egr kad sam skinuo mislim da nije bio u funkciji el deo je bio zardjao i pun rdje i cadji kao i meh deo pipak kad ga pritisnes zaglavi se zato sam sve to ocistio i zatvorio a i mislim da ne valja jer dijagnostika pokazuje da brljavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da je skinem...

 

Turbinu ne diraj.

...egr kad sam skinuo mislim da nije bio u funkciji...

 

Ali je auto išao kako treba i nije pravio nikakav problem dok nisi uzeo da čačkaš. Mislim da je to važniji pokazatelj njegove ispravnosti od tvog ''mislim da nije ispravan''... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cistio sam i maf i map i prao interkuler i egr i sva creva proverio i oprao i nove selne stavio i taloznik na kutiji filtera oprao i klapnu mislim da sam nesto oko map senzora zeznuo jer je bio zacementiran cackao sam ga i prao i mozda sam ga ostetio sa tim tj kolko sam video to je kao neka membrana mozda sam je ostetio.Imam elm327 i sa njim ocitam parametre al ne znam sta da gledam.Vozicu ga za vikend kod ici u dr.fiat da vidimo.
Da ali je dimio ko dizel lokomotiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je onda 100% u MAP-u, ne sme da se iscackava, ta "membrana" je neka diodica ili neki otpornik, nisam ni sam siguran sta tacno, ali ne bi trebalo da se uopste dira, da ne crkne ili promeni svojstva, vidi ako mozes od nekog da pozajmis samo da probas sa njegovim MAP-om, gotovo sam siguran da je tu tvoj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja bih reko jer sam ga cackao sa neko silo mozda sam ga zakacio malo.Nemam od koga da probam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map nikako ne bi smeo da cackas a pogotovo ne sa silom. Vrlo verovatno je da si ga dobrano ostetio. Probaj od nekoga da pozajmis, da probas kod sebe. Ja sam cistio moj samo sprejom prskajuci ga i izbegavajuci cak jaci tok vazduha da ne ostetim membranu a ti ga jos cacka silom. Negde na forunu sam procitao da su novi Map senzori Meat & Doria u stvari Bosh (on je proizvodjac) a dosta su jeftiniji od originalnih. Tako je bar za moj mjt a za jtd ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desava na Stilu JTD 115ks da negde izmedju 1800 i 2200 obrtaja "stucne" i posle toga nastavi normalno da ubrzava. Kao da proguta knedlu.  :)  Skoro sam menjao ono donje crevo interkulera (presekao ga glupi suspleh) pa da li je moguce da ga majstor nije lepo namestio ili je nesto drugo u pitanju? Ne mogu da se setim da li je problem bio pre promene creva. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam video u opisu kvara nisi napisao d ali ti izbacuje gresku? To sa map senzorom mislim da nije ali ipak proveri a nikako ga cistiti ni sprejom niti nista zavlaciti u njega samo polako cetkicom vrh ocistiti jer unutra njega su sitna vlakna koja trepere i tako daju kompjuteru signal da li imas dovoljno pritiska vazduha ja sam jedan tako cisteci sredio tako da sam ga otvorio da vidim sta ima unutra! i ne moze se popraviti jer se iskidaju ta sitna vlakna i ako on ne radi auto nece ni da upali!

A sto se tice egr ventila to sto si ga zatvorio je ok ali elektricni deo mora da radi tako da to proveri ako on glavi eto ti problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne izbacuje nikakvu gresku,kad sam ga skoro kacio na dijagnostiku bila je jedna greska za egr i obrisao sam je koliko sam video ne radi kako treba brljavi na vecem gasu na leru je 100% otvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne izbacuje nikakvu gresku,kad sam ga skoro kacio na dijagnostiku bila je jedna greska za egr i obrisao sam je koliko sam video ne radi kako treba brljavi na vecem gasu na leru je 100% otvoren.

Na leru ok tih 100% ali vidi da lizatvara u toku voznje ili prilikom davanja gasa treba da je 1%.Iako si ga zatvorio el.deo egr-a treba da radi.Map senzor mislim da nije jer bi prijavio gresku sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...