Jump to content
FAS Goran
TheWickerMan

Punto mk.1 1.2 8v - pumpa za vodu

Recommended Posts

Prosle godine u novembru procuri pumpa za vodu,kupim novu i stavim je,kad ono pre neki dan procurela opet :realmad: :realmad: :realmad: (a od avgusta slabo sam vozio auto,nije presao sve ukupno 15000 km )... Sta raditi,ima neka kvalitetnija (ovu sam platio 25e)... ?

Edited by neshaoct
dodata u naslov oznaka modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 1.2 8V desava se da procure pumpe za vodu ali ne za tako kratak period.cisto da pomenem proveri da nije gumica na cevi sa zadnje strane pumpe,da nije spaner bio vise zategnut ili antifriz da ne pasuje.ako nije bilo nista od toga imasaf (gazela komerc) ima kvalitetne pumpe za vodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Goran sorry,nisam napisao, Punto Mk1 1.2 8V 43kW

@ mikisxy antifriz onaj koji treba...sutra cu kod majstora pa cemo da vidimo spaner i tu gumicu ... videh malope da ne curi mnogo,ali curi sa zadnje strane... Pogledacemo sutra...

Hvala puno na informacijama :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je sa zadnje onda je najverovatnije gumica na cevki ili ali retko da sama cev procuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto sam nov u odrzavanja punta kod mene se izgleda isto tako manifestovalo,ja odem do ovdasnjih majstora da naglasim u pitanju je blago i perodicno curenje antifriza punto mk2 1242 oni odmah pumpa za vodu ja kupim neku mitteli minneli ako se ne varam mislim da sam resio problem a ono opet pogotovo kad je hladan auto kapanje,pogledaju majstori ponovo kad kazu na neku cev pusta,da li ima u prodaji gumice za tu cev ili se problem resava dihtovanjem moze da se vozi i ovako ali zasto bi pustalo ako ne mora dajte sugestije- da naglasim kada se auto zagreje nekad nema pa ima itd nema pravila pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

gumica ima u prodaji posebno,samo neka utvrde da li je u pitanju gumica ili cev postala porozna.cena gumice je smesna bolje resi to curenje jer alu glave ne vole pregrevanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na sugestiji,kao sto sam i pretpostavio izgleda da im je ta cev problematicna stvar,bezazleno ali moze napraviti veliki problem ako nestane rashladne tecnosti i ne proverava se,samo je zbunjujuce sto ne kaplje stalno cudno ali istinito,posle svake voznje stavim parce kartona ispod auta i od pet puta cetiri putaje suv karton ali ipak resavam taj problem ovih dana :thumbup: :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove sugestije su izvanredna.

A korisno bi bilo da svi popune ono ‚‚garage‚‚ da ne pitamo uvek - koji model...

Share this post


Link to post
Share on other sites
na 1.2 8V desava se da procure pumpe za vodu ali ne za tako kratak period.cisto da pomenem proveri da nije gumica na cevi sa zadnje strane pumpe,da nije spaner bio vise zategnut ili antifriz da ne pasuje.ako nije bilo nista od toga imasaf (gazela komerc) ima kvalitetne pumpe za vodu

Ipak je ovo boldovano bilo,pretegnut spaner...sve sredjeno i sve OK...hvala mikisxy :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je crkla pumpa, probaj da nađeš SKF. Najbolji kvalitet. MAGNETI MARELLI, nije loš ali... To ti je sve italijanska mala privreda.

www.magnetimarelli.com

www.skf.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da iskoristim temu za još jedno pitanje: koliko bi prosečno ispravan Punto izgubio antfriza za godinu dana -

sva 4 god.doba (tu su i vrućine, isparavanja i sl.). Ja sam za godinu dodao oko 1.2L , s tim što je u početku kad sam ga kupio, falilo oko 0.6L. - dakle, dodao sam za moj period oko 0.6L.

Mislim da je to OK. Ili nije?

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites

na cepu postoji ventil koji ispusti visak pritiska da ne popucaju creva i hladnjak ,tako da za fiatove visoko turazne masine i visoke radne temperature 0.6L j za godinu je zanemarljivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao, treba da radim veliki servis ,pa je me zanima da li da menjam i pumpu za vodu, ako je dobra, ne menjati ili menjati u svakom slucaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona je deo za koji je kasno da se menja kada rikne. ;)

Dakle, menja se dok je još uvek ispravna i ne pravi nikakav problem. Ako nemaš pojma koliko je kilometara na autu, menjaj je, ionako je nikakav poseban trošak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nece kod njega da krivi ventile ako rikne kais ili ode vodena, ali ipak ne treba rizikovati da auto stane negde za ljubav 2-2500 dinara. Menjaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno pitanjce.kod zamjene vodene pumpe je li dovoljno staviti samo dihtung koji se dobija uz pumpu ili treba stavljati i diht mase?

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces pogresiti i ako stavis diht masu. Ocistis sve lepo,osusis i naneses diht masu. Onda ce da drzi sigurno...naravno,stavis i dihtung ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas pomerih onu plastiku da proverim stanje zupcastog kajsa.

Pa malo se upitah gde je vodena pumpa.
Pa proceprkah forum.

I sad mi ostaje jedno pitanje.

Vidim da u ponudi ima pumpa za siri i za uzi kajs.

U cemu je razlika. Zna li neko?

Ima li to veze da li auto ima klimu..

Zna li neko koje su to sirine kajsa?

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx kompresor klime ide na PK (kanalni kaiš), ne ide na zupčasti. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic

 

znam gde ide, ali obično kada je auto sa ili bez klime bude drugačije dimenzionisanje prenosa snage, pa pomislih da je to to...

 

niko još ne reče za koja vozila je uži a za koja širi kajš, na taj podatak nisam naišao pregledajući forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...