Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

Pozdrav Ljudi, ukratko..doslo mi je da uzmem cekic i da razbijem svog Stila.
Ako mi mozete ikako pomoci jer vise ne znam sta da radim.
Da pocnem: Stilo je 2004-to 59 kw karavan.
Auto kao da nema obrtni moment,stisnem gas do patosa u drugoj brzini na 1400 i do 3000 konstantno ravnomjerno ubrzava.Nisam nista umislio vec znam da nesto nije u redu, jer nekad ide kao metak a nekad evo ovako nece kile,stalno moram po gasu i to dubokom da bi isao,kad ga stisnem bude mi zao auta iza mene koliko se naguta dima.
EGR ventil sam zatvorio,MAP senzor sam kupio nov Bosch,MAF sam cistio i ne znam koliko puta,prvo ciscenje sam uradio sa karb klinerom pa tek posle procitao da je agresivan ali mi je mirnije radio auto posle cisenja i bolje je vukao sad evo opet nece iako sam ga cistio par puta sa kontakt klinerom posle.
Mozda je malo cudno ovo sto cu reci ali kada skinem MAP senzor i pusem ustima u rupu gde bude MAP na usisnoj grani i kad vratim MAP,skopcam i upalim auto je toliko osetljiv na gas da ne smem pribliziti nogu papucici i zvuk auta je nekako grublji kad stiscem gas nekako bas pravi osecaj a ide kao raketa. stisnem na 1400 a na 1500 tako jako povuce da zalepi za sic..E ta radost mi je zadnji put trajala par dana i opet isto,danas evo opet puhao u rupu i opet je bio osetljiviji gas.
Testirao sam i MAP i MAF sa unimerom iako je MAP nov.Postavicu i video snimke i slike testiranja. JA jos jedino sumnjam na overboots ventil jer jedino njega nisam dirao. A turbina mi kasni za par sekundi,npr stisnem gas do patosa u drugoj na 1500 i ona se tek ukljuci na 1800 a tako nebi trebalo trebalo bi da se pali na 1500 obrtaja 
DEFINITIVNO NESTO NIJE U REDU,ako mozete bilo sta da mi saverujete da uradim.


Evo snimak gde se vidi da auto sporo ubrzava tj nema ono odjednom da povuce,a mogu misliti koliko je dima bilo pozadi da napomenem da sam i katalizator izvadio i pred katalizator,valjda ako se to tako zove biiip li ga.


Ovo je stestiranje Protokomera


Ovo je testiranje MAP senzora. reaguje na gas ali mi na srednoj zici pokazuje 6V a negdje sam citao da treba biti 2.5V 

Evo ovde se pokazuje da je na srednjoj zici napon 6v a ne 2.5V Napon je 5V kako i treba
WP_20160526_17_39_10_Pro.jpgWP_20160526_17_29_15_Pro.jpg Molim za pomoc. HVALA VAM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da je overboost ventil,raskaci gumena crijeva sa njega,ali ne iskljucuj dzek.Ili negdje na dijagnostiku,bar to nije skupo danas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakači ga na dijagnostiku i vidi šta daje vezano za čitanje MAP-a. Ako su male vrednosti i konstantne onda je MAP (mada prikazuje grešku overboosta).

Druga stvar tebi nije varijabilna turbina pa vakuum se koristi za otvaranje baypass na turbini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prati vakuum creva. Možeš od pečurke turbine a možeš ili od vakum rezervaoara. Inače je smešten jako nezgodno kod intercoolera / ne pomaže skidanje šuspleha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

59kw nema interkuler, ali moguće da je ob ventil na istom mestu.

Da li ga 59kw uopšte ima s obzirom da ima wastegate? Nema varijabilnu turbinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima overboost - potvrđujem. Lično sam ga video kao grešku na dijagnostici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači dole levo pored hladnjaka / ispod kraka šasije. 

Taj wastegate / baypass upravlja vakumom preko overboost ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mc Shok

Nema potrebe da isto pitanje ponavljas na vise mesta, a nepotrebno otvorena nova tema ("Stilo nece da vuce") je spojena sa odgovarajucem postojecom temom, pa mozes da procitas dosadasnja iskustva.

Shvatam da je svakom svoj problem najveci, ali pogledaj i sa stanovista funkcionalnosti i preglednosti sta bi se desilo da je na stotine Stilista otvaralo nove teme sa istim problemom.

 

Kada se vec petlja oko usisa, uvek sam za to da se provere vakuum creva kao i plasticna T-racva koja zubom vremena i od toplote zna da se suzi/zacepi. O svemu je pisano, nista sto dobar majstor dijagnosticar ne moze da utvrdi za kratko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se za otvaranje nove teme i hvala na savjetima. Overboots sam nasao nalazi se ispod EGR ventila i MAP senzora. a sta da uradim kad raskacim creva s overboot ventila a da ne diram konektor? moze mi neko reci vidi li se na snimku MAF senzora dali radi dobro posto mi na leru stoji 2.1 a citao sam da treba biti od 0.4 do 0,8. ?

 

WP_20160526_16_11_12_Pro_(2).jpgWP_20160526_16_21_28_Pro_(2).jpgWP_20160526_16_20_17_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze mi neko objasniti sta je ovo. nalazi se izmedju motora i kutije filtera za vazduh u njega idu dva creva iz turbine i jedno tanko iz iberlaufa ima takodje i dzek od napajanja ? Slicno je overboots ventilu.

 

WP_20160527_18_26_36_Pro.jpgWP_20160527_18_26_53_Pro.jpg

Danas sam istekao konektor s MAF senzora i cini mi se da za nijansu ide bolje auto i da je osetljiviji gas. ali vise dimi bez konektora nego s akonektorom. Dim je CRNE moje i kada je ustekan i kada je istekan konektor? Moslite li da je do MAF senzora? unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Mc Shok said:

Izvinjavam se za otvaranje nove teme i hvala na savjetima. Overboots sam nasao nalazi se ispod EGR ventila i MAP senzora. a sta da uradim kad raskacim creva s overboot ventila a da ne diram konektor? moze mi neko reci vidi li se na snimku MAF senzora dali radi dobro posto mi na leru stoji 2.1 a citao sam da treba biti od 0.4 do 0,8. ?

 

WP_20160526_16_11_12_Pro_(2).jpgWP_20160526_16_21_28_Pro_(2).jpgWP_20160526_16_20_17_Pro.jpg

 

To nije overboost ventil vec sluzi za pustanje vakuma na klapnu kada se gasi auto.

 

43 minutes ago, Mc Shok said:

Moze mi neko objasniti sta je ovo. nalazi se izmedju motora i kutije filtera za vazduh u njega idu dva creva iz turbine i jedno tanko iz iberlaufa ima takodje i dzek od napajanja ? Slicno je overboots ventilu.

 

WP_20160527_18_26_36_Pro.jpgWP_20160527_18_26_53_Pro.jpg

Danas sam istekao konektor s MAF senzora i cini mi se da za nijansu ide bolje auto i da je osetljiviji gas. ali vise dimi bez konektora nego s akonektorom. Dim je CRNE moje i kada je ustekan i kada je istekan konektor? Moslite li da je do MAF senzora? unapred hvala

 

To ti je ventil za regulisanje rasterecenja turbine takozvani overboost o kome pricate celo vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, majkicbane said:

Nema ovo kod mene na 59kw, a nisa, video ni na 85kw

 

Slican je overboots ventilu mada je ventil ispod EGR ventila a ovo je ispod kutije filtera za vazduh samo na strani motora pricvrceno jednim sarafom za menjac,cisto da ne leta okolo. skidao sam ova plava creva s turbine i kad duvam u jedno od njih vazduh izlazi na drugu stranu i obrnuto. Dali mislis da je problem MAf jer cini mi se bolje ide bez njega nego s njim ? samo sto vise dimi bez njega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, majkicbane said:

Nema ovo kod mene na 59kw, a nisa, video ni na 85kw

 

Mora da imas ovaj kao njegov

1 minute ago, Mc Shok said:

Slican je overboots ventilu mada je ventil ispod EGR ventila a ovo je ispod kutije filtera za vazduh samo na strani motora pricvrceno jednim sarafom za menjac,cisto da ne leta okolo. skidao sam ova plava creva s turbine i kad duvam u jedno od njih vazduh izlazi na drugu stranu i obrnuto. Dali mislis da je problem MAf jer cini mi se bolje ide bez njega nego s njim ? samo sto vise dimi bez njega ?

Moze da bude najbolje na dijagnostiku tu se vidi sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

To nije overboost ventil vec sluzi za pustanje vakuma na klapnu kada se gasi auto.

 

Istina je da ide jedno crevo ka ventilu za gasenje auta ali isto ide jedno na onu T racvu sto ide na crevo od vakum pumpe za kocnice valjda,sto se nalazi pored leptir gasa.Znaci ovo nije overboots ventil. Ako je onda ovo sto ti kazes kako ga mogu ocistiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj ispod egr nije tvoj problem,proveri da nije busno neko crevo sa westagatea od turbine do tog vakuma kod kucita vazduha i od njega do vakum rezervoara gde ti je taj sto sluzi za gasenje i proveri crevo od T racve isto i samu T racvu skini i zicom je provrti hoce da zacepi,sto se tice mafa ili da probas od nekog drugi ili da se izmeri na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/27/2016 at 9:06 PM, deki87 said:

taj ispod egr nije tvoj problem,proveri da nije busno neko crevo sa westagatea od turbine do tog vakuma kod kucita vazduha i od njega do vakum rezervoara gde ti je taj sto sluzi za gasenje i proveri crevo od T racve isto i samu T racvu skini i zicom je provrti hoce da zacepi,sto se tice mafa ili da probas od nekog drugi ili da se izmeri na dijagnostiku.

 

Iskreno prvi put vidim ovakav overboot listajuci na googl-u nigde nema ovakav kao moj sto je. a do njega dolaze samo dva placva creva iz turbine i jedno tanko koje ide na iberlauf. A sa druge strane dolazi samo napajanje struje nista vise. E kad govorimo o T racvi nju sam skidao i sve je cisto samo sto ova mala cevcica gde sam oznacio na slici gurao sam u nju zicu i ne prolazi unutar cevi a kad duvam jako malo ulazi vazduha u nju.

 

T reducir 20-400x400-100x100.png


A evo obiljezio sam na slici sve Bjelom linijom sam obiljezio creva koja dolaze na overboots ventil a zutom je obiljezena struja koja dolazi na overboots. I T racvu sam obiljezio koju sam danas skidao da pogledam. Hvala sto si odvojio vreme da mi pomognes :)

 

WP_20160224_12_52_37_Pro.jpg

 

Gdje se nalazi vakum rezervoar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gurni jace sicu i vrti prosirice se,mislim na T a vakum rezervoar je crna kocka na koju je usafljen ventil ispod egr-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je majstor proveravao T racvu, suzila se malo vremenom, pa ju je provrteo burgijom za svaki slucaj.

Zato sam ti iznad i rekao da za svaki slucaj proveris i nju i creva. Vakuum crevo moze i da se osteti o blok motora (npr. deo koji ide u vakuum bocu), a da to bude ispod one srebrne izolacije pa se ne vidi na prvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosirio sam T racvu danas i nista nisam dobio poboljsanja. opet sam istekavao protokomer danas i definitivno ide bolje, opet kasni povlacenje,vuce na 1800 a ne na 1500 ali kad povuce bas se oseti. a kad vratim protokomer konstantno isto cuve od 1400 do 3000 obrtaja,samo sto malo manje cadi crni dim. U ponedeljak idem na diagnostiku ako bude do njega,sta da radim mirise na nov :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može Stilo da vuče isto od 1400 do 3000.

Talođe, jeste na 59kw max torque na 1500 ali pravi kick dobiješ tek od 1700-1800 obrtaja.

Ako ga potapaš na 1400 i kažeš da slabo ide, to je mormalno ponašanje zapravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno. Znam tacno kad nesto nije u redu s mojim stilom.Naravno da nece vuci na 1400 ali to sam radio onda kada mi je auto normalno povlacio iz razloga da bi se tacno uverio kad zapravo povlaci. Auto je kilavio sa 1400 do 1500,na 1500 toliko povuce da bi istrgao volan iz ruke.A evo sad na snimku gore iznad mozete i sami videti da kontantno ubrzava od 1400 do 3000 obrtaja. i nema onu sagu i zato ga stalno po gasu moram tuci a iza cadi ili cadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, joshibeast said:

Talođe, jeste na 59kw max torque na 1500 ali pravi kick dobiješ tek od 1700-1800 obrtaja.

 

Potvrdjujem ovo. I kod mene isto tako negde na 1750rpm onako bas povuce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...