Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

Pozz.Da se javim da kazem da nista nisam uradio i dalje nevalja i posle toliko truda i zajebancija ista situacija,kompresiju nisam jos proverio da lije sad bolja il je isto al auto opet trom u malim obrtajima.Samo da proverim kompresiju ovih dana i javicu

Kako bre?? Nesto te zeza oko turbine, ventila, senzora...Mora da moze dijagnostikom da se iscacka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista mi vise nije jasno ako neko zna moze da pogleda parametre imam elm imam fes evo celi dan sam gledao ali nista nisam nasao samo sam naftu potrosio, jedina razlika koju sam uocio je ta oko protokomera u poredjenju sa drugim stilom i ima razlika u kolicini nafte u ubrizgavanju.Protokomer sam menjao ali nije do njega i sad ostaje ioli sam racunar nesta nije uredu ili pumpa goriva mada pokazuje u fes-u da trazi 300 bara toliko i daje e sad jedino u sta sumnjam je racunar i drugo nema sta da bude koliko se ja razumem ali ipak cu jos jednom proveriti kompresiju ovih dana za svaki slucaj ali motor smo videli i sigurno nije do njega e sad i glava sredjena i opet nije dobro i sad sta drugo moze da bude ja ne znam ako vi znate pomagajte

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jedino moze da ti proveri neko ko se bavi cipovanjem, da iscita tvoju mapu i da uporedi s fabrickom mapom

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro.

2.Dok motor ne dostigne odredjenu temperaturu cuju se dizne kao kod starih dizelasa kao da je rano paljenje.

3.Da nebi sad gubili vremena da mi kazete kako neki senzor ili dizne ili motor nevalja sve sam promenio cak i motor sam otvarao i u perfektnom je stanju!

4.Jedino sta nisam promenio jeste senzor bregaste,senzor radilice,pumpu visokog pritiska goriva i racunar!

To je otprilike to auto znaci ima los odaziv na gas i u poredjenju sa drugim kao da nema snagu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije evo pre 10-tak dana sam odradio servis i sve je u redu cak sam kao sto kazem otvarao i motor na dva ventila nije dobro drzao kompresiju tako da je uradjena i glava motora a i motor je tako napravljen da nemoze da se lose uzubi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo parametri koji mi se neuklapaju sa drugim stilom.

Slika 2 i 3 su iste samo je na jednoj dok je otvoren a drugoj zatvoren egr.

Ne znam da li tako radi egr ali kod mene je neko vreme otvoren dok je na leru i posle sam zatvori.

 

cxcb2600.jpg  cxcb2601.jpg  cxcb2602.jpg
Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

On i treba da bude otvoren na leru a u voznji skoro skroz zatvoren. Mozda ti blokira pa ostaje otvoren u voznji, blokiraj ga pa probaj bez njega.  Sto se razlikuje ovoliko trazena i izmerena masa zraka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To so sam nasao na internetu je da je u jednim kompjuterima ubaceno mg/i a i jednim kg/h ili tako nesta uglavnom nije do protokomera isprobano i sa novim i sa stila u ispravnom stanju i isto a egr nije isprobano i kad se blokira!!!

turbina isto promenjena nije ni do nje e sad ta kolicina goriva koliko sam video na drugog stila je ista 4.90 i ukupna kolicina i kolicina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da pitas nekoga ko se razume u to. Imali smo problem na jednom Bmw-u automatik-u, npr. on je dobijao 5mg/l a trebalo je maximalno do 4.8 i nije hteo da ide uopste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, posto su ti kodirani, kljuc, body i motorni komp, jedino da sve prebacis sa jednog na drugi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo oni paramtri protokomera ne smeju da budu onakvi... gotovo siguran sam u to... koje god da su jedinice u pitanju lako se preracuna, ako je sekund i sat u pitanju deli se ili mnozi sa 3600, takodje i sve druge jedinice... to se sve lako proracuna...

 

Sledeca stvar je, da najverovatnije imas vise uzastopnih problema, koji se u isto vreme pojavljjuju... Npr lose dizne pumpa visokog pritiska i protokomer.... ti promenis dizne a ovo ostalo nastavlja da pravi problem... Tako da to moras da uzmes u obzir...

 

kada se jedan parametar poremeti on remeti mnoge druge paramtre....

 

jel ti menja obrtaje u leru? npr jel drzi 820 ili 850 rpm lepo u +/-5 rpm ili ti variraju obrtaji?

 

Da li je problem konstantan? Ili se desava i prestaje?

koliko duge ti traji problem?

Da li ti se gasio auto?

Da li teze pali prilikom prvog paljenja?

 

Onda dalje sa FESOM i ELMOM mozes da vidis dosta toga... Pogledaj korekcije na diznama na leru, kada je hladan pa kada je zagrejan, pa na konstantnim obrtajima tipa na 2000 rpm 3000 rpm...

 

Pogledaj parametre protokomera u raznim rezimima?

Jel ti varira pritisak nafte (fuel pressure) uporedjuj trazeni i mereni pritisak nafte! ne smeju da variju +/- 10 bara...

 

Meni tu smrdi da nije pumpa visokog pritiska... Ima li dobrog Boschiste u tvom kraju? Pogledaj i prekontrolisi dizne i bosch pumpu na probnom stolu...

Tesko da tako kompleksan problem mozes resiti u kucnoj reziji... mozda je potrebno vise delova zameniti odjednom da bi nestao problem... 

 

Postoji mali milion problemcica koji mogu dovesti do takvog rada... Ja mislim da je tebi propisala neka dizna i da ona cekica... A mozda i jos nesto dodatno pravi neki problem...

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tu smrdi da nije pumpa visokog pritiska... 

 

Ovo kažeš iako:

 

- auto ne prijavljuje bilo kakav problem sa pritiskom goriva

- auto nema problem sa radom na punom opterećenju:

 

 

1.Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto neprijavljuje nikakve greske ali u poredjenju sa drugim stilima koje sam probao veoma je trom u malim obtajima dok posle u vecim povuce i ide dobro.

 

Bukvalno ovako se ponasao moj stilo kada je crkao EGR. Nema gresaka,nema dima, ato pali normalno , mirno radi ali u nizim trom strasno i tek preko 2.5 obrtaja povuce kao blesav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neka kolega proba da zatvori egr ventil pa neka vidi kako se ponasa onda na nizim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...