Jump to content
FAS Goran
zvaramiro

Brava 1.4 12v - variranje obrtaja

Recommended Posts

Proverio sam crevo servo kocnice i celo je,kao da to sistanje dolazi iznad motora gde se zavrsava usisna grana ali ne iz creva,nego kucista!kako da iskljucim onaj ventil na posudi sa aktivnim ugljem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja vec mesecima lutam za odgovorom na pitanje zasto i moja Brava nema normalne obrtaje vec dise ko "ziva". Ja sam cak menjao i step motor i lambdu ali nista...Da li je moguce da niko nema resenje jer mi se cini kao da ovo nije problem samo jedne Brave vec njih nekoliko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm,proveri pritisak goriva u sistemu,ako furnja na auspuh crno lici mi na prevelik pritisak,nije tesko,manometar i T racva i na dovod,ne znam tacno napamet ali trebalo bi da je negde oko 1.1/1.3 bara a ima taj podatak u autodati

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li se kod tebe Miso cuje onaj ventil ispred suvozaca?sta se tacno desava kod tebe?

Nema nikakvih cudnih zvukova kao npr. taj ventil. Ja mesecima vucem problem sa obrtajima. Variranje u leru me izludjuje. Dok skinem klemu sa akumulatora i resetujem tako parametre auto radi neko vreme kako treba a onda ponovo "dise". Nije bila ok lambda sonda i promenio je, zatim i step motor. Medjutim juce sam pod haubom krenuo da cackam kablove oko leptira gasa i da li mi se cini ili ne kao da se obrtaji normalizuju cim ih diram. Da li je moguce da je moguce da je neki od kablova npr.step motora ili potenciometra gasa ostecen pa zato variraju obrtaji? Drekawac, auspuh izbacuje i normalne mirise i boju :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani!Pre par dana sam iskljucio lambda sondu i onaj famozni ventil na posudi sa aktivnim ugljem se necuje vise!Cak mi je ler mnogo stabilniji i imam manju potrošnju.Da li smem da vozim ovako sa iskopcanom lambdom? pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!onaj famozni ler nikako da rešim!bila je pukotina na izduvnoj grani,zavarili smo!sad je potrošnja o.k,necuje se više ventil na leru.zamenio sam 2 lambde,1 polovnu 1 novu,par puta je radjen examiner,sve je u najboljem redu.Ali ler varira od 825-875 obrtaja po examineru.Najcudnije je to sto kada iskopčam lambdu,ler stoji zakucan na 850 obrtaja!ako neko mozda ima neku ideju pomozite mi da ovo konacno resim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam fiat bravu 1.4 12 v i problem je u tome sto iznenada dobija veliku turazu recimo kad stanem na raskrsnici, kako na benzin tako i na plin. Menjao sam step motor pre odprilike nedelju dana ali opet isto.Da li mozete da mi kazete sta moze biti u pitanju i kome da se obratim?Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako dize turazu na 2500 rpm proveri senzore na bregastoj i na radilici zato sto oce tako da kad su prljavi ili pred krepavanjem... da ti sad ne objassnjavam sta sse desava... u motoru..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Događa se da kada stanem na raskrsnici i motor radi u leru, sam od sebe diže obrtaje. Podigne ih i drži na nekih 3-4.000 o/min. Zatim ga ugasim, upalim ponovo, vozim izvesno vreme i onda ponovo podigne obrtaje. Skidao sam kontakte, brisao, čistio. Na čega bi trebalo da sumnjam ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam da kazem da imam ugradjen plin. Na plinu dize obrtaje (ne znam tacno na koliko obrtaja zbog toga sto mi ne radi obrtomer), a ne znam kako se ponasa na benzinu posto vozim iskljucivo na plinu, palim samo na benzin.

Otvarao sam potenciomer, malo podigao kontakte i isto (vratio sam ga tacno gde je bio).

Otvarao sam step motor, podmazao ga, podigao malo kontakte, i isto.

Sonda mi je iskljucena odavno.

Aleksic.miljan sta si uradio povodom tvog problema (pitam posto mi se cini da imamo isti problem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam da kazem da imam ugradjen plin. Na plinu dize obrtaje (ne znam tacno na koliko obrtaja zbog toga sto mi ne radi obrtomer), a ne znam kako se ponasa na benzinu posto vozim iskljucivo na plinu, palim samo na benzin.

Otvarao sam potenciomer, malo podigao kontakte i isto (vratio sam ga tacno gde je bio).

Otvarao sam step motor, podmazao ga, podigao malo kontakte, i isto.

Sonda mi je iskljucena odavno.

Aleksic.miljan sta si uradio povodom tvog problema (pitam posto mi se cini da imamo isti problem).

Upravo sam probao, kada podigne obrtaje na plinu, odmah ga prebacim na benzin i tada podigne obrtaje pa ih obara (kao kada iskljucim kontakt) skoro da se ugasi,  pa ponovo podize obrtaje i sve tako, a sve vreme drzim stisnutu papucicu gasa. U tom trenutku kada pustim papucicu gasa radi na veoma niskim obrtajima pa se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...