Jump to content
FAS Goran
dara_sei

Seicento - EOBD / check engine lampica

Recommended Posts

...meni se na sei-ju desava da se EOBD lampica upali na 24h u razmaku od nekih sedam do deset dana.

motor nista ne trokira, ne brljavi...jednostavno, kako se upali tako se i ugasi lampica...

zvala sam bivse vlasnike, kazu kao hoce to i od loseg goriva, desavalo se i njima al im nista nije pokazivao na dijagnostici...sta ciniti??!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pali lampicu nesto mora da zapamti u memoriji centrala, tako da ta prica da nema nista ne pije vodu. ako hoces dodji da zakacimo na dijagnozu...za clanove je besplatno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro identično kao kod mene, s tim da se meni ugasi posle par sati i pali se samo kod paljenja auta jednom u 10 dana

Sigurno nije bezveze bolje da se odradi dijagnostika pa da znaš šta ti je činiti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ga danas kacimo na dijagnostiku :whistle: ta prica predhodne vlasnice o losem gorivu mi bas ne pije vodu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam posla sa aerodroma u Zemun kod Gorana, tako se lampica MOMENTALNO ugasila, he, ko da je naslutio da ga vozim praaaavo na dijagnostiku :whistle:

A zabelezeno je...

- izmedju ostalog treba proveriti malo i svecice i kablove i kontakte (mislim da je to komp skapirao kad sam fasovala veliku kolicinu vode posle jednog pljuska),

- ali isto tako registrovan je i problem sa termostatom/senzorom za temperaturu

.................

Cekam da se ponovo ukljuci EOBD lampica (necem dugo) pa pravac opet na dijagnostiku da na delu provere konkretno sta se zbiva!

Edited by dara_sei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skoro identično kao kod mene, s tim da se meni ugasi posle par sati i pali se samo kod paljenja auta jednom u 10 dana

Sigurno nije bezveze bolje da se odradi dijagnostika pa da znaš šta ti je činiti..

Ma nemas nista od :wallbash: nego pravac majstor!

Evo Goran je za par minuta sve konstantovao, jer se EOBD lampica PONOVO upalila :thumbdown:

U subotu menjamo senzor temperature koji mi je pravio nocnu moru od voznje...ma kakvo truckanje bivse vlasnice kao lose gorivo...SENZORrrrrr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce mi je zasijala "zuta lampica" na displeju, motor radi normalno,ide,vuce,sve je ok, pali normalno,pa mislim da nije neki ozbiljan kvar, posto se i sam doznam malo u odrazavanje i mehaniku,ali bih ipak hteo da odem kod nekog da se nakacim na komp,pa da pokaze stanje auta uopste,jer ga nikada nisam kacio,pa me malo i zanima da vidim sve to,a evo je i prilika.

Naravno,ja sam takav da bih i neko da mi malo objasni i kako,i zasto to,i o cemu da vodim racuna.a ne samo da mi otkace sijalicu iza table i da kazu :gotovo! pa me zanima ima li u Pancevu elektricara koji se doznaju malo vise u Fiate,da nisu univerzalni,jer kako sam citao po forumima,slabo ko zna da resi problem koristeci iskustvo i glavu,a ne samo informacije na displeju koji im njihov uredjaj pokaze?

Nije problem otici i u Bg, tamo ima sigurno proverenih majstora od vase strane?

Pozdrav!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FoxX

Najbolje bi bilo da ga oteras na dijagnostiku, kod nekog dobrog i proverenog majstora, pa kad ga prikaci na dijagnostiku, pokazat ce greke koje je zabelezio....

Moze da se upali iz malog miliona razloga, ako ti se ne odrazava na potrosnju i rad motora, moze da bude od loseg goriva-trenutno paljenje ili je neki senzor otkazao(npr. pinjon), ali nista bez dijagnostike :wallbash:

Nadam se da nije nista strasno

Edited by KockaKruZzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam u frci proteklih nekoliko dana,pa nisam nista odgovorio,ali sada je sve ok sto se tice te misteriozne lampice.sada ne sija vise,verovatno zbog temperature pretpostavljam,jer dok je bio onaj zesci minus,dosta sam se vozio zbog potrebe i tako isto stalno bio na pumpi,i,cas upali lampicu,gori neko vreme,i posle se sama ugasi.i to sam primetio da se stalno palila kada dodjem blizu rezerve.nikada ne sipam malo goriva,uvek 2000-3000 dinara,i kada popije to,upali se lampica,posle odem na pumpu,sipam,i posle desetak kilometara ugasi istu.sada je sve potpuno normalno kao i ranije.pa zato mislim mozda i zbog minusa da nesto nije prijalo i da je brljavilo..ne znam..

nisam stigao da odem do majstora,ali hocu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo cu se umesati ako ne smeta! Predlazem da u sto kracem roku izvrsis proveru jer po meni negde pumpa zeza! :coffee: Moze to biti sito ili nesto slicno. Mozda je i banalna stvar ali ne lezi vraze! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi...imam problemčić sa seićentom...naime, kada u rezervoaru ima više goriva dešava se da mi povremeno svićka check engine lampica...čim gorivo spadne na rezervu, ne pali se više...auto radi normalno, ide super....šta bi to moglo da bude...?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose gorivo moze da napravi takvu zbrku da niti 100 dijagnostika ne moze da nadje uzrok!

Imao sam prilicno bolno iskustvo sa tim na Puntu kecu. Bio sam vec inventar u servisu sve dok nisam ispraznio rezervar i promenio pumpu gde sipam vodu sa tragovima benzina.

Od tada svi problemi su nestali a taj auto i danas ide bez problema i kvarova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko košta rezervoar za njega...? Primetio sam da, kada sipam više goriva kao da se oseća benzin ispod njega, kao da pušta na spojevima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palo mi na pamet da se možda ECU ''zaglupi'' jer...ima podatak koliko je goriva u rezervoaru, zna koliko je ubrizgao (iskoristio), a vidi da je manje od toga preostalo jer ti curi. Kod novijih automobila neće da dozvoli ni da se upali motor jer konstatuje da curi gorivo negde. Ok, Seicento nije poslednji, najaktuelniji model, ali možda ima neke veze...i da zbog toga kada nivo goriva opadne, padne ispod nivoa na kome očigledno negde propušta malo, više tog curenja tada nema i zato se ugasi lampica. Ali, ovo je samo pretpostavka, palo mi prvo na pamet što se kaže... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

novi sam na forumu, mozda necu neke stvari dobro raditi u pocetku, ali pokusacu da objasnim problem na Seicentu.

Na njemu je menjan dihtung glave, zamenjena vodena pumpa, svecice, zupcasti kajs, zamenjen senzor temperature i skoro radjen mali servis, zamenjeno ulje i filter.

Seicento 1.1 2004godiste, ima problem da se upali engine lampica i posle par sekundi auto se ugasi u sred voznje.

Bio je na dijagnostici, gde je pisalo bombina 1 i 2 i senzor detonacije (knock sensor).

Sve je zamenjeno i dalje se pali lampica i gasi se auto.

Ostalo je jos da vidim koju gresku ispisuje na dijagnostici, jer vise ne znam sta moze da bude, sve sam izmenjao.

DA LI NEKO ZNA STA BI MOGLO BITI, DA NIJE KOMPJUTER ZAPUCAO?

SVAKA POMOC JE DOBRODOSLA

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je potrošnja?

Proveri lambda sondu (sa prednje strane izduvne grane, na sredini, iza branika i tablice)!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sija Check Engine lampica uvek je nezgodno utvrditi razlog problema. To moze biti milion stvari. Meni je bio problem lose gorivo, auto je skakao, gasio se i sve vreme je sijala lampica. Kako sam promenuo OMV pumpu bukvalno odmah su svi problemi nestali.

 

Probaj sve gorivo da potrosis ili da ga izvuces pa sipaj na nekom drugom mestu (EKTO recimo)

Ako ne pomogne poslusaj Martina i zameni prednju lambdu. (druga proverava ispravnost katalizatora, ako je losa moze da upali CE lampicu ali ne moze da gasi auto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dižemo temu iz mrtvih, nažalost. :)

 

Pre neki dan, ženomobil ostao ispred vrtića. Muž se vratio sa posla, otišao po ženomobil da vidi šta je.

 

Motor lepo vergla, ali nema dovovda goriva. Rekoh super - crkla pumpa. Našao na KP pumpu, kod Peđe iz Inđije (preporuka za saradnju), ubacio - ali stanje je isto. Proverim obe pumpe, tako što sam ih nakačio direktno na akumulator i obe rade, dakle pumpa za gorivo u rezervoaru nije crkla. Ima struje na džeku ili napajanju za pumpu, pumpa je ispravna, ali ne funkcioniše.

 

Inercioni prekidač nije iskočio, na svom je mestu. 

 

Napomenuo bih da je svo vreme uključena lampica "check engine". Elm dijagnostikom i telefonom sam ustanovio grešku U1600 -  Electronic Key (intermittent). 

Šta bi moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...