Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Saveti pre kupovine...

Recommended Posts

Vec duze vreme trazim neki auto da kupim i primetio sam da dosta auta nema papire. Pri tome mislim na AMSS potvrdi i atest. Svi prodavci su u fazonu daj ti meni kaparu a za papire ne brine ja ti to zavrsavam.

Zasto pisem sve ovo.

Naime naleteo sam na auto koji mi se svidja. Prodavac ima samo onaj papir sa carine.

Predao je zatev za AMSS potvrdu-proverio online i zaista postoji zahtev (predao je zahtev 5 Juna)

Pitanje je sledece.

Auto ima ostecenu soferku. Udario je kamen, znate svi kako to izgleda.

Da li on moze da dobije AMSS potvrdu sa takvom soferkom? 

Ako ne moze da dobije zasto je predavao papire kad zna da nece proci?

Druga stvar je da navodno nema original saobracajnu dozvolu. Ona je kod sina koji sutra dolazi iz Italije. Krenuo je, u putu je.

Zar za potvrdu AMSS ne treba priloziti original saobracajnu?

Recimo da dobije AMSS potvrdu...koji je sledeci korak?

Ide na tehnicki pregled pa radi atest i to je to ili ima jos neki korak? Koliko to traje odprilike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ga dobio sa AMSS, na kome konstatuju da se ne vidi broj motora... Imaš temu sa PUS motora i tamo razne situacije...
Ne uzimaj dok ti papiri nisu svi u rukama!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam ko kupuje ta auta ali odlaze bez papira. Šta je fora, ne znam. U principu svaki dan pratim oglase i sta god se pojavi da mi se svidi u najgorem  slucaju samo pozovem ali odem da pogledam ili nadjem nekog da baci pogled ako mi je daleko. 

Ako mi verujete za 4 meseca mi niko nije pokazao ams potvrdu ili atest! Jeste da su to tek vozila koja su uglavno stavljena na oglas relativno skoro ali opet. 

Neki lik iz KG mi na primer slozio priču da se promenio zakon pre mesec dana i da traze upisano ime vlasnika u papirima pa tek onda predajes za AMS i atest. 

Znaci ja dam pare i kupim auto i tek onda mi sređuje papire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne vidiš sve papire i AMSS, ništa ne kupuj!
A ti auti idu u salatu...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ti ne preporučujem da uvoziš uopšte, ta su vozila toliko izvozana, ni dizeli nisu toliko izvozani

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam jednog relativno dobrog. Kilometraza 150k na satu. Italijani kazu da je imao 215k na poslednjem tehničkom sto znaci da max ima oko 250k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvoženo ti je to, još bahato italijansko održavanje... Kupi krštenog benzinca i sam ubaci!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde cu da ubacim metan? Treba mi bar 800 e i ko zna kako ce to da radi. Mislis da su benzinci presli manje? Sve je to slicna kilometraza i svi su preko 200k.

Drugar uzeo Reno Captura 2015 god. 170k ima i svi ga pitaju jel kupio nov auto. I sad ja kupujem 10 god star auto i on ima 120k, ma važi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da mislis da ti na vec ugradjeni metan nece traziti atest nakon isteka istog. Mom kumu su na alfi 156 sa fabrickim metanom pravili problem jer nema bakarne cevi. Fabricki metan (podvlacim fabricki). Skinuo metan i tako posle vozio. Inace sto kazu, to je toliko rabljeno, da ti je bolje plin ugraditi, makar onaj najdz na dobar benzinac i da se oslobodis kvarova i popravki na izakanom plinsko/metanskom uredjaju i samom autu. No, izbor je na tebi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam mislio da uradiš plin, a ne metan... Servisi za metan su takođe skuplji od plina.
A izakani do daske...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servisi za metan su mnogo redji nego na plin pošto je metan čistiji od plina dosta... A za ostalo ste verovatno upravu...mada se i ja razmišljam o metanu,zbog kilometraze koju prelazim...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, virke said:

Vec duze vreme trazim neki auto da kupim i primetio sam da dosta auta nema papire. Pri tome mislim na AMSS potvrdi i atest. Svi prodavci su u fazonu daj ti meni kaparu a za papire ne brine ja ti to zavrsavam.

Zasto pisem sve ovo.

Naime naleteo sam na auto koji mi se svidja. Prodavac ima samo onaj papir sa carine.

Predao je zatev za AMSS potvrdu-proverio online i zaista postoji zahtev (predao je zahtev 5 Juna)

Pitanje je sledece.

Auto ima ostecenu soferku. Udario je kamen, znate svi kako to izgleda.

Da li on moze da dobije AMSS potvrdu sa takvom soferkom? 

Ako ne moze da dobije zasto je predavao papire kad zna da nece proci?

Druga stvar je da navodno nema original saobracajnu dozvolu. Ona je kod sina koji sutra dolazi iz Italije. Krenuo je, u putu je.

Zar za potvrdu AMSS ne treba priloziti original saobracajnu?

Recimo da dobije AMSS potvrdu...koji je sledeci korak?

Ide na tehnicki pregled pa radi atest i to je to ili ima jos neki korak? Koliko to traje odprilike?

Dok ti ne da sve ali SVE papire-ne plaćaj ništa. 

-dokument kako je auto ušao u Srbiju/na toj i toj prikolici te i te tablice

-ino faktura(faktura iz neke EU zemlje ka Srpskoj firmi)

-JCI tj jedinstvena carinska isprava- zeleni papir 

-dokaz o plaćenom porezu državi

-Amss potvrda u dva primerka

-račun sa fiskalnim na tvoje ime sa podacima iz lične karte (kad se dogovorite o ceni ili daš kaparu...)

-kopija iz Apr-a registracije firme koja ti daje račun na tvoje ime

Sa svim tim ideš i radiš tehnički pregled i na kraju registracija, tablice, nalepnica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svega gore napomenutog ovaj lik je imao samo JCI i kopiju saobracajne. Ruku na srce nista nisam trazio sem JCI, AMSS potvrde, atesta za metan i tehnicki pregled. Mozda je imao jos neke papire u facikli ali nije mi pokazao niti sam ja trazio. Provericu vec sutra, Verovatno cu da odem sa nekim da jos jednom pogledamo auto.

 

@gile smederevo

auta koja imaju ugradjeni metan ili plin posle dobijanja amss dozvole idu na tehnicki pregled a posle idu na atestiranje.

On 6/21/2019 at 6:57 PM, ISV_01 said:

Nemoj da mislis da ti na vec ugradjeni metan nece traziti atest nakon isteka istog. 

Znam da hoce. Atest za metan vazi 4 god ili krace ako su boce istekle. Uradi se reatest, sta je problem? Isto ko za plin.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo proverao statuse predmeta AMSS, ubacio broj sasije nekih auta koje sam gledao pre i rezultat je da auto koji planiram da kupim ocigledno ima neki problem. Mada mozda gresim.

Naime ovako izgledaju 5-6 statusa predmeta koje sam ja proveravao

 

Vozilo sa VIN oznakom zfa************ postoji u bazi podataka.

25.01.2019: Korisnik je podneo zahtev za kontrolisanje vozila iz uvoza.
25.01.2019: Predmet je u bazu podataka unela ovlašćena organizacija.
05.02.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala izveštaj i predmet prosledila Agenciji za bezbednost saobraćaja.
06.02.2019: ABS je odobrila predmet za štampanje Uverenja u ovlašćenoj organizaciji.
06.02.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala Uverenje

 

Ovako izgleda izvestaj auta koji planiram da kupim

Vozilo sa VIN oznakom zfa*************** postoji u bazi podataka.

05.06.2019: Korisnik je podneo zahtev za kontrolisanje vozila iz uvoza.
05.06.2019: Predmet je u bazu podataka unela ovlašćena organizacija.
10.06.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala izveštaj i predmet prosledila Agenciji za bezbednost saobraćaja.
21.06.2019: Predmet je trenutno na obradi u Agenciji za bezbednost saobraćaja.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2019 at 11:11 PM, virke said:

auta koja imaju ugradjeni metan ili plin posle dobijanja amss dozvole idu na tehnicki pregled a posle idu na atestiranje.

Ja bih rekao da ide Amss, pa atest pa tehnički pregled koji je samo prepisivač i dodatni očitavač i proveravač svih dobijenih papira. 

Ja sam kupio auto iz uvoza bez plina, oterao auto kod plinadžije da ugradi plin, pa onda oterao (sve na šlepi) na FTN, tj faks tehničkih nauka u NS po atest za plin, pa sa svim tim papirima na tehnički pregled i odmah registraciju. I išao jedno 3-4 puta na relaciji FTN-tehnicki pregled. 

On 6/21/2019 at 11:37 PM, virke said:

10.06.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala izveštaj i predmet prosledila Agenciji za bezbednost saobraćaja.
21.06.2019: Predmet je trenutno na obradi u Agenciji za bezbednost saobraćaja.

...ima caka zasto se čeka rešenje....tj, razlog. Ako možeš da dodješ do tog izveštaja koji je 10.06. prosleđen Ag za bezb saobraćaja, u njemu piše sta fali autu, pa mora da se otkloni. 

Primer kod mene:

Meni je na Idei falio levi retrovizor i u tom izveštaju je ta Ovlašćena organizacija (Amss ili FTN ili već ko.... Mašinski fakultet npr) napisala da fali i da se treba otkloniti kvar, tj nedostatak. Kad sam montirao nedostajući retrovizor, oterao sam auto u tu Ovlašćenu organizaciju da ga ponovo snime (nekad hoće i tvoju fotku da uzmu u obzir) i tek tada su uneli u predmet da je nedostatak otklonjen. Posle dan-dva, rešenje je bilo gotovo. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam mogucnosti da dodjem do tog uzvestaja.

Da li si ti saznao pre nego sto si dobio AMSS potvrdu sta fali autu ili si dobio potvrdu pa tek onda procitao sta fali i onda ispravljao nedostatke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam od špeditera taj izveštaj. Bio je sa svim papirima kad sam dobio auto, tj kad je prebačen iz SU u NS. 

A i znao sam da neće proći jer fali retrovizor. Špediter zna unapred prema defektu na autu da li će proći ili ne. Ima iskustva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...hvala za informacije. Znaci i da ovaj lik zna sta fali autu ali problem ne resava nego ceka nesto.

Rekao mi je da je sofrka njegov problem ili ce da sredi ili kao da mi skine 120e od cene za soferku. Posle sam proverio i zaista je soferka oko 120e a ja mislio on lupio cifru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da ga pitaš- Šta je konkretno problem pa se ceka na Amss potvrdu? Ako vrda i tako dalje-zaobidji i traži drugi auto. U svakom slučaju, mislim da je bolje da nadjes drugog zdravog benzinca, ugradiš TNG kod dobrog i proverenog servisera i ciao. Ionako, metanskih pumpi nema svuda, a i brate komplikovan je sistem i gde naći majstore za to.... ovako, stedis 3eur/km na TNG i posle 15-20000km si isplatio ugradnju. Nakon toga-samo ubacuješ u kasicu prasicu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam danas radio tehnicki za auto a koji je pocetkom meseca ocarinjen. Sada sam proverio po broju sasije i vidim da je potvrda Amss relativno brzo uradjena, rekao bih da problem izgleda nije kod njih nego kod tog prodavca.

Quote

 

Vozilo sa VIN oznakom ZFA188*********** postoji u bazi podataka.

03.06.2019: Кorisnik je podneo zahtev za kontrolisanje vozila iz uvoza.
03.06.2019: Predmet je u bazu podataka unela ovlašćena organizacija.
05.06.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala izveštaj i predmet prosledila Agenciji za bezbednost saobraćaja.
10.06.2019: ABS je odobrila predmet za štampanje Uverenja u ovlašćenoj organizaciji.
10.06.2019: Ovlašćena organizacija je odštampala Uverenje

 

 
Nadam se da ce ti ovo biti od neke pomoci.
 
 
Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...