endbringer 15 Posted December 23, 2013 Zimi je vazduh gušći, hladnije je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 23, 2013 Hvala na odg.!Moracu da zamenim. Interesantno kako povlaci sa nizih obrtaja kad ga otkacim,drugi auto! Da sakupim malo para,taman da preguram zimu dok moze ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 23, 2013 Kolega, ima temica o ciscenju doticnog Kako neki kazu, ne cisti se preventivno vec je to vise pokusaj reanimacije istog, pa ako uspe uspelo je Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 23, 2013 I to sto kazes. Nije tesko probati! Hvala kolega Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 23, 2013 Evo potrudio sam se ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 23, 2013 To majstore ! Ja taman trazio sad tu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 23, 2013 Pozz.Da se javim da kazem da nista nisam uradio i dalje nevalja i posle toliko truda i zajebancija ista situacija,kompresiju nisam jos proverio da lije sad bolja il je isto al auto opet trom u malim obrtajima.Samo da proverim kompresiju ovih dana i javicuKako bre?? Nesto te zeza oko turbine, ventila, senzora...Mora da moze dijagnostikom da se iscacka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted December 24, 2013 Nista mi vise nije jasno ako neko zna moze da pogleda parametre imam elm imam fes evo celi dan sam gledao ali nista nisam nasao samo sam naftu potrosio, jedina razlika koju sam uocio je ta oko protokomera u poredjenju sa drugim stilom i ima razlika u kolicini nafte u ubrizgavanju.Protokomer sam menjao ali nije do njega i sad ostaje ioli sam racunar nesta nije uredu ili pumpa goriva mada pokazuje u fes-u da trazi 300 bara toliko i daje e sad jedino u sta sumnjam je racunar i drugo nema sta da bude koliko se ja razumem ali ipak cu jos jednom proveriti kompresiju ovih dana za svaki slucaj ali motor smo videli i sigurno nije do njega e sad i glava sredjena i opet nije dobro i sad sta drugo moze da bude ja ne znam ako vi znate pomagajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 1, 2014 Pozdrav ljudi da liznate da lii kako mogu videti da limi nije cackana mapa na kompu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nine84 1 Posted January 1, 2014 to jedino moze da ti proveri neko ko se bavi cipovanjem, da iscita tvoju mapu i da uporedi s fabrickom mapom Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 1.Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro.2.Dok motor ne dostigne odredjenu temperaturu cuju se dizne kao kod starih dizelasa kao da je rano paljenje.3.Da nebi sad gubili vremena da mi kazete kako neki senzor ili dizne ili motor nevalja sve sam promenio cak i motor sam otvarao i u perfektnom je stanju!4.Jedino sta nisam promenio jeste senzor bregaste,senzor radilice,pumpu visokog pritiska goriva i racunar!To je otprilike to auto znaci ima los odaziv na gas i u poredjenju sa drugim kao da nema snagu!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted January 3, 2014 Da ti nije loše uzupčen auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 Nije evo pre 10-tak dana sam odradio servis i sve je u redu cak sam kao sto kazem otvarao i motor na dva ventila nije dobro drzao kompresiju tako da je uradjena i glava motora a i motor je tako napravljen da nemoze da se lose uzubi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 (edited) Evo parametri koji mi se neuklapaju sa drugim stilom.Slika 2 i 3 su iste samo je na jednoj dok je otvoren a drugoj zatvoren egr.Ne znam da li tako radi egr ali kod mene je neko vreme otvoren dok je na leru i posle sam zatvori. Edited January 3, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 3, 2014 On i treba da bude otvoren na leru a u voznji skoro skroz zatvoren. Mozda ti blokira pa ostaje otvoren u voznji, blokiraj ga pa probaj bez njega. Sto se razlikuje ovoliko trazena i izmerena masa zraka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 To so sam nasao na internetu je da je u jednim kompjuterima ubaceno mg/i a i jednim kg/h ili tako nesta uglavnom nije do protokomera isprobano i sa novim i sa stila u ispravnom stanju i isto a egr nije isprobano i kad se blokira!!!turbina isto promenjena nije ni do nje e sad ta kolicina goriva koliko sam video na drugog stila je ista 4.90 i ukupna kolicina i kolicina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 3, 2014 Moras da pitas nekoga ko se razume u to. Imali smo problem na jednom Bmw-u automatik-u, npr. on je dobijao 5mg/l a trebalo je maximalno do 4.8 i nije hteo da ide uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 Da li znate da limoze racunar sa druog stila isto 1.9jtd da se stavi da se proba ili ne moze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 3, 2014 Pa moze, ali mora da se ukodira sa tvojim bodiem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaka75 0 Posted January 3, 2014 (edited) ako se parkira bukvalno vrata uz vrata da lice moci proci varka imobilajzera Edited January 3, 2014 by vaka75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 3, 2014 Ne, posto su ti kodirani, kljuc, body i motorni komp, jedino da sve prebacis sa jednog na drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted January 3, 2014 (edited) Prvo oni paramtri protokomera ne smeju da budu onakvi... gotovo siguran sam u to... koje god da su jedinice u pitanju lako se preracuna, ako je sekund i sat u pitanju deli se ili mnozi sa 3600, takodje i sve druge jedinice... to se sve lako proracuna... Sledeca stvar je, da najverovatnije imas vise uzastopnih problema, koji se u isto vreme pojavljjuju... Npr lose dizne pumpa visokog pritiska i protokomer.... ti promenis dizne a ovo ostalo nastavlja da pravi problem... Tako da to moras da uzmes u obzir... kada se jedan parametar poremeti on remeti mnoge druge paramtre.... jel ti menja obrtaje u leru? npr jel drzi 820 ili 850 rpm lepo u +/-5 rpm ili ti variraju obrtaji? Da li je problem konstantan? Ili se desava i prestaje?koliko duge ti traji problem?Da li ti se gasio auto?Da li teze pali prilikom prvog paljenja? Onda dalje sa FESOM i ELMOM mozes da vidis dosta toga... Pogledaj korekcije na diznama na leru, kada je hladan pa kada je zagrejan, pa na konstantnim obrtajima tipa na 2000 rpm 3000 rpm... Pogledaj parametre protokomera u raznim rezimima?Jel ti varira pritisak nafte (fuel pressure) uporedjuj trazeni i mereni pritisak nafte! ne smeju da variju +/- 10 bara... Meni tu smrdi da nije pumpa visokog pritiska... Ima li dobrog Boschiste u tvom kraju? Pogledaj i prekontrolisi dizne i bosch pumpu na probnom stolu...Tesko da tako kompleksan problem mozes resiti u kucnoj reziji... mozda je potrebno vise delova zameniti odjednom da bi nestao problem... Postoji mali milion problemcica koji mogu dovesti do takvog rada... Ja mislim da je tebi propisala neka dizna i da ona cekica... A mozda i jos nesto dodatno pravi neki problem... Edited January 3, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 3, 2014 Meni tu smrdi da nije pumpa visokog pritiska... Ovo kažeš iako: - auto ne prijavljuje bilo kakav problem sa pritiskom goriva- auto nema problem sa radom na punom opterećenju: 1.Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted January 4, 2014 Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro. Bukvalno ovako se ponasao moj stilo kada je crkao EGR. Nema gresaka,nema dima, ato pali normalno , mirno radi ali u nizim trom strasno i tek preko 2.5 obrtaja povuce kao blesav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 4, 2014 Pa neka kolega proba da zatvori egr ventil pa neka vidi kako se ponasa onda na nizim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites