Jump to content
FAS Goran
amos1980

Stilo JTD 115 - slabo vuče sa nižih obrtaja ; vibracije

Recommended Posts

Ima Stila 2001 godiste i stvarno sam zadovoljan ali,....pre mozda 2 nedelje sam primetio da kada ga vozim na nizim obrtajima recimo 1500 i naglo dodam gas da recimo nekog zaobidjem pocinje da se trese volan i cela komandna tabla do nekih 2500 obrtaja.Vibracije su sitne ali se osete i cuju se.Kao da nema dovoljni necega-goriva-vazduha-snage-nemam pojma.Ali kad proguta tu knedlu sve je posle OK.To se desava u svakoj brzini izmedju 1500 i 2500 obrtaja ali samo kad je motor ugrejan.Kada ga tek upalim i krenem prvom pa ubacim u trecu namerno da bi izazvao vibracije ,nista, sve normalno dok ne postigne radnu temperaturu. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao da moze da me zeza i protokomer.Juce kada se auto ugrejao skinuo sam kabl sa protokomera i primetio sam da se auto ponasa normalno samo malo slabije vuce ali vise ne trese.

Da li to znači da sam rešio problem i da moram da kupim nov protokomer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedan problem sa mojim Stilom....

Uglavnom, od pre par dana slabije odgovara na dodavanje gasa.

Kada dodam gas , na nizim obrtajima (ispod 1500-1600 obrtaja) auto uopste ne reaguje, kao da nisam ni dodao gas, a nazad izlece gomila dima,

tek posle par dodavanja i otpustanja gasa lagano povuce...

I moram da napomenem da se to ne desava svaki put kada dodam gas, ali prilicno cesto.

Primetio sam da kada je motor hladan, to se redje desava, a kada se ugreje, problem je veci.

Na obrtajima preko 2000 se to ne desava....

Sta bi mu moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trokira, uskoro će da baci kašiku...

Šalim se naravno :) najverovatnije samo treba nešto kod motora očistiti, možda je i katalizator, siguran sam da će se stručnjaci javiti već ali moram reći da me Stilo kao auto veoma razočarao, već dosta dugo razmišljam o kupovini istog i gledam ponudu i čitam ovaj forum međutim moje početno oduševljenje se pretvorilo u nešto sasvim suprotno tako da je gotovo je sigurno da ga neću uzeti, šteta a tako lepo izgleda...

P.S. da dodam, moje laičko mišljenje je da su dizne.

Jesam li pogodio ?

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

ubaci u 5. brzinu na 80kmh, patosiraj gas, i vidi sta se onda desava?

U ovom slucaju auto ne reaguje...:D

A dima ima na sve strane sleeping.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali moram reći da me Stilo kao auto veoma razočarao, već dosta dugo razmišljam o kupovini istog i gledam ponudu i čitam ovaj forum međutim moje početno oduševljenje se pretvorilo u nešto sasvim suprotno tako da je gotovo je sigurno da ga neću uzeti, šteta a tako lepo izgleda...

Pa pazi,daleko od toga da je savrsen auto,ali ne moze se ni ocekivati od auta koji dolaze iz uvoza i presli su 200.000+ kilometara da sve savrseno radi,ipak ta kilometraza mora da ostavi tragove i ipak smo mi ovde na Fiat forumu i ubedjivacemo te do smrti da kupis upravo taj auto :harhar:

Samo otvori cetvore oci pri kupovini i maksimalna provera,nije stilo uopste los auto koliko ga svugde predstavljaju :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sirius - vec je neko na forumu stavio slicnu opasku, kao Stilo se kvari, svi se samo zale...

Prevideo si jednu cinjenicu - ovaj forum i jeste za PROBLEME, pa nije cudo sto ih ljudi prijavljuju...

Sa druge strane, mogao si videti da je dosta problema lako resivo i da ne kosta previse...

E, sad ako neko zeli da vozi moderan common-rail turbo dizel (koji je dosta presao), a da mu se odrzavanje svodi na zamenu ulja (a i to ako moze neko jeftinije) - taj se prevario i trebao se drzati starijih automobila tipa G II...

Do 2003. Stilo je imao decijih bolesti, ali od polovine 2003. vecina njih je resena...

Problemi tipa turbina, zamajac, EGR, itd. su zajednicki za turbo-dizele, nezavisno od marke...

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isto tako prije kupovine svoga čitao po forumima kako je to jako loš auto, kako se lampice pale samo od sebe. Skoro sam bio odustao i na kraju našao jednog povoljno od prvog vlasnika. Do sada nikakvih problema osim onog OCS senzora kojeg sam riješio sa otpornicima. Nisu ni drugi auti te klase ništa bolji. Prijatelj mi ima A3, kojeg je platio 3 puta više nego ja Stila. Auto je kvalitetan i utegnut u unutrašnjosti, ali ima 1.6 motor i skoro ništa od opreme. Stilo ima bolji jtd motor i brdo opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ubaci u 5. brzinu na 80kmh, patosiraj gas, i vidi sta se onda desava?

U ovom slucaju auto ne reaguje...:D

A dima ima na sve strane sleeping.gif

EGR/ protokomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% je EGR, odeš kod majstora, zatvore ga za 1000 dinara, protokomer je lako zameniti samostalno (ali nemoj pre nego zatvoriš EGR, veruj mi de neće biti potrebe)... auto će da poleti...

:)

lično iskustvo, iako ja sam menjao i protokomer, pa - recimo kod mene je bio montiran protkomer iz alfe 1,9 jtd , tj. nije bio odgovarajući, ali to nije promenilo stvari nimalo, mislim to što sam stavio odgovarajući (iz epera) protokomer za moj motor... čim je majstor zatvorio egr... sve je promenjeno... auto je bio onako kako je trebao da bude, jak i živahan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, pokusacu da ga zatvorim sam u nedelju,posto cale ima limarsku radionicu, pa lima i alata imam u izobilju....:)

Jel ima nesto posebno na sta treba da pazim, ili samo ubacim lim? (Video sam negde na forumu sliku gde je EGR).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da paziš da lim bude solidno debeo da ne progori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da iskrojiš dovoljno debeo lim... to je sve što treba da uradiš... da bude otporan na toplotu koju proizvodi taj vazduh sa primesama gareži koji prolazi kroz egr...

svakako možeš da probaš i da diskonektuješ konektor sa protokmetra, i ostaviš ga tako, da proveriš da li to ima ikakve promene, ako ima, vidljive promene, onda bi trebalo da ima veze i sa njim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako... Po preporuci nekoliko vas sa foruma, blokirao sam EGR na ovaj nacin:

Na ovaj spoj:

IMG_0945.jpg

sam ubacio ovo(plocica od 0,5mm prohromskog lima i plocica 1mm crnog lima):

IMG_0942.jpg

i kad je sve to zasrafljeno, to izgleda ovako.

IMG_0946.jpg

Jos nisam probao da li auto ima iste simptome, to cu veceras. Sada me trenutno zanima da li sam ovaj deo uradio kako treba...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to deluje tačno onako kako su meni zatvorili, probaj, primetićeš odmah - trebalo bi da auto vuče kao slinav, a trebalo bi i da takođe malo daješ jači gas, da izbaci garež i povremeno ćeš viđati malo više dima iz auspuha, ali to je normalno... Ispravite me ako grešim, ali ovo je odlično urađeno! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je problem bio u ovome, onda cu stvarno biti srecan...w00t.gif

Sat vremena posla, sa sve skidanjem, i krojenjem limova, i vracanjem (i jos je zbog moje nesigurnosti bilo tri puta meri jednom seci, cak i pri odvrtanju srafova rofl.gif).

I tih 1000 din koje je neko pomenuo, je mozda malo i preterano. question.gif

Sutra javljam utiske o ponasanju u voznji, ali primetno je da auto manje dimi, cak i pri jako visokim obrtajima bas malo izadje (dok je pre farbao beton ispod sebe) ...whistle.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa toliko majstori uzimaju, kače na dijagnostiku, nešto tamo vide, kroje lim, raskače zakače, zatvore, jbg. košta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nije uvek svaka popravka na jtd staviti lim,treba pogledati kako radi MAF,MAP senzor pritiska ali zatvaranje EGR ventila je u svakom slucaju po meni pametna rabota :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mislio na to da je puno 1000 dinara samo za zatvaranje EGR-a.

A za te ostale komplikovanije stvari (MAP, MAP...) to cu da prepustim majstorima da pregledaju...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno, ali ima nekih stvari koje iako uradiš , ništa nećeš sjebati (ako si radio po uputstvu, i ako imaš imalo veštine), a to je EGR, to svi majstori kažu za Stilo JTD.

ja u principu nemam tih nekih mehaničarskih veština, pa sam to prepustio majstoru, ali znam tu i tamo po nešto :)

e sad šta majstor usput radi - to ne zalazim u detalje, kad su zatvarali EGR rekao mi je da mi je proverio i map senzor (elektronske vrednosti) - a protkomer (maf senzor) sam bio sam zamenio, ali je i njega čitao (vrednosti signala i protok vazduha) i beše ipak sve ok sa svim ostalim samo je EGR bio prljav, čistili su ga, pa zatvorili... toliko znam. i znam da auto i dan danas posle cca 25000 kilometara od tada, leti i ponaša se kako treba...

verovatno treba da pogleda (majstor) ponovo protokomer i map senzor, i eventualno ih treba čistiti, ali za sad nemam simptome koji bi me naterali na to - pa ko velim, narani prasići, ne diraj dugmići, sve radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je sledeci,kada pustim papucicu gasa pri 60,70 kmh auto podrhtava i prenosi vibracije na volan....

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...