Kejd 1 Posted January 4, 2014 U glavnom, ali ne mora da znaci, je problem u EGR kada je povlacenje iz nizih obrtaja lose...pominjao sam nekoliko puta u nazad, ciscenjem EGR koji je ispravan se resava taj problem osim ako nije nesto drugo u pitanju, mada verujem da bi u tom slucaju izbacio gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 4, 2014 +1 za post iznad... Ali kao sto sam rekao,najbolje da proba prvo da ga zatvori skroz,posao od pola sata i odmah ce znati na cemu je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted January 4, 2014 Kod mene je crkao elektro deo EGR odnosno pipak koji iz njega izlazi i ulazi je poptuno zapekao nije bilo moguce ciscenje pa sam ga blokirao. Auto se preporodio prosto niam mogao da verujem kako linearno i elasticno povlaci u niskim obratajima. To mu je bar lako da proba da blokira. Provoza se i vidi dal je do njega ili ne i bar skine jednu stvaku u resavanju problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 4, 2014 Upravo to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 Pozz.Evo probao sam da snimim parametre pa ako moze nesta da se vidi i uporedi! http://www.youtube.com/watch?v=4ycX_Q6S_Ak&feature=youtu.be Ako se ne moze tako zakljuciti ja sam tu i za soluciju da neko ko zna pogleda preko teamviewera.Inace sa egr ventilom je sve isprobano cak i drugi sam kupio i ista situacija!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted January 4, 2014 Video je private... Prebaci na public da vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 probajte sad je valjda dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted January 4, 2014 Meni tu smrdi da nije pumpa visokog pritiska... Ovo kažeš iako: - auto ne prijavljuje bilo kakav problem sa pritiskom goriva- auto nema problem sa radom na punom opterećenju: 1.Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro. Pa moze da nema problema na punom oppterecenju a da trokira pumpa na manjem opterecenju... Nekoliko puta sam pricao sa boschistima i pumpu za CR dizele je dosts tesko ispitati, pojedini majstori kazu i da ne moze da se ispita dijagnostikom i na probnom stolu, nego mora da se rasturi da se svi ventili i delovi unutra prekontrolisu. Pumpe visokog pritiska kod cr-a su prostije nego kod pumpa dizna sistema, ali imaju opet svojih specificnosti... @Vaka75 Onaj video nista ne znaci onako ne moze se nista videti na onaj nacin, nista nam ne znaci ono sve stiklirano. ides redom, gledas stvari koje su povezae jedna sa drugom, ne zanima me napon na venilatoru ili napon akumulatora... Onda pravis snimak u voznji, u tim situacijama gde ti pravi probleme! znaci uradi ovako: stikliras obrtaje, trazeni pritisak nafte, mereni pritisak nafte i vozis u niske obrtaje gde po tebi nema snage... tako vozis nekoliko minuta, dajes pun gas oduzimas gledas istrazujes... a ne samo daj da stikliram sve. To ti nista ne znaci, ne resava i problem. Onda, stikliras parametre turbine, pa vozis ponovo pa vidis sta se desava. Pa parametri protokomera, pa vozis tu gde pravi probleme, pa gledas sta se desava. Pa zatvoris EGR pa vozis tako da vidis sta se desava. Pa otvoris EGR pa gledas sta se desava, pa otkacis protokomer pa gledas sta se desava pa zakacis protokomer...Ovo sto ti radis ne sluzi nicemu, samo trosis naftu i vreme. znaci samo po nekoliko povezanih parametara, i obavezno voznja u tim uslovima gde auto pravi problem... Da nije tvoj stilo 59kw 80 konja? Vidim da ne pokazuje korekcije na diznama? Kod tog modela je tako koliko se secam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2014 Inace sa egr ventilom je sve isprobano cak i drugi sam kupio i ista situacija!!! Šta si ''drugi kupio'' kad je nov par stotina evra? Nisi valjda kupovao nov...Pusti to ako si probao sa nekim drugim polovnim koji isto može da bude u problemu.Ako hoćeš da rešiš problem treba da počneš da radiš ono što ti ljudi (koji kažu da su imali iste simptome) kažu da radiš. Kad su već oni tako rešili problem, probaj i ti.Nema koristi ako ti oni kažu da su imali takav problem, da su ga rešili zatvaranjem EGR-a, a ti to rešenje odbaciš sa pričom probao sam ja drugi polovan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 Ok postujem ja svacije misljenje,medjutim za protokomer i za egr tvrdim da nisu a razlozi:1.Kupljen je sa zatvorenim egr-om2.Rasturio sam ga toliko je bio zapeko da sam ga cistio nedelju dana i to egr klinerom(mislim na mehanicki deo)elekktronski deo egr je bio ispravan3.Odneo ga kod strugara lepo obradio tako da je bio kao nov,medjutim kad sam ga vratio i stavio u otvorenom stanju poceo je da pravi probleme i to:Na nekih 1800 do 2000 obrtaja nije znao sta da radi da lida zatvori ili otvori tako da se auto ponasao kao da dajes i pustas gas(cimanje)sto me je navelo da uzmem drugi!!!4.Uzmem drugi polovan naravno ali simptomi isti sto me navelo da tumacim njegov rad kako radi i ustanovio da on posebno radi el deo posebno mehanicki e sad?Nisam uspeo da 100% utvrdim da liga vuce vakum motora ili ga guraju izduvni gasovi ali jedno je od ta dva sto se tice mehanickog dela!!!5.Dalji nastavak traganja i simptomi ukazuju da negde bezi vakum odnosno turbo pritisak i ide se dalje!!!6.Posle merenja kompresije ustanovljuje se da na 1 i 3 cilindru kompresija nije dobra i onda razmisljanje sta sad da lidrugi polovan motor ili ovaj praviti?7.Posto ne trosi ulje neduva uz konsultaciju automehanicara skida se motor i glava i sve na proveru ali pravi se samo ako je glava u pitanju sto je i tako ispalo8.Rasturili motor i u takvom je stanju da su se krstili majstori da je nesta tako moguce posle 300 000km ciilindri i klipovi su kao da je juce izasao iz fabrike i da su isli protiv nihovih uverenja da nediram ni karike posto su bukvalno u fabrickom stanju!!!9.Glava je poslata u servis i sve komplet uradjena.10.Posle sakupljanja motora kompresija odlicna nema vise tog cimanja i zbunjivanja egr-a ali ta tromost sto ja kazem ili ne znam kako da opisem ostaje na svo razocarenje.11.Posle toliko truda i bacenih para dzepovi se opraznili a problem i dalje stoji i zato sam se obratio vama ako moze nekako da ustanovimo problem, ako ne, nista, potrudili smo se, svima hvala sto ste mi izasli u susret, meni je bilo bitno samo da utvrdim sa vama na koju stranu, da lisistem za gorivo ili sam komp to je jedino sto nisam zamenio!!!12.NAPOMENA:Jos jednom opis kvaraAko se auto vozi zustrije sto mislim u prvoj pa menjati na 2000 ili vise obrtaja u drugu i tako dalje u sve brzine auto leti,medjutim ako se vozi penzionerski ili ides polako u trecoj i kad natisnes papucicu gasa auto bukvalno ostane da stoji jedva da pocne ubrzavati uz dugo cekanje i to je jedan kvar a drugi je to lupanje dizni dok je ladan,doduse cuju se i kad je na radnij temperaturi ali zanemarljivo.Jos jednom hvala vam na trudu ja sam prezdovoljan saradnjom e sad kad dodjem do malo vise para oteracu ga u servis ako ga neresim u medjuvremenu pa cu javiti u svakom slucaju kad bude popravljen mozda nekom drugom nekad zatreba pa da se zna.pozdrav i nemucite se vise evo i ja dizem ruke vise mi je glupo da vas maltretiram svakakvim glupostima.Sve najlepse pa se cujemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 4, 2014 Jeli,pre nego sto si cistio egr,jesi li imao problema ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted January 4, 2014 Ipak se ti vrati na razvodnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 Imao sam naravno da je bilo dobro nista nebih dirao!!!Upravu si kupicu si biciklu i nema glavobolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 4, 2014 Ma mors da ima resenja... Vakum creva,negde je neko busno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted January 4, 2014 Samo sa nekim dobrim katancem da te ne boli glava Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 Ha ha ma niko nije hteo ovu ficu da mi ukrade a za biciklu bi mi bio zao obavezno katanac Ma mors da ima resenja...Vakum creva,negde je neko busno?Ma druze sve je moguce ali i ta sam crevca menjao za probu i nije ni do njih cak i racvu na vakumu sam prosirio ali nije ni cakum ni pakum ni vakum Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2014 Ok postujem ja svacije misljenje,medjutim za protokomer i za egr tvrdim da nisu a razlozi:1.Kupljen je sa zatvorenim egr-om2.Rasturio sam ga toliko je bio zapeko da sam ga cistio nedelju dana i to egr klinerom(mislim na mehanicki deo)elekktronski deo egr je bio ispravan Što onda uopšte i pitaš ako nećeš da uradiš što ti se kaže? Kada kažeš da je ''kupljen sa zatvorenim EGR-om'', misliš li na to da je bio fizički zatvoren, da je bila stavljena metalna pločica, misliš li na ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/ Čitaj preko 200 odgovora napisanih na temi na kojoj smo (pre nego što si ti napisao bilo šta) i videćeš šta su ljudi pominjali kao problem i kako su ih rešavali. Zatvori taj EGR, stavi pločicu kao što je navedeno u toj temi.Kačio si podatke sa protokomera gde se vidi oooogroma razlika između tražene i izmerene količine vazduha, a ti i dalje tvrdoglavo odbacuješ protokomer kao deo problema, iako očigledno ne meri šta treba i kako treba. To što si stavljao drugi polovan ne znači ništa. Znam drugara kome je tek treći polovan radio kako treba... Generalno (to ćeš videti čitajući temu na kojoj smo od početka, i onu oko EGR-a) da prve stvari koje se proveravaju kada je auto lenj na niskim obrtajima je protokomer i EGR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nine84 1 Posted January 4, 2014 Ja bi raskacio protokomer i naravno vakum creva da se provere, mogu da uzrokuju zakasnelo ukljucivanje turbine i tromost, na ovom snimku se jos vidi da je egr otvoren 1%, kod mene je 1% jedino dok dodajem gas u leru je izmedju 30/40% kad je motor hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 4, 2014 (edited) Nerazumemo se polako....Nisam ovde da zajebavam nekog nego sa zatvorenim egr vozim ga 2 godine sad sam ga otvorio da bi video da lice bolje raditi a sto se tice protokomera imam glanc nov samo probano malo sa njim i vracen u kutiji,pa proban sa stila koji dobro ide i pokazuje dobre parametre pa burazer ima opel corsu cdti i na njoj je isti hvata se i sa njim isto?Ja bi raskacio protokomer i naravno vakum creva da se provere, mogu da uzrokuju zakasnelo ukljucivanje turbine i tromost, na ovom snimku se jos vidi da je egr otvoren 1%, kod mene je 1% jedino dok dodajem gas u leru je izmedju 30/40% kad je motor hladanUzmi upali auto i gledaj kako se ponasa egr ali nediraj gas!Neko vreme drzi tih 30/40 i posle sam zatvori mislim na taj 1% Edited January 4, 2014 by vaka75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted January 4, 2014 @vaka75 Od kad je poceo da ti se javlja problem? od kad si kupio auto ili kod tebe?Sta se desilo sa potrosnjom od kad je poceo da ti se javlja problem?kolika ti je potrosnja? Cekicanje dizni ti ukazuje na to da imas problem sa uzbrizgavanjem! Svi problemi koji tu mogu da se dese su: pumpa niskog pritiska u rezervoaru, pumpa visokog pritiska, regulator pritiska goriva na pumpi visokog pritiska, i dizne... Da bi se videlo sta je, prvo skidas dizne, nosis kod boschiste, na ispitivanje, ako su sve 4 dobre ides dalje. Mozes takodje u radu da skidas kontakt sa po jedne dizne, da vidis kako radi na 3 klipa, kad upali on radi i na 2 klipa....skidanjem po jedne dizne mozes da cujes da li se cekicanje dizni smanjilo...Ako su dizne OK, proveris pumpu u rezervoaru, da vidis sa njom sta se desava... Onda na scenu stupa regulator pritiska goriva i pumpa visokog pritiska... skidaju se i nose kod boschiste, da se vidi kako rade... nesto od toga svega mora da pravi problem. p.s. Daj nam snimak ubrzanja da vidimo sta podrazumevas sa tim LENJ auto... kazes ostrija voznja preko 2000 rpm, pa ja u normalnoj voznji saltam na 2500 rpm.Ne znam sta ti je penzionerska voznja, da ga saltas na 1200 rpm, kao gradski autobus? nemoj se zavaravati, jtd povlaci na 2000 rpm, mozda malo gore dole koliko ja znam ispod je turbo rupa, ne mozes ga ubaciti na 1200 rpm u 4 briznu i stisnuti pun gas i misliti da ce auto krenuti da ubrzava... ja sve imam neki utisak da ti je auto od 80 konja, tj da ti je najslabija verzija jtd-a i da zato imas osecaj da slabo ide... Imao sam prilke da ga vozim... Lancia lybra karavan 115 konja ide daleko bolje od stila 3 vrata 80 konja... Oba auta su potpuno ispravna... Ja mislim da je cela problematika kod tebe to sto ti brljavi ubrizgavanje, i zbog toga je auto malo lenjiji, a to je i normalno kada se desava neki takav problem, jer naliva obicno previse goriva... Dimi li ti auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2822 Posted January 4, 2014 (edited) Pa nije baš da ima turbo rupu. Negde od 1700-1800 obrtaja baš fino vuče, a u nižim brzinama i sa nižih obrtaja. Takođe se i na ~1700 obrtaja kod mene čuje turbo kad nabije pritisak i odatle baš fino puni. Inače, ni meni, Ivanu ik i Vladi NS ne priakzuje korekcije na diznama, sva tri su 115ks. Počinjem da mislim da to znači da su korekcije 0. Edited January 4, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 5, 2014 Problem je od kad sam kupio auto i 85kw je 115 konja a tako kao sto ti kazes da ga saltas onda nemam ni ja nikakvih problema ali dok se ne ukljuci turbina jeste da nije isto ali probao sam ja i druge nema bas te razlike!Dizne imam kupio sam polovne 4 komada i menjao jednu po jednu tako da mi jedna nije bila dobra i to se oseti prilikom dodavanja naglog gasa cuje se sama dizna i to sam resio a sto se tice dima tu je problem ali ne u crnom dimu nesagorele nafte nego se oseca ljuti dim losa smesa ili lose paljenje! naravno prilikom naglog davanja gasa izbaci malo crnog dim ali nista strasno!Doduse sutra cu dati nekom auto da vozi a ja cu gledati spolja da vidim mozda i dimi al ja nisam primetio. Sto se tice pumpe u rezervaru licno sam se skoro uverio da shika goriva samo tako kad sam merio kompresiju zaboravio da izvadim rele da je ugasim tako da sam okupao celi auto iako sam ovu visokog pritiska bio raskacio i crevo iz nje pa u kantu! Pitacu jednog druga mislim da ce mi uciniti da mi da da probam senzor pritiska ili FRP Senzor a videcu da skinem ujedno i taj na samoj pumpi da vidim on bi kao trebalo da proverava i da kaze ako nema pritiska ali ko ce ga znati! Vdecu da telefonom i snimim sam rad auta u klipu kako biste culi a i u voznji da se vidi to sto se ja zalim.pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 5, 2014 A kad si menjao dizne, da li si unosio u ECU njihove karakteristike, ili ti kodove kako ljudi kazu, svaka dizna ima svoj kod u kom je zapisana njena karakteristika, tako da ako zamenis mesta diznama nece sve biti najbolje, isto tako i kad stavis druge, ne bitno nove ili polovne, stim sto uz nove dobijes karakteristike da ih upises, a polovne moras da nosis kod bosiste da bi ti saznao i zapisao karakteristike, isto tako ako si svoje povadio pa menjao i nisi bas 100% siguran gde je koja bila moras to da uradis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 5, 2014 Nisam unosio nista samo sam zamenio, mislim da to treba na novijim generacijama multijet ili ctdi, ili treba i kod mene? ali mislim ako treba da nece ni upaliti, ili se varam! ako ste sigurni da treba ali 100% sigurni onda je to problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 5, 2014 Kao sto je Kuvalja rekao,treba da se unose parametri...Upalice ali nece raditi kako treba niti ici kako treba. Probaj to da uradis ili ako ne znas,onda kod nekog bosiste Quote Share this post Link to post Share on other sites