Jump to content
FAS Goran
BOJAN PRODANOVIC

Lancia Lybra - instrukcije za grejanje / značenje komandi klime

Recommended Posts

Vozim Lybru već 3 meseca, zimsko vreme je uglavnom mi treba grejanje ali.....ne umem da provalim kako da koristim samo spoljašnji vazduh za ventilaciju, pritisnem ECON, smanjim na LO I pali se kompresor, petljao nešto sa dugmetom za reciklažu ista priča a ja samo želim spoljašnji vazduh za ventilaciju........šta da pritisnem molim vas!? Pozdrav svim članovima!

Edited by neshaoct
spojeno by nenad88 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm....znači pritisnem ECON I taster za reciklažu da sija narandžasto, podesim temperature na LO sa obe strane i dobijaću spoljašnji vazduh? Tako sam shvatio čitajući na forumu, jel tako ili grešim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema razloga da podesavas na LO, bitno je da svetli narandzasta lampica i onda podesis koju hoces temperaturu, sto znaci da ce cirkulisati i spoljasnji vazduh i grejanje ce ti raditi od toplote motora(bez klime). Ja tako koristim uvek kada su ovi hladni dani i 7-10min nakon paljenja auta grejanje samo pocne da radi i ventilator podesava automatski jacinu u zavisnosti od temperature koju podesim. 

Edited by nenad88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ta opcija posebno. Spustiš na najnižu temperaturu (ne na LO) i po zagrevanju kabine na tu temp prestaće da duva toplo ako su ti motorići klime ispravni. Opcija kao što je bila na starim kolima da kad muneš klapnu na plavo a nemaš klimu pa duva kao spolja sada nemaš!

A kako da podesim da samo spoljašnji vazduh ulazi?

Možeš i da otvoriš prozor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da nema te opcije, pritiskao sam junački dugmiće u nadi da uspem! Ha - ha otvoriću prozor naravno! Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podesi na 18, ne na "lo", na levoj str i pritisni mono da bi podesavanja leve str vazila i za desnu. Ako napolju nije mnogo hladno, duvace ti nezagrejan vazduh. Tako ce najpre motor da postigne radnu temp, a soferka manje da magli. Recirkulacija narandzasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa hladjenjem u kabini.Naime od jutros vazduh duva samo na gore dok kad prebacim da duva na dole i pravo ostanu zatvorene klapne?Ima li neko ideju sta ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.3.2016. at 9:43 AM, Marko Topola said:

Izgleda da su crkli motorici :mellow:

Sreca u nesreci je to sto je ostalo da duva u soferku. 

Mozda bi reset klime pomogao, a mozda bi i pogorsao situaciju...

ne nisu motorcici rade nego ovaj sto je skirao kaze da su klapne unutra nesto zaribale da mnogo tesko idu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugovi,

Nisam odavno pisao, ali pratim i ovaj forum je puno pomogao nedavnom generalnom remontu moje Lybre. ;) Uskoro ulazim u projekt sredjivanja jedne Kappe i rado cu podijeliti sa vama fotografije i iskustva. ;)

 

Ali hajmo polako na sustinu:

Kada je klima posrijedi-Ne radi mi direktno duvanje, ono kad prebacim cuje se samo zvuk slican disanju prehladjenog covjeka. Za to sam vidio da ste pisali kako se rjesava. U sklopu tog velikog remonta farbao sam unutrasnje plastike zbog poznatog problema ljepljivosti i morali su rastaviti komplet unutrasnjost. Nazalost tad propustih sansu da o jednom trosku rijesim i ovo duvanje. :rant:

Elem da ne idem bas previse u sirinu, htio bih da vam opisem sta se dogadja sa klimom. 

Dakle hladi sasvim dobro (promjenjen je kompresor i napunjen je sistem), medjutim kada se u toku iste voznje desi neki pad vanjske temperature, npr. padne kisa i ja sa 18-19 prebacim klimu na recimo 25-26 i dalje mi duva hladan zrak.

Moram otici skroz na HI, pa onda smanjiti na recimo 29 da bi duvao iole zagrijan zrak.

Je li ovo normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam jedno prosto pitanje, kada stisnem dugme AUTO on automatski prebacuje da duva direktno u mene. Ja uzmem i stisnem da duva ka soferci on krene da duva ka gore ali takodje se ugasi lampica AUTO. Zasto?

 

Takodje mi se desilo pre neki dan da nije hteo da duva ka vozacu, odnosno pravo. Uzzeo sam srafciger i malo ispritiskao one klapne onako spolja. I uspeo sam nekako da odglavim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da kada je u AUTO modu sam regulise jacinu i usmerenje vazduha, jedino se podesava temperatura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok da odredjuje jacinu itd, ali zasto duva gde on hoce. To je jako glupo ako je zaista tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da se pritiskom na AUTO, automatski odredjuje odgovarajuca brzina i smer kako bi najpre dostigao zadatu temperaturu.

 

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam se uverio da je Lybra fantastičan auto, malo bih da osvežim temu... 

Bilo je i malo hladnijih jutara, a gosn Damjanovic napisao da je Lybrina klima invertorska, da može da radi i sa obrnutim ciklusom tj. da greje, što me je iznenadilo i zadivilo, ali sam ostao skeptican. Uključio klimu ujutru na auto i 32°C ali nije grejala. Tačnije, ventilacija prvih nekoliko minuta nije ni radila a zatim je duvala nezagrejan vazduh. 

 

Jel neko moze da potvrdi da je imao invertorsko grejanje na Lybri? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zokibubu klima na Lybri ima malo specifičan sistem rada. Prvo, kada upališ auto, i klimu, grejanje, kako god, ventilatori neće uopšte krenuti da duvaju, stajaće samo jedna kockica dole na ekranu,i strelica usmerena na gore. Tek kada motor dostigne neku odredjenu temperaturu, nešto tipa 40 - 50 stepeni, tek onda će krenuti grejanje da radi. Sistem je takav, da neće da ti duva hladno, ako si ti zatražio da ti duva toplo. I da, postoji dodatni električni grejač u sistemu, on samo i radi tada na početku, dok je motor hladan, i služi samo da bi odmaglio ili odledio šoferku u zimskom periodu i eventualno malčice smlačio kabinu, kada su veliki mrazevi. U to sam se lično uverio više puta sa svojim kolima. Upalim auto rano ujutru, i ostavim da radi. Mrazčina napolju, ja se vratim u kuću i spremim za posao, i posle 5-10 minuta sidjem u auto. Šoferka odmrznuta, a u kolima više nije toliko ledeno kao napolju. Nije ni nešto toplo, ne mogu da kažem da je zagrejalo kabinu, ali se oseća promena temperature. I kad krenem da vozim, posle kilometar-dva kreće i grejanje da radi i ventilator da duva onako kako treba. 

@BGMilos zar ne bi trebalo svaka Lybra da ima taj dodatni električni grejač? Nezavisno koji motor nosi... Ako ima automatsku dvozonsku klimu, mora imati i to... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sedla

2.0 nema sigurno, ni po ePeru. Zato zimi čekam 10 minuta da se odledim :crybaby:. Za jtd nisam siguran pošto u uputstvu piše da ga neke jtd verzije imaju i zaista u ePeru ima više verzija sistema, sa i bez dodatnog grejača, ali ne znam gde je išao, a gde ne. Evo kako izgleda ventilacija za benzin:

Screenshot_2019-11-10-08-36-41-204_com.android.chrome.thumb.png.f5f43ede642e81d34f7a2378f9ac5128.png

I jedna od verzija za jtd sa električnim grejačem:

Screenshot_2019-11-10-08-37-55-358_com.android.chrome.thumb.png.2b4fc61882eeae33caa00084a161b709.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...