Red Orph 0 Posted December 4, 2009 Pozdrav svima, ja sam Vladan iz Jagodine, i novi sam ovde,mada vec duže vreme pratim određene teme, a sad je muka naterala da se oglasima. Naravno , problem sa stilom JTD je razlog, pre 2 meseca sam uzeo fiat stila, dugo sam ga merkao i konacno naisao na dobar auto i to je to. Stilo je 2004. god.,registrovan, presao 87000 Km (mada sumnjam), cak sam i dobio papire sa velikog servisa iz nekog Jeep centra, sta je menjano, sa datumom i sadasnjom registracijom na tom papiru.Dakle, sve je u redu, kupio kola i vozio, do pre nekih dve nedelje, kada par dana nisam vozio, padala je neka kisa danima, i onda problem, seo u kola, dao kontakt, popali se lampice, cheking, i kad sam hteo da upalim motor, sve je pocelo da trepce, pojavila se lapmica airbeg failure, alter, failure, i nista, ni da zavergla motor. Ok, pozovovem brata, kaze on po logici stvari, nema struje, verovatno je akumulator. Izvadimo akumulator, i to magneti mareli, koji fabricki stavljaju u stila, otvorimo plastiku, a destilovana voda isparila, maltene skroz do kraja, napunimo celije istom i stavimo ga da se puni. I tako dan i po, skinemo akumulator sa punjenja, stavimo u kola, i sve radi, pali iz prve. I sve je u redu, do pre dva dana, isto pada kisa, nisam ga vozio dva dana, sedam u kola i palim, prvo krece airbeg failure, pa onda sve krece da treberi, sav svetla na komandnoj tabli, i narvno motor ni da pipne. Opet izvadim akumulator, par celija prazane, dopunim i stavim da se puni, i jos ga nisam vratio u kola da probam. E sad, imam par pitanja za iskusne forumase.-pretpostavljam da je akumalator dotrajao, i resio sam da ga zamenim, moje pitanje je, posto sam prekstario vecinu prodavnica ovde i nagledao sam se svih marki akumalatora, koji je preporucen akumulator za Fiat stila JTD, naravno uzeo bih bolji da traje-moguce je da i nije akumulator, a posto sam se ovde na par postova informisao, video sam da cesto zeza brava i kablovi ispod nje, kod mene nesto desava sa bravom i to se manifestuje tako sto dam kontakt, i popale se one ikonice na tabli i sad neki put samo okrenem kljuc i on zavergla, a neki put moram skroz da ga ugasim i odmah ga upalim i motor upali, da li je i to problem, i da li je moguce da me brava zeza, a sa njom i neki kabl?Da ne duzim vise, hvala unapred na buducoj pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 4, 2009 Pozdrav VladaneDobrodošao na Forum. Akumulator je za zamenu. Nema druge. Stilo je osetljiv i na najmanji pad napona, a kamoli kad je akumulator potpuno suv.Zbog toga poludi i pali sve moguće lampice. JTD 115KS...čini mi se da su ljudi kupovali od 70Ah ili 72 Ah.Imaš ovde uputstvo za Stila, pa pogledaj koji akumulator piše :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=38944Za iskustva oko marke akumulatora, pogledaj :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=31753...od 2. strane te teme počinju iskustva ljudi sa raznim markama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted December 4, 2009 Uzmi neki kvalitetniji akumulator bez odrzavanja. Jesu malo skuplji ali nemas cimanja oko punjenja itd.Ja sam uzeo Varta Blue Dynamic od 74mAh, sa 2 god. garancije. Ovo mu je tek prva zima ali se nadam da nece biti problema ni ubuducePreporucili su mi da ne idem ispod 70mAh Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 4, 2009 Kod mene je bio Magnetti Marelli od 60Ah, a zamenjen pre par dana takođe sa plavom Vartom 74. Pali ko bomba i ostavlja osećaj da bi mogao da ga voziš po gradu na anlaseru kao hibrid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Orph 0 Posted December 5, 2009 OK, hvala na savetima, otprilike sada znam da moram da kesnem za aku. Gledao sam akumulatore, i nasao od boljih VARTU, BOSH i neki ACdelco. Gledajuci postove na temu akumualtora, VARTU svi preporucuju, za BOSH postoji sumnja da li su ovi kod nas originali, a za ACdelco apsolutno ne znam nista, mislim na iskustvo. Onda je isto pitanje da li uzeti one sa gelom samoodrzavajuce, sto moram priznati primamljivo zvuci, ili ove koje odrtzavas.Dakle meni je po svemu sto sam do sada saynao VARTA najbolji izbor, samo tu isto postiji dilema, u prodavnici gde sam ih nasao, prodavac je po Vartinom katalogu nasao da za Stila 1.9 JTD 115 ks, idu dava tipa akumulatora silver dynamic od 63 Ah (D15) i blue dynamic od 60 Ah(D24) i kostaju oko 7k kad sam ga pitao ni jedan ni drugi nisu sa gelom, sto znaci da ih treba odrzavati i kontrolisati.Vidim da je ovde preporuceni VARTA blue dynamic 74 Ah, i prepostavljam da je on oko 8k, jedino mi prostaje da sacekam da se ovaj stari aku napuni, upalim kola i odveyem se do ove prodavnice, i onda lepo da ubacim novi akumulator i odmah da ga isproveram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted February 1, 2010 Jutros me izdade akumulator!Palio na minus beskonacno, a jutros na -4 Magneti Marelli 60Ah nakon 5 god u Stilu jtd 115HP (februar 2005.) - trebalo bi da je originalni.Pazario Varta Blue Dynamic 74Ah, ugradio ga popodne i trebalo bi da sam miran... bar dve godine!Po katalogu Marelli-ja treba da bude 70Ah, ali naravno, nema u Blue , ima Black Nece ljudi da uvezu 100 vrsta akumulatora zbog nas Stiladzija! Sad bi ja trebao da kazem: krese na pola kljuca...ko mina... ali malko je rano za komentare!Eto, udjoh i ja u klub ljubitelja Varta Blue Dynamik 74Ah. Daj da ozvanicimo to, pa da lobiramo... Mozda dobijemo koju kintu za reklamu. Ko zna, sve je moguce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted February 1, 2010 Garancija na Banner je 3 godine. Pored cene, značila mi je i garancija. Imam ga već mesec dana. Pali isto kao i prvi dan, čak i ako ostavim auto 4-5 dana na konstantnom minusu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 1, 2010 ja imam banerov evo treca godina i do sad je sve ok cak nisam morao da ga dopunjavam,mada exid se pokazao ful Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted March 2, 2010 da ne otvaram novu temu ova je najsvežija sa sličnom problematikom.pre neki dan mi se desi po drugi put da mi se akumulator isprazni na stilu do kraja. znači nema struje uopšte ni probna lampa ne svetli kad je stavim na kleme.auto sam kupio letos sa nekim black horsom novije generacije sa onim novijim znakom ali nemam račun ne znam koliko je tačno star.prvi put mi se desilo jesenas isto tako bio prazan. ja ga napunio radio extra zimus palio svaki dan. kad u nedelju popodne cvrc opet isto. malopre mi neki električar proveravao puni super ne vuče struju nigde nemam pojma šta mu je.znači najverovatnije je nešto do instalacije. nešto ga isprazni za jednu noć. kao mogućnost majstor je naveo vlagu onde u onim osiguračima pored. to je moguće pošto nemam onu plastiku preko akumulatora.jel imao neko ovakvih problema ili da kupujem plastiku i da sušim i podmazujem osigurače i džekove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted March 2, 2010 Kupi plastiku, i ja sam čuo istu priču da je ta plastika mnogo bitna. Nisam siguran da li pogađa sva godišta ili takođe, kao i većina drugih boljki, samo starije od 2004. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2010 ...samo tu plastiku nije jednostavno naći, a mislim da joj je cena na otpadima negde oko 50 eura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted March 3, 2010 ma ovaj moj je polovina 2004 ali je imao stari tip držača motora. ne bi me čudilo da mi jedan dan crkne i onaj osc senzor za abs a ne bi trebalomoraću na kraju da kupim taj poklopac. prošli put su ga imali oni momci u nišu i tražili su 30 evra sad vidim da i nije tako strašno u odnosu na druge. moraću da pozovem opet da pitam a baš nešto ne volim da saradjujem sa njima.evo opet već tri dana radi sve normalno. ali ne znam kad će sledeći put da me zezne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2010 ...ne bi me čudilo da mi jedan dan crkne i onaj osc senzor za abs a ne bi trebalo...- OCS (Occupant Classification Sensor) se nalazi u suvozačkom sedištu, između postave i spoljne navlake sedišta. Preko ovog senzora elektronska upravljačka jedinica prepoznaje prisustvo putnika i određuje njegovu/njenu težinu. To omogućava da se u svim uslovima obezbedi najbolja zaštita, usklađivanjem pritiska naduvavanja suvozačkog vazdušnog jastuka sa težinom suvozača. Ako na njemu sedi odrasla osoba, ugrađeni prednji vazdušni jastuk je spreman da se aktivira u slučaju potrebe.U slučaju da je suvozačko sedište slobodno, prednji suvozački vazdušni jastuk se neće aktivirati.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31415Nema OCS veze sa ABS-om... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted March 3, 2010 gle šta sam napisao, svašta čitao sam dve teme istovremeno pa sam tiltovao i malo se prebaciohvala za ispravku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima 0 Posted March 10, 2010 E drugari ovako stoje stvari. pre neki dan posle pranja auta kad sam ga ugasio i izvukao kljuc ali je motor i dalje radio. Kad sam opet dao kontakt ugasio se i tako sam ga ostavio. Ujutro kad sam dosao akumulator je bio prazan do koske. Upalio na kablove, prijavio greske medjutim kad sam ga ponovo upalio sve je bilo OK. Sta se desilo? Usla je voda u osiguracku kutiju posto naravno nemam poklopac na akumulatoru. Jako cesto se desava da u tim slucajevima alnaser vergla sam od sebe i da ljudi nadju aute ujutro u sumarku ili zapaljene. Znaci mora da se skida osiguracka kutija i da se nosi na ultrazvucno ciscenje i da se stavi poklopac kojeg i ako nadjete morate da platite 40-50 evra. I OBAVEZNO izbacujte iz brzine kad parkirate. Ja sam imao srece da je ispao iz brzine pa je vreglao na prazno dok nije ispraznio bateriju a zbog blokade motora nije upalio. Ne igrati se sa tim da ne bude skuplja dara nego mera. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 10, 2010 Jesi li prao motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima 0 Posted March 10, 2010 ^^^ nisam prao motor. kad podignes haubu videces da na ivici krila ispod haube nema nikakvog falca za odvod vode tako da sva voda , a narocito ako se puskira, odlazi direktno na osiguracku kutiju i akumulator. probacu da zalepim nesto na falc i napravim neku vrstu odvoda Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted March 10, 2010 ...samo tu plastiku nije jednostavno naći, a mislim da joj je cena na otpadima negde oko 50 eura...Jao,kako sam ja onda imao srece! Ja sam tu plastiku kod nas u bih prije para dana platio 10e! Original,skinuta isto sa stila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 10, 2010 Jedno,mozda glupo pitanje-jel se neko raspitao kod ovlascenih prodavaca,kao sto je naprimer Delta kod nas,koliko je ta plastika ,s obzirom da je polovnu cene i po 50E,ako je neko i pronadje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 10, 2010 ...kad podignes haubu videces da na ivici krila ispod haube nema nikakvog falca za odvod vode tako da sva voda , a narocito ako se puskira, odlazi direktno na osiguracku kutiju i akumulator.Ne znam ni koliko puta je auto bio na puškiranju, ali nikada nisam imao problem da voda kvasi osiguračku kutiju, tj. plastiku iznad akumulatora. A, uvek zavuče pušku iznad točka i ispira li ispira...Ae slikaj to...možda ti fali zaštita koja sprečava da voda ulazi u motorni prostor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted March 11, 2010 eto znači ima još slučajeva totalnog pražnjenja akumulatora. definitivno znači ima veze sa vodom i poklopcem. znam jer sam oba puta po najvećoj kiši morao peške na posao.e sad si me malo poplašio sa tim verglanjem. meni auto uvek mahinalno ostane u rikvercu preko noći ali i ručnu povučem pa ne bi stigao daleko ali bi nešto izgorelo sigurno tako da ne verujem da je i ovaj moj verglao. ali je palio neki drugi veliki potrošač jer je do ujutru bio prazan načisto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima 0 Posted March 11, 2010 (edited) Ne dozvoljavam im da puskiraju odozdo zbog kompjutera. Od montaze zastitne plastike ispod motora sam odustao jer ih ostavljam na sahtovima lepih nam beogradskih ulica. Znaci ulazi odozgo provereno. Slikacu cim se malo prolepsa vreme. Sto se tice verglanja dok je auto ugasen, shvatite to ozbiljno jer su ljudima goreli i lupali se automobili. Ne bih da vas plasim, samo imam zelju da predupredimo stetu. Ja sam moj auto obavezno ostavljao u brzini ali taj dan sam ga nasao u leru sa totalno praznim akumulatorom st o znaci samo da je ispao iz brzine. Edited March 11, 2010 by Simica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima 0 Posted March 11, 2010 Evo kuda ulazi vodaJa sam zamislio da bi se problem resio ako bih na ivicu zalepio onaj gumeni dihtung za kucne prozore ali ne znam kako bi se on ponasao pri vecim temperaturama. Evo otprilike gde bih ga zalepio Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 11, 2010 da ne citam sad celu temu,pitanje za tebe:da li imas poklopac akomulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima 0 Posted March 11, 2010 ^^^ pa nemam... odatle potekao problem, a sve ostalo su varijacije na temu Quote Share this post Link to post Share on other sites