Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi A1 / S1

Recommended Posts

Novi Audi A1: novi render

 

169390-audi%20a1%20sportback.jpg

 

Audi još ranije najavio da će se nova generacija njihovog gradskog premium modela A1 od 2018. godine proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u Španiji, za razliku od sadašnje generacije A1 koja se pravi u VW fabrici u Briselu. To će dovesti i do povećanja broja zaposlnih u fabrici u Španiji, ali i do prebacivanja proizvodnje Audija Q3 iz Martorella u Audi fabriku Györ u Mađarskoj. U svakom slučaju, britanski izvori najavljuju da će novi A1 biti dinamičniji i komforniji u odnosu na sadašnji model, a magazin Autocar objavljuje i novi render njegovog mogućeg izgleda. Kupcima novog A1 će na raspolaganju po nekim ranijim najavama biti i 4x4 pogon, DSG menjač, široka paleta benzinskih i dizel motora, kao i sportska S1 varijanta sa 2.0 litarskim turbo agregatom od 250KS. Ostaje međutim da se vidi da li će nova generacija A1 možda dobiti i RS1 varijantu (nezvanično bi mogla da raspolaže sa 2.0 TFSI turbo agregatom i nekih 310KS). U ponudi motora će se naći i 1.0 litarski turbo trocilindraš sa 115KS, pa novi 1.5 litarski agregat sa 150KS, kao i CNG verzija. Od menjača se trenutno pominju šestostepeni manuelni i opcioni sedmostepeni S tronic sa dvostrukim kvačilom. Ostaje da se vidi šta će biti sa ponudom dizelaša, imajući u vidu Dieselgate skandal i pad prodaje malih automobila sa dizel motorom.

 

Takođe, novi A1 će dobiti i digitalnu instrument tablu (biće dostupna kao opcija), Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink i unapređenu verziju MMI infotainment sistema. Naravno, podrazumevaju se i brojni sistemi asistencije vozaču, od automatskog kočenja u gradu, preko detekcije pešaka pa do tempomata sa limiterom brzine. Nedavne informacije iz Audija nagoveštavaju da kompanija nema u planu razvoj naslednika trovratnih verzija modela A1 i A3. Aktuelni A1 sa 3 vrata jeste najjeftiniji Audi koji se može kupiti, ali to ne znači i da je popularan među kupcima jer većina prodaje otpada na verziju sa 5 vrata. To će za posledicu imati odluku da naslednik A1 neće biti ponuđen u trovratnoj varijanti, što važi i za veći A3 jer varijanta sa 5 vrata uživa veću popularnost. Kako bilo, novi A1 će biti nešto veći od aktuelne generacije (imaće nešto više od 400 cm umesto sadašnjih 395 cm), pri čemu treba napomenuti da će se automobil bazirati na MQB A0 platformi. To takođe znači da će međuosovinsko rastojanje porasti za 94 mm (na 2564 mm), a zapremina prtljažnika sa 270 na oko 300 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi S1 EKS RX Quattro spreman za relikros akciju

 

audi-s1-rx-quattro 1.jpg

 

Nemačka popularna DTM serija izgubila je jednog od svojih najvećih talenata, kada je zvezda Audi tima, Matias Ekstrom, okačio svoje rukavice, odnoseći svoje Red Bull sponzorstvo sa sobom. Međutim, ovaj švedski vozač nije napustio ovog proizvođača u svim sferama motosporta. Umesto nemačkog šampionata, Ekstrom se fokusirao na FIA World Rallycross Championship takmičenje, u automobilu koji vidite ovde.

 

audi-s1-rx-quattro 111.jpg

 

Pojavljivanjem na prvoj test sesiji ovogodišnje sezone i Silverstone stazi, otpočelo je zvanično predstavljanje novog Audi S1 EKS RX Quattro modela. Ovo je automobil kojim će upravljati Ekstrom i njegov kolega Andreas Bakerud, tokom ovogodišnjeg šampionata i pokušaja da povrate titulu koju su osvojili pre dve godine.

 

audi-s1-rx-quattro 11.jpg

 

Kako bi stigao tu gde jeste, EKS je velikim naporima razvijao S1 RX automobil, ali ovoga puta uz veću pomoć kompanije Audi. Kao što možemo videti, aerodinamika je kompletno redizajnirana, a što se motora tiče, on sada proizvodi 580 ks i biće fino tjuniran od strane tehničara brenda Audi Sport. Ovaj proizvođač ove godine ponudiće daleko veću podršku EKS timu i seriji u kojoj se on takmiči, posebno sada, kada su se njegovi planovi o prebacivanju svih modela na električni format, u roku od sledeće dve godine, lepo složili. Mogućnosti koje ovde postoje predstavljaju jedan od glavnih razloga zbog kojih Audi nastavlja da podržava Rallycross Championship i ove godine. Program koji ovo takmičenje nudi veoma se lepo uklapa sa proizvođačevom sve većom podrškom Abt ekipi, koja se takmiči u Formula E segmentu. 2018. šampionat startuje u Kataloniji, sredinom sledećeg meseca. Prva trka označiće početak borbe u dvanaest rundi i kalendaru koji obuhvata mnogobrojne svetske staze, kako u Evropi, tako i Severnoj Americi - u Kanadi i SAD, pa čak i Severnoj Africi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen novi Audi A1

 

179206-audi a1.jpg

 

Audi još ranije najavio da će se nova generacija njihovog gradskog premium modela A1 od 2018. godine proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u Španiji, za razliku od sadašnje generacije A1 koja se pravi u VW fabrici u Briselu. To će dovesti i do povećanja broja zaposlnih u fabrici u Španiji, ali i do prebacivanja proizvodnje Audija Q3 iz Martorella u Audi fabriku Györ u Mađarskoj. U svakom slučaju, britanski izvori najavljuju da će novi A1 biti dinamičniji i komforniji u odnosu na sadašnji model. Kupcima novog A1 će na raspolaganju po nekim ranijim najavama biti i 4x4 pogon, DSG menjač, široka paleta benzinskih i dizel motora, kao i sportska S1 varijanta sa 2.0 litarskim turbo agregatom od oko 250KS. Ostaje međutim da se vidi da li će nova generacija A1 možda dobiti i RS1 varijantu (nezvanično bi mogla da raspolaže sa 2.0 TFSI turbo agregatom i nekih 310KS). U ponudi motora će se naći i 1.0 litarski turbo trocilindraš sa 115KS, pa novi 1.5 litarski agregat sa 150KS, kao i CNG verzija. Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i opcioni sedmostepeni S tronic sa dvostrukim kvačilom. Ostaje da se vidi kakva će biti ponuda dizelaša, imajući u vidu Dieselgate skandal i pad prodaje malih automobila sa dizel motorom.

 

Takođe, novi A1 će dobiti i digitalnu instrument tablu (biće dostupna kao opcija), Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink i unapređenu verziju MMI infotainment sistema. Naravno, podrazumevaju se i brojni sistemi asistencije vozaču, od automatskog kočenja u gradu, preko detekcije pešaka pa do tempomata sa limiterom brzine. Poput drugih proizvođača i njihovih modela B segmenta, i Audi će novi A1 ponuditi samo u varijanti sa 5 vrata. Kako bilo, novi A1 će biti nešto veći od aktuelne generacije (imaće nešto više od 400 cm umesto sadašnjih 395 cm), pri čemu treba napomenuti da će se automobil bazirati na MQB A0 platformi. To takođe znači da će međuosovinsko rastojanje porasti za 94 mm (na 2564 mm), a zapremina prtljažnika sa 270 na oko 300 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi najavio novi A1

 

180900-audi a1.jpg

 

Nakon Q8, iz Audijeve kuhinje dolazi daleko skromniji, ali tržišno ništa manje zanimljiv proizvod. Da, u pitanju je novi A1 a koji bi uskoro trebalo da stupi na scenu. Prva najava je osvanula na Audijevim zvaničnim kanalima, a tiče se enterijera.

''Teaser'' otkriva centralni deo kokpita na kome dominira veliki ekran osetljiv na dodir. Istovremeno je primetan izostanak drugog ekrana kao na većim i skupljim modelima počevši od A6, a koji prvenstveno služi kontroli ventilacije. I dobro da je tako jer većina vozača još uvek voli klasične kontrole. Iako se to ne vidi, A1 će dobiti i virtuelni kokpit. Pominje ga Audi u svom postu, a verovatno će biti dostupan kao opcija ili putem skupljih nivoa opreme. Do premijere novog A1 nas deli nekoliko nedelja. A sudeći po najavi, odigraće se u Barseloni. Sasvim logično jer se u Španiju seli i proizvodnja. Za razliku od aktuelnog modela lansiranog 2010. godine koji je dolazio iz Brisela, novi će se proizvoditi u Martorelu, sa Seatima. I da, navodno je predviđena isključivo Sportback verzija s petora vrata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je novi Audi A1

 

audi a1 7.jpg

 

Audi još ranije najavio da će se nova generacija njihovog gradskog premium modela proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u Španiji, za razliku od sadašnje generacije A1 koja se pravi u VW fabrici u Briselu.

 

audi a1 77.jpg

 

Taj novi A1 je sada pred nama, odnosno prve zvanične slike su procurele pre predviđene premijere koja će se uskoro održati u Barseloni.

 

audi a1 777.jpg

 

Poput drugih proizvođača i njihovih modela B segmenta, i Audi će novi A1 ponuditi samo u varijanti sa 5 vrata, a po najavama to je dinamičniji i komforniji automobil u odnosu na dosadašnji model.

 

audi a1 7777.jpg

 

Dok ne stignu i zvanični detalji, ovde podsećanje na ono što je do sada poznato.

 

audi a1 77777.jpg audi a1 777777.jpg

 

Kupcima novog A1 će na raspolaganju po nekim ranijim najavama biti i 4x4 pogon, široka paleta benzinskih motora, kao i sportska S1 varijanta sa 2.0 litarskim turbo agregatom od oko 250KS. Ostaje međutim da se vidi da li će nova generacija A1 možda dobiti i RS1 varijantu (nezvanično bi mogla da raspolaže sa 2.0 TFSI turbo agregatom i nekih 310KS).

 

audi a1 7777777.jpg

 

U ponudi motora će se naći i 1.0 litarski turbo trocilindraš sa 115KS, pa novi 1.5 litarski četvorocilindrični turbo agregat sa 150KS, kao i CNG verzija sa pogonom na komprimovani prirodni gas. Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i opcioni sedmostepeni S tronic sa dvostrukim kvačilom.

 

audi a1 77777777.jpg

 

Ostaje da se vidi kakva će biti ponuda dizelaša, imajući u vidu Dieselgate skandal i pad prodaje malih automobila sa dizel motorom.

 

audi a1 777777777.jpg audi a1 7777777777.jpg

 

Takođe, novi A1 će dobiti i digitalnu instrument tablu (biće dostupna kao opcija), Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink i unapređenu verziju MMI infotainment sistema. Naravno, podrazumevaju se i brojni sistemi asistencije vozaču, od automatskog kočenja u gradu, preko detekcije pešaka pa do tempomata sa limiterom brzine.

 

audi a1 8.jpg audi a1 88.jpg

 

Kako bilo, novi A1 je nešto veći od dosadašnje generacije (ima nešto više od 400 cm umesto sadašnjih 395 cm), pri čemu treba napomenuti da se automobil bazira na MQB A0 platformi. To takođe znači da je i međuosovinsko rastojanje poraslo za 94 mm (na 2564 mm), a zapremina prtljažnika sa 270 na oko 300 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda bazna verzija novog Audija A1

 

audi a1 4444.jpg

 

Audi je pre nekoliko meseci predstavio novu generaciju svog najmanjeg modela A1, a kao i obično na takvim prezentacijama novinarima su tada prikazani primerci sa veoma bogatom opremom. Sa druge strane, ako vas interesuje kako izgleda bazna verzija novog A1 Sportbacka, evo i nekoliko fotografija takvog primerka.

 

183812-audi a1 1.jpg

 

Ovo je najjeftinija verzija A1 Sportbacka koja u Nemačkoj ima cenu od 21.700 evra.

 

audi a1 444.jpg

 

Za taj novac nemački kupac između ostalog dobija el. podizače stakala, centralno zaključavanje, čelične točkove sa "ratkapnama", kao i retrovizore i ručice na vratima u boji vozila.

 

audi a1 44.jpg

 

U unutrašnjosti preovlađuje crna plastika, a treba reći da u baznom A1 Sportbacku standardno nećete dobiti radio budući da je to opcija...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A1 Sportback na sajmu u Parizu

 

184843-audi a1 1.jpg

 

Osam godina je prošlo otkako je prva generacija Audija A1 predstavljena na sajmu automobila u Parizu, a kompanija iz Ingolstadta je sada predstavila potpuno novi model. Audi A1 Sportback je brži, veći i bolji nego ikad pre, a mora se priznati da pod svetlima pariskog sajma izgleda prelepo. Izloženi primerak je crvene boje, a na nejmu su beli naplaci inspirisani relijem. Ovim primerkom Audi odaje počast reli automobilu Grupe B.

 

184844-audi a1 11.jpg

 

Automobil je dug 4.03, širok 1.74 i visok 1.4 metra, a iz Audija poručuju da se radi o ''idealnom saputniku za urbani način života''. Audi A1 je prostraniji nego ikad ranije, a kupcima su na raspolaganju 15, 16 i 17-inčni naplaci u zavisnosti od opreme. Takođe, tu su i opcione S-Line komponente eksterijera, a u unutrašnjosti je standardni 8.8-inčni MMI Touch infotainment sistem, dok najbolje opremljeni modeli dobijaju 10.1-inčni ekran. Model na fotografijama je 30 TFSI koji pokreće najsnažniji 1.4 litarski četvorocilindrični motor koji razvija 200KS. Trocilindrični 1.4 litarski motor u osnovnom modelu isporučuje 95KS. Trocilindrični motor može da se upari sa 6-stepenim manuelnim ili S-tronic automatskim menjačem, dok najsnažnija verzija dolazi isključivo sa S-tronic menjačem. Prodaja novog Audija A1 u Evropi počinje pre kraja godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Španiji počela proizvodnja novog Audija A1

 

audi a1 esp.jpg

 

Audi je saopštio da je i zvanično počeo sa serijskom proizvodnjom nove, druge generacije modela A1. Novi A1 se proizvodi u Martorell fabrici u Španiji, za razliku od dosadašnje generacije koja se pravila u VW fabrici u Briselu. Poput drugih proizvođača i njihovih modela B segmenta, i Audi je novi A1 ponudio samo u Sportback varijanti sa 5 vrata, a po najavama to je dinamičniji i komforniji automobil u odnosu na dosadašnji model. U paleti su benzinske verzije, i to A1 25 TFSI sa 1.0 litarskim trocilindričnim agregatom sa 95KS i 175 Nm, pa A1 30 TFSI sa istim motorom ali sa 116KS i 200 Nm, sledi A1 35 TFSI sa 1.5 litarskim četvorocilindrašem koji razvija 150KS i 250 Nm, kao i A1 40 TFSI sa 2.0 litarskim motorom koji ima 200KS i 320 Nm obrtnog momenta. U zavisnosti od motora, ugrađuju se 6-stepeni manuelni menjač, kao i DSG menjači sa 6 ili 7 stepeni. Takođe, novi A1 može da ima i Virtuelni kokpit, Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink i unapređenu verziju MMI infotainment sistema. Standardno će se ugrađivati 8.8-inčni MMI Touch infotainment sistem, dok će top verzije imati veći 10.1-inčni ekran.

 

Naravno, podrazumevaju se i brojni sistemi asistencije vozaču, od automatskog kočenja u gradu, adaptivnog tempomata, sistema za upozorenje o napuštanju kolovozne trake...Takođe, kao opcija će se nuditi i S Line paket za atraktivniji izgled eksterijera (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, veći zadnji krovni spojler...). Novi A1 je i nešto veći od dosadašnje generacije (dužina sada iznosi 403 cm, širina 174 cm, visina 140 cm), dok je zapremina prtljažnika povećana sa 270 na 335 litara (1.090 litara sa oborenim zadnjim sedištima). Ovde i podatak da su točkovi u zavisnosti od verzije od 15 do 18 inča. Što se cene tiče, novi A1 u Nemačkoj startuje od 21.150 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAxsMsnSqNHkOMJTtSO1ZYi-LfXaCKHl-jrz AutoTrader video: Test 2019. Audi A1 Sportback

 

 

 

AN66SAzB2Shb-kAt1PPLL83jzHt1-wfgk59g_6qc CarsGuide video:

 

 

 

AN66SAy9_0ktel0T-yDmA13WQvqAxlXdL54PelTz CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa od Audija S1

 

181138-audi a1 30.jpg

 

Audi ne namerava da pravi ni sportsku verziju svog najmanjeg modela A1, jer niti njegova platforma može da podrži S1 verziju nove generacije, niti je ona isplativa. Iako su mnogi sa nestrpljenjem očekivali da se obistine spekulacije da će Audi lansirati S1 sa 250 KS krajem sledeće godine, moraće da se zadovolje najsnažnijom verzijom A1 od 200 KS koja i kao takva parira VW Polo GTI. Direktor komunikacija u Audiju Peter Oberndorfer je ipak najavio jednu novinu u najmanjoj klasi, to neće biti Q1, ali bi taj misteriozni model mogao da bude A1 Allroad.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mASbuoV0tNBi7jyL7R-3PECIjseujN11LIV AutoMarket.hr video: Test Audi A1 30 TFSI

 

90% informacija koje dobijamo dolaze iz ljudskog oka, a kada birate automobil onda je jako važno odabrati nešto što odgovara vašem karakteru. Da li je novi Audi A1 muški ili ženski auto? :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Audi A1 Sportback

 

Ima dosta benefita u posedovanju malog automobila. Cena je jedan od jakih razloga, ali nikako nije jedini razlog zašto ljudi kupuju ove automobile. Na duži rok dosta su jeftiniji za održavanje, laki su za vožnju, otkrićete dosta parking mesta za koje niste ni znali dok ste vozili veći auto. :) Dosta ljudi želi sve to, ali neće da se odrekne luksuznih i/ili naprednih opcija koje nude veći automobili. Za njih je napravljen Audi A1.

Kad se prave automobili ovog segmenta, proizvođači se odlučuju za jednu od dve varijante dizajna: ili će praviti ''slatkast'' auto i biti zato ''osuđeni'' na žene kao pretežne kupce, ili će uraditi kao Audi sa ovim A1, tj. napraviti ga da izgleda izuzetno mišićavo, ljuto, ''namršteno''. Ako se želi veća praktičnost, onda imate blizanca u okviru VW grupacije - Polo. On ima i veći gepek. Svi modeli A1 dobijaju osnovnu verziju digitalnog kokpita, dok za doplatu od 200 evra dobijate dodatne funkcije digitalnog kokpita, uključujući i Sport mod. I najmanji Audi ima kvalitetne materijale unutra, ali ako želite da pronađete jeftinu plastiku koja se lako grebe - ne brinite, i ona je tu npr. na donjem delu vrata...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. Audi A1

 

Premium mini automobil...i ako po bilo čemu drugom možda ne znate da je premium, znaćete nesumnjivo po ceni jer ovakav sa testa (sa dosta opcija) košta oko 30.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...