zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Forum vam je sjajan!nov sam i zelim da vas zamolim za savet.imam bravu 1.4 12v i problem variranja obrtaja na leru.to je blago variranje -+50 obrtaja i kod hladnog i zagrejanog motora!dijagnostika neizbacuje gresku,menjao sam:kablove,svecice,sve filtere,termostat,sve zaptivace na motoru...da li imate neki savet...hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 5, 2009 1,4 12v motor ima stari tip ubrizgavanja kome stalne muke zadaje potenciometar leptira gasa i step motor.....na vecini automobila plocicu potenciometra je vec neko dirao i pomerao tako da je to cest problem.Malo toga mozes sam uraditi, jedino mozes da pokusas sa iskljucenjem lambde.....javi sta se desava.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Dijagnostika vidi da je lambda u redu,kada sam iskopcao lambdu,da budem iskren nisam primetio neku razliku...elektricar kaze da kod step motora to variranje mnogo vece!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 5, 2009 da li si pokusao da skines klemu na par min.?? koliki ugao klapne ocitava dijagnoza na leru? i da li taj ugao varira?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Postovani Gorane!hvala na podrsci!klemu sam skidao na 45min ali bez promene...dijagnostici nazalost nisam prisustvovao(serv.djukic-zr).na slovackom forumu mi spominju neko crevo potpritiska ili neki senzor kod filtera vazduha iz kojeg idu 2 kablica(1 na vazd.ulaz kod maske,2 iznad samog motora). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 5, 2009 (edited) Djukica dobro poznajem...i mislim da bi kod njega u servisu moglo to da se resi...ipak mislim da bez merenja parametara neci ici tako lako... Edited December 5, 2009 by Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Odlican je majstor a i njegovi momci vas spominju.Njegova konstatacija je bila da je to ne znatno i da nece praviti probleme...te varijacije osetim na volanu(on se zatrese),takodje u kaseti ispred suvozaca se cuje povremeno neki relej,radi brzinom lera,kad dodam gas izgubi se pa se posle par sekundi opet vrati.da lito mozda ima veze sa lerom i koji su simptomi kada ne valja crevo podpritiska? izvinite ako gnjavim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 5, 2009 to sto se cuje nije rele nego ventil na boci sa aktivnim ugljem...moguce da je i to problem...treba zacepiti creva koja vode u bocu pa probati.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Eh,jos da nisam laik...Jedino da to spomenem djukicu.da li se taj ventil cisti ili menja?koja je otpr.cena i da limoze da se nadje?hvala puunno!(to me muci vec odavno) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 5, 2009 Ma ventil je jeftin, neka ga iskljuce za probu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 5, 2009 Svraticu do njih-javicu vam rezultat...laku noc Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Cackao sam po netu u vezi tog ventila.imam pitanje-da li moraju da se skidaju delovi karoserije da bi se doslo do posude sa akt.ugljem i ventila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 ili stoji ispod desnog podkrila...ili unutar motornog prostora ispod desnog fara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Mislim da je ispod krila a na puntu je ispod fara...ako bih to eventualno ostavio tako,koje komplikacije sa motorom bi mogle da se dogode?pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 nikakve.....to ne moze da mu smeta niti moze da napravi neku stetu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Ta posuda je duboko unutar karoserija bocno levo od amortizera.kod kucista filtera su 2 tanka creva,crno i plavo.probao sam da iskopcam plavo(oba imaju neke sklopke)ali razlike nije bilo.danas sam primetio pojacan dim na izduvu,sive boje(vozio sam kratku relaciju). Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Mozda tripujem ali kao da se cuje i neko sistanje,negde iznad motora,ne mogu da odredim odakle?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted December 6, 2009 A gde je onaj ventil za iskljucivanje goriva u slucaju sudara da on ne zeza?Rekao bi da je sa donje strane ispod kasete u desnom tjosku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Jel ona kaseta ispred suvozaca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 crash prekidac ne moze da se cuje, i on na bravi stoji ispod sedista ili u prednjem levom stubu zavisi od godista Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Gorane,a ono eventualno sistanje?sta bi moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted December 6, 2009 E onda nije to . Znam da se nalazi negde sa strane i da ima veze sa gorivom pa mi je palo na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 Tesko je ovako reci ali moguce da je to uzrok svega, mozda negde motor uvlaci fals vazduh pa se cuje i podize ler..proveri crevo vakuma za servo kocnicu ili didt. usisne grane.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted December 6, 2009 Dihtung usisne je menjan kad i zaptivac glave,tako da verovatno nije to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 6, 2009 ako nekada dolazis u bg...dodji pogledacemo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites