Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

problem rijesen, zamjenjen map senzor novim Bosch,cijena oko 65 eura, sad auto otkida kako vuce iako je protokomjer raskacen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Imam Stilo MW 2005 godište, 88 kw, MJTD.

Par zapažanja i pitanja pa ako moze neka pomoć:

- na malim obrtajima (npr. druga brzina, bez gasa), kad dam pun gas auto mili do 1600-1800 rpm, nakon toga lepi za sedište (kad se naravno upali turbina).

Da li je ovakvo ponašanje na malim obrtajima normalno?

- primetio sam da auto nije isti leti i zimi sto se tiče ubrzanja, tj. da je na nižim temperaturama auto mnogo življi.

Znam da dizel ne voli toplo ali pad u performansama nije zanemarljiv. Da li je i ovo normalno?

Da napomenem da sam za 6 godina koliko je auto kod mene promenio protokomer jer nije hteo da vuče preko 3300 obrtaja. EGR mi nije zatvoren i čistim ga povrmene, ne redovo na svakom servisu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina uvek radi.
Taj motor bi trebalo da vuče odlično na nižim obrtajima, ne da bude mrtav pa da lepi.
Ukazuje na problem, oko creva, interkulera, turbine. Možda varijabla ne radi dobro, mozda negde imaš pukotinu.

Zatim, zimi i leti ne bi trebalo primetno različito da radi.

Definitivno kandidat da ga pregleda neki majstor koji se bolje razume od mesta gde ga sad održavaš
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma de normalno, vidis i sam da nije. On je bas i poznat po tome da vuce lepo iz niskih obrtaja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj drugi takav isti, verovatno ima na forumu i razreši dilemu da li imaš prevelika očekivanja. Čisto sumnjam da ti to Goran ne bi rešio ako si mu skrenuo pažnju.

Uradi remap ako je kandidat.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala

Sad videh da pominjes remap. Auto sam cipovao u Pro tuningu pravo zbog slabog povlačenja iz malih obrtaja. Ali nisam video neki extremno veliki boljitak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrati na fabričku mapu, reši problem, pa onda remapiraj. U principu svi JTD su manje više odlični na nižim obrtajima kad su ispravni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.... samo jos jednom auto mi je MJTD. Vozio sam kolegin 115hp JTD, i totalno drugacije vuce, tj. vuce stalno...

A iskreno ne bih da kod Gorana zvucim ko onaj lik iz Majstorske radionice...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezgodno je ovako preko Foruma jer je potpuno subjektivna ocena da li vuče kako treba do 2.000 obrtaja, ili ne. Mora da se proba. Npr. ovo:

2 hours ago, batana said:

- na malim obrtajima (npr. druga brzina, bez gasa), kad dam pun gas auto mili do 1600-1800 rpm, nakon toga lepi za sedište (kad se naravno upali turbina).

...je po meni skroz ok.

Patos gas ionako nema šta da traži na 1.200 ili 1.300 ili 1.400 obrtaja...a, morao si tu negde da daš patos gas kad već kažeš da ''mili'' do 1.600 obrtaja. Plus što je ovo ''mili'' subjektivna ocena...možda je samo u tome problem (nerealno očekivanje da treba da povuče sa 1.200 ili 1.300 obrtaja), naročito što su ljudi iz servisa probali auto i rekli da po njima ide ok.

Pogledaj ovde zašto ne treba da potapaš gas, tj. lupiš ga do patosa na tako malim obrtajima:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67390-mali-leksikon-automobilskih-pojmova/&do=findComment&comment=1437973

2 hours ago, batana said:

primetio sam da auto nije isti leti i zimi sto se tiče ubrzanja, tj. da je na nižim temperaturama auto mnogo življi.

Da, kao svaki turbo motor. To je ok, oni vole hladniji vazduh. Ako protokomer ne radi kako treba, više se osete te razlike. Na bivšem Stilu koji mi je sa isključenim protokomerom godinama, jasno se oseti razlika u sred dana kada je u hladu 35 stepeni, i uveče.

Isto kao što ne vole razređeniji vazduh, videćeš da ima manje snage. Eto, idi na Žabljak da vidiš kako slabije vuče nego po Beogradu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo JTD 115 i ima malo bolje ubrzanje od Stila MJet 120...npr. od 0-100 JTD će, kad dohvate stotku, biti jedno 10-15 metara ispred:

 

Maksimalna snaga: 85 kW (115 KS) na 4.000 rpm
Maksimalni obrtni moment: 255 Nm na 2.000 rpm
Najveća brzina: 192 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 10.3 s

 

Maksimalna snaga: 88 kW (120 KS) na 4.000 rpm
Maksimalni obrtni moment: 280 Nm na 2.000 rpm
Najveća brzina: 194 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 10.7 s

 

https://www.cars-data.com/srb/fiat-stilo-1.9-jtd-115-active-specs/12659

https://www.cars-data.com/srb/fiat-stilo-1.9-multijet-120-active-specs/12681

 

Problem je što je njegov MJet 120 čipovan, pa tek onda ne bi trebalo da JTD ima ovu razliku, koja generalno postoji u korist JTD 115 kad se meri sa fabričkim MJet 120.

Kada ga je neko čipovao, verovatno je pomerio krivu tako da kasnije dolazi do maksimalnog obrtnog momenta (ne više na 2.000 obrtaja nego kasnije, npr. na 2.400-2.500), tako da bih uradio ono što mu je i @nidza rekao...da vrati fabriku, uveri se da auto radi kako treba, pa onda nek' čipuje opet kako valja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda su kod Gorana rekli da auto normalno vuce, a ono jos cipnut, pa jedva vuce nornalno.
Istina za poredjenje JTD i MJET/MJTD, koliko god ovi drugi imaju vise snage na papiru, ovaj prvi naspram njih kida na ispod 2000 obrtaja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/27/2016 at 9:24 PM, Mc Shok said:

 

Iskreno prvi put vidim ovakav overboot listajuci na googl-u nigde nema ovakav kao moj sto je. a do njega dolaze samo dva placva creva iz turbine i jedno tanko koje ide na iberlauf. A sa druge strane dolazi samo napajanje struje nista vise. E kad govorimo o T racvi nju sam skidao i sve je cisto samo sto ova mala cevcica gde sam oznacio na slici gurao sam u nju zicu i ne prolazi unutar cevi a kad duvam jako malo ulazi vazduha u nju.

 

T reducir 20-400x400-100x100.png


A evo obiljezio sam na slici sve Bjelom linijom sam obiljezio creva koja dolaze na overboots ventil a zutom je obiljezena struja koja dolazi na overboots. I T racvu sam obiljezio koju sam danas skidao da pogledam. Hvala sto si odvojio vreme da mi pomognes :)

 

WP_20160224_12_52_37_Pro.jpg

 

Gdje se nalazi vakum rezervoar?

 

Ja sam iskljucio protokomer zamenio over bust zamenio regulator pritiska goriva i auto mi je i dalje u sejf modu i nece da se isljuci ne vuce nikako narucito uz breg moram u prvoj da ga vozim sta da radim? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravooo uzeo Sam stila 2004 God 5 vrata 19.jtd  nije mu radio protokomer stavili smo ga I isao je kao lud, pukne mi crevo od turbine zamenili smo sve je okej, I onda ga vozim 150 I posle toga kad Sam usporio I sve ide kao prebijen ne znam sta da radim hvala vam

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aleksa98

Kako mislis ne vuce? Ne ide iznad 3000 obrtaja, stuca, da li ima neku cudan zvuk? 

EGR ok / zaprljan/blokiran? 

Da li je kacena dijagnostika? 

 

Daj malo vise informacija, ne radi mi kristalna kugla dovoljno dobro, a baba gatara je offline.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet neki falš vazduh oko turbine

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aleksa98

Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Sto kazu kolege, daj jos neku informaciju. Izbacuje li ikakve greske, da nisi probao kako ide ako se sada raskaci protokomer? Moguce da ga zeza i vakuum, moze da bude dosta stvari, tesko da se kaze nesto preciznije sa ovako malo informacija...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće da vuče, sija crvena check engine lampica i neće preko jedno 3.450 obrtaja.

Nije vukao uopste i desavalo se da pali i gasi  check engine lampocu nakon nekog vremena. Skidao sam egr ventil i cisti, nije nista pomoglo. Blokirao sam egr ventil parcetom lima sa usisne strane, medjutim nema poboljsanja i ne gasi se lampica, otkacio sam dzek za egr ventil i nista nije bolje a desilo se 2 3 puta da je auto samo odjednom dobio snagu i isao je ko lud medjutim kada sam ga ugasio i opet upalio sve je bilo po starom.

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milosmalobabic0703

 

Nisi napisao koji Stilo dizel - 80/115/120/140/150 konja?

Nešto ne verujem da je ovaj najslabiji, dok kod ostalih probaj šta se dešava kada mu isključiš protokomer. Svakako pročitaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 

Baci pogled i na ovu temu:

Fiat Stilo 1.9 JTD - kao da neće preko 3.000 obrtaja, trza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve "narodne" JTD metode ce se isprobati i potrositi silno vreme... Dok 2 min posla sa dijagnostikom i analiza sacuvanih ili trenutnih gresaka (uz analizu grafika parametara tokom voznje), vecini nije ni opcija :) . Ako vec tako nabadas, moze i "T" racva da bude zapusena, MAP senzor zamascen... Pisali smo vec, pa pogledaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima ko ima... Ako nije bilo pre 15 godina - bar je to danas bagatela i na svakom cosku...

Svaki krsteni servis gde stalno odrzavas auto ce ti verovatno i gratis ocitati, "narodne" ELM verzije imamo i mi entuzijasti...

Meni ni iz dzepa ni u dzep. Pricam o generalnom trendu da se raskupusa pola auta i potrosi vreme, a da ono sto itekako moze da olaksa i brzo uputi na problem - i ne uzima se u razmatranje uopste.

Sto se mene tice, kao i uvek - sugestija nije nikakvo "pametovanje", nego najobicniji drugarski predlog nekoga ko je taj auto i motorizaciju slatko vozikao skoro punu deceniju ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...