Kristian 0 Posted May 11, 2018 problem rijesen, zamjenjen map senzor novim Bosch,cijena oko 65 eura, sad auto otkida kako vuce iako je protokomjer raskacen Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted July 8, 2018 Pozdrav, Imam Stilo MW 2005 godište, 88 kw, MJTD. Par zapažanja i pitanja pa ako moze neka pomoć: - na malim obrtajima (npr. druga brzina, bez gasa), kad dam pun gas auto mili do 1600-1800 rpm, nakon toga lepi za sedište (kad se naravno upali turbina). Da li je ovakvo ponašanje na malim obrtajima normalno? - primetio sam da auto nije isti leti i zimi sto se tiče ubrzanja, tj. da je na nižim temperaturama auto mnogo življi. Znam da dizel ne voli toplo ali pad u performansama nije zanemarljiv. Da li je i ovo normalno? Da napomenem da sam za 6 godina koliko je auto kod mene promenio protokomer jer nije hteo da vuče preko 3300 obrtaja. EGR mi nije zatvoren i čistim ga povrmene, ne redovo na svakom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 8, 2018 Turbina uvek radi. Taj motor bi trebalo da vuče odlično na nižim obrtajima, ne da bude mrtav pa da lepi. Ukazuje na problem, oko creva, interkulera, turbine. Možda varijabla ne radi dobro, mozda negde imaš pukotinu. Zatim, zimi i leti ne bi trebalo primetno različito da radi. Definitivno kandidat da ga pregleda neki majstor koji se bolje razume od mesta gde ga sad održavaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted July 8, 2018 Sad ga odrzavam kod Gorana, oni ljudi kazu da auto ide normalno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 8, 2018 Ma de normalno, vidis i sam da nije. On je bas i poznat po tome da vuce lepo iz niskih obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 8, 2018 Probaj drugi takav isti, verovatno ima na forumu i razreši dilemu da li imaš prevelika očekivanja. Čisto sumnjam da ti to Goran ne bi rešio ako si mu skrenuo pažnju. Uradi remap ako je kandidat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted July 8, 2018 Hvala Sad videh da pominjes remap. Auto sam cipovao u Pro tuningu pravo zbog slabog povlačenja iz malih obrtaja. Ali nisam video neki extremno veliki boljitak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 8, 2018 Vrati na fabričku mapu, reši problem, pa onda remapiraj. U principu svi JTD su manje više odlični na nižim obrtajima kad su ispravni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted July 8, 2018 Ok.... samo jos jednom auto mi je MJTD. Vozio sam kolegin 115hp JTD, i totalno drugacije vuce, tj. vuce stalno... A iskreno ne bih da kod Gorana zvucim ko onaj lik iz Majstorske radionice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2018 Nezgodno je ovako preko Foruma jer je potpuno subjektivna ocena da li vuče kako treba do 2.000 obrtaja, ili ne. Mora da se proba. Npr. ovo: 2 hours ago, batana said: - na malim obrtajima (npr. druga brzina, bez gasa), kad dam pun gas auto mili do 1600-1800 rpm, nakon toga lepi za sedište (kad se naravno upali turbina). ...je po meni skroz ok. Patos gas ionako nema šta da traži na 1.200 ili 1.300 ili 1.400 obrtaja...a, morao si tu negde da daš patos gas kad već kažeš da ''mili'' do 1.600 obrtaja. Plus što je ovo ''mili'' subjektivna ocena...možda je samo u tome problem (nerealno očekivanje da treba da povuče sa 1.200 ili 1.300 obrtaja), naročito što su ljudi iz servisa probali auto i rekli da po njima ide ok. Pogledaj ovde zašto ne treba da potapaš gas, tj. lupiš ga do patosa na tako malim obrtajima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67390-mali-leksikon-automobilskih-pojmova/&do=findComment&comment=1437973 2 hours ago, batana said: primetio sam da auto nije isti leti i zimi sto se tiče ubrzanja, tj. da je na nižim temperaturama auto mnogo življi. Da, kao svaki turbo motor. To je ok, oni vole hladniji vazduh. Ako protokomer ne radi kako treba, više se osete te razlike. Na bivšem Stilu koji mi je sa isključenim protokomerom godinama, jasno se oseti razlika u sred dana kada je u hladu 35 stepeni, i uveče. Isto kao što ne vole razređeniji vazduh, videćeš da ima manje snage. Eto, idi na Žabljak da vidiš kako slabije vuče nego po Beogradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 8, 2018 Pa kaze da je probao drugarov 115 i da dosta bolje vuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2018 Stilo JTD 115 i ima malo bolje ubrzanje od Stila MJet 120...npr. od 0-100 JTD će, kad dohvate stotku, biti jedno 10-15 metara ispred: Maksimalna snaga: 85 kW (115 KS) na 4.000 rpm Maksimalni obrtni moment: 255 Nm na 2.000 rpm Najveća brzina: 192 km/h Ubrzanje 0-100 km/h: 10.3 s Maksimalna snaga: 88 kW (120 KS) na 4.000 rpm Maksimalni obrtni moment: 280 Nm na 2.000 rpm Najveća brzina: 194 km/h Ubrzanje 0-100 km/h: 10.7 s https://www.cars-data.com/srb/fiat-stilo-1.9-jtd-115-active-specs/12659 https://www.cars-data.com/srb/fiat-stilo-1.9-multijet-120-active-specs/12681 Problem je što je njegov MJet 120 čipovan, pa tek onda ne bi trebalo da JTD ima ovu razliku, koja generalno postoji u korist JTD 115 kad se meri sa fabričkim MJet 120. Kada ga je neko čipovao, verovatno je pomerio krivu tako da kasnije dolazi do maksimalnog obrtnog momenta (ne više na 2.000 obrtaja nego kasnije, npr. na 2.400-2.500), tako da bih uradio ono što mu je i @nidza rekao...da vrati fabriku, uveri se da auto radi kako treba, pa onda nek' čipuje opet kako valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 8, 2018 Mozda su kod Gorana rekli da auto normalno vuce, a ono jos cipnut, pa jedva vuce nornalno. Istina za poredjenje JTD i MJET/MJTD, koliko god ovi drugi imaju vise snage na papiru, ovaj prvi naspram njih kida na ispod 2000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1980 0 Posted July 12, 2018 On 5/27/2016 at 9:24 PM, Mc Shok said: Iskreno prvi put vidim ovakav overboot listajuci na googl-u nigde nema ovakav kao moj sto je. a do njega dolaze samo dva placva creva iz turbine i jedno tanko koje ide na iberlauf. A sa druge strane dolazi samo napajanje struje nista vise. E kad govorimo o T racvi nju sam skidao i sve je cisto samo sto ova mala cevcica gde sam oznacio na slici gurao sam u nju zicu i ne prolazi unutar cevi a kad duvam jako malo ulazi vazduha u nju. A evo obiljezio sam na slici sve Bjelom linijom sam obiljezio creva koja dolaze na overboots ventil a zutom je obiljezena struja koja dolazi na overboots. I T racvu sam obiljezio koju sam danas skidao da pogledam. Hvala sto si odvojio vreme da mi pomognes Gdje se nalazi vakum rezervoar? Ja sam iskljucio protokomer zamenio over bust zamenio regulator pritiska goriva i auto mi je i dalje u sejf modu i nece da se isljuci ne vuce nikako narucito uz breg moram u prvoj da ga vozim sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksa98 1 Posted January 31, 2020 (edited) Zdravooo uzeo Sam stila 2004 God 5 vrata 19.jtd nije mu radio protokomer stavili smo ga I isao je kao lud, pukne mi crevo od turbine zamenili smo sve je okej, I onda ga vozim 150 I posle toga kad Sam usporio I sve ide kao prebijen ne znam sta da radim hvala vam Edited January 31, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 31, 2020 @Aleksa98 Kako mislis ne vuce? Ne ide iznad 3000 obrtaja, stuca, da li ima neku cudan zvuk? EGR ok / zaprljan/blokiran? Da li je kacena dijagnostika? Daj malo vise informacija, ne radi mi kristalna kugla dovoljno dobro, a baba gatara je offline.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted January 31, 2020 Opet neki falš vazduh oko turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 31, 2020 Mozda je ispalo crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted January 31, 2020 (edited) @Aleksa98 Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Sto kazu kolege, daj jos neku informaciju. Izbacuje li ikakve greske, da nisi probao kako ide ako se sada raskaci protokomer? Moguce da ga zeza i vakuum, moze da bude dosta stvari, tesko da se kaze nesto preciznije sa ovako malo informacija... Edited January 31, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosmalobabic0703 0 Posted October 12, 2022 (edited) Neće da vuče, sija crvena check engine lampica i neće preko jedno 3.450 obrtaja. Nije vukao uopste i desavalo se da pali i gasi check engine lampocu nakon nekog vremena. Skidao sam egr ventil i cisti, nije nista pomoglo. Blokirao sam egr ventil parcetom lima sa usisne strane, medjutim nema poboljsanja i ne gasi se lampica, otkacio sam dzek za egr ventil i nista nije bolje a desilo se 2 3 puta da je auto samo odjednom dobio snagu i isao je ko lud medjutim kada sam ga ugasio i opet upalio sve je bilo po starom. Edited October 12, 2022 by neshaoct spojeno / formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 12, 2022 @milosmalobabic0703 Nisi napisao koji Stilo dizel - 80/115/120/140/150 konja? Nešto ne verujem da je ovaj najslabiji, dok kod ostalih probaj šta se dešava kada mu isključiš protokomer. Svakako pročitaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Baci pogled i na ovu temu: - Fiat Stilo 1.9 JTD - kao da neće preko 3.000 obrtaja, trza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosmalobabic0703 0 Posted October 12, 2022 (edited) 115 konja je u pitanju Probacu sutra, prekosutra kad budem imao vremena Edited October 12, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted October 13, 2022 Sve "narodne" JTD metode ce se isprobati i potrositi silno vreme... Dok 2 min posla sa dijagnostikom i analiza sacuvanih ili trenutnih gresaka (uz analizu grafika parametara tokom voznje), vecini nije ni opcija . Ako vec tako nabadas, moze i "T" racva da bude zapusena, MAP senzor zamascen... Pisali smo vec, pa pogledaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 13, 2022 @Ivan Pa, čovek očigledno nema dijagnostiku. Da ima sigurno bi napisao šta mu je očitala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted October 13, 2022 (edited) Pa ima ko ima... Ako nije bilo pre 15 godina - bar je to danas bagatela i na svakom cosku... Svaki krsteni servis gde stalno odrzavas auto ce ti verovatno i gratis ocitati, "narodne" ELM verzije imamo i mi entuzijasti... Meni ni iz dzepa ni u dzep. Pricam o generalnom trendu da se raskupusa pola auta i potrosi vreme, a da ono sto itekako moze da olaksa i brzo uputi na problem - i ne uzima se u razmatranje uopste. Sto se mene tice, kao i uvek - sugestija nije nikakvo "pametovanje", nego najobicniji drugarski predlog nekoga ko je taj auto i motorizaciju slatko vozikao skoro punu deceniju . Edited October 13, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites