Dimitrijus 3 Posted November 9, 2015 sutra pocinjem... koliko puta se nanosi spric git i koliko se ceka izmedju nanosa i posle njega koliko se ceka... i isto pitanje i za boju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted November 10, 2015 O svemu smo pricali vise puta. Evo ti moj tutorijal, sve je detaljno objasnjeno: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67886-farbanje-aluminijumskih-felni-sprejevima-diy/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted November 10, 2015 hvala ... bacam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted November 18, 2015 Evo mog rada... najpre sa felni nožem skinuti veći parčići korozije... očetkano čeličnim četkom... namotniran nastavak na bušilicu i sa njim skinuta korozija koliko je dohvatalo... ošmirglano krupnijom šmirglom.. 60... sve do 320.. nakon toga obrisana i usisana...Nakon toga nanet antirost i ostavljen 2 sata.. i obrisano nitrom... oblepljene trake sa novinama...i nanet prvi tanki sloj špricgita u spreju.... sprej je bio u toploj vodi 10-tak minuta po preporuci kolege... odličan savet.. onda još jedan... malo deblji sloj... .. sprej sa bojom isto u vodi... isto nanet u dva sloja... ... i krajnji rezultat kada se sve skine očist...... i na kolim ovako izgleda....... da napomenem... treba išmirglati svu površinu pre nanošenja... bilo kog nanošenja boje i sl... da se ne bi potkorušilo i otpalo... očistiti ili i oprati točak gumu na početku ako je zaprljana ... može doći do lepljena prašine na površinu rada i neće se lepiti traka .. onda uvek dosta mućkati sprej pre rada da ne dođe izbacivanja neraspređnog mlaza... tkzv pljuckanja... koristi rukavice i krpe koje ne ostavljaju one parčiće... malo sam preteraoo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted November 18, 2015 Mene zanima samo jedno kolega.Sta ce biti kad budes montirao druge gume ili isao na balansiranje opet??? Ofarbao si i ispostovao proceduru a tegici ostali na felnama?! Po meni veliki propust.Mogao si da ih skines,pa posle farbanja vratis na isto mesto.JBGA... 1 nitro reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted November 18, 2015 Naravno da sam to primetio... najpre sam hteo da ih skinem ali nisam bio siguran da umem da ih ponovo namontiram.. imam dva seta .. tako da gume ne skidam... to nije opravdanje ali olakšavajuća okolnost ... a inače se slažem da bi bilo bolje skinuti ih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted November 18, 2015 Klestima skines,stisnes falc na tegicu da bi malo skupio zazor za vracanje a cekicem montiras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted November 18, 2015 Hvala kolega... kada se bude radilo sledeći put biće od koristi savet.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 18, 2015 Nema sledeći put nego skidaj tegove sad, guli na belo i aj ponovo Odlično je ispalo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted November 18, 2015 Mare,ne zajebai Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane17 24 Posted January 7, 2016 ima neko iskustva sa farbanjem srafova od alu ili cenlicnih felni?ovi sto ja imam nekako bedno izgledaju,pa bih da da ih malo osvezim,a ne bih da se boja oljusti dok ih budim srafio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 7, 2016 Ušrafiš pa farbaš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane17 24 Posted January 7, 2016 uh pa to malo deluje kao nemoguca misija...a da ne zafarbam felnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 7, 2016 Priprema ... zavisi od kog su materijala... a zastitiš felnu.. jbga... nema druge jer koliko god da je dobra farba i ti da pazis ima da je oštetiš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 7, 2016 Mozes da zastitis felnu trakom, a mozes i da kupis one plasticne poklopce za srafove Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane17 24 Posted January 7, 2016 e to sad gledam..20 komada ..1500 din..samo sto ja moram da kupim dva seta..pola srafova mi je 17'' a pola 19'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 7, 2016 Mislim da su na bubanj potoku jeftiniji Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane17 24 Posted January 7, 2016 resen problem...smirgla,vos prajmer,baza,lak..drzi dosta dobro.ali koristicu ipak malo sundjera kad budem montirao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 7, 2016 Mislim da je jednostavnije da si kupio "celicnu cetku" za busilicu i (nazovi) ispolirao glave srafovima- nista im ne bi falilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted February 10, 2016 Ljudi, ne znam gde da postavim pitanje, pa ajde ovde. Da li neko zna cenu prosirenja centralne rupe u Bg-u? Koliko para uzimaju strugari za to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 10, 2016 malo je nas na forumu da je neko to vec radio sto ti hoces......nadji nekog privatnika mislim da za 20-30e ce svako da oglodje tih 5-6mm..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted March 24, 2016 Kao prvo da pozdravim sve ovde, ja sam Dragan iz Inđije i odlučio sam da se učlanim u forum i doprinesem koliko mogu. Moj projekat je počeo ovde na ovoj temi još jesenas, pa da počnemo. Prvo je naravno počela potraga za felnama koje bi mi se svidele. Posle 3 pune nedelje pretrage našao sam oglas na kupujemprodajem čovek se zove Rade iz Novog Sada je i verovatno je poznat forumašima ovde pošto se bavi prodajom alu felni i guma. Svaka preporuka za saradnju.. Kupio sam RC Design 17" 7,5J 4x100 et35. Felne su bile u solidnom stanju, lak je ispucao i imale su sitnih ogrebotinica. Ništa strašno bitno je bilo da nisu izudarane i krive. Platih 230 europskih novčanica ako koga interesuje. Evo i slika: Pošto imam stalni posao i radim u Beogradu slobodnog vremena je malo te sam se odmah moram reći zajebao pa dao felne nekom liku da ih sređuje. Duga priča kratko posle par dana otišao sam kod istog i kada sam video šta i kako je uradio zahvalio sam uzeo felne i odneo kući. To je bio momenat kada sam odlučio da ću ovo odraditi sam nezvao se ja Dragan. Tu je usledio pokušaj šmirglanja i saniranja blago rečeno sranja koje ovaj lik napravio. Ali pošto sam po prirodi perfekcionista odlučio sam da ispeskiram felne, našao lika koji stvarno radi ekstra i odneo felne kod njega. Mogu vam reći da se čovek pošteno napatio da ih ispeskira pošto radi sa jako sitnom granulacijom a fabrička boja na felnama je neopisivo tvrda. 5 sati kasnije i felne su izgledale ovako: Onda je usledila dalja priprema, uzeo sam par metara šmirgle za suvo P240 i "udri". U tom je već dobro zazimilo pošto sam projekat počeo u stvarno kasnu jesen i video sam da i ako stignem da završim felne pre početka zimske sezone to bi bilo na vrat - na nos pa sam pauzirao radove do proleća. Sledeći korak je bio primer za aluminijum koji mogu vam reći izuzetno smrdi. Kupio sam Bodijev dvo komponentni primer i 5-to komponenti špric git za nove delove koji isto ima oznaku "Primer". Naneo sam prvo prajmer pa odmah zatim ovaj bodijev špric git koji mi kasnije neće služiti kao podloga za farbu već samo za šmirglanje kako bih sredio sve eventualne prpopuste. Ovo sam zaboravio da slikam ali nije toliko ni bitno, princip je jasan a šmirglanje isto kao i svako drugo. Korišćena vodena šmirgla P400. Kada je sve bilo gotovo, felne oprane, osušene i odmašćene antisilom onda je na red došao "Filler" špric git MIPA svetlo sivi i kada je osušio na dodir "zamaglio" sam felne sa nekom levom bojom da mi služi kao kontrolna boja za završno šmirglanje. Završno šmirglanje vodena šmirgla P800, po mom mišljenju taman i ako vam neko savetuje finiju granulaciju od ovoga bešte od njega glavom bez obzira. I opet pranje, antisil posle šmirglanja. I konačno spremne za farbanje Bacio sam se u potragu za komorom koju bih iznajmio i čim sam je našao pre 2 dana usledilo je farbanje. Tačnu oznaku boje ću možda otkriti, ali za sada neka ostane tajna. Boju i lak sam kupio od Spies Hacker-a, metalik baza i Keramik lak sa herterom. Cena za bazu lak i Mipa špric git sa razređivačima i herterima je sado mazo 18500 dinara. Moram napomenuti da se ne bavim farbarskim radovima, ovo je možda 5-6 ti put da držim pištolj u rukama al što bi rekli neki imam "dara" za dosta stvari pa prosudite sami. Felne su trenutno u mom "Men's cave-u" u grejanom prostoru sa dobrom ventilacijom, čekaju potpuno sušenje pre montaže guma negde tamo sledeće nedelje. Dodam koju sliku kad čučnu na auto I naravno tu sam za pitanja, sugestije itd.. Pozdrav od novog člana Dragan Inđija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 24, 2016 Profi baš! Bravo! Quote Share this post Link to post Share on other sites