Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

menjao dva polovna i na kraju uzeo nov bosch protokomer i sa njim auto nije imao punu snagu sve dok nisam resetovao ecu ali dijagnostikom one rucne metode nisu pomogle.Jer se na pojedinim kolima desava da kompjuter zabrljavi jednostavno i ne ocitava parametre kako treba i onda dzabe sto je protokomer ispravan.I ja nisam verovao i godinu dana se mucio oko ovog problema i procitao dosta slicnih postova ali bez resenja neki su cak napominjali i da mora da se remapira ecu.Eto za sve sa slicnim problemom ovo je resenje.

Kad sam stavio drugi protokomer vrednosti preko dijag su iste kao sa mojim,tako da sam sad vratio moj! Znaci da probam da resetujem ecu! Posle resetovanja,jesi li imao opet problema sa snagom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvori EGR i probaj.

Zamolio bih Vas za misljenje!

Auto mi je isao odlicno,u medjuvremenu postao je hrom,kad ga otkacim od protokomera ide odlicno! Uzmem protokomer na otpadu,zamenim,simptomi isti,uzmem AGR ventil,zamenim,simptomi isti,zablokiram AGR ventil ide malo bolje,ali greska se pojavi Engine fail. Sad je zakacen protokomer, AGR ventil nije zablokiran i nema greske vise,ail auto je hrom! Da li voziti sa otkacenim protokomerom ili kako resiti ovaj problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko moje razmišljanje bi bilo da probam maf da zamenim.

 

Jer map meri na početku, a maf na kraju pritisak. Raskačiš map = sve default vrednosti što znači  da je i maf van funkcije.

 

Neka me neko ispravi ako grešim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAF = protokomer

 

MAP = senzotr kod egr ventila sa prednje strane motora. Drži ga jedan torex i ide džek na njega.

 

Čupaj onaj kod egr-a, nebitno kako se zove :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ovaj senzor za početak da očistiš pa posle sa zamenskim jer ako on ne valja nema velike vajde od protokomera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali onda izbaci gresku engine fail! :D

 

Naravno kad više nema podatak koji mu taj senzor daje. Onda komp uzme srednje vrednosti i radi sa njima, ali prijavljuje grešku.

Činjenica da sa isključenim protokomerom auto ide bolje ti je najbolji mogući pokazatelj da ti je protokomer riknuo. Generalno, može tu da se proba sa čišćenjem, ali na kraju...nema trajnog rešenja do kupovine novog.

A, kad se kupuje nov, opet se ispostavilo da jedino onaj iz prve ugradnje (Bosch) radi kako treba, i ne kvari se posle 6-12 meseci. Ali, on je ujedno i najskuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam sa polovnim protokomerom (Bosch),isto se auto ponasao,nikakve razlike nije bilo! Mozda je i on neispravan bio? Ili kompjuter pamti od prethodnog parametre... Da li postoji mogucnost resetovanja ECU posto mi je majsor danas rekao da ne postoji tako nesto? :)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da u nekim slucajevima treba malo vremena da komp pokupi nove parametre sa drugog MAF-a, ovo sam cuo vise puta, nije 100% provereno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat stilo 1.9 jtd 85kw 2003 god.Mehanicko stanje motora ispitano gmt dmt ok uzubljenje ok.Bregasta nije pojedena.Auto lijepo radi I pali.Radim kod prijatelja na auto otpadu samo italijane drzi razlog sto ovo spominjem je sljedeci.Promijenio sam:4 dizne,maf senzora sigurno 30 komada,egr I samo kuciste egr-a,intercooler I sva debela crijeva od turbine do intera pa dalje do usisne grane.Senzora tlaka turbine nekih 10 sam promijenio.Overboost ventila isto toliko.Skinuo turbinu rastavio je kompletnu ocistio varijabilna krilca(iako nije bila zaprljana)nema lufta na osovini I ne provlaci ulje.Na dijagnostici pokazuje da dobro puni.Pregledao tanka crijevca vizuelno.Sutra ih sva mjenjam iako nisam primjetio da su ostecena.Mislio sam I promijenit I neki ventilic iza motora isto od vakuma me znam mu ime.Nalazi se ispod filtera goriva.Zamijenio ulje,uljni filter,filter zraka I goriva to je novo.Skinuo katalizator I predkatalizator s turbine nisu zacepljeni.Nisam cistio usisnu granu cini mi se mnogo posla za njeno skidanje.Zamjenio sam I vakum pumpu od kocnice.Pregledana papucica gasa,kocnice I kvacila sve ok.Nadam se da sam sve nabrojao jer mi se mozak vise pomutio jer ne mogu napravit auto.Moj stilo je mrtvac.Kunem vam se da ne mogu pobijeci passatu 2 1985 godiste 1.6 dizel dok ne navucem 130.Passat ne moze vise a ja naravno mrtvo se vucem I dalje.Da se razumijemo vozio sam stila 190 kmh ali mi treba pravca u p.m da ga zaletim toliko.Da vas dalje ne tusim.Ako ko ima kakav predlog bujrum.Ja sam odustao od ideja.Pozz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ev me opet.Pumpa zamjenjena sva crevca zamjenjena.Racve creva pregledane(Nema ostecenja)Sta dalje,jel ima neki drugi predlog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg buraz onda stvarno imas neki fantomski kvar.. Glupo je da napamet menjas redom. Odvezi ga u najblizi proveren servis koji radi zabare.. Svasta moze jos da bude.. Software, CR pumpa, neki fals vazduh, senzor pritiska nafte, regulator nafte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj kućište od filtera vazduha,moguće da je napuklo pa vuče falš vazduh,znam jednu libru čovek muke mučio,vozio kod raznoraznih stručnjaka dok ga nije pogledao lokalni rastavljač,na prvu je skontao o čemu se radi,zalepio i ćeraj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovde sve nas zeza softver to nesto nije u redu sa ecu i zamenskim  (novim) protokomerima.Na jednom bih forumu je bio slican problem i resen softverski dal je menjana mapa ili slicno (http://forum.klix.ba/fiat-bravo-da-li-je-neko-imao-slican-problem-t65104.html).Ja trenutno ne mogu finansijski ali cu i to uraditi jer sam probao jedan maf sa 1.6 alfe ali je verovatno stari   i auto je isao kao metak samo sto je maf prekidao jer je bio pokvaren vec  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Imam Stilo 1.9jtd i sinoc posle krace voznje po kraju (20ak minuta) digao je temperaturu do kraja i turbina je prestala sa radom. Odnosno kako temperatura malo opadne ona proradi, pa opet kad temperatura zakuca u crveno ona iskljuci. Kazem zakuca jer prvo pocne polako da ide sa sredine i onda odjednom upali crvenu lampicu i zakuca kazaljku skroz do kraja. I tad prijavi visoku temperaturu i nikakvu drugu gresku ne prijavljuje. To mi se nikada pre nije desavalo, ni da dize temperaturu ni da zeza turbina. Inace auto se prethodnih mesec i po dana jako malo vozio jer imam zabranu, a sinoc sam isao s devojkom da ona malo vezba, jer ima dozvolu a nije nikad vozila i nekoliko puta joj se ugasio auto, tj ugusio jer hoce gdj-ica da skrene 4. umesto 2., pa ne znam da li to ima neke veze? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Treba proveriti da li zaista temperatura ode visoko ili je možda problem sa masom (tada zna da "luduje" kazaljka pokazivača temperature).

Kako znaš da ne radi turbina u tim trenucima?

Nadam se da kad ti se upali lampica i ispiše upozotenje da je temp visoka ne teraš auto u "visoke" obrtaje pa si tako zaključio da ista ne radi! Pored upozorenja za nizak nivo ili pritisak ulja ovo sa temperaturom je drugo najbitnije upozorenje pa se treba u skladu sa tim i ophoditi u daljoj eksploataciji vozila!

 

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzrok temperature je sto nije bilo tecnosti, falilo je malo vise od 1l i sad je ok. Ali treba naci gde gubi antifriz? Nisam primetio da negde curi dok je parkiran auto, verovatno dok je upaljen i pod pritiskom. Sa turbinom je za sad sve u redu, izgleda da sam ja nesto isparanoisao. Naravno da ga ne teram u visokim obrtajima ni ovako a kamo li kad je vreo, bas vozim penzionerski. A lampicu za temperaturu, moze se reci, sanjam, jer sam sa prethodnim autom imao problem sa dihtungom glave, i radio ga dva puta i opet je probijao i na kraju sam ga dao bud zasto samo da ga se resim. Nadam se da je sad u pitanju neko crevo ili racva, inace cu da se roknem :'(. To je glavni razlog sto sam i uzeo Jtd jer su mi svi pricali da je to extra motor i da je tako nesto nemoguce da mu se desi, inace bih uzeo benzinca, jer mi brzina ne igra bitnu ulogu, meni je i punto 1.2 zmaj i to sa plinom :))) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri razmenjivac toplote za egr. Iza termostata metalno lonce, glupost koja hoce da propisa na jtd-u i da gura tecnost u auspuh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...