zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Kako da prepoznam to vakum crevo servo-kocnice?odakle krece i gde se zavrsava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 ide od usisne grane do servo uredjaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 8, 2009 Proverio sam crevo servo kocnice i celo je,kao da to sistanje dolazi iznad motora gde se zavrsava usisna grana ali ne iz creva,nego kucista!kako da iskljucim onaj ventil na posudi sa aktivnim ugljem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
misaknez84 0 Posted December 26, 2009 I ja vec mesecima lutam za odgovorom na pitanje zasto i moja Brava nema normalne obrtaje vec dise ko "ziva". Ja sam cak menjao i step motor i lambdu ali nista...Da li je moguce da niko nema resenje jer mi se cini kao da ovo nije problem samo jedne Brave vec njih nekoliko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 26, 2009 Da li se kod tebe Miso cuje onaj ventil ispred suvozaca?sta se tacno desava kod tebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drekawac 0 Posted December 27, 2009 hm,proveri pritisak goriva u sistemu,ako furnja na auspuh crno lici mi na prevelik pritisak,nije tesko,manometar i T racva i na dovod,ne znam tacno napamet ali trebalo bi da je negde oko 1.1/1.3 bara a ima taj podatak u autodati Quote Share this post Link to post Share on other sites
misaknez84 0 Posted December 30, 2009 Da li se kod tebe Miso cuje onaj ventil ispred suvozaca?sta se tacno desava kod tebe?Nema nikakvih cudnih zvukova kao npr. taj ventil. Ja mesecima vucem problem sa obrtajima. Variranje u leru me izludjuje. Dok skinem klemu sa akumulatora i resetujem tako parametre auto radi neko vreme kako treba a onda ponovo "dise". Nije bila ok lambda sonda i promenio je, zatim i step motor. Medjutim juce sam pod haubom krenuo da cackam kablove oko leptira gasa i da li mi se cini ili ne kao da se obrtaji normalizuju cim ih diram. Da li je moguce da je moguce da je neki od kablova npr.step motora ili potenciometra gasa ostecen pa zato variraju obrtaji? Drekawac, auspuh izbacuje i normalne mirise i boju Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted February 5, 2010 Postovani!Pre par dana sam iskljucio lambda sondu i onaj famozni ventil na posudi sa aktivnim ugljem se necuje vise!Cak mi je ler mnogo stabilniji i imam manju potrošnju.Da li smem da vozim ovako sa iskopcanom lambdom? pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted June 8, 2010 Pozdrav svima!onaj famozni ler nikako da rešim!bila je pukotina na izduvnoj grani,zavarili smo!sad je potrošnja o.k,necuje se više ventil na leru.zamenio sam 2 lambde,1 polovnu 1 novu,par puta je radjen examiner,sve je u najboljem redu.Ali ler varira od 825-875 obrtaja po examineru.Najcudnije je to sto kada iskopčam lambdu,ler stoji zakucan na 850 obrtaja!ako neko mozda ima neku ideju pomozite mi da ovo konacno resim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksic.miljan 0 Posted July 13, 2012 (edited) Imam fiat bravu 1.4 12 v i problem je u tome sto iznenada dobija veliku turazu recimo kad stanem na raskrsnici, kako na benzin tako i na plin. Menjao sam step motor pre odprilike nedelju dana ali opet isto.Da li mozete da mi kazete sta moze biti u pitanju i kome da se obratim?Hvala unapred Edited July 13, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 13, 2012 ako dize turazu na 2500 rpm proveri senzore na bregastoj i na radilici zato sto oce tako da kad su prljavi ili pred krepavanjem... da ti sad ne objassnjavam sta sse desava... u motoru.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted June 17, 2013 (edited) Događa se da kada stanem na raskrsnici i motor radi u leru, sam od sebe diže obrtaje. Podigne ih i drži na nekih 3-4.000 o/min. Zatim ga ugasim, upalim ponovo, vozim izvesno vreme i onda ponovo podigne obrtaje. Skidao sam kontakte, brisao, čistio. Na čega bi trebalo da sumnjam ? Edited June 18, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted June 18, 2013 Zaboravio sam da kazem da imam ugradjen plin. Na plinu dize obrtaje (ne znam tacno na koliko obrtaja zbog toga sto mi ne radi obrtomer), a ne znam kako se ponasa na benzinu posto vozim iskljucivo na plinu, palim samo na benzin.Otvarao sam potenciomer, malo podigao kontakte i isto (vratio sam ga tacno gde je bio).Otvarao sam step motor, podmazao ga, podigao malo kontakte, i isto.Sonda mi je iskljucena odavno.Aleksic.miljan sta si uradio povodom tvog problema (pitam posto mi se cini da imamo isti problem). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted June 21, 2013 Zaboravio sam da kazem da imam ugradjen plin. Na plinu dize obrtaje (ne znam tacno na koliko obrtaja zbog toga sto mi ne radi obrtomer), a ne znam kako se ponasa na benzinu posto vozim iskljucivo na plinu, palim samo na benzin.Otvarao sam potenciomer, malo podigao kontakte i isto (vratio sam ga tacno gde je bio).Otvarao sam step motor, podmazao ga, podigao malo kontakte, i isto.Sonda mi je iskljucena odavno.Aleksic.miljan sta si uradio povodom tvog problema (pitam posto mi se cini da imamo isti problem).Upravo sam probao, kada podigne obrtaje na plinu, odmah ga prebacim na benzin i tada podigne obrtaje pa ih obara (kao kada iskljucim kontakt) skoro da se ugasi, pa ponovo podize obrtaje i sve tako, a sve vreme drzim stisnutu papucicu gasa. U tom trenutku kada pustim papucicu gasa radi na veoma niskim obrtajima pa se ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites