dara_sei 0 Posted December 7, 2009 ...meni se na sei-ju desava da se EOBD lampica upali na 24h u razmaku od nekih sedam do deset dana.motor nista ne trokira, ne brljavi...jednostavno, kako se upali tako se i ugasi lampica...zvala sam bivse vlasnike, kazu kao hoce to i od loseg goriva, desavalo se i njima al im nista nije pokazivao na dijagnostici...sta ciniti??! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 7, 2009 Ako pali lampicu nesto mora da zapamti u memoriji centrala, tako da ta prica da nema nista ne pije vodu. ako hoces dodji da zakacimo na dijagnozu...za clanove je besplatno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 7, 2009 Skoro identično kao kod mene, s tim da se meni ugasi posle par sati i pali se samo kod paljenja auta jednom u 10 danaSigurno nije bezveze bolje da se odradi dijagnostika pa da znaš šta ti je činiti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dara_sei 0 Posted December 8, 2009 Nadam se da ga danas kacimo na dijagnostiku ta prica predhodne vlasnice o losem gorivu mi bas ne pije vodu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dara_sei 0 Posted December 8, 2009 (edited) Kako sam posla sa aerodroma u Zemun kod Gorana, tako se lampica MOMENTALNO ugasila, he, ko da je naslutio da ga vozim praaaavo na dijagnostiku A zabelezeno je...- izmedju ostalog treba proveriti malo i svecice i kablove i kontakte (mislim da je to komp skapirao kad sam fasovala veliku kolicinu vode posle jednog pljuska),- ali isto tako registrovan je i problem sa termostatom/senzorom za temperaturu .................Cekam da se ponovo ukljuci EOBD lampica (necem dugo) pa pravac opet na dijagnostiku da na delu provere konkretno sta se zbiva! Edited December 8, 2009 by dara_sei Quote Share this post Link to post Share on other sites
dara_sei 0 Posted December 10, 2009 Skoro identično kao kod mene, s tim da se meni ugasi posle par sati i pali se samo kod paljenja auta jednom u 10 danaSigurno nije bezveze bolje da se odradi dijagnostika pa da znaš šta ti je činiti..Ma nemas nista od nego pravac majstor!Evo Goran je za par minuta sve konstantovao, jer se EOBD lampica PONOVO upalila U subotu menjamo senzor temperature koji mi je pravio nocnu moru od voznje...ma kakvo truckanje bivse vlasnice kao lose gorivo...SENZORrrrrr! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxX 0 Posted February 6, 2012 (edited) Juce mi je zasijala "zuta lampica" na displeju, motor radi normalno,ide,vuce,sve je ok, pali normalno,pa mislim da nije neki ozbiljan kvar, posto se i sam doznam malo u odrazavanje i mehaniku,ali bih ipak hteo da odem kod nekog da se nakacim na komp,pa da pokaze stanje auta uopste,jer ga nikada nisam kacio,pa me malo i zanima da vidim sve to,a evo je i prilika.Naravno,ja sam takav da bih i neko da mi malo objasni i kako,i zasto to,i o cemu da vodim racuna.a ne samo da mi otkace sijalicu iza table i da kazu :gotovo! pa me zanima ima li u Pancevu elektricara koji se doznaju malo vise u Fiate,da nisu univerzalni,jer kako sam citao po forumima,slabo ko zna da resi problem koristeci iskustvo i glavu,a ne samo informacije na displeju koji im njihov uredjaj pokaze?Nije problem otici i u Bg, tamo ima sigurno proverenih majstora od vase strane?Pozdrav! Edited February 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted February 10, 2012 (edited) @FoxXNajbolje bi bilo da ga oteras na dijagnostiku, kod nekog dobrog i proverenog majstora, pa kad ga prikaci na dijagnostiku, pokazat ce greke koje je zabelezio....Moze da se upali iz malog miliona razloga, ako ti se ne odrazava na potrosnju i rad motora, moze da bude od loseg goriva-trenutno paljenje ili je neki senzor otkazao(npr. pinjon), ali nista bez dijagnostike Nadam se da nije nista strasno Edited February 10, 2012 by KockaKruZzer Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxX 0 Posted March 5, 2012 Bio sam u frci proteklih nekoliko dana,pa nisam nista odgovorio,ali sada je sve ok sto se tice te misteriozne lampice.sada ne sija vise,verovatno zbog temperature pretpostavljam,jer dok je bio onaj zesci minus,dosta sam se vozio zbog potrebe i tako isto stalno bio na pumpi,i,cas upali lampicu,gori neko vreme,i posle se sama ugasi.i to sam primetio da se stalno palila kada dodjem blizu rezerve.nikada ne sipam malo goriva,uvek 2000-3000 dinara,i kada popije to,upali se lampica,posle odem na pumpu,sipam,i posle desetak kilometara ugasi istu.sada je sve potpuno normalno kao i ranije.pa zato mislim mozda i zbog minusa da nesto nije prijalo i da je brljavilo..ne znam..nisam stigao da odem do majstora,ali hocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted March 5, 2012 Malo cu se umesati ako ne smeta! Predlazem da u sto kracem roku izvrsis proveru jer po meni negde pumpa zeza! Moze to biti sito ili nesto slicno. Mozda je i banalna stvar ali ne lezi vraze! Quote Share this post Link to post Share on other sites
markao 0 Posted December 24, 2012 (edited) Pozdrav ljudi...imam problemčić sa seićentom...naime, kada u rezervoaru ima više goriva dešava se da mi povremeno svićka check engine lampica...čim gorivo spadne na rezervu, ne pali se više...auto radi normalno, ide super....šta bi to moglo da bude...? Edited December 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 24, 2012 Jesi li ti promenio taj rezervoar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
markao 0 Posted December 24, 2012 Pa nisam...misliš da je nešto do rezervoara...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted December 24, 2012 Mozee da bude i do prljavstine u istom ili do goriva...najbolje dijagnostika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted December 25, 2012 Lose gorivo moze da napravi takvu zbrku da niti 100 dijagnostika ne moze da nadje uzrok!Imao sam prilicno bolno iskustvo sa tim na Puntu kecu. Bio sam vec inventar u servisu sve dok nisam ispraznio rezervar i promenio pumpu gde sipam vodu sa tragovima benzina.Od tada svi problemi su nestali a taj auto i danas ide bez problema i kvarova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
markao 0 Posted December 25, 2012 Koliko košta rezervoar za njega...? Primetio sam da, kada sipam više goriva kao da se oseća benzin ispod njega, kao da pušta na spojevima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 25, 2012 Palo mi na pamet da se možda ECU ''zaglupi'' jer...ima podatak koliko je goriva u rezervoaru, zna koliko je ubrizgao (iskoristio), a vidi da je manje od toga preostalo jer ti curi. Kod novijih automobila neće da dozvoli ni da se upali motor jer konstatuje da curi gorivo negde. Ok, Seicento nije poslednji, najaktuelniji model, ali možda ima neke veze...i da zbog toga kada nivo goriva opadne, padne ispod nivoa na kome očigledno negde propušta malo, više tog curenja tada nema i zato se ugasi lampica. Ali, ovo je samo pretpostavka, palo mi prvo na pamet što se kaže... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kele81 0 Posted July 9, 2016 (edited) Pozdrav svima, novi sam na forumu, mozda necu neke stvari dobro raditi u pocetku, ali pokusacu da objasnim problem na Seicentu. Na njemu je menjan dihtung glave, zamenjena vodena pumpa, svecice, zupcasti kajs, zamenjen senzor temperature i skoro radjen mali servis, zamenjeno ulje i filter. Seicento 1.1 2004godiste, ima problem da se upali engine lampica i posle par sekundi auto se ugasi u sred voznje. Bio je na dijagnostici, gde je pisalo bombina 1 i 2 i senzor detonacije (knock sensor). Sve je zamenjeno i dalje se pali lampica i gasi se auto. Ostalo je jos da vidim koju gresku ispisuje na dijagnostici, jer vise ne znam sta moze da bude, sve sam izmenjao. DA LI NEKO ZNA STA BI MOGLO BITI, DA NIJE KOMPJUTER ZAPUCAO? SVAKA POMOC JE DOBRODOSLA Edited July 11, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 9, 2016 Kakva je potrošnja? Proveri lambda sondu (sa prednje strane izduvne grane, na sredini, iza branika i tablice)!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted July 9, 2016 Kada sija Check Engine lampica uvek je nezgodno utvrditi razlog problema. To moze biti milion stvari. Meni je bio problem lose gorivo, auto je skakao, gasio se i sve vreme je sijala lampica. Kako sam promenuo OMV pumpu bukvalno odmah su svi problemi nestali. Probaj sve gorivo da potrosis ili da ga izvuces pa sipaj na nekom drugom mestu (EKTO recimo) Ako ne pomogne poslusaj Martina i zameni prednju lambdu. (druga proverava ispravnost katalizatora, ako je losa moze da upali CE lampicu ali ne moze da gasi auto) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted April 14, 2018 Dižemo temu iz mrtvih, nažalost. Pre neki dan, ženomobil ostao ispred vrtića. Muž se vratio sa posla, otišao po ženomobil da vidi šta je. Motor lepo vergla, ali nema dovovda goriva. Rekoh super - crkla pumpa. Našao na KP pumpu, kod Peđe iz Inđije (preporuka za saradnju), ubacio - ali stanje je isto. Proverim obe pumpe, tako što sam ih nakačio direktno na akumulator i obe rade, dakle pumpa za gorivo u rezervoaru nije crkla. Ima struje na džeku ili napajanju za pumpu, pumpa je ispravna, ali ne funkcioniše. Inercioni prekidač nije iskočio, na svom je mestu. Napomenuo bih da je svo vreme uključena lampica "check engine". Elm dijagnostikom i telefonom sam ustanovio grešku U1600 - Electronic Key (intermittent). Šta bi moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites